nee.. ik voel hierdoor alleen nog maar meer voor hem. dit is namelijk wat ik altijd wilde, dat hij zomaar langs zou komen en me vast zou houden. maar ja, als hij het niet gedaan had dan had ik het nog steeds hééél erg moeilijk gevonden..quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:39 schreef Christine het volgende:
Gekke_sandra, dit maakt het niet makkelijker om hem los te laten he... Heb je enig idee waarom hij ineens op de stoep stond?
ik ook.. ik sta ook altijd heel lang onder de douche. kom daardoor altijd te laatquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:16 schreef akkien het volgende:
als ik me slecht voel ga ik altijd douchen. Ik kan onder de douche perfect uithuilen zonder dat iemand me stoort, en dat warme water is lekker rustgevend enzo,...
verder houd ik ook niet echt van alleen dingen gaan doen, al merk ik wel dat dat aan t veranderen is. Zo kan ik al enorm genieten van alleen door de stad struinen en zo...
ik wil tegenwoordig gezond eten...als ik iets lekkers voor mezelf koop zijn t dus aardbeien ofzoietsquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:41 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
ik ook.. ik sta ook altijd heel lang onder de douche. kom daardoor altijd te laatik hield ook nooit zo van alleen dingen doen.. nooit van gehouden. ik moet zeggen dat ik er wel steeds meer van ga houden. in je eentje door de stad struinen, patatje erbij.. geen zeurende vriendinnen erbij. nieuwe kleertjes kopen helpt ook eventjes bij verdriet. tegenwoordig wil ik alleen minder geld uitgeven.. dus is mijn nieuwe remedie oorbellen kopen
kap toch gewoon even het contact af, akkienquote:Op zondag 22 mei 2005 16:33 schreef akkien het volgende:
aarghhh...ik moet mezelf echt schoppen om mn eigen dingen te doen de afgelopen dagen. Daar heb ik wel vaker last van als ik moe ben. Maar ik vind het gewoon veel te belangrijk wat mensen, en helemaal mn ex, van mij vinden. OP het moment dat ik dna genegeerd word keldert mn hele zelfbeeld...
Gelukkig lukt dat schoppen redelijk. Maar de verleiding is zo groot als ik me verveel. Ik krijg af en toe echt stalk neigingen en dat wil ik dus echt niet. En ik doe dus ook heel erg hard mn best om niet te gaan stalken.
handig van die mannen die af en toe een compleet wisselend signaal afgeven,....
Ik herken veel in je verhaal. Bij mij was het ook zo vlak na het uitging na 19 maanden, maar godszijdank wat ben ik blij dat ik hem heb losgelaten en verder ben gegaan met mijn eigen leventje.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:43 schreef akkien het volgende:
dat wil ik echt niet, behalve mn ex is ie gewoon een hele bijzondere persoon in mijn leven. Ik kan kiezen of tussen de dingen doen die ik leuk vind (wat ik dus nu doe) of niet doen wat ik leuk vind(dus contact verbreken). Ik denk dat mn leven er in t eerste geval veel leuker op is. T is alleen dat mn emoties wat meer fluctueren in dat geval, tussen heel erg leuk en wat minder blij.
En in principe gaat t vandaag ook gewoon goed met me...Maar ik heb gewoon last van waar Christine ook aangaf last van te hebben. Namelijk dat je iemand gaat missen om zn persoonlijkheid en niet meer perse om de vriend die je neit meer hebt. En ik denk dat dat er gewoon bijhoort, aangezien Christine dr ook rond dezelfde tijd last van kreeg.
Ik ga alleen wel proberen om me de komende tijd niet meer op msn vast te pinnen. Ik haat msn namelijk maar ben dr gewoon aan verslaafd. Van andere mensen kan ik het zo ongeveer net zo slecht hebben als ze me daar negeren nl.
Die enorme leegte die achterblijft nadat je relatie voorbij is, hij is zo gemeen en vals. Hij vult zich steeds met allerlei leuke en goede dingen en als je je eraan wilt vastklampen is het *pats*, blijkt alles een illusie te zijn en bleek je alsnog in diezelfde enorme grote leegte te staan. Aan mij nu de taak om het deurtje te zoeken om uit die leegte te geraken. Aangezien ik vannacht tot een uur of drie wakker heb gelegen heb ik al een stukje van die ruimte kunnen doorzoeken, maar voorlopig helemaal niks wat op een kiertje met licht lijkt, laat staan de deur naar buiten toe.quote:Op maandag 23 mei 2005 07:29 schreef -Trinity- het volgende:
Roeler, zo ging het ook bij mij. Bij hem zat al een heel diep gevoel van ongelukkigheid, en ik voel me schuldig dat ik het niet kon zien. Ik kon zijn gevoelens niet zo goed peilen. Misschien heeft hij wel gelijk dat we beter met elkaar om kunnen gaan als goeie vrienden, maar het loslaten doet zo'n pijn. Het is leeg, en het gevoel dat nu niet meer iemand van je houdt is slopend.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:15 schreef Blackraven het volgende:
Vandaag ffe met hem leeuwarden in geweest. het was wel leuk opzich. T ging bijna als anders, maar nu had ik er wel moeite mee om hem niet te knuffelen, een kus te geven, of beet te pakken... en als hij door had dat ik dat wilde doen... vroeg hij me: waarom wil doe je dat? het is voor hem raar... dat ik nog wel de neiging heb om die dingen te doen, terwijl ik het uit heb gemaakt. De gevoelens voor hem zullen gewoon voorlopig wel blijven hangen...
quote:Op maandag 16 mei 2005 10:12 schreef broodjekaas2 het volgende:
Maar als ik haar lieve stem weer hoor, verlang ik zo terug naar de oude situatie.
Een slimme tip, bedankt!quote:Op maandag 23 mei 2005 23:37 schreef akkien het volgende:
RoelerMF weet je wat werkt tegen die macht der gewoontes, dat is een briefje ophangen waarop je schrijft wat je niet gaat doen op de plaatsen waar je die dingen anders zou gaan doen. Ik heb me de eerste dagen ook ontzettend moeten verzetten tegen dat soort dingen, dat ik besloot om geen mail te sturen en er vervolgesn toch 10 stuurde zeg maar. Zo herinner je jezelf er constant aan en dat maakt t makkelijker.
van de week wordt het mooi weer, geniet daarvan, daar ga je je echt beter van voelen, tenminste ik in t begin welquote:
Herkenbaar! Tot voor kort was ik inderdaad gesloten, ik praatte er met haar over. Dat was voldoende voor mij. Nu zij er niet meer is praat ik ineens weer verdacht veel met vrienden die ik een tijdland niet gesproken heb, dat voelt best wel fijn. Daarnaast krijg ik veel steun van mensen als ik ze zie of spreek (via msn bijvoorbeeld). Maar ook met haar spreek ik nog gewoon dagelijks, onze chatlogs zijn nu zelfs langer als toen we een relatie hadden. Dat maakt het voor mij misschien allemaal zo verwarrend soms, ze lijkt op sommige vlakken ineens onnatuurlijk veel afstand te willen nemen en op andere vlakken niet. Maar dat is natuurlijk hoe ik het zie, zo zal zij het waarschijnlijk niet zien.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:13 schreef -Trinity- het volgende:
Ik merk ook dat doordat het kutgevoel van het uitzijn zo sterk was dat ik er met bijna iedereen wel over wilde praten. Ervaringen delen, begrip krijgen, en daardoor ben ik ook wel wat meer open geworden wat bijv. mijn klasgenoten erg kunnen waarderen. Als je open bent wordt je ook makkelijker close met iemand natuurlijk. Ik was gesloten omdat ik open zijn als kwetsbaar zijn zag, en nu ben ik 'bijgedraaid'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |