Maar een geit mag dan weer niet....quote:Op donderdag 28 april 2005 19:50 schreef Mutant01 het volgende:
Seksuele discriminatie? Het is gewoon onfatsoenlijk, ook als het twee mannen of een man een hond waren geweest.
Tenzij ie op je bord ligt.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maar een geit mag dan weer niet....![]()
schuld van het cdaquote:Op donderdag 28 april 2005 19:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn (?!)-ik twijfelde zelf ook toen ik de EIndhovense incidenten bij elkaar optelde.
En idd extreem rechts heeft zeker aan kracht toegenomen (zo-ie-zo slechte ontwikkeling).
- Alles politieke stromingen waar "extreem" of "radicaal" voorstaat zijn fout.
quote:"Ik zweer hierbij plechtig de basisbeginselen en vrijheden van de Westerse cultuur tegen elke prijs te verdedigen en alle vijanden die deze beginselen en vrijheden bedreigen tot aan de laatste man aan toe uit te roeien."
Nooit verstandig om zaterdag op zondag wat te posten,quote:Op donderdag 28 april 2005 20:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
Open vraag aan FOK! moslims re: de Joden
Zie het als een voorprogramma en dan HUP AZ! Ga je naar de waag?quote:Op donderdag 28 april 2005 20:28 schreef Monidique het volgende:
Nog leuker: Ik ga me even scheren, nee, ik ga de tondeuse over mijn gezicht halen en daarna AZ.
Leuke link...quote:Op donderdag 28 april 2005 20:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
Open vraag aan FOK! moslims re: de Joden
Belofte maakt schuld.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:15 schreef Monidique het volgende:
Montov komt vanavond.
Lees de context van mijn post eens makker.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Leuke link...
Wat is je point ?
En wie is die Luger eigenlijk ?
Leg het maar uit svp..quote:Op donderdag 28 april 2005 21:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Lees de context van mijn post eens makker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |