Dat geldt voor mij iig niet...quote:petitlapin en Fieus, denk je ook niet dat je voor echte liefde je job op zou geven? Ik wel hoor. Ik denk dat ik er anders zo ongelooflijk veel spijt van zou krijgen. Het ligt natuurlijk helemaal aan de situatie. Als je beide in Nederland woont zou een baan niet een reden moeten kunnen zijn voor t beeindigen van een relatie, je neemt elkaar maar zoals je bent.
Maar als het inderdaad gaat over werk aan de andere kant van de wereld dan zou ik dta opgeven. Maar terzijde, ik zou niet naar de andere kant van de wereld vertrekken als ik hier een geweldige vriend heb zitten.
ik denk dat naar de andere kant van de wereld vertrekken vaak het einde van een relatie tot gevolg heeft. Dat zie ik in ieder geval in mijn omgeving. En als ik een goede relatie heb, dan kies ik dus voor die relatie.quote:
neen, van liefde alleen brandt de schoorsteen niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:01 schreef akkien het volgende:
petitlapin en Fieus, denk je ook niet dat je voor echte liefde je job op zou geven? Ik wel hoor. Ik denk dat ik er anders zo ongelooflijk veel spijt van zou krijgen. Het ligt natuurlijk helemaal aan de situatie. Als je beide in Nederland woont zou een baan niet een reden moeten kunnen zijn voor t beeindigen van een relatie, je neemt elkaar maar zoals je bent.
ook niet als je zeker weet dat dit gewoon echt de man in je leven is?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:38 schreef petitlapin het volgende:
[..]
neen, van liefde alleen brandt de schoorsteen niet.
Ik heb te lang gestudeerd om dat op te geven voor een verliefdheid.
genoeg mannen op de wereld die wel te combineren zijn met mijn carrière.
Tuurlijk ( ik woon in belgië), een partner die een job heeft in hetzelfde land moet lukken. maar ik verhuis niet naar nieuw-zeeland voor iemand ( of ik kom niet van nieuw-zeeland terug voor iemand, moest dat het geval zijn ...)
de man van je levenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:43 schreef akkien het volgende:
[..]
ook niet als je zeker weet dat dit gewoon echt de man in je leven is?
dat vindt ik echt niet gezond. en ja, ik weet gerust wat verliefdheid/liefde is. Ik heb gewoon geen jaren gestudeerd om dan voor mijn partner naar nieuw-zeeland te verhuizen. Ik geraak daar niet aan de bak, ik zou mijn familie en vrienden missen, ik zo supergefrustreerd worden en mijn partner zou daar dus ook onder beginnen lijden. Het maakt de druk op de relatie veel te hoog.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:13 schreef akkien het volgende:
ik vind t best goed als je op die manier kan denken enzo...Ik kan t niet. Als ik verliefd ben ben ik in staat om voor die persoon alles opzij te zetten als het ook maar een beetje serieus is...
dat is een heel andere situatie. Als het maar een tijdelijk contract is daar is het helemaal iets anders. ik kan er gerust mee leven moest mjn lief bv voor twee jaar naar een ander continent gaan werken en om de paar maanden voor een paar weken naar huis komt.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:51 schreef akkien het volgende:
ook niet als je voor een tijdje naar nieuw-zeeland bent gegaan en hij hier zit, je elkaar dus kent uit nederland en jouw familie hierzo zit.
jup, daarom vroeg ik hem ook of het een tijdelijk contract was. Maakt de situatie helemaal anders. het was jij die toen begon over verhuizen en zo ...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:55 schreef akkien het volgende:
maar dat is toch ongeveer de situatie waar het hierboven om ging....
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jup, daarom vroeg ik hem ook of het een tijdelijk contract was. Maakt de situatie helemaal anders. het was jij die toen begon over verhuizen en zo ...![]()
even denken.. 20 maanden.. dus nog geen 2 jaar. ik heb maar 3 maanden met hem gehad.. zou je toch denken dat het niks betekend. hij heeft nu al meer dan een jaar een andere vriendin.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:00 schreef petitlapin het volgende:
hoe lang ken je die jongen dan, sandra ?
btw, ik vind een jaar naar het buitenland gaan niet zo'n slecht idee ...
20 maanden is nu ook nog niet zolang dat het problematisch is hoor. Heb ook wel jaren gedacht dat iemand DE ware was ... niet dus ...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:09 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
even denken.. 20 maanden.. dus nog geen 2 jaar. ik heb maar 3 maanden met hem gehad.. zou je toch denken dat het niks betekend. hij heeft nu al meer dan een jaar een andere vriendin.
een relatie van 14 maanden is bij mij minder blijven hangen dan die 3 maanden met hem. en ik was echt 5 jaar onwijs verliefd op die jongen van die 14 maanden.
hmm.. ga je mee?
het zou toch wel een hele pak van de hoop mogen wegnemenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:19 schreef akkien het volgende:
zou t feit dat hij een andere vriendin heeft t niet juist alleen maar lastiger maken. De gedachte dat hij nu de dingen met haar doet die sandra met hem zou willen doen enzo.
Ja.. ik heb het ook gedacht.. denk het nog steeds wel. Een maand geleden zijn we samen naar Amsterdam geweest. Het was erg gezellig. Het was toen wel te merken, dat we niet meer bij elkaar waren.. maar er waren zeker nog sterke gevoelens. Tijdens het concert trok hij me ineens naar zich toe, tegen hem aan, en ging met zijn armen om me heen staan. Toen ik oogcontact met een leuke jongen had, draaide hij me om, zodat ik met mijn rug naar die jongen toe stond. In de trein greep hij me zomaar uit het niets vast, legde zijn hoofd op mijn schouder, keek te lang in mijn ogen. Ik zeg niet zo snel dat iemand gevoelens voor me heeft.. maar het voelde echt alsof hij nog meer gevoel voor mij had, dan ik voor hem.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:08 schreef petitlapin het volgende:
20 maanden is nu ook nog niet zolang dat het problematisch is hoor. Heb ook wel jaren gedacht dat iemand DE ware was ... niet dus ...
het feit dat hij een andere vriendin heeft, zou het toch wel gemakkelijker moeten maken, niet ...
en eigenlijk, is hij nog geïnteresseerd in jou, voedt hij de hoop?
ja.. dat is kut ja. als ik me indenk dat zij met dr hoofd op zijn borst ligt en met dr vingers over zijn zij streelt. dat ze hem over zijn neus aait en hij dr een kusje op haar neus of voorhoofd geeft. al die dingetjes die ik allemaal deed.. of dat hij dr hand vastpakt en er een kusje op geeft. dat hij dr allemaal bijnaampjes geeft. aan sex moet ik al helemaal niet denken, want dan moet ik overgeven van de stress.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:19 schreef akkien het volgende:
zou t feit dat hij een andere vriendin heeft t niet juist alleen maar lastiger maken. De gedachte dat hij nu de dingen met haar doet die sandra met hem zou willen doen enzo.
moet je nagaan hoeveel hoop ik had. desondanks zijn vriendin was ik ervan overtuigd dat het weer goed zou komen. dat zij het toch niet voor hem was. hij heeft ook geen tijd voor me.. het enige wat hij doet is me mailen, daar baal ik erg van. ik dacht ook, des te minder contact.. des te sneller vergeet ik hem. niet dus. de laatste tijd zag ik hem heel sporadisch, maar het is er nog altijd.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:25 schreef petitlapin het volgende:
het zou toch wel een hele pak van de hoop mogen wegnemen
ook veronderstel ik dat die jongen dus bijna geen tijd heeft voor haar, wat ook goed is ... hoe minder contact, hoe sneller je vergeet
als ik het zo zie, dan lijkt het écht wel een manipulatieve klootzak, yuck.quote:
ik heb wel een tip voor je, maar die zal op de korte termijn niet veel uithalen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:04 schreef Xtinction het volgende:
Mijn GF heeft het eergister uitgemaakt, met als reden dat ze niet meer hetzelfde voor me voelde als voorheen. Ik denk persoonlijk dat het komt omdat ik soms meer om world of warcraft leek te geven dan om haar, met als dieptepunt een situatie waarbij ik bij haar uit bed wegging om een instance boss af te maken. Dit heeft overigens grotendeels te maken met het in de steek laten van mijn vrienden waarmee ik altijd samen speel, vrienden zijn altijd erg belangrijk voor me) Het is zo hulpeloos om haar niet duidelijk te kunnen maken dat dat niet zo is. Ik zou in een oogwenk mijn account afsluiten als ik haar daarmee terugkreeg, het is gewoon ongelofelijk en ik voel me zo machteloos.
Ik heb haar verteld hoe ik me voelde, ik heb haar een brief geschreven, het mocht niet baten, het is over. Vanavond voor de laatste keer bij elkaar geslapen, ik zal het zo godvergeten erg missen. Je komt er echt pas achter hoeveel je van iemand houd als je liefde op het spel staat. Alles... maar dan ook alles zou ik ervoor over hebben om haar terug te kriijgen. Ik tik dit stukje nu huilend, en ik weet dat ze ooit echt van me hield. Ik wil voor haar vechten, maar ik wil ook weten of het geen hopeloos gevecht is. Vraag me ook af of ik mijn wow account niet maar gewoon moet sluiten, om die drempel alvast te verwijderen. God wat heb ik het moeilijk.
Dit was overigens het eerste meisje waar ik echt van gehouden heb, en ook de eerste waar ik ooit sex mee gehad heb, de relatie heeft een half jaar geduurd. ik ben 22 (laatbloeier i know )
Adviezen? Over me heen zetten of vechten... ik weet het niet meer.
ps. Het betreffende meisje woont bij mij in het studentenhuis, dat maakt het ook allemaal zo lekker makkelijk...not.\
(dit is een copy van een post in een andere thread, maar het voelde alsof ik zijn draad hijackte)
Herkenbaar, dat is voor mij echt precies hetzelfde. En vooral op momenten dat ik me zwak voel, mis ik dan mijn ex. Of niet zozeer hem, maar gewoon iemand die voor me zorgt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:59 schreef akkien het volgende:
Het gaat dus best goed met mij. Wat ik wel mis, en dan mis ik niet zozeer mn ex. Is iemand die voor je zorgt. Die bezorgt is, die je knuffelt, die je lief voor je is als je dat nodig hebt. Iemand die je aanvoelt en er speciaal voor jou is.
Da's niet zo moeilijk: andere meiden versieren. Helpt bij mij altijd wel aardig.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:02 schreef tiez het volgende:
kan iemand mij vertellen heo ik der ingodsnaam loslaat???
het is uit sinds woensdag.
het gaat wel ik voel me alleen heel erg enzaam enzo.
als me goeie vrienden hebben NET vriendinnetjes en die ehbben het er over enzo en dan vind ik dat moerlijk.
maarja ik moet niet gaan
in dit topic kan je lezen hoe en wat!
HELP! me relatie zit in de shit
dat heb ik ook altijd idd.. komt er dus op neer dat ik eigenlijk nooit echt genoten heb van mannelijke aandacht. al erg jong kreeg ik lang een vriendje, daarna had ik totaal geen behoefte aan jongens. ik kreeg toen echt een soort waterval van jongens over me heen. ze gingen ineens allemaal een move maken, terwijl ik er totaal geen behoefte aan hadquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:47 schreef akkien het volgende:
ik heb ruim 2 maanden alle mannen zo'n beetje, op een paar na, mega irritant gevonden. Nu pas ga ik t weer leuk vinden om aandacht te krijgen of om een beetje te flirten...
dat soort dingen komen dus idd vanzelf wel weer twisted_fok
hmm als jij m al manipulatief vind bij het lezen van dit verhaal.. dan zou hij zelf ook wel in moeten zien dat hij al jaren manipulatief bezig is..quote:Op zondag 8 mei 2005 11:21 schreef petitlapin het volgende:
als ik het zo zie, dan lijkt het écht wel een manipulatieve klootzak, yuck.
radicaal dumpen en doorgaan!
je bereikt ermee dat je beide je eigen leven op kan bouwen en merkt dat je zonder elkaar kunt. En in ons leven is t nou eenmaal niet mogelijk om elkaar niet meer te zien. Dus dan maar liever leuk en gezellig met elkaar omgaan...quote:Op zondag 15 mei 2005 23:21 schreef petitlapin het volgende:
ik vind een paar 'weekjes' het contact afbreken wel heel weinig eigenlijk, wat bereik je daarmeezeg me niet dat alles dan verwerkt is, het is gewoon om problemen vragen om het contact weer te hernemen na een paar weken als je gewoon wéét dat je het moeilijk hebt met de situatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |