abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:16:41 #201
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27152431
als ik me slecht voel ga ik altijd douchen. Ik kan onder de douche perfect uithuilen zonder dat iemand me stoort, en dat warme water is lekker rustgevend enzo,...
verder houd ik ook niet echt van alleen dingen gaan doen, al merk ik wel dat dat aan t veranderen is. Zo kan ik al enorm genieten van alleen door de stad struinen en zo...
imagination is more important than knowledge
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:24:42 #202
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27152691
Douchen doe ik ook akkien... ik ga vaak huilend onder de douche staan, en dan blijf ik staan tot m'n tranen op zijn. In het begin was dat alleen soms wel drie keer per dag
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:51:39 #203
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27153764
in t begin kon ik t niet, dan ging ik liever in mn kamer huilen. Omdat mijn ex ook welleens met me mee ging als ik zo onzettend verdrietig was onderde douche....gaf toen dus even iets teveel associatie.
pi_27159163
ik herken het wel heel erg van Christine, ik merk dat ik nu ook gewoon teveel vast zit met dezelfde mensen en dat je een beetje afzonderd. Gelukkig ga ik binnenkort verhuizen en beginnen met iets heel nieuws, dus dat geeft me wel weer veel kans om nieuwe mensen te ontmoeten, maar het geeft meteen ook superveel onzekerheden (eng!).

Wandelen/park/muziek/film, altijd wel iets te doen eigenlijk, maar op een of andere manier nooit de concentratie of (lange) momenten zonder gedachten aan mijn ex.

Hebben jullie ook trouwens dat je eigenlijk 90% van de tijd eigenlijk ook heel weinig behoefte hebt aan het ontmoeten of praten met mensen? Maar aan de andere kant ook weer wel omdat je je alleen voelt.. Het heeft er denk ik ook mee te maken dat ik gewoon geen zin heb om "getting to know you" gesprekken door te gaan.

[ Bericht 24% gewijzigd door ontopofall op 19-05-2005 19:00:36 ]
pi_27162654
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 10:39 schreef Christine het volgende:
Gekke_sandra, dit maakt het niet makkelijker om hem los te laten he... Heb je enig idee waarom hij ineens op de stoep stond?
nee.. ik voel hierdoor alleen nog maar meer voor hem. dit is namelijk wat ik altijd wilde, dat hij zomaar langs zou komen en me vast zou houden. maar ja, als hij het niet gedaan had dan had ik het nog steeds hééél erg moeilijk gevonden.. Ja.. ergens wel, maar ik durf het niet hardop uit te spreken of conclusies te trekken. Ik wacht af.. tot hij er zelf mee komt.
Delivered without an information leaflet
pi_27162773
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:16 schreef akkien het volgende:
als ik me slecht voel ga ik altijd douchen. Ik kan onder de douche perfect uithuilen zonder dat iemand me stoort, en dat warme water is lekker rustgevend enzo,...
verder houd ik ook niet echt van alleen dingen gaan doen, al merk ik wel dat dat aan t veranderen is. Zo kan ik al enorm genieten van alleen door de stad struinen en zo...
ik ook.. ik sta ook altijd heel lang onder de douche. kom daardoor altijd te laat ik hield ook nooit zo van alleen dingen doen.. nooit van gehouden. ik moet zeggen dat ik er wel steeds meer van ga houden. in je eentje door de stad struinen, patatje erbij.. geen zeurende vriendinnen erbij. nieuwe kleertjes kopen helpt ook eventjes bij verdriet. tegenwoordig wil ik alleen minder geld uitgeven.. dus is mijn nieuwe remedie oorbellen kopen
  donderdag 19 mei 2005 @ 20:48:18 #207
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27162977
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 20:41 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

ik ook.. ik sta ook altijd heel lang onder de douche. kom daardoor altijd te laat ik hield ook nooit zo van alleen dingen doen.. nooit van gehouden. ik moet zeggen dat ik er wel steeds meer van ga houden. in je eentje door de stad struinen, patatje erbij.. geen zeurende vriendinnen erbij. nieuwe kleertjes kopen helpt ook eventjes bij verdriet. tegenwoordig wil ik alleen minder geld uitgeven.. dus is mijn nieuwe remedie oorbellen kopen
ik wil tegenwoordig gezond eten...als ik iets lekkers voor mezelf koop zijn t dus aardbeien ofzoiets ....
Je kunt jezelf echt wel houden aan regels die je jezelf oplegt en t leven toch leuk houden.
Mijn beeld ten opzichte van mn ex wisselt echt te erg
Het ene moment wil ik super graag bij m zijn en zou ik willen dat we weer bij elkaar zouden komen etc. En t volgende moment denk ik: ik vind het heerlijk zo. Ik hoef met niemand rekening te houden. Doe alles op mn eigen tempo. Niemand die zeikt als ik vroeg opsta en t licht aanzet. Geen irritaties omdat hij de afwas niet gedaan heeft etc. En als ik m wil zien kan dat nog steeds, alleen wat minder vaak. Wat t eigenlijk veel leuker maakt als ik m een keertje wel zie . Tsja ik weet t niet, ben opzich wel tevreden zo alleen
Maarja een relatie is ook leuk, dus tsja als ik ooit de kans krijg dan grijp ik die natuurlijk...
  vrijdag 20 mei 2005 @ 01:16:42 #208
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27173046
Mijn nieuwe remedie is boeken kopen

Maar echt helpen doet het niet
Vanavond ben ik naar Star Wars geweest, die film ben ik leuk gaan vinden door hem. Ik kreeg ff tranen in mijn ogen toen ik "A long, long time ago in a galaxy far, far away..." op het doek zag staan... we hadden ons al heel lang op deze film zitten verheugen samen namelijk. Maargoed, even slikken en heb verder wel ervan genoten hoor

Bij thuiskomst miste ik alleen heel erg de "gebruikelijke" knuffel die ik vier jaar lang elke dag kreeg...
pi_27174079
oeee! ik heb van het weekend een jongen ontmoet tijdens het uitgaan. althans, hij stond midden in de zaal de hele tijd te smoesen met zn vriend en naar me te kijken. ik vond hem erg leuk.. dus toen ik wegging gaf ik hem mijn telefoonnummer. Zegt hij over die avond:

"het viel die avond tegen kwa vrouwen. en toen keek ik naar rechts en toen zag ik ineens iemand die daar niet thuis hoorde. waar ik eerlijk gezegt mijn ogen niet echt vanaf kon houden"

best leuk als een onwijze hunk dat zegt.. dit helpt eigenlijk best goed..
pi_27221384
Sinds gisteren gaat het overwegend goed. Alsof het ineens tijd is om weer op eigen benen te gaan staan. Ineens was dat gevoel er. Ik zal de aankomende tijd vast nog wel eens een dipje erdoor hebben.
Maar toch, ik heb het gevoel alsof ik erg hard op de goede weg ben
Ben weer leuke dingen aan het plannen met vrienden, ik heb er weer zin in
  zaterdag 21 mei 2005 @ 18:25:00 #211
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27221659
vanmiddag echt iets te lomps meegemaakt. Ik heb me weer eens laten opfokken door een computer . Dacht dat ie me compleet negeerde, aangezien msn werd genegeerd terwijl ie wel actief bezig was, en omdat de telefoon niet werd opgenomen.
Heb dus de halve middag huilend bij een vriendin gezeten . Echt te slecht, want toen ik thuis kwam bleek dat ie de hele middag film had gekeken .

En ja...ik vind het gewoon erg leuk/gezellig/fijn om met mn ex te praten, dan kan ik alles wat ik op een dag meemaak van me af praten enzo...anders word ik echt extreem chagerijnig.
pi_27221840
dat gaat blijkbaar niet de goede kant uit, akkien ...

ik krijg er maar een eng gevoel bij, huilen omdat hij niet reageert op je msn-berichten Je zou misschien best iemand anders zoeken om de emoties van je af te praten, hij lijkt me daar echt niet meer de geschikte persoon voor.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_27221898
Wat petitlapin zegt
Je zou je er niet zo door moeten laten opfokken. Slecht teken dat je extreem chagerijnig kan worden als je niet je dag met hem hebt kunnen bespreken.
pi_27222583
uhm ja,
had dus weer een vriendje, maar was maar iets meer dan 2 weken. Maar we wonen ver uit elkaar daarom kunnen we elkaar weinig zien en we passen niet 100% bij elkaar. Hij wil het niet meer proberen. Het is over en ja dat voelt toch echt klote, had ik niet verwacht. Maar 2 weekjes maar dat je dan al iemand op de 1 of andere manier in je hart kan sluiten
pi_27222608
En nahja voel me gewoon over het algemeen eenzaam en als er zo iets bij komt is dat extra kut maar sla me er wel doorheen
  zaterdag 21 mei 2005 @ 20:40:51 #216
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27225750
ja, jullie hebben gelijk. Ik schrok dr zelf ook heel erg van. Had vanmiddag samen met die vriendin bij wie ik was al besloten dat mijn leven loopt zoals ik t wil, en dat ik dat niet door hem laat beinvloeden. Dat ik best mn dingen hem kan vertellen, maar dat andere mensen ook best willen luisteren enzo...
  zondag 22 mei 2005 @ 16:33:39 #217
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27247284
aarghhh...ik moet mezelf echt schoppen om mn eigen dingen te doen de afgelopen dagen. Daar heb ik wel vaker last van als ik moe ben. Maar ik vind het gewoon veel te belangrijk wat mensen, en helemaal mn ex, van mij vinden. OP het moment dat ik dna genegeerd word keldert mn hele zelfbeeld...
Gelukkig lukt dat schoppen redelijk. Maar de verleiding is zo groot als ik me verveel. Ik krijg af en toe echt stalk neigingen en dat wil ik dus echt niet. En ik doe dus ook heel erg hard mn best om niet te gaan stalken.

handig van die mannen die af en toe een compleet wisselend signaal afgeven,....
  zondag 22 mei 2005 @ 16:36:03 #218
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27247361
quote:
Op zondag 22 mei 2005 16:33 schreef akkien het volgende:
aarghhh...ik moet mezelf echt schoppen om mn eigen dingen te doen de afgelopen dagen. Daar heb ik wel vaker last van als ik moe ben. Maar ik vind het gewoon veel te belangrijk wat mensen, en helemaal mn ex, van mij vinden. OP het moment dat ik dna genegeerd word keldert mn hele zelfbeeld...
Gelukkig lukt dat schoppen redelijk. Maar de verleiding is zo groot als ik me verveel. Ik krijg af en toe echt stalk neigingen en dat wil ik dus echt niet. En ik doe dus ook heel erg hard mn best om niet te gaan stalken.

handig van die mannen die af en toe een compleet wisselend signaal afgeven,....
kap toch gewoon even het contact af, akkien

en kom nu niet af met de onnozele drogreden dat je elkaar nog moet zien door gemeenschappelijke vrienden en dergelijke. Als je het contact alleen maar zou beperken tot die verplichte ontmoetingen, zou het al een pak beter gaan.
  zondag 22 mei 2005 @ 16:43:09 #219
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27247523
dat wil ik echt niet, behalve mn ex is ie gewoon een hele bijzondere persoon in mijn leven. Ik kan kiezen of tussen de dingen doen die ik leuk vind (wat ik dus nu doe) of niet doen wat ik leuk vind(dus contact verbreken). Ik denk dat mn leven er in t eerste geval veel leuker op is. T is alleen dat mn emoties wat meer fluctueren in dat geval, tussen heel erg leuk en wat minder blij.
En in principe gaat t vandaag ook gewoon goed met me...Maar ik heb gewoon last van waar Christine ook aangaf last van te hebben. Namelijk dat je iemand gaat missen om zn persoonlijkheid en niet meer perse om de vriend die je neit meer hebt. En ik denk dat dat er gewoon bijhoort, aangezien Christine dr ook rond dezelfde tijd last van kreeg.

Ik ga alleen wel proberen om me de komende tijd niet meer op msn vast te pinnen. Ik haat msn namelijk maar ben dr gewoon aan verslaafd. Van andere mensen kan ik het zo ongeveer net zo slecht hebben als ze me daar negeren nl.
pi_27249384
Ik had nooit verwacht dat het zou gebeuren, gisteravond maakte hij het uit. Ik wil hem helemaal niet kwijt. Hij wil graag wat rust, hij zag het niet meer zitten. Ik had het zo fijn met hem, en in één klap is alles weg. Ik voel me zo vreselijk, ik mis hem zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Trinity- op 22-05-2005 18:06:37 ]
  zondag 22 mei 2005 @ 18:11:12 #221
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27249862
Trinity, wat naar...
Na hoelang? En ging het niet goed meer? Of was het echt heel erg plotseling?
pi_27250248
10 en driekwartmaand. Ik zag het helemaal niet aankomen. We hadden wel ruzie de dag ervoor, en toen zei hij dat hij er langzaamaan aan onderdoor ging. Hij heeft het nooit laten zien. Ik vind het zo jammer dat hij niet gelukkig was, dat was ik wel. Ik zal de fijne momenten en zijn gezelschap zo missen. We willen graag verder als 'normale' vrienden maar ik ben bang dat ik blijf hopen op een nieuw begin, en daar zal ik alleen maar gek van worden omdat hij dat niet wil. Ik wist echt niet dat hij zo over ons dacht.
  zondag 22 mei 2005 @ 18:50:46 #223
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27250916
jammer dat hij je dat nooit verteld heeft. Neem zowieso in het begin even goed afstand. Daarna kun je kijken of je als vrienden verder kunt. Maar in t begin lukt dat echt niet. Je bent allebei teveel bezig met verdriet hebben (want voor hem is het vast ook moeilijk) en dat wil je niet van elkaar meemaken en zien. En bovendien moet je gewoon je eigen leven weer een beetje opbouwen enzo...
maar heel erg veel sterkte...En het helpt echt om hier te posten, vooral in de eerste weken was dit topic echt mijn uitlaadklep om t zo maar ff te noemen.
Zijn dr genoeg mensen met wie je kunt praten?
pi_27252089
Niet echt eigenlijk. Hij was één van de weinigen in de buurt die me echt kon troosten. Ik heb niet zo veel vriendinnen, de meeste zie ik alleen op school. Ik had ook wel contact met zijn broertje, dus nu heb ik net gebeld en hij belt me terug zodra hij klaar is met eten. Ik hoop vanavond even een wandeling met hem te kunnen maken ofzo. Of even te praten met hem of met zijn moeder (heel aardig mens). Het verdriet komt echt in vlagen, toenet tijdens het eten was ik misselijk, en mijn ogen zijn volgens mij helemaal dik van het schraal zijn. Ik hou mij eraan vast dat we allebei nog wel van elkaar houden en een nieuwe vriendschap kunnen opbouwen. Daar willen we ons allebei voor inzetten. Voordat we wat hadden waren we goeie maatjes, daar willen we graag naar terug. Het is wel anders, maar ik voel ook dat de hoop op een nieuwe relatie bij mij ook wegebt, heel langzaam. Soms komt hij stiekem toch nog bovendrijven en het doet pijn tegen jezelf te moeten zeggen dat het niets meer wordt, en jezelf daarmee te confronteren.
Aan het eind van deze week zouden we kijken of we weer even kunnen praten enzo. Ik heb hem vanmiddag nog even gezien, dat deed me wel goed raar genoeg. Ik vond het gewoon fijn om bij hem te zijn, ookal is hij mijn vriend niet meer. Ik hoop niet dat als hij iemand anders vindt dat ik jaloers word...
Te deprimerend om daar nu ook over na te denken . Waarschijnlijk zal deze week school me ook wel een beetje goed doen, even afleiding, een legioen meiden die meevoelen, enz.
  zondag 22 mei 2005 @ 20:41:07 #225
52525 tiez
Ayetoo
pi_27254377
het is na 15 maanden uit tussen mij en me vriendin.
der gevoel was veranderd toen heb ik voor mezelf gekozen en het uitgemaakt.
HELP! me relatie zit in de shit

en tjah ik wil der graag terug.
we zouden nu samen in het appartement van der tante zitten met de uber coole hond en gewoon gezellig. vertrouwd.
en nu zit ik hier thuis moet vanacht werken (ook leuk). en ik mis gewoon het contact wat je met je vriendin hebt. even bellen hoe het gaat enzo is toch anders dan met je vrienden. dat mis ik heel erg.
gister was dat ook zo en ik denk dat ik me half dood heb gezopen want ze hebben me om 2 uur in een taxi gegooid en ben door de chaufeur in me bed gelegt (is een bekende). maarja dat is geen oplossing.
nou kom ik morgen ochtond om 7 uur thuis van me werk en dan kroop ik altijd even tegen der aan als ik bij der sliep en dat zjn dingen die ik echt heel erg mis.
word soms echt helemaal gek.

hopen dat ik snel een andere vrouw in me leven zal vinden.
want zo is het maar een saai en kut leven.
iemand tips om dit wat makkelijker te maken
he buur!
pi_27254651
quote:
Op zondag 22 mei 2005 16:43 schreef akkien het volgende:
dat wil ik echt niet, behalve mn ex is ie gewoon een hele bijzondere persoon in mijn leven. Ik kan kiezen of tussen de dingen doen die ik leuk vind (wat ik dus nu doe) of niet doen wat ik leuk vind(dus contact verbreken). Ik denk dat mn leven er in t eerste geval veel leuker op is. T is alleen dat mn emoties wat meer fluctueren in dat geval, tussen heel erg leuk en wat minder blij.
En in principe gaat t vandaag ook gewoon goed met me...Maar ik heb gewoon last van waar Christine ook aangaf last van te hebben. Namelijk dat je iemand gaat missen om zn persoonlijkheid en niet meer perse om de vriend die je neit meer hebt. En ik denk dat dat er gewoon bijhoort, aangezien Christine dr ook rond dezelfde tijd last van kreeg.

Ik ga alleen wel proberen om me de komende tijd niet meer op msn vast te pinnen. Ik haat msn namelijk maar ben dr gewoon aan verslaafd. Van andere mensen kan ik het zo ongeveer net zo slecht hebben als ze me daar negeren nl.
Ik herken veel in je verhaal. Bij mij was het ook zo vlak na het uitging na 19 maanden, maar godszijdank wat ben ik blij dat ik hem heb losgelaten en verder ben gegaan met mijn eigen leventje.
Want zoals nu met jou, je voelt je alleen maar kut als je met je ex praat, omdat je weet dat hij je niet meer terug wil. Daardoor krijgen jullie ruzie etc, alsjeblieft kap het contact af. Je denkt dat je er ongelukkiger van wordt, maar dat is niet zo. In het begin is het kut, maar als je na een tijdje merkt dat hij geen controle meer over jouw leven uitoefent voel je je zo blij. Je zal steeds weer dalen meemaken wanneer je blijft omgaan met je ex. Het vreet gewoon aan jouw emoties en gevoelens. Ik denk niet dat je leven leuk blijft als je met je ex blijft omgaan, alleen wanneer je er totaal overheen bent. Beter ga je nu ff veel storten op de rest van je sociale leven, je andere vrienden.
En blok hem op msn, alsjeblieft. Want je voelt je alleen maar kut als hij niet antwoord. Zelfs als hij dus even een film was wezen kijken. Je begint afhankelijk van hem te worden in de zin van dat je je alleen goed voelt wanneer je maar een glimpje contact met hem hebt. Maar dat is hij geen eens waard. Ik bedoel: het is over, face it. Hij heeft zich erover heen gezet, jij niet en daar ga je je alleen maar kloteriger over voelen zolang je afhankelijk van hem blijft. Probeer hem te vergeten want het lijkt alsof jij een marionette bent aan zijn zijden draadjes. Krijg controle over je leven.
Sorry dit klinkt allemaal heel hard, maar ik weet zeker dat je er beter van zult worden, ook al denk je nu nog van niet.
pi_27254709
Bovendien alsof je geen leuk leven hebt zonder je ex? Dan heb je wel een heel erg kutleven hoor, want hij is allang over je heen dus van hem hoeft het contact niet perse. Ik denk dat jouw leven veel leuker wordt zonder hem
  zondag 22 mei 2005 @ 23:09:46 #228
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27259898
mijn leven is nu echt heel erg leuk, daar niet van. BEn de afgelopen weken denk ik gelukkiger dan toen we iets hadden. Maar oip momenten dat ik moe ben mis ik hem gewoon heel erg.
Ruzie hebben we nooit. Ik ga ook het contact niet verbreken, ik ga niet iets doen waar ik zelf niet achter sta namelijk. Ik ga idd wel proberen me minder afhanekelijk op te stellen. Daar ben ik al weken mee bezig, maar ik denk dat t op t moment tijd is voor een grote stap Om even op jouw marionette verhaal terug te komen. Misschien moet ik de draadjes eens doorknippen en mn eigen marionette gaan leiden. Denk dat t al heel erg veel uitmaakt of ik hem op de eerste plaats zet.
Als hij aandacht wil ben ik bereid daar andere dingen voor op te geven, dat moet ik maar eens afleren .
  maandag 23 mei 2005 @ 00:20:50 #229
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27261934
Pats boem, en toen was mijn relatie ook ten einde... Na bijna 14 maanden, 13 maanden klinkt zo negatief, heeft ze er een einde aan gemaakt. Het gevoel was over vertelde ze, de laatste maand ging het wel niet zo lekker inderdaad maar dat was vooral doordat ik wat problemen had op het werk met werktijden waardoor ik veel 's avonds werkte en haar weinig zag. Maar juist de laatste drie weken dacht ik dat we het allemaal hadden overleefd en we weer volledig bergopwaarts gingen.

En dan komt zo een telefoontje van vanmiddag als een donderslag bij heldere hemel kan ik verzekeren. Ik had het totaal niet verwacht, maar het was al een maand of twee/drie. Ze dacht dat het erbij hoorde in een relatie die langer ging duren, maar in plaats daarvan werd haar gevoel alleen maar minder blijkt. Daarbij heeft ze de laatste maand ook een andere jongen leren kennen waar ze het erg goed mee kan vinden, hoewel ik niet verwacht dat ze bij hem ligt te knuffelen ofzo denk ik wel dat het heeft meegespeeld in haar besluit. En hoe raar het ook klinkt, nadat ik vanmiddag zo ongelovelijk ben ingestort ging het vanavond weer uitstekend, ik had zelfs een hele leuke chat met haar nog via msn waarbij ik het idee had soms met haar te flirten.

En dat wil ik eigenlijk voorkomen, ik wil juist even afstand nemen en later als vrienden verder kunnen gaan, ik hoop ergens dat ze beseft dat ze een grote fout heeft gemaakt, maar ik vrees het ergste. Ik zal zonder haar moeten leren leven. En hoe goed het vanavond ook ging allemaal, als ik haar dan weg zie gaan dan doet toch pijn in je hart. Ik mis op deze momenten dan gewoon het gezelschap vlak voor het slapen gaan, de lieve woordjes, nog even genieten van haar zachte stem en haar aandacht voordat ik in slaap viel.

Nu blijft er een koud en leeg gevoel achter, ik zal de kunst van het loslaten duidelijk nog moeten leren, vanavond les 1 dan maar; voorlopig kan ik de slaap niet vatten.

[ Bericht 0% gewijzigd door RoelerMF op 23-05-2005 00:47:05 ]
»» Democracy is so overrated »»
pi_27264330
Roeler, zo ging het ook bij mij. Bij hem zat al een heel diep gevoel van ongelukkigheid, en ik voel me schuldig dat ik het niet kon zien. Ik kon zijn gevoelens niet zo goed peilen. Misschien heeft hij wel gelijk dat we beter met elkaar om kunnen gaan als goeie vrienden, maar het loslaten doet zo'n pijn. Het is leeg, en het gevoel dat nu niet meer iemand van je houdt is slopend.
  maandag 23 mei 2005 @ 08:05:11 #231
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27264507
quote:
Op maandag 23 mei 2005 07:29 schreef -Trinity- het volgende:
Roeler, zo ging het ook bij mij. Bij hem zat al een heel diep gevoel van ongelukkigheid, en ik voel me schuldig dat ik het niet kon zien. Ik kon zijn gevoelens niet zo goed peilen. Misschien heeft hij wel gelijk dat we beter met elkaar om kunnen gaan als goeie vrienden, maar het loslaten doet zo'n pijn. Het is leeg, en het gevoel dat nu niet meer iemand van je houdt is slopend.
Die enorme leegte die achterblijft nadat je relatie voorbij is, hij is zo gemeen en vals. Hij vult zich steeds met allerlei leuke en goede dingen en als je je eraan wilt vastklampen is het *pats*, blijkt alles een illusie te zijn en bleek je alsnog in diezelfde enorme grote leegte te staan. Aan mij nu de taak om het deurtje te zoeken om uit die leegte te geraken. Aangezien ik vannacht tot een uur of drie wakker heb gelegen heb ik al een stukje van die ruimte kunnen doorzoeken, maar voorlopig helemaal niks wat op een kiertje met licht lijkt, laat staan de deur naar buiten toe.

Ik heb nog zoveel vragen aan haar, het liefst wil ik ze allemaal stellen, maar aan de andere kant bang dat ik daardoor geen afstand kan nemen. Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet doen. Hoewel het voor mij gemoedstoestand denk ik wel erg fijn zou zijn als ik zou weten of ze er met die andere gast vandoor is gegaan.
pi_27280667
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 20:15 schreef Blackraven het volgende:
Vandaag ffe met hem leeuwarden in geweest. het was wel leuk opzich. T ging bijna als anders, maar nu had ik er wel moeite mee om hem niet te knuffelen, een kus te geven, of beet te pakken... en als hij door had dat ik dat wilde doen... vroeg hij me: waarom wil doe je dat? het is voor hem raar... dat ik nog wel de neiging heb om die dingen te doen, terwijl ik het uit heb gemaakt. De gevoelens voor hem zullen gewoon voorlopig wel blijven hangen...
Herkenbaar
pi_27281269
quote:
Op maandag 16 mei 2005 10:12 schreef broodjekaas2 het volgende:
Maar als ik haar lieve stem weer hoor, verlang ik zo terug naar de oude situatie.
  maandag 23 mei 2005 @ 17:42:48 #234
120443 Shira
*Free Spirit*
pi_27281454
Ook mijn relatie is over. Na bijna 3 jaar heb ik (notabene) de knoop ruim 3 weken geleden doorgehakt en hem de deur gewezen.

3 dagen flink kloten gevoeld en toen dingen gaan doen, nieuwe baan zoeken, bij vriendinnen langs, huis complete schoonmaak geven en ik voelde me weer zo zelfstandig, zo fijn.

Maar na 3 dagen ging dat ook weer weg, en nu weet ik eigenlijk niet wat ik wil. Aan de ene kant wil ik hem vasthouden en niet loslaten, maar ik denk dat het voor ons beiden beter is om er (in elk geval voorlopig) een streep onder te zetten zodat ieder van ons eerst gaat uitzoeken wat ie nou eigenlijk wil.

net als Akkien (was het geloof ik) ben ik ook compleet in "panic mode" als ik hem niet kan bereiken, vaag eigenlijk. Heb hem toen gezegd dat ik hem gewoon een tijdje niet wilde spreken, dat het dan misschien wat makkelijker zou gaan, maar dat duurde welgeteld 3 dagen en toen hield ik het niet meer uit.

Ik weet niet of ik verder met hem wil, doordat er de laatste anderhalf jaar zoveel dingen gebeurd zijn denk ik dat ik eerst mijn eigen leven weer een beetje op rails moet krijgen (en hij ook), onszelf opnieuw ontdekken en ik denk ook mekaar opnieuw ontdekken.

Ik zie hem nog wel, hij slaapt hier ook nog af en toe: ik weet het: fout fout hardstikke fout! Maar inderdaad, de kunst van het loslaten is niet zo makkelijk
pi_27281527
Ik wil hem zo graag weer even zien. Hoe kan ik na 10 maanden nog verliefd zijn? Ik heb het gevoel dat ik zo vaak mogelijk bij hem wil zijn, terwijl het nu al uit is. We zouden samen naar Engeland gaan, dat wil hij nu afzeggen omdat hij ernaartoe wilde als mijn vriendje, en nu kan dat niet meer. Het zou teveel druk zijn. Ik begrijp het heel goed, maar het doet wel pijn. Ik denk dat ik ook moeite zal hebben met geen kusjes meer geven, niet op schoot zitten, niet zo vaak meer bij hem, geen handen vasthouden, geen maatje waar je altijd op kan terugvallen...
Ik zou er denk ik niet tegen kunnen als hij over een tijdje iemand anders tegen zou komen. Ik zou zo veel pijn hebben. Ik wil hem nog gewoon terug, en dat blijft denk ik wel. Ik ga hem niet omkopen of terugovertuigen, ik heb me er wel bij neergelegd. Maar mijn gevoel wil hem terug. En zijn gevoel wil mij terug. We missen elkaar, en toch weten we dat het beter is om even afstand te houden. Maar mijn gevoel is zo sterk, ik hoop dat ik mezelf ervan kan weerhouden om bij hem aan te bellen, het is zo makkelijk, hij woont dichtbij. Ik wil hem niet graag verdrietig zien, ik wil hem zo graag troosten, en zeggen dat het me allemaal spijt en dat ik overnieuw wil beginnen...
pi_27281657
*leest net Shira's berichtje*

Ik mis hem ook zo voor het slapen gaan. En hij mij ook. We missen elkaar zo, het is zo een gapende leegte die ontstaat doordat het nu niet meer gevuld is met het gevoel dat er iemand van je houdt. Ik had het aan het begin van de puberteit ook een beetje, dat ik zo graag iemand wilde die 100% voor mij ging, die alles met me wilde delen en veel bij me wilde zijn. Ik hoop dat ik nu niet weer 'vereenzaam' en dat gat daar blijft zitten. Ik hoop dat we als goeie vrienden de leegte nog wel een beetje kunnen opvullen. Desnoods (ik ben er moreel ook tegen, ik weet dat het fout is en niet hoort) gaan we een 'losbandige' relatie aan, ik weet niet of ik het emotioneel zou trekken, ik heb veel steun en aandacht nodig, maar helemaal niets is ook... niets.
Ik wil hem zo graag zien nu, en ik wil zo graag zoals in het oude ritme bij hem logeren en eten in het weekend. De weekenden zullen zo lang, leeg en verveeld worden en de zomervakantie die eraan komt ook...
  maandag 23 mei 2005 @ 18:02:43 #237
120443 Shira
*Free Spirit*
pi_27282093
Snap helemaal wat je bedoeld Trini.

Je hersens zeggen even loslaten, even afstand nemen, maar je hart schreeuwt om hem weer dicht bij je te nemen.

Bah, exen
  maandag 23 mei 2005 @ 18:47:44 #238
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27283421
Shira, Trinity,get a grip, meisjes, gewoon even doorbijten, zet die mannen aub toch niet zo op een voetstuk

maak je even los van die gedachten. Ik vind het gewoon altijd eng om zulke dingen te lezen, verabsoluteer die ander toch niet zo, en projecteer je eenzaamheid niet op die ander. Van even alleen zijn ga je ook niet dood.

Laat het gaan tijd voor iets nieuws . Dit warrig verdrietig proza wat jullie hier neerpennen wat van jullie mannen HET op aard maken daar word je ook niet beter van!
  maandag 23 mei 2005 @ 20:43:56 #239
112375 sweety2
naughty naughty!!
pi_27287410
ik voel echt heel down vandaag. tn eerst emijn hamster ligt op sterven, dus ik dacht ik bel mijn ex, is lang geleden ook wou hem al een tijdje bellen. als ik hem hoor voel ik me gewoon altijd goed.
normaal houden we wel contact maar nu is het echt een tijdje geleden, ook vanwege drukte.
is meneer niet bereikbaar, heb maar sms gestuurd nu afwachten maar.
ik mis hem nu gewoon echt
don't dream your life... Live your dreams
  maandag 23 mei 2005 @ 23:22:03 #240
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27293365
Ook deze tweede dag bleek een klein drama voor mij te zijn. Vanuit school in de trein naar huis wilde ik me het liefst zo klein mogelijk maken, zachtjes huilen ofzo. Je emotie moeten opkroppen als je niet thuis bent is zo ongelovelijk hard. Voor de buitewereld doe ik er heel nuchter over, maar ik krijg geen hap door me keel. Stiekem zit ik te wachten tot ik ook maar iets van haar hoor. Vanmiddag via msn weer. Ik had wat gevoelens op papier geschreven en haar laten lezen; dat bleek niet helemaal goed te vallen, maar daarna zijn er wel weer open gesprekken geweest.

Ik weet nu ongeveer wat ze in de toekomst wil gaan bereiken en daarmee werden een aantal vragen van mij beantwoord; ze wil duidelijk meer zelfstandigheid. Ik vind het jammer dat ze mij dat niet eerder heeft verteld, die ruimte had ze ook met mij kunnen krijgen, maar doordat ik het niet wist ging ik rare dingen doen, rare dingen denken. Bang haar te verliezen, uiteindelijk blijkt ze alleen maar meer vrijheid te willen hebben. En nu ben ik haar alsnog kwijt.

De avond gaat weer vallen, vannacht sliep ik welgeteld om drie uur eens geloof ik. Ik lijk wel een batterij die tegen de avond begint te laden en 's nachts de energie niet kwijt kan. Ik blijf maar wachten op de dingen die over zijn. Gisteren heb ik haar toch een smsje gestuurd toen ik in bed lag; de macht der gewoonte was gewoon te sterk. Ik heb besloten dat nu niet te gaan doen, meer afstand daarin. Ik merk morgen als ik wakker word wel weer hoe de zaken ervoor staan. Maar als dat de trend van gisteren en vandaag zal volgen vrees ik dat we vast weer zo een leuk en open gesprek gaan hebben morgenavond. En misschien zijn die gesprekken juist wel datgene waar mijn batterijtje van oplaad, aan de andere kant; ik vind dit soort gesprekken met haar heerlijk.

Echter aan 1 ding kan ik maar gewoon niet wennen; dat ik geen ring meer om heb!
  maandag 23 mei 2005 @ 23:37:55 #241
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27293810
RoelerMF weet je wat werkt tegen die macht der gewoontes, dat is een briefje ophangen waarop je schrijft wat je niet gaat doen op de plaatsen waar je die dingen anders zou gaan doen. Ik heb me de eerste dagen ook ontzettend moeten verzetten tegen dat soort dingen, dat ik besloot om geen mail te sturen en er vervolgesn toch 10 stuurde zeg maar. Zo herinner je jezelf er constant aan en dat maakt t makkelijker.

Vandaag mn ex gezien en sinds dat moment gaat t goed met mij. Niet zozeer omdat ik nou met m gepraat heb, aangezien we dat eigenlijk niet eens hebben gedaam maar meer omdat t gewoon ff geruststellend was dat ie mij gewoon normaal behandelde zeg maar. Niet als een stuk oud vuil zoals ik afgelopen vrijdag t idee had .
pi_27294163
Nu al weer 3,5 week helemaal geen contact. In het begin is het even doorbijten maar nu merk ik gewoon dat ik veel minder aan haar denk. De twee maanden nadat het uit was hebben we nog een tijdje aangekloot, elkaar nog regelmatig gezien of toch nog op msn met elkaar praten. Zodoende hou je het gewoon in stand.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 01:03:04 #243
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27295868
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:37 schreef akkien het volgende:
RoelerMF weet je wat werkt tegen die macht der gewoontes, dat is een briefje ophangen waarop je schrijft wat je niet gaat doen op de plaatsen waar je die dingen anders zou gaan doen. Ik heb me de eerste dagen ook ontzettend moeten verzetten tegen dat soort dingen, dat ik besloot om geen mail te sturen en er vervolgesn toch 10 stuurde zeg maar. Zo herinner je jezelf er constant aan en dat maakt t makkelijker.
Een slimme tip, bedankt! Ik heb mij vandaag sterk kunnen houden, ik heb na het afscheid op msn geen contact meer met haar gezocht. Precies zoals ik hoopte. Alleen ik heb het er zo moeilijk mee op dit soort tijdstippen, je bent alleen, voor je gevoel helemaal alleen. Er is niks waarop je kan terugvallen. Ik probeer mijn emoties van mij af te schrijven in documentjes. Documentjes die ik bewaar en later vast aan haar laten lezen. Op de achtergrond heb ik de prachtige klanken van de soundtrack van Amelie opstaan; het is allemaal met die film begonnen; gut, de tranen schieten sinds ruim 24 uur weer in me ogen nu. Ik moet maar even opzoek naar innerlijke rust, hopelijk vind ik het snel zodat ik weer mijn rug durf te rechten en de wereld durf in te kijken. Op dit moment ben ik alleen in elkaar gekropen bangerik, bang om de realiteit onder ogen te zien, maar de realiteit is dat ze weg is; dat het over is. Ik moet het accepteren... hoe hard dat ook is.
pi_27296556
hij is nu op vakantie met zn vriendin.. ik heb de afgelopen dagen heel rot tegen hem gedaan..
wordt zowat manisch van het idee dat ze samen op vakantie zijn. wat zou ik graag haar zijn zeg.. sowieso ben ik extreem hard toe aan een vakantie. ben nu onderhand al 4 jaar niet meer geweest. telkens komt er wel iets tussen of hebben vrienden andere plannen. na mn examens, vanaf 4 juni, hard werken en als ik genoeg centjes heb.. dan ga ik weg, alleen. ik heb geen reden om nog te blijven. mn gevoel is als de tekst van dat nieuwe nummer van bsb.. addicted van enrique iglesias.. warning sign van coldplay.. pff
  dinsdag 24 mei 2005 @ 11:42:06 #245
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27303032
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 01:03 schreef RoelerMF het volgende:

[..]
van de week wordt het mooi weer, geniet daarvan, daar ga je je echt beter van voelen, tenminste ik in t begin wel
Vandaag al voor de tigste keer van iemand gehoord dat ik zo positief veranderd ben sinds het uit is, dat is allemaal zo goed voor mn zelfvertrouwen. Als ik vroeger iets met vriendinnen wilde gaan doen was ik altijd degene die alles moest regelen, nu word ik ook regelmatig uitgenodigd enzo, dat is zo super leuk
pi_27305415
Ik kan mijn ex op dit moment ook echt nog niet vergeten, maar ik heb wel het gevoel dat het ooit gaat lukken... Nadat ze het uit had gemaakt zijn we samen op vakantie gegaan, daar hebben we in feite gedaan alsof we weer iets hadden... zoenen knuffelen lief doen, sex. Ik wist op vakantie dat een jongen verliefd op haar was, ze pestte me er toen mee dat ze hem ging sms-en, maar heeft dit uiteindelijk niet gedaan.

1/2 weken (nu 3 dagen geleden) na de vakantie heeft ze iets met hem gekregen, ik heb dit moeten horen van een vriend van me, toen ik haar belde zei ze dat ik er niks mee te maken had. Ik ben toen erg boos en verdrietig geworden, en voelde me erg gebruikt op vakantie, maar ook in de hele relatie.

Er knapte iets in mijn hoofd en ik heb alles eruit gegooid waar ik mee zat, ik heb haar gezegd dat ik niet geloof dat ze ooit van me heeft gehouden en dat ze me heeft gebruikt...

Ook heb ik toegegeven dat toen we 1/2 weken iets hadden ik een ander meisje heb gezoend, ik heb dit nooit durven toegeven. Voor mij was dit de eerste serieuze relatie die ik heb gehad, en ik was echt heel bang dat ze het uit zou maken, op het moment dat het gebeurde besefte ik namelijk dat ik écht verliefd op haar was (en misschien zelfs al een beetje van haar hield). Het stomme aan dit alles is dat die ene zoen totaal niks voorstelde... Ik heb er echt veel spijt van dat ik het 8 maanden lang niet gezegd heb tegen haar.

Ze heeft me gisteren geunblocked en we hebben even gepraat, ze weet niet of ze me ooit kan vergeven.. ik heb alles uitgelegd en daarna gezegd dat ik haar nooit zal vergeten maar dat ik haar de komende tijd niet meer wil spreken. Ze schijnt helemaal over mij heen te zijn, maar ik ben dat duidelijk nog niet. Ik heb haar nu uit mijn lijst gegooid, maar niet geblokkeerd... Ik heb echt geen behoefte om te zien welke msn-namen ze heeft (die over die jongen gaan)... dat zijn namelijk precies dezelfde namen als ze gebruikte toen ze iets met mij kreeg.

Ik hoop dat iemand dit leest en iets nuttigs er over zegt, ik heb nog niet alles verteld.. maar ik denk dat ik dat nog wel ga doen binnenkort, op dit moment vind ik het genoeg.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 13:25:59 #247
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_27306318
ze weet niet of ze je het kan vergeven?
OMG! trap er niet in! Hallo, laat je geen schuldgevoel aanpraten!

Tuurlijk is het dom om te zoenen met een ander meisje als je net verkering hebt.. maar als er verder niets was... Terwijl ze jou de grootste naaistreek levert door gelijk op die andere gozer te duiken vlak na de vakantie: ik bedoel, wie naait nu wie...

Uit de msn lijst is idd goed... sterker nog, dat is het beste wat je kan doen...
Ik heb ook vreselijke ruzies gehad met mn toemalige (ex)vriendin, en dat komt omdat het gewoon een rotmedium is voor sommige mensen.

Kortom, zoek wat vrienden om mee te gaan stappen oid, zoek afleiding...

Sterkte
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_27306401
Thnx Mijn vrienden en vriendinnen helpen me enorm, maar het nog een keer eruit typen helpt me best wel ...
pi_27310108
Msn is idd een rotmedium. Mijn ex en ik hadden er ook vaak misverstanden door die in een ruzie konden escaleren. Dat is het dus echt niet waard. Het is altijd beter om te telefoneren en dan nog het liefst in person natuurlijk.

Ik maak al vooruitgang, en ik hoop dat als ik me gewoon blijf verdiepen in mijn schoolwerk de verveling en dus ook het slopende, gekmakende nadenken niet begint.

Ik merk ook dat doordat het kutgevoel van het uitzijn zo sterk was dat ik er met bijna iedereen wel over wilde praten. Ervaringen delen, begrip krijgen, en daardoor ben ik ook wel wat meer open geworden wat bijv. mijn klasgenoten erg kunnen waarderen. Als je open bent wordt je ook makkelijker close met iemand natuurlijk. Ik was gesloten omdat ik open zijn als kwetsbaar zijn zag, en nu ben ik 'bijgedraaid'.
Het zal wel moeilijk worden om de intimiteit en het gevoel speciaal te zijn bij die ene persoon te missen, maar een hechte vriendschap lijkt me ook erg fijn. Maar nu eerst even los van elkaar raken, als we elkaar nu blijven zien blijft er voor mijn gevoel hoop op een nieuwe relatie, en je weet toch al dat dat niet goed kan gaan, dus het is beter zo. Ik hoop dat de vriendschap die we gaan proberen op te bouwen zonder jaloezie of verwrongen gevoelens gaat worden, maar een open maatjesvriendschap.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 16:35:18 #250
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27312871
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:13 schreef -Trinity- het volgende:
Ik merk ook dat doordat het kutgevoel van het uitzijn zo sterk was dat ik er met bijna iedereen wel over wilde praten. Ervaringen delen, begrip krijgen, en daardoor ben ik ook wel wat meer open geworden wat bijv. mijn klasgenoten erg kunnen waarderen. Als je open bent wordt je ook makkelijker close met iemand natuurlijk. Ik was gesloten omdat ik open zijn als kwetsbaar zijn zag, en nu ben ik 'bijgedraaid'.
Herkenbaar! Tot voor kort was ik inderdaad gesloten, ik praatte er met haar over. Dat was voldoende voor mij. Nu zij er niet meer is praat ik ineens weer verdacht veel met vrienden die ik een tijdland niet gesproken heb, dat voelt best wel fijn. Daarnaast krijg ik veel steun van mensen als ik ze zie of spreek (via msn bijvoorbeeld). Maar ook met haar spreek ik nog gewoon dagelijks, onze chatlogs zijn nu zelfs langer als toen we een relatie hadden. Dat maakt het voor mij misschien allemaal zo verwarrend soms, ze lijkt op sommige vlakken ineens onnatuurlijk veel afstand te willen nemen en op andere vlakken niet. Maar dat is natuurlijk hoe ik het zie, zo zal zij het waarschijnlijk niet zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')