quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:55 schreef -Dominator- het volgende:
Je moet haar eens flink neuken!!
En zeggen dat ze niet moet zeiken
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:55 schreef -Dominator- het volgende:
Zielig mannetje, uit wat voor zieke geest ontspruit deze gedachte. Typische een gevalletje van aandacht te kort en hopen dat mensen hierop reageren. Als je wilt neuken ga je maar naar de hoeren.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:55 schreef -Dominator- het volgende:
Hoe oud ben jij? 14?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:02 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Zielig mannetje, uit wat voor zieke geest ontspruit deze gedachte. Typische een gevalletje van aandacht te kort en hopen dat mensen hierop reageren. Als je wilt neuken ga je maar naar de hoeren.
Klinkt hardquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:08 schreef So_Addictive het volgende:
Ik denk dat ze niet meer verliefd is en dat ze de relatie eigenlijk niet meer zo ziet zitten.
Neem wat afstand zodat ze wat na kan denken.
Ga de verliefdheid niet afdwingen want dat lukt niet en werkt meer averrechts.
Als ze het uitmaakt is het eenmaal zo. That's life...
Dat was ook het eerste wat in mij op kwam. Ze neukt een ander.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:59 schreef BB-King het volgende:
Ze gaat vreemd...
Is denk ik wel het geval, heb ik ook eens gezien bij een kameraad, hij had al een vermoeden, maar toen ik haar in de discotheek boven op een andere kerel zag was het zeker. Zij schrok zich rot toen ze mij zag en heeft het toen zelf maar verteld...quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:59 schreef BB-King het volgende:
Ze gaat vreemd...
Lker genuanceerd weer en dat voor een woensdag middag,..quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:18 schreef MacDweal het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat in mij op kwam. Ze neukt een ander.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |