abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26584870
Wat een trieste bedoeling.
  donderdag 28 april 2005 @ 23:35:07 #52
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_26584966
Hehe, Wilders opzettelijk stangen, prachtig
Era Vulgaris
  donderdag 28 april 2005 @ 23:37:43 #53
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26585038
quote:
Op donderdag 28 april 2005 22:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Bedankt maar die verhalen ken ik natuurlijk allang. Het gaat hier over zijn debatteerkunsten en dat mensen zogenaamd zo bevreesd voor hem zijn en daarover lees ik in die artikelen niet veel. Wel dat hij graag zuigt en mot maakt, misschien verwar je dat met goed kunnen debatteren?
wat vond jij van die uitzending bij tubantia?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26585058
quote:
Op donderdag 28 april 2005 23:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat vond jij van die uitzending bij tubantia?
Wat was dat?
  donderdag 28 april 2005 @ 23:41:28 #55
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26585136
dit is gewoon laster. Maar aan de andere kant, als Wilders straks het loodje mocht leggen, dan krijgt D66 de schuld.. Dan hoeven we tenminste niet hetzelfde gezeik als met de LPF destijds te doorlopen.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  donderdag 28 april 2005 @ 23:58:18 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26585524
quote:
Op donderdag 28 april 2005 23:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat was dat?
http://www.introweb.nl/?url=http://www.introweb.nl/tubantia/

duurt lang en ik geef nu geen waardeoordeel. pas als je het gezien hebt.
pi_26586391
quote:
Op donderdag 28 april 2005 23:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

http://www.introweb.nl/?url=http://www.introweb.nl/tubantia/

duurt lang en ik geef nu geen waardeoordeel. pas als je het gezien hebt.
Robbert Blom stelt een vraag. Die ken ik! (hij is overigens een VVD-fractievoorzitter in Alphen)

Wel een goed en helder interview.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  vrijdag 29 april 2005 @ 00:51:22 #58
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26586533
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 00:43 schreef sizzler het volgende:

[..]

Robbert Blom stelt een vraag. Die ken ik! (hij is overigens een VVD-fractievoorzitter in Alphen)

Wel een goed en helder interview.
ik kan helaas nog geen waardeoordeel geven.
  vrijdag 29 april 2005 @ 08:54:40 #59
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_26589145
Ach, ik vind het wel een aardige actie. Nu krijgen de mensen op die tourplaatsen beide kanten van het verhaal te horen en kunnnen ze niet meer klagen dat ze niet worden geïnformeerd. Daar kunnen zwevende kiezers alleen maar beter van worden.

Dit is gewoon één van de verschillende marketingstrategiën die je hebt. Vergelijkbaar met die van de Burger King in zijn beginjaren. Die bouwden op elk kruispunt met een McDonalds een Burger King aan de overkant. Weinig mis mee.
pi_26589565
de aktie wordt afgeblazen vernam ik uit betrouwbare bron...
pi_26599660
Ik vind het een trieste actie
pi_26601495
quote:
Op donderdag 28 april 2005 22:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Grappig, die associatie heb ik totaal niet. Ik denk dan vooral aan Wilders en Verhagen.
Als je Halsema niet drammerig over vindt komen stem je óf GL of je bent de vader van haar kind.
Yeah baby Yeah!
pi_26601540
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 17:04 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Als je Halsema niet drammerig over vindt komen stem je óf GL of je bent de vader van haar kind.
Ik vind Halsema vasthoudend en dat is een goede eigenschap voor een politicus.
Die tweeling lijkt wel verdomd veel trouwens
pi_26606316
OMG, wtf is dit voor onzin. D66 is wel heel diep gezonken.

Overigens is het mij allang duidelijk dat Nederland NEE gaat stemmen met een overgrote meerderheid op 1 juni.
pi_26738447
Zo, dit topic heeft wel wat inhoud nodig... (sorry als het een beetje lang is: zag het topic niet eerder)

Ten eerste, dit is een actie vanuit de Jonge Democraten, D66 (en geen D'66...) heeft hier niks mee te maken, noem die naam dan ook niet!

Voordegene die het niet weten: De Jonge Democraten (JD) is een Politieke Jongeren Organisatie (PJO) die zich verbonden voelt tot het gedachtengoed van D66 (om het maar luxe te zeggen).
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:54 schreef Freshthinking het volgende:
De Jonge Democraten. Als er één trieste, zielige jongerenorganisatie is, dan is zij het wel
Hier ben je precies Wilders aan het nadoen, en haal je perfect het probleem naar voren! Waarvoor hulde. Want: WAAROM is de JD een trieste en zielige PJO?

Natuurlijk is het een mening, maar wat meer onderbouwing zou eigenlijk erg fijn zijn!

Wilders is perfect in het onder de aandacht brengen van het probleem. Maar er ook maar een beetje een oplossing of argumentatie waarom het een probleem is: nee hoor...
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:33 schreef SeLang het volgende:

[..]

Zo van: we kunnen het met argumenten niet winnen, dan maar op deze manier

Nee, Wilders geeft geen juiste argumenten. Juist daarom zal de JD achter Wilders aan gaan, om deze onjuistheid aan te tonen, en bovendien een snelcursus Grondwet in 10 minuten te geven!
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:07 schreef MetalMessiah het volgende:
Als 'tegen wilders zijn' hun nieuwe partijprogramma is, dan zijn ze diep gezonken.
Het is tegen wilders meningen. Is dat fout?
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:24 schreef Positive_Thinking het volgende:Belachelijk, omdat ze het alleen bij Wilders doen. Waarom ook niet de Christen Unie, LPF, SP of andere partijen volgen die tegen de EU zijn??
Omdat de Jonge Democraten niks tegen degene die tegen de Grondwet zijn heeft, maar wel tegen degene die met onjuiste of geen argumenten en enkel bedoeld om het land bang te maken tegen zijn!
quote:
Op donderdag 28 april 2005 19:05 schreef sizzler het volgende:
Ik vermoed dat het meer een publiciteitsstunt is. Wilders = media-aandacht, dus gaan we er bovenop zitten. Waarom zou je anders 1 persoon stalken als zp'n beetje alle andere grote partijen voorstander zijn?
Ja, tuurlijk! Wat zou je anders doen als ' gewoon' campagne voeren lang niet zoveel aandacht geeft, Wilders zorgt voor aandacht, de argumenten van Wilders niet erg steekhoudend zijn, zodat je dus met juiste inhoud, mediaaandacht krijgt!
quote:
Op donderdag 28 april 2005 22:17 schreef MrCrowley het volgende:

[..]

Inderdaad. Nooit hoor je van een dergelijke club behalve bij dit soort acties Voor mij nog meer een reden om tegen de grondwet te stemmen.
Nee, je Wilt het niet horen. Het afgelopen halfjaar is de aantal mediaberichten verdriedubbeld. Dat jij niets erover hoort, ligt niet aan de JD.
Over zonder argumenten je stem bepalen gesproken...
quote:
Op donderdag 28 april 2005 23:41 schreef Harry_Sack het volgende:
dit is gewoon laster. Maar aan de andere kant, als Wilders straks het loodje mocht leggen, dan krijgt D66 de schuld.. Dan hoeven we tenminste niet hetzelfde gezeik als met de LPF destijds te doorlopen.
WTF??? Omdat Wilders zonodig wil touren, omdat Wilders onjuiste argumenten aandraagt, omdat de JD dan inhoudelijk wilders terecht wil wijzen, krijgt de JD de schuld bij een eventuele.... Dat je daaraan denkt.... :S

De JD zorgt juist voor een eerlijk politiek spel met inhoud, zonder dreigbrieven...
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 09:21 schreef Koos Voos het volgende:
de aktie wordt afgeblazen vernam ik uit betrouwbare bron...
huh? wie is die betrouwbare bron...ben eigenlijk wel benieuwd

Lees eens de brief aan Wilders (van de JD):
http://www.grondwetvoor.nl/briefwilders.html

En natuurlijk: www.grondwetvoor.nl voor inhoud!
  woensdag 4 mei 2005 @ 22:17:36 #66
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_26739165
Ik vraag me af waarom D66 überhaupt opgericht is en waarom het überüberhaupt nog bestaat en waarom het überüberüberhaupt nog meeregeert in het kabinet Balkenende II.

Ik hoop dat D66 in 2007 niet meer mag meeregeren. Daarnaast heb ik ook geen medelijden met hen: met andere woorden: ik hoop dat ze helemaal niets meer in te brengen hebben.
pi_26739283
Het is ronduit zielig......... dit zijn dus D'66 adepten.

D'66 is de partij voor mensen zonder mening; befehl ist befehl.
pi_26739478
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 22:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vraag me af waarom D66 überhaupt opgericht is en waarom het überüberhaupt nog bestaat en waarom het überüberüberhaupt nog meeregeert in het kabinet Balkenende II.

Ik hoop dat D66 in 2007 niet meer mag meeregeren. Daarnaast heb ik ook geen medelijden met hen: met andere woorden: ik hoop dat ze helemaal niets meer in te brengen hebben.
Vraag dat liever af in de Slowchat of een D66 topic (maar dan wat meer inhoudelijke argumenten graag...)
pi_26739559
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 22:20 schreef HIHIHIHI het volgende:
Het is ronduit zielig......... dit zijn dus D'66 adepten.

D'66 is de partij voor mensen zonder mening; befehl ist befehl.
pssst: het is D66, die apestrofe is al jaren eruit gehaald.. Kost zoveel moeite, om die ' tevinden, als het toch fout is...

OT: Is D66 dan volgens jou niet is voor jou? Zit nou niet echt veel inhoud in...

Hoe kom je er aan dat D66 de partij zonder meningen is???
pi_26739842
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 21:59 schreef the_disheaver het volgende:
Zo, dit topic heeft wel wat inhoud nodig... (sorry als het een beetje lang is: zag het topic niet eerder)

Ten eerste, dit is een actie vanuit de Jonge Democraten, D66 (en geen D'66...) heeft hier niks mee te maken, noem die naam dan ook niet!
Dank voor je verdediging, maar kan je dan ook aangeven wat er inhoudelijk niet aan Wilders' standpunten klopt? Dat ben je in deze post namelijk vergeten. Ook jammer dat de inhoud ook in de brief ontbreekt waar je naar linkt. Een korte opsomming van zijn onjuistheden had hem krachtiger gemaakt imo.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_26741746
artikel over grondwet op groepwilders.nl:
quote:
Feit is dat een aanzienlijk deel van onze wetgeving al uit Brussel komt, de meeste Nederlandse ambtenaren voeren Europees recht uit. Het geheel van Europese wet- en regelgeving beslaat inmiddels 100.000 pagina's. Daar komen elk jaar duizenden regels bij en dat zal met deze grondwet met nieuwe Europese bevoegdheden alleen maar erger worden. Europa is uit de hand gelopen, Europa is niet meer van de burger, maar van de bureaucraten uit Brussel.
Juist door de grondwettelijk verdrag (het is geen grondwet) zal die 100.000 pagina's slinken, en een stuk overzichtelijker worden doordat het de huidige verdragen vervangt. Het is geen Extra regelboek, maar juist een vervanging, om het duidelijker en overzichtelijker te maken.
quote:
Feit is dat vaker zal worden gestemd op basis van meerderheden. Nederland raakt maar liefst 63 vetorechten kwijt. Landen met meer inwoners krijgen een fors zwaardere stem en dito invloed. Gekwalificeerde meerderheidsbesluiten zullen op basis van de nieuwe Europese Grondwet 65 procent van de bevolking moeten representeren. Grote Europese landen zullen hierdoor, en door het schrappen van tientallen vetorechten, makkelijk heen kunnen walsen over kleinere lidstaten als Nederland. Nederland is de grote verliezer.
Klopt, maar is dat een probleem? Het wordt er enkel democratischer door, waarom zou een bepaald land met het zelfde aantal inwoners als land X meer macht mogen hebben? En veto's: dat zorgt enkel voor onbesluitloosheid en onnodig en onzinnig werk...
quote:
Feit is ook dat kandidaatlid Turkije na mogelijke toetreding met zijn miljoenenbevolking door het hiervoor genoemde nieuwe criterium van bevolkingsaantallen als basis voor het stemgewicht, veel meer invloed zal hebben dan het kleine Nederland. Bij het grote aantal verplicht te implementeren Europese richtlijnen zal een groot land als Turkije qua stemgewicht nota bene ook meer invloed krijgen op de Nederlandse wetgeving dan Nederland zelf. Dat is onacceptabel. Hiermee is bovendien aangetoond dat het dossier Turkije wel degelijk direct te maken heeft met de Europese Grondwet en er niet om electorale reden met de haren is bijgesleept. Een stem tegen de Europese Grondwet is een stem tegen grote Turkse invloed in Europa en Nederland.
Ja dat klopt, is dat soms ondemocratisch? Nee. Enkel er neer gezet om te doen denken dat turkije door deze grondwet erbij komt...

Al kan ik niet veel artikelen vinden waarin hij wat zegt... Het meeste gebeurd op TV (niet vreemd overigens.)
pi_26800485
Uit goede bron (de website: http://www.grondwetvoor.nl/ ) heb ik vernomen dat de tour van Wilders, en tegelijk ook de JD-tour 16 Mei zal beginnen in Venlo!
  zaterdag 7 mei 2005 @ 13:55:38 #73
3904 Koos Voos
teringhond
pi_26800673
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 13:46 schreef the_disheaver het volgende:
Uit goede bron (de website: http://www.grondwetvoor.nl/ ) heb ik vernomen dat de tour van Wilders, en tegelijk ook de JD-tour 16 Mei zal beginnen in Venlo!
na de eerste klap haakt JD af..
pi_26800694
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 13:55 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

na de eerste klap haakt JD af..
gaat Geert slaan?
  zaterdag 7 mei 2005 @ 13:59:19 #75
3904 Koos Voos
teringhond
pi_26800771
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 13:56 schreef SCH het volgende:

[..]

gaat Geert slaan?
kom je dan ook schat . ..

( ps ben morgen in Utrecht.. ff meeten of kan ik gewoon aanbellen?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')