nee.. ik voel hierdoor alleen nog maar meer voor hem. dit is namelijk wat ik altijd wilde, dat hij zomaar langs zou komen en me vast zou houden. maar ja, als hij het niet gedaan had dan had ik het nog steeds hééél erg moeilijk gevonden..quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:39 schreef Christine het volgende:
Gekke_sandra, dit maakt het niet makkelijker om hem los te laten he... Heb je enig idee waarom hij ineens op de stoep stond?
ik ook.. ik sta ook altijd heel lang onder de douche. kom daardoor altijd te laatquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:16 schreef akkien het volgende:
als ik me slecht voel ga ik altijd douchen. Ik kan onder de douche perfect uithuilen zonder dat iemand me stoort, en dat warme water is lekker rustgevend enzo,...
verder houd ik ook niet echt van alleen dingen gaan doen, al merk ik wel dat dat aan t veranderen is. Zo kan ik al enorm genieten van alleen door de stad struinen en zo...
ik wil tegenwoordig gezond eten...als ik iets lekkers voor mezelf koop zijn t dus aardbeien ofzoietsquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:41 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
ik ook.. ik sta ook altijd heel lang onder de douche. kom daardoor altijd te laatik hield ook nooit zo van alleen dingen doen.. nooit van gehouden. ik moet zeggen dat ik er wel steeds meer van ga houden. in je eentje door de stad struinen, patatje erbij.. geen zeurende vriendinnen erbij. nieuwe kleertjes kopen helpt ook eventjes bij verdriet. tegenwoordig wil ik alleen minder geld uitgeven.. dus is mijn nieuwe remedie oorbellen kopen
kap toch gewoon even het contact af, akkienquote:Op zondag 22 mei 2005 16:33 schreef akkien het volgende:
aarghhh...ik moet mezelf echt schoppen om mn eigen dingen te doen de afgelopen dagen. Daar heb ik wel vaker last van als ik moe ben. Maar ik vind het gewoon veel te belangrijk wat mensen, en helemaal mn ex, van mij vinden. OP het moment dat ik dna genegeerd word keldert mn hele zelfbeeld...
Gelukkig lukt dat schoppen redelijk. Maar de verleiding is zo groot als ik me verveel. Ik krijg af en toe echt stalk neigingen en dat wil ik dus echt niet. En ik doe dus ook heel erg hard mn best om niet te gaan stalken.
handig van die mannen die af en toe een compleet wisselend signaal afgeven,....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |