abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27316899
Het lijkt me idd verwarrend. Daarom hebben wij ook maar gekozen voor de snelle pijnlijke manier. Het is als een pleister zei hij me. Als je die op een behaarde plek snel lostrekt, doet het in één keer heel veel pijn, maar als je maar blijft peuteren (veel contact blijft houden) verandert er niets, plakt hij misschien weer een terug, en ben je heel lang en pijnlijk bezig om die pleister te verwijderen.

Wel erg jammer dat veel van mijn klasgenoten zo ver weg wonen. Ik ga binnenkort bij de Albert Heijn vlakbij school een pot Ben & Jerry's halen en die met ze delen denk ik, we houden er allemaal van .

En ondertussen hoop ik verder op een voorspoedig herstel van het uitzijn en een goeie vriendschap en dat we alsnog samen op vakantie kunnen (was al geboekt, kan niet gecanceled) en het fijn hebben en nog samen naar de sauna (heb ik nog een waardebon van en ik wil niet alleen).
pi_27316933
Oja! En dit heb ik net nog over de kunst van het loslaten gehad van een heel lief persoon: http://www.hikari-online.nl/remedies/leesvoer/loslaten.html
  dinsdag 24 mei 2005 @ 21:25:44 #253
112375 sweety2
naughty naughty!!
pi_27321491
zucht ik mis mijn ex op sommige momenten heel erg.
ik weet niet echt wat ik nog voor hem voel.
don't dream your life... Live your dreams
pi_27323724
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:13 schreef -Trinity- het volgende:
Msn is idd een rotmedium. Mijn ex en ik hadden er ook vaak misverstanden door die in een ruzie konden escaleren. Dat is het dus echt niet waard. Het is altijd beter om te telefoneren en dan nog het liefst in person natuurlijk.

Ik maak al vooruitgang, en ik hoop dat als ik me gewoon blijf verdiepen in mijn schoolwerk de verveling en dus ook het slopende, gekmakende nadenken niet begint.

Ik merk ook dat doordat het kutgevoel van het uitzijn zo sterk was dat ik er met bijna iedereen wel over wilde praten. Ervaringen delen, begrip krijgen, en daardoor ben ik ook wel wat meer open geworden wat bijv. mijn klasgenoten erg kunnen waarderen. Als je open bent wordt je ook makkelijker close met iemand natuurlijk. Ik was gesloten omdat ik open zijn als kwetsbaar zijn zag, en nu ben ik 'bijgedraaid'.
ik had dat ook met mn ex.. vooral msn.. dat medium zou ik echt uit principe niet moeten gebruiken. ook had ik er idd behoefte aan om het met mensen te bepraten, maar ook met hem. heb het er echt vaak met hem over gehad en met mn vrienden. die werden echt langzamerhand gek van me, maar ze weten hoeveel hij voor me betekend. sommigen hopen zelfs dat het goedkomt. ik probeer me ook ergens anders op te richten.. maar toch voel ik het gemis langzaam opkomen. dat, terwijl ik hem afgelopen woensdag voor het laatst zag. morgen ga ik naar de kapper, daarna hard leren. donderdag mn examen, schoentjes ruilen, en werken. mijn weekend staat ook helemaal volgeplant, allemaal leuke dingen doen. met een vriendin naar het strand, uit etc. volgende week op maandag en dinsdag nog 2 examens.. en daarna ben ik als het goed is een vrij mens. dus ik heb allemaal afspraakjes staan, nu moet ik het nog halen
Delivered without an information leaflet
pi_27324339
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 18:46 schreef -Trinity- het volgende:
Oja! En dit heb ik net nog over de kunst van het loslaten
als dat loslaten is.. dan heb ik dat allang gedaan..
van iemand houden is ook iemand loslaten.. dat heb ik gedaan..
maar waarom mis ik hem dan zo erg als ik hem niet zie/spreek..
  dinsdag 24 mei 2005 @ 23:56:54 #256
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27325581
Vanavond anderhalf uur met mijn ex gebeld
Het voelt of ik mijn maatje weer terug heb, heerlijk!
pi_27328348
Sandra, slijtproces, je zal hem, als je het goed aanpakt, steeds minder gaan missen. Anders probeer je je even ècht los te maken, dus een langere tijd niet meer zien. Het is pijnlijk, maar het bespaart een hoop gemis, anders blijft dit zo doorbaggeren en ga jij niet verder met je leven, en als hij een ander krijgt ben jij stikjaloers.
  woensdag 25 mei 2005 @ 08:38:31 #258
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_27328953
Het is ook een knop omzetten in je hoofd...
Zo van: NU IS HET GENOEG...

Jammer dat ik daar 9 maanden over deed om achter te komen, maar met de hulp van iemand ( ) + een fikse ruzie (over msn ) met onzinnige verwijten kwam het helemaal goed
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 25 mei 2005 @ 11:20:17 #259
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27333310
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 08:38 schreef Jumparound het volgende:
Het is ook een knop omzetten in je hoofd...
Zo van: NU IS HET GENOEG...

Jammer dat ik daar 9 maanden over deed om achter te komen, maar met de hulp van iemand ( ) + een fikse ruzie (over msn ) met onzinnige verwijten kwam het helemaal goed
Herkenbaar, nadat ik gisteravond even bonje had via msn had ik daarna het idee van "Het is mooi geweest, jij wilt mij nu niet meer serieus nemen, ik wil jouw voorlopig even niet meer zien". Hoewel ik er misschien heel snel doorheen gaat met alles ben ik ergens ook wel bang alsnog een keer in dat gat te vallen en toch weer contact te zoeken. Ik ga het gewoon proberen om haar zo min mogelijk te spreken, als zij behoefte heeft om mij te spreken dan doet ze haar best maar, ik zal dan gewoon vriendelijk terug zijn. Maar uit mezelf nog een (serieus) gesprekken beginnen tegen haar; nee liever niet. En dat is wel verdomd lastig hoor als je een vertrouwensband van zomaar 1,5 jaar had opgebouwd samen.
»» Democracy is so overrated »»
  woensdag 25 mei 2005 @ 11:32:23 #260
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27333693
RoelerMF, dat komt wel weer
Toen mijn relatie net uit was, heb ik een paar weken een Ronald-is-stom-fase gehad, en vond ik echt alles wat hij deed vreselijk en stom en achterlijk en bespottelijk. Pas sinds kort heb ik het gevoel van vroeger weer terug: het besef dat hij mijn maatje was, en nog weer kan zijn/worden.
  woensdag 25 mei 2005 @ 11:46:35 #261
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27334227
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:32 schreef Christine het volgende:
RoelerMF, dat komt wel weer
Toen mijn relatie net uit was, heb ik een paar weken een Ronald-is-stom-fase gehad, en vond ik echt alles wat hij deed vreselijk en stom en achterlijk en bespottelijk. Pas sinds kort heb ik het gevoel van vroeger weer terug: het besef dat hij mijn maatje was, en nog weer kan zijn/worden.
Dat zal ik waarschijnlijk ook wel weer krijgen ben ik bang. Ik belde heel veel met haar, ook ver voordat we iets kregen. Die gesprekken waren leuk, gezellig en toch serieus als dat nodig was. En die gesprekken met haar ga ik volgens mij het meeste missen. Gewoon die gezelligheid die ik met haar had enzo Nouja, voorlopig is ze net weer online gekomen en het kost me toch wel enige moeite om niks te zeggen, maar ik heb er ook weinig zin in om mij weer te laten kleineren doordat zij in het gesprek afstandelijk en zakelijk overkomt. Hoewel ze wel erg vaak 'opnieuw' online komt waardoor ik inmiddels al een keer of 7 heb gezien dat ze online is, gebeurde vroeger nooit . Maakt het er niet makkelijker op eigenlijk
  woensdag 25 mei 2005 @ 11:55:34 #262
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27334577
Opnieuw online komen... Block - unblock.
Een veel gebruikte manier om aandacht van iemand te krijgen die je zelf niet aan durft te spreken...
  woensdag 25 mei 2005 @ 11:59:31 #263
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27334732
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:55 schreef Christine het volgende:
Opnieuw online komen... Block - unblock.
Een veel gebruikte manier om aandacht van iemand te krijgen die je zelf niet aan durft te spreken...
Ik dacht eerst dat ze op haar laptop zat te werken, haar wireless verbinding geeft inderdaad wel eens problemen. Maar aan haar plaatje te zien (eindelijk een positief voordeel uit msn 7) zit ze op de gewone computer en die heb ik echt met draadjes aangesloten. Maar zou ze dan echt.. Steed block - unblock doen om de aandacht te vragen? I'm confused
  woensdag 25 mei 2005 @ 12:03:32 #264
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27334886
Het lijkt er wel op ja...
Trek anders je eigen conclusie. Als je haar niet wil spreken > delete. Of block+delete.
En anders vraag je d'r heel onschuldig of er iets mis is met haar msn, omdat ze zich steeds opnieuw aanmeldt.
  woensdag 25 mei 2005 @ 12:06:10 #265
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27334961
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 12:03 schreef Christine het volgende:
Het lijkt er wel op ja...
Trek anders je eigen conclusie. Als je haar niet wil spreken > delete. Of block+delete.
En anders vraag je d'r heel onschuldig of er iets mis is met haar msn, omdat ze zich steeds opnieuw aanmeldt.
Ze is dr inmiddels wel weer mee gestopt, dus op de vraag of alles wel oke gaat heb ik inmiddels niks meer Nouja, ik kijk het allemaal wel even aan. Wat ik al eerder zei; als ze behoefte heeft aan mijn gezelschap dan weet ze me te vinden. Dat ze dat dan eventueel niet durft is niet probleem denk ik dan, of ben ik dan heel egoistisch aan het denken?
  woensdag 25 mei 2005 @ 12:12:47 #266
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27335201
Nee hoor, als ze het niet durft is het haar probleem, niet de jouwe toch?
Gut, ik moest echt mijn eigen adviezen eens gaan opvolgen

De vraag is eigenlijk: wat wil jij, of wat is het beste voor jou? Een paar dagen geleden schreef je nog dat je het moeilijk vond om geen contact te zoeken.. waarom delete je haar niet?
  woensdag 25 mei 2005 @ 12:21:51 #267
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27335495
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 12:12 schreef Christine het volgende:
De vraag is eigenlijk: wat wil jij, of wat is het beste voor jou? Een paar dagen geleden schreef je nog dat je het moeilijk vond om geen contact te zoeken.. waarom delete je haar niet?
Wat ik wil is niet meer mogelijk, hoe spijtig ook. Maar het verleden is geweest en de toekomst komt wellicht nooit (Mooie tekst uit die link die stukje hierboven staat). De reden dat ik haar niet gewoon delete komt door onze geschiedenis. Ik kan dat gewoon niet kort samenvatten maar het komt er in het kort op neer dat wij elkaar in februari 2003 door onze gemeenschappelijke hobby hebben leren kennen, ik toen tot eind mei 2003 leuk contact met haar had, waarna dat in juni dat jaar minder werd. In juli van dat jaar kregen we zelfs enorm leuk contact en werden we meer maatjes zegmaar. Ik werd toen voor het eerst verliefd op haar en heb haar dat verteld. Door allerlei vervelende omstandigheden is het contact daarna volledig verwaterd.

Tot in november 2003 toen ze ongelovelijk in de put zat en ik haar opnieuw een luisterend oor bood. Ook toen werd ik weer verliefd op haar, maar dat was wederzijds ondanks dat ze een vriend had toen. In de winter van 2004 zijn er dingen gebeurd die niet door de beugel kunnen (zoenen op de dag van de verjaardag van dr vriend is gewoon not done natuurlijk) maar wel resulteerde dat we in februari 04 een relatie van welgeteld 13 dagen kregen. Toen ging ze terug naar dr vorige vriend die het had uitgemaakt omdat hij zich bedrogen voelde vanwege de acties met mij maar daar spijt van kreeg. Ook toen zat ik in een zelfde situatie als nu natuurlijk. Alleen die relatie strande weer na drie weken en ik hou gewoon zoveel van die meid dat ik er toen lang over nadenken en de gedachte dat ze echt op me bleef wachten heb ik alles kunnen vergeven; En toen uitgerekend tijdens een uitzending van FOK!Radio stuurde ze een mailtje waarin ze mij de liefde verklaarde en als vriendinnetje vroeg

Je begrijpt hopelijk dus dat zij en ik dus niet zomaar een band hebben maar voor mijn gevoel gewoon soulmates zijn en als twee magneetjes werken die elkaar toch steeds weer aantrekken op een of andere manier.
  woensdag 25 mei 2005 @ 12:28:49 #268
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27335730
Wow, heftig... maar denk je dan niet dat het juist niet "meant to be" is om dat het in het verleden ook al zo vaak niet of net niet heeft gewerkt? Je kan zoiets positief zien, maar ook negatief he

Hoop je dat jullie nog weer bij elkaar komen... ondanks dat je zegt dat het niet meer mogelijk is? Want als je er onbewust toch vanuit gaat of hoopt op een hereniging, dan lijkt me het loslaten veel moeilijker, zo niet: onmogelijk.

En toch zou ik je aanraden om haar van je msn te deleten, je kan d'r altijd weer toevoegen natuurlijk als je daar weer behoefte aan hebt
  woensdag 25 mei 2005 @ 12:39:58 #269
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27336056
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 12:28 schreef Christine het volgende:
Wow, heftig... maar denk je dan niet dat het juist niet "meant to be" is om dat het in het verleden ook al zo vaak niet of net niet heeft gewerkt? Je kan zoiets positief zien, maar ook negatief he

Hoop je dat jullie nog weer bij elkaar komen... ondanks dat je zegt dat het niet meer mogelijk is? Want als je er onbewust toch vanuit gaat of hoopt op een hereniging, dan lijkt me het loslaten veel moeilijker, zo niet: onmogelijk.

En toch zou ik je aanraden om haar van je msn te deleten, je kan d'r altijd weer toevoegen natuurlijk als je daar weer behoefte aan hebt
Of het meant to be is weet ik niet. Ik denk er namelijk het zijne van maar dat komt ook door andere dingen die zijn gebeurd waar ik hier niet teveel over wilt uitwijdden omdat ik bang ben dan als heel zweverig als idioot over te komen en dat ik straks naar TRU moet verhuizen (Ik ben niet gelovig overigens) Hou het erop dat er steeds tekenen en hints van "buitenaf" komen waardoor wij elkaar toch steeds weer aantrekken. En een van die dingen heeft te maken te maken met het meisje in mijn avatar; Amelie. Ik heb gewoon teveel van die rare dingen meegemaakt waardoor ik het moeilijk als negatief kan gaan zien meer

En ik weet niet wat ik hoop op dit moment. Gisterochtend smeekte ik op mijn knieen haar terug, ook al weet ze dat natuurlijk niet. Maar na gisteravond is dat allemaal veel minder, ik laat het nu allemaal zijn beloop. Ook toen we een relatie hadden zei ik al dat als wij voor elkaar waren voorbestemd het lot er wel voor zou zorgen dat wij oud en gelukkig zouden worden. Nouja, met dat in het achterhoofd kan ik op dit moment alleen maar concluderen dat wij dus niet voor elkaar waren voorbestemd, ondanks al die 'pogingen en hints van buitenaf', spijtig want tot zondagmiddag dacht ik echt dat we voor elkaar waren voorbestemd. En ergens zegt er iets in mij dat als het echt zo is het wel weer goed komt, maar dat ik voorlopig ook even zonder haar verder moet.

Misschien wil ze nu juist weer wat vrijheden, ze heeft eigenlijk vanaf haar 16de steeds vriendjes gehad, dus ergens kan ik mij voorstellen dat ze nu die zelfstandigheid opzoekt die iedereen zoekt als ze volwassen worden. Ze wil ook een tijd in het buiteland gaan werken bijvoorbeeld, misschien als zij haar "innerlijke rust" en geluk heeft gevonden het misschien alsnog weer aantrekt. Ik ga haar gewoon die ruimte geven met de gedachte dat het een gesloten hoofdstuk is.

Zoals je misschien leest; ik weet eigenlijk totaal niet wat ik nu precies voor houding moet aannemen over deze zaken
  woensdag 25 mei 2005 @ 12:48:00 #270
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_27336283
Eerst is belangrijk dat je afstand neemt
ALs ik dit zo lees ben je er best wel veel mee bezig
Ecosia
  woensdag 25 mei 2005 @ 12:57:37 #271
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27336617
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 12:48 schreef Jumparound het volgende:
Eerst is belangrijk dat je afstand neemt
ALs ik dit zo lees ben je er best wel veel mee bezig
Ja je hebt wel gelijk. Ik heb haar net toch even aangesproken, ik moest iets weten waar ik niet op kon komen, dus ik denk nog enige interesse te tonen hoe het met haar gaat. Behalve een zakelijk goed hoor totaal geen interesse van haar kant uit, nah, als het zo moet dan hoeft het inderdaad niet meer. Tis goed met dr, ik ga dit hoofdstuk afsluiten!
  woensdag 25 mei 2005 @ 13:18:46 #272
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_27337331
Goedzo!
Ecosia
  woensdag 25 mei 2005 @ 14:16:02 #273
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27339371
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 13:18 schreef Jumparound het volgende:
Goedzo!
Ironisch genoeg had ik dit gepost waarna we toch weer in een soort van gesprekje belanden zonder op gevoelige dingen in te gaan ofzo, met andere woorden was het toch wel weer leuk opzich Hoewel het veel van mij kan kwam en weinig van haar kant Hmm... als het op deze manier gaat zal het inderdaad vanzelf wel verwateren denk ik Ik ben er gelukkig wel van overtuigd dat er geen ander in het spel is, dat is iets waar ik mij de eerste dagen wel een beetje zorgen over maakte, maarja als dan zowel zij als de potentieele nieuwe vriend allebei ineens weg zijn ga je toch weer rare dingen denken. Zou ik dan echt jaloers zijn? Volgens mij ben ik er nog niet helemaal aan gewend, gelukkig over een uurtje op weg naar het werk tot vanavond, dat kan de gedachte hopelijk een beetje verzetten
  woensdag 25 mei 2005 @ 14:18:30 #274
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27339470
Zoiets went niet in 3 dagen, RoelerMF
Geef het wat tijd.
  woensdag 25 mei 2005 @ 14:25:10 #275
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27339755
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 14:18 schreef Christine het volgende:
Zoiets went niet in 3 dagen, RoelerMF
Geef het wat tijd.
Je hebt gelijk! Ik moet eigenlijk gewoon even een tijdje niet meer aanspreken, hoe hard en moeilijk dat ook zal worden voor mij. Maar het is voor mijzelf wel het beste en als zij egoistisch mag denken dan mag ik dat ook wel vind ik. Als ze behoefte aan mijn aanwezgheid dan merk ik dat echt wel. Voorlopig zegt ze blij te zijn maar haar 'nieuwe vrijheden' en vind ze het lekker rustig. Gelukkig wist ze dingen hiervoor ook nooit taktisch te brengen
  woensdag 25 mei 2005 @ 14:30:08 #276
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27339957
Misschien een idee om je icoontje te veranderen, btw?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 25 mei 2005 @ 14:33:20 #277
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27340087
ik heb hem (in december na 1 1/2 jaar relatie) losgelaten (en heb inmiddels een nieuwe date ) alleen denkt hij dat hij me nog terug krijgt... NOT
hij blijft bellen, sms (naar oude nummer) emailen en op t sporten langskomen

en geloof maar ik heb mijn uiterste best gedaan om t m duidelijk te maken dat het echt voor altijd over is

t dringt echt niet tot hem door :S

bedenkt zich net, dat ze t dan maar op de muur moet gaan schilderen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 25 mei 2005 @ 14:42:47 #278
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27340443
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 14:30 schreef Christine het volgende:
Misschien een idee om je icoontje te veranderen, btw?
Nee, als je mijn avatar bedoelt? Die heb ik al voordat wij iets kregen. Naast dat het persoon Amelie voor ons samen iets moois was heeft die voor mij persoonlijk ook nog wel meer betekenis dan alleen mijn ex Daarnaast heb ik dit plaatje al zolang dat het een herkenningspunt voor vele is geworden op verschillende fora

//Edit;
En net op msn krijg ik de melding dat ze het heel leuk vind dat we vrienden willen blijven enzo maar ze werd moe van onboeiend geneuzel Zucht, ik zal ze wel nooit snappen... vrouwen dan
pi_27340730
als je hem ook niet meer als vriend wil, Ynske, moet je dat misschien ook duidelijker zeggen ... ik zou anders niet inzien waarom hij niet mag bellen, emailen enz ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  woensdag 25 mei 2005 @ 15:25:01 #280
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_27342004
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 14:42 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

Nee, als je mijn avatar bedoelt? Die heb ik al voordat wij iets kregen. Naast dat het persoon Amelie voor ons samen iets moois was heeft die voor mij persoonlijk ook nog wel meer betekenis dan alleen mijn ex Daarnaast heb ik dit plaatje al zolang dat het een herkenningspunt voor vele is geworden op verschillende fora

//Edit;
En net op msn krijg ik de melding dat ze het heel leuk vind dat we vrienden willen blijven enzo maar ze werd moe van onboeiend geneuzel Zucht, ik zal ze wel nooit snappen... vrouwen dan
Onboeiend geneuzel?
Ecosia
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 25 mei 2005 @ 15:28:48 #281
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27342147
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 14:50 schreef petitlapin het volgende:
als je hem ook niet meer als vriend wil, Ynske, moet je dat misschien ook duidelijker zeggen ... ik zou anders niet inzien waarom hij niet mag bellen, emailen enz ...
hijzelf zei altijd, eenmaal uit, altijd uit.

Nou, ik heb het hem recht in zijn gezicht gezegd dat ik hem niet vergeef wat hij gedaan heeft, gezegd toen ie steeds aan t meelen, bellen, smsén was. Ik heb hem ook heel duidelijk gezegd dat ik verder gegaan ben met mijn leven ZONDER hem, en ook geen vriendschap meer met hem wil.

Het is alleen zo dat ik nog mensen zag buiten onze relatie (klasgenoten, vriendinnen, sportmaatjes etc) en hij alles afgestoten heeft, nu dus helemaal alleen staat… Jah sorry maar dat is niet mijn zaak.

En als ik nu wil gaan stappen bv met een jongen bij mijn ouders in de buurt en hij ziet dat…. Dan begint hij echte stennis te schoppen…
Jeeh wat ben ik blij dat ik nu in Utrecht zit, lekker ver weg!!!
Today is life -

Dale Carnegie
pi_27342242
dan heb je groot gelijk Ynske, ik kende het verhaal niet wat erachter zat
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 25 mei 2005 @ 15:36:06 #283
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27342408
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:31 schreef petitlapin het volgende:
dan heb je groot gelijk Ynske, ik kende het verhaal niet wat erachter zat
is helemaal niet erg hoor ben allang blij met een luisterend oor

en natuurlijk met mijn nieuwe date.... zie je nu wel dat ik WEL nog in trek ben
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 25 mei 2005 @ 16:30:50 #284
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27344352
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:25 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Onboeiend geneuzel?
Ja En nu is het onboeiend geneuzel terwijl ze daarvoor wel gewoon leuk meedeed, doe dat dan ook niet denk ik dan.
  woensdag 25 mei 2005 @ 19:01:25 #285
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_27348687
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 13:00 schreef emingee het volgende:
Ik heb haar nu uit mijn lijst gegooid, maar niet geblokkeerd... Ik heb echt geen behoefte om te zien welke msn-namen ze heeft (die over die jongen gaan)... dat zijn namelijk precies dezelfde namen als ze gebruikte toen ze iets met mij kreeg.

Dat moet echt iedereen doen! Je richt je anders zelf te gronde. MSN zorgt er namelijk voor dat de lijn naar je ex nog veel te direct is. En je kwetst jezelf er alleen maar mee, of gaat vervelend worden door allemaal dingen te gaan vragen, n.a.v. die schermnamen bijvoorbeeld. Maar het is jouw prioriteit niet meer.

Enerzijds begrijp ik de mensen hier wel, die blij worden van contact met hun ex, ook als ze eerder nog ruzie hebben gemaakt. Maar aan de andere kant: je kunt die persoon niet meer je leven laten bepalen. De relatie is over, en daarmee is ook *veel* over. Misschien dat je ooit vrienden kunt worden. Maar zeker niet snel na de breakup. Anders ga je alleen maar verwachtingen koesteren, of (te gemakkelijk) zoenen en seksen, wat erg verwarrend kan zijn op den duur...
pi_27360819
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 14:42 schreef RoelerMF het volgende:
Nee, als je mijn avatar bedoelt? Die heb ik al voordat wij iets kregen. Naast dat het persoon Amelie voor ons samen iets moois was heeft die voor mij persoonlijk ook nog wel meer betekenis dan alleen mijn ex
Amelie is gewoon een onwijs mooie film
Bij mij doet vanilla sky me aan de gevoelens tussen mij en mijn ex denken.. maar dat doet het nog steeds.. zal het ook altijd blijven doen
  donderdag 26 mei 2005 @ 00:11:59 #287
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27360922
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:08 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Amelie is gewoon een onwijs mooie film
Bij mij doet vanilla sky me aan de gevoelens tussen mij en mijn ex denken.. maar dat doet het nog steeds.. zal het ook altijd blijven doen
Amelie is een pareltje inderdaad! Op de hoes van de DVD staat ook "She'll change your life". Hoewel dat vast symbolisch is bedoeld heeft de film/ het personage mijn leven echt veranderd in positieve zin!

Herinneringen aan ex-geliefde zal je altijd wel houden. Je had vast ook wel een nummer hebben dat jullie nummer was, als ik nu No Doubt - It's my life zal horen (dat was ons nummer) dan zal ik terugdenken aan al die prachtige momenten die wij samen hebben meegemaakt. Want de relatie is dan afgenomen, de mooie herinneringen zullen ze nooit meer van me kunnen afnemen
pi_27361596
Als je naar die zwijmelmuziek blijft luisteren blijf je er idd in zitten. Zet een een ander nummertje op, zo hou je het alleen maar in stand.
  donderdag 26 mei 2005 @ 16:53:03 #289
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27379610
vandaag voor het eerst zelf opgemerkt dat ik veranderingen heb aangebracht in mn leven sinds het uit is. Ik ben weer net zo hectisch als dat ik was voordat ik een relatie kreeg. Ik deed toen iedere avond iets en had t altijd druk en t studeren moest er maar tussendoor komen.
Momenteel heb ik weer exact hetzelfde. Doe echt super veel, ben druk bezig en altijd weg zo'n beetje. En weer geen tijd voor studeren . Ik bleef vaak thuis voor mn vriend, of zette mezelf er makkelijk toe om tijd vrij te houden om te studeren, nu dus niet meer. Ik wil wel genieten van mn leven enzo .
imagination is more important than knowledge
  donderdag 26 mei 2005 @ 16:58:16 #290
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27379792
Goedzo akkien Ik heb het zelf ook... lijkt me een goed teken.
  donderdag 26 mei 2005 @ 17:56:57 #291
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27381497
Whoei, fijn om te horen akkien! Nadat ik mijn ex vanmorgen voor een laatste maal een brief heb gestuurd voel ik me heerlijk, ik ben de emotie wat aan het kwijtraken omtrent haar! Ik geniet van het mooie weer en ging fluitend naar me werk Ik ben best blij op dit moment
  donderdag 26 mei 2005 @ 20:35:19 #292
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27385593
ik nu weer wat minder, ik voel me ontzettend verloren.
NEt een paar kutopmerkingen naar mn hoofd geslingerd gekregen en ben super moe, heb nu echt behoefte even met iemand te knuffelen enzo, maar dr is niemand. En niemand heeft tijd. IK denk dat ik maar ff lekker een potje ga huilen even ga douchen en dan een boek ga lezen of zo. Maar ik voel me zo super alleen.
Ik mis niet mn ex, ik mis gewoon de persoon tegen wie ik aan kan knuffelen en die me ff lekker laat zeiken, me knuffelt en zorgt dat ik weer vrolijk word.

Het is gewoon dat ik nooit genoegen kan nemen met wat ik heb. Ik wil altijd meer dan dat ik aankan. Doe dus zoveel dat ik geen tijd meer heb om te slapen en inmiddels doodmoe ben en daar weer ongelukkig van word. Zit er nu echt even helemaal doorheen. Zo'n irritante gewoonte om atijd maar meer te willen. (soms ik t ook handig hoor, ben daardoor gewoon heel erg streberig, en dat is handig als je goede cijfers wilt halen).

[ Bericht 29% gewijzigd door akkien op 26-05-2005 21:08:35 ]
imagination is more important than knowledge
pi_27505971
Nou het is sinds een maandje ofzo ook uit met mijn vriendin na 2 jaar beeindigt ben er nogsteeds niet overheen en zij heeft alweer een ander
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 11:01:13 #294
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27506421
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 10:47 schreef MasterDisaster het volgende:
Nou het is sinds een maandje ofzo ook uit met mijn vriendin na 2 jaar beeindigt ben er nogsteeds niet overheen en zij heeft alweer een ander
Troost je, 14 maanden relatie en binnen een week een ander. Ik heb de laatste week veel wijze woorden gehoord, maar de beste die ik heb gehoord voor mij waren misschien wel dat ik blij moest zijn dat het nu is gebeurd en niet op een moment dat we zouden gaan samenwonen of misschien al samenwoonde. Zoals Akkien aangeeft mis ik haar niet, ik mis de arm en de lieve woordjes van de persoon waar ik van hou. Van mijn ex zoals ze nu is hou ik niet meer, hoe hard en raar dat misschien ook klinkt.

Ze is er met een vriend van mij vandoor gegaan, tja, ze zaten allebei best wel vaak thuis en spraken elkaar daardoor heel erg veel, waardoor je denk ik toch sneller naar elkaar toe groeit. Ik vind het jammer dat ze niet meer van mij houd, maar daar heb ik vrede mee. Ik heb alleen soms nog wat vreemde gedachtes over waarom ze het mij niet eerder heeft verteld, maar dat is "vrouw eigen" heb ik inmiddels begrepen. Verder ben ik weer langzaam van mijn vrijheid aan het genieten en weer aan het rondkijken in de grote vijver die vrouw heet.

Probeer gewoon terug te kijken of alle leuke momenten, die klote momenten zal je toch nog wel een tijd houden, maar probeer je voor te houden dat je niet haar mist maar de persoon die jouw lief had. Zij heeft jouw niet meer lief en je gaat je daardoor onnodig kwellen.

Ook ik kan beter mijn eigen teksten gaan lezen
  dinsdag 31 mei 2005 @ 11:01:36 #295
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27506442
Gisteren is mijn ex op bezoek geweest hier. In het begin was het heel raar, net alsof hij weer terug kwam. Heel vertrouwd en vreemd tegelijk. Ik heb ook een paar keer moeten huilen toen hij hier was, vooral omdat ik hem zo had gemist (shit, nu huil ik weer). Alles wat vertrouwd was, was ineens zo anders... hij liet me bijvoorbeeld iets zien op de pc, en ik kriebelde in zijn nek als vanouds... maar mocht hem toen niet zoals vroeger zoenen. En ik speelde met zijn haar, terwijl ik wist dat hij niet meer bij mij hoorde. Heel dubbel... het is beter zo, had er zelf voor gekozen, maar toch miste ik het heel erg.
Uiteindelijk is hij heel veel langer gebleven dan de bedoeling was, en hebben we leuk en gezellig gepraat over echt serieus bijna alles. Ook over onze liefdeslevens en over seks met anderen... confronterend wel, maar ook wel weer erg gezellig. We waren altijd maatjes, en het was fijn om te weten dat dat niet meteen voorbij is omdat het uit is.
Ik zit trouwens een beetje in de knoop met m'n gevoelens nu, ook vanwege andere mannen... maar dat wil/kan ik hier niet bespreken. Maar moeilijk is het wel.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 13:47:02 #296
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_27511699
Having a bad today

Denk veel aan hem, mis aantal dingen die we samen deden en dat ondanks de fun die ik heb met andere mensen
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_27511732
heee,
my first real message:
sinds een kleine week is het uit.
het ging niet langer. we vinden elkaar mooi, leuk en bijzonder, maar het lukt niet om een leuke liefdesrelatie te hebben.
ik wil het daar eigenlijk nog wel met hem over hebben: wat ging er mis...of: wat gebeurt er tussen ons... herkent iemand die behoefte?
wat wel speelde was dat ik me moeilijk echt begrepen voelde door hem. dat ook vrienden weleens zeiden: wat een andere taal spreken jullie....
terwijl we wel al lange tijd vrienden waren, voordat we wat kregen
maar toen hij zo dichtbij kwam ofzo, toen werd het anders
ik kom er nog niet uit of ik nou wel of niet nog met hem een gesprek aanga over
ik wil graag leren van iedere relatie. ik wil ernaar kijken : wat gebeurder er nou eigenlijk en hoe hebben we elkaars reacties geiinterpretteerd.......
  dinsdag 31 mei 2005 @ 14:29:58 #298
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27513169
pi_27515369
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 13:47 schreef purplerose het volgende:
Having a bad today

Denk veel aan hem, mis aantal dingen die we samen deden en dat ondanks de fun die ik heb met andere mensen
Ik mis me ex nu ook wel, ben een beetje verveeld de laatste tijd iig ga ik opzoek naar een nieuwe liefde want ik verveel me en voel me aardig alleen
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 18:24:08 #300
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27520549
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 13:48 schreef gaiela het volgende:
ik wil het daar eigenlijk nog wel met hem over hebben: wat ging er mis...of: wat gebeurt er tussen ons... herkent iemand die behoefte?
Ja herkenbaar! Ik heb in mijn relatie na een half jaar gedacht dat we in een diep zaten die we maar niet te boven kwamen. Ik heb toen echt al mijn moed verzameld en gevraagd wat haar dwarszat, ze deed ineens heel anders namelijk. Uiteindelijk bleek voor haar de druk van school en het onderhouden van haar sociale leven teveel tijd te gaan vragen en die kon ze niet goed indelen. Toen ik dat eenmaal wist ging ik daar al rekening mee houden en toen ging het allemaal gelijk weer veel beter

Maar als jullie elkaar mooi, leuk en bijzonder vinden maar de liefde niet wil lukken is het misschien verstandiger om er een punt achter te zetten. Voor hetzelfde geld zullen jullie hartstikke goede vrienden worden voor het leven, maar blijkt de vonk die nodig is voor een relatie bij iemand anders vandaag te komen. Je moet voor jezelf op een papier een keuze maken of een gesprek met hem wilt, maar zorg er dan ook voor dat je goed weet wat je wilt vragen en straks niet een half gesprek hebt waar jullie allebei steeds in herhaling vallen.

Overigens kan je denk ik ook prima lering uit een relatie trekken zonder een gesprek met je ex-vriendje! Succes ermee

Ik voel me trouwens uitstekend, het is nu 9 dagen uit, ik weet drie dagen dat een ander heeft en we hebben elkaar al drie dagen niet gesproken of contact gehad (via mail, msn, phone of whatever). Ik denk er nog wel op terug, maar meer om zelf wat wijzer over bepaalde dingen te worden en hoe langer ik erover nadenk ik hoe meer maffe tegenstrijdigheden tegenkom in haar doen en laten. Vorige week ging ik dan piekeren en vragen wat er mis is gegaan, nu komt het in me op, of ik praat er even over of ik schrijf het op, daarna gaat het ergens diep het geheugen in, terug naar herinneringen zegmaar.

Ik ben inmiddels mijn agenda weer aan het vol plannen, maar niet meer uitstapjes met haar maar lekker met vrienden op pad! Weer op een fijne manier mijn hobby van pretparken bezoeken oppakken; morgen of overmorgen dagje efteling en 10 juni heb ik al een VIP uitnodiging in de zak om bij de opening van de megakermis @ Amsterdam te zijn. Heerlijk die vrijheid, vroeger had ik alleen maar gegaan als ze mee was gegaan. Daar heb ik nu geen zorgen meer over en dat voelt heerlijk bevrijdend! Echt heerlijk!
pi_27523382
Aan alle exverwerkers: plan je week vol en zoek de vrolijkste uit je klas/kantoor/werkplaats op, het helpt echt. Ik heb een standaard stel mensen dat me altijd kan opvrolijken dmv gekke painttekeningen, gekke bekken en flauwe grappen. It helps. En lekker bevrijdend uithuilen helpt ook heel goed. Met mijzelf gaat het stukken beter, ik hoop gewoon heel erg dat we vriendelijk met elkaar om kunnen gaan, ook tijdens het slijtproces. Het is wennen dat lieverd zeggen nu minder normaal is enzo.
Wat bij mij ook hielp is nieuwe kleren kopen. Het klinkt dom, maar na een echte vaste en lange relatie heb je de behoefte om jezelf te verwennen en te vernieuwen, dus ik ben wat nieuwe kleren gaan kopen, voor het eerst een jurkje in mijn klerenkast!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')