abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26908636
hoi
ik heb nu al een 14 maanden een relatie met een meisje. waar ik heel dol op ben en echt mijn vriendin is. ik wil nieteens meer met andere meisjes flirten enzo.
soms zo de ups en downs maar dat is normaal in een relatie denk ik.
maar over het algemeen niet veel ruzie of echte problemen.

nu gaat het aleen de laatste paar weekjes niet zo lekker.
het loopt allemaal wat stroef enzo en als ik bij der ben doet ze wat minder liefdevol dan eerst dat merk ik aan verschillende dingen de sex is minder (minder vaak 1 of 2 keer in de maand ofzo), maar ook aan dingen zoals dat ze minder blij is als ik iets voor der meeneem (een bloemetje of een cd of wat dan ook) eerst zei ze altijd 300 keer bedankt en had ze het er dagen daarna nog over dat ze het zo leuk vond. maar nu is het zo van oh wat lief dankjewel en ze legt het weg.
en ze knuffelt niet zo vaak meer en kussen en de twinkel in der ogen is weg/minder als ze naar me kijkt!

ik dacht dat het kwam omdat we het allebei heeeeeeeeel druk hebben zei met school (zit op school in utrecht en woont in haarlem) en ik met me werk (heb een drukke baan van 12tot 14 uur per dag)

nou was ze gister hier thuis en zijn we uiteindelijk een film gaan huren. toen we bij de videotheek was deed ze een beetje vreemd. dus ik vraag wat is er? is er iets? en ze zei ja ik heb eigenlijk geen zin in een film we moeten praten. ok zei ik dan gaan we naar je huis en praten (bij mij thuis is het altijd druk). dus bij haar thuis aangekomen gingen we praten.

om een lang verhaal kort te maken komt het eropneer dat zei mij nu meer ziet als een goede vriend dan als DER vriend. ze houd wel heel veel van me en ze weet wat ze aan me heeft en wil dat ook echt niet kwijt. maar zegt ze
ze is de vlinders in der buik kwijt en voelt zich niet zo lichamelijk aangetrokken meer tot me.
dit was een klap in me gezicht want ik heb ook wel eens wat mindere periode maar zoals zei dat zei kwam het echt hard aan.
masar volgens mij verandere de vlinders in je buik tot liefde je raakt op een gegeven moment de kriebels wat kwijt en dat word een diepe en zware liefde die je voor iemand krijgt.
en ze zei ook dat ze soms het vrijgezellen leven mist en dat ze nog zo jong is (19) voor zo een lange relatie.

we hebben over deze dingen gepraat en we zijn er min of meer uit gekomen.
maar nou maak ik me zorgen of dat echt wel zo is want misschien antwoorde ze anders door mijn reactie (ik moest huilen) en zegt ze niet echt wat ze vind! want dit heeft ze al weken voor zich gehouden omdat ze me niet wou kwetsen. nou wetsen doe je toch wel als je aangeeft dat de relatie minder is voor jou .

iemand enig idee wat ik hier mee moet doen?
ik heb eerlijk gezegt geen idee.

moet ik haar weer verliefd laten worden?
en hoe?
mezelf terug trekken uit de relatie me besparen voor meer verdriet en erover heen proberen te komen (duurt maar dat zal lukken het leven gaat altijd door)?

of iemand anders een idee?

voor mij is de relatie ideaal ik kan het vinden met haar leven (zei, ouders, broertje vriendinnen en de manier waar op ze leeft) en alles gaat altijd goed.
ze gaat gezellig mee als ik uit ga met vrienden (vind niemand erg we zijn geen plak stelletje) ga zo maar door.

ook voormij is het natuurlijk mee eerste lange relatie (een jaar en langer) en ik ben ook nog jong (ben 20)
wat moet ik doen?
he buur!
pi_26908704
Je moet haar eens flink neuken!!
En zeggen dat ze niet moet zeiken
pi_26908774
tsja, ik geef je weinig kans dat het nog goed komt.
  woensdag 11 mei 2005 @ 11:59:35 #4
15600 BB-King
Long live the King!
pi_26908814
Ze gaat vreemd...
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_26908832
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:55 schreef -Dominator- het volgende:
pi_26908867
quote:
whhehehe
pi_26908917
quote:
Zielig mannetje, uit wat voor zieke geest ontspruit deze gedachte. Typische een gevalletje van aandacht te kort en hopen dat mensen hierop reageren. Als je wilt neuken ga je maar naar de hoeren.
pi_26908986
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 12:02 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Zielig mannetje, uit wat voor zieke geest ontspruit deze gedachte. Typische een gevalletje van aandacht te kort en hopen dat mensen hierop reageren. Als je wilt neuken ga je maar naar de hoeren.
Hoe oud ben jij? 14?
  woensdag 11 mei 2005 @ 12:05:45 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26909016
Kan er nu serieus gereageerd worden, voordat ik de bezem er doorheen haal?

Ai... als ze zich lichamelijk niet meer aangetrokken tot je voelt, heb je toch wel een probleem. Dat zijn nu eenmaal zaken waar jij weinig vat op hebt.

Misschien is het een plan om even een rustpauze in te lassen waarin zij voor zichzelf kan uitmaken of deze relatie nog levensvatbaar is?

Succes ermee!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26909035
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 12:04 schreef Roellio het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij? 14?
Nee het was een lekkere slimme reactie
pi_26909055
ik denk dat het moeilijk voor je gaat worden, maar iig succes ermee en ik hoop voor je dat het goed komt. STERKTE ERMEE.
pi_26909074
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 12:04 schreef Roellio het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij? 14?
Hahaha wat ben jij een lolbroek zeg. LOL, figuur (:
  woensdag 11 mei 2005 @ 12:07:54 #13
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_26909077
Opzouten!

[ Bericht 96% gewijzigd door Copycat op 11-05-2005 12:08:26 ]
bloemen, daar hou ik van!
pi_26909105
Ik denk dat ze niet meer verliefd is en dat ze de relatie eigenlijk niet meer zo ziet zitten.
Neem wat afstand zodat ze wat na kan denken.
Ga de verliefdheid niet afdwingen want dat lukt niet en werkt meer averrechts.

Als ze het uitmaakt is het eenmaal zo. That's life...
pi_26909252
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 12:08 schreef So_Addictive het volgende:
Ik denk dat ze niet meer verliefd is en dat ze de relatie eigenlijk niet meer zo ziet zitten.
Neem wat afstand zodat ze wat na kan denken.
Ga de verliefdheid niet afdwingen want dat lukt niet en werkt meer averrechts.

Als ze het uitmaakt is het eenmaal zo. That's life...
Klinkt hard
Maar ik ben het er mee eens!
pi_26909278
Stop iig met dingen geven, mijn ervaring, kost alleen maar geld krijg je later spijt van .
  woensdag 11 mei 2005 @ 12:16:01 #17
33189 RM-rf
1/998001
pi_26909321
Vermoedelijk is de relatie een soort van 'sleur' geworden...
vaste 'dingen' die jullie doen, bekende onderwerpen om over te praten (of 'stilte') ...
Misschien ook dat ze steeds meer afstand voelt door de dingen die ze tijdens haar opleiding leert en die haar interesseren, maar die jou misschien weinig bezighouden ...

Waarschijnlijk heeft ze gewoon geen zin meer een of ander 'videootje' te bekijken, iets wat vroeger wel 'spannend' was ...

Wil je haar 'terugwinnen', zul je de relatie weer 'spannend' moet maken, ga eens wat anders met haar doen dan wat je normaal altijd deed, stap uit de 'dagelijkse grijze sleur' en doe nieuwe dingen, dingen die je relatie weer meer 'spannend' maken...

Maar tevens moet je je volgens mij afvragen of jullie sowieso niet uit elkaar groeien, als jij inderdaad meer op 'huiselijkheid' gericht bent, al fulltime werkt, lange dagen maakt en dan daarna gewoon 'vastigheid' zoekt, kan het zijn dat zij sowieso vroeger of aleter weg zal gaan, gewoon omdat ze 'meer van de wereld wil ontdekken'.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_26909377
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:59 schreef BB-King het volgende:
Ze gaat vreemd...
Dat was ook het eerste wat in mij op kwam. Ze neukt een ander.
pi_26909382
TS dit is echt heel herkenbaar,.. en komt misschien hard aan.
Maar ik vrees dat er niet veel hoop meer is, en dat ze je alleen maar een "plezier" deed met haar antwoorden toen je emotioneel werd.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  woensdag 11 mei 2005 @ 12:18:56 #20
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_26909412
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:59 schreef BB-King het volgende:
Ze gaat vreemd...
Is denk ik wel het geval, heb ik ook eens gezien bij een kameraad, hij had al een vermoeden, maar toen ik haar in de discotheek boven op een andere kerel zag was het zeker. Zij schrok zich rot toen ze mij zag en heeft het toen zelf maar verteld...
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_26909419
Wat je misschien ook kan doen is in een keer niets meer van je laten horen en alle initiatieven van haar kant laten komen. Misschien dat ze je dan gaat missen en dat ze dan pas merkt/weet wat ze mist en dat ze je dan terug wil. Dit heb ik een keer gehad met een ex. Maar alle meiden zijn verschillend kan bij jou ook juist anders uitpakken en heb je straks helemaal geen contact meer met haar. In ieder geval veel succes.

liefde is een geschenk van Satan...
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
  woensdag 11 mei 2005 @ 12:19:17 #22
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_26909420
"en ze zei ook dat ze soms het vrijgezellen leven mist en dat ze nog zo jong is (19) voor zo een lange relatie."

zo te lezen heeft ze al gekozen.

opnieuw versieren/de kop gek maken.
of een wat "spannender" liefdes leven maken uitdagen enzo.
verder geen idee wat zou kunnen werken.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_26909425
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 12:18 schreef MacDweal het volgende:

[..]

Dat was ook het eerste wat in mij op kwam. Ze neukt een ander.
Lker genuanceerd weer en dat voor een woensdag middag,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+

En hecht vooral niet te veel waarde aan het "Ik wil je niet kwijt" nadat ze heeft gezegd "Ik hou niet meer van je als vriend en vriendin"

Ga in ieder geval niets forceren.... en zeker niet dwingen....
pi_26909590
Zo te lezen is het van haar kant over.
Ga gewoon als goede vrienden uit elkaar en flirt weer met andere meiden.
Sta er niet vreemd van te kijken dat ze over een paar weken ineens met een andere jongen staat te kroelen.

Verder mogen de platte reacties achterwege gelaten worden.
♥ K, N, R en F ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')