ik had dat ook met mn ex.. vooral msn.. dat medium zou ik echt uit principe niet moeten gebruiken. ook had ik er idd behoefte aan om het met mensen te bepraten, maar ook met hem. heb het er echt vaak met hem over gehad en met mn vrienden. die werden echt langzamerhand gek van me, maar ze weten hoeveel hij voor me betekend. sommigen hopen zelfs dat het goedkomt. ik probeer me ook ergens anders op te richten.. maar toch voel ik het gemis langzaam opkomen. dat, terwijl ik hem afgelopen woensdag voor het laatst zag. morgen ga ik naar de kapper, daarna hard leren. donderdag mn examen, schoentjes ruilen, en werken. mijn weekend staat ook helemaal volgeplant, allemaal leuke dingen doen. met een vriendin naar het strand, uit etc.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:13 schreef -Trinity- het volgende:
Msn is idd een rotmedium. Mijn ex en ik hadden er ook vaak misverstanden door die in een ruzie konden escaleren. Dat is het dus echt niet waard. Het is altijd beter om te telefoneren en dan nog het liefst in person natuurlijk.
Ik maak al vooruitgang, en ik hoop dat als ik me gewoon blijf verdiepen in mijn schoolwerk de verveling en dus ook het slopende, gekmakende nadenken niet begint.
Ik merk ook dat doordat het kutgevoel van het uitzijn zo sterk was dat ik er met bijna iedereen wel over wilde praten. Ervaringen delen, begrip krijgen, en daardoor ben ik ook wel wat meer open geworden wat bijv. mijn klasgenoten erg kunnen waarderen. Als je open bent wordt je ook makkelijker close met iemand natuurlijk. Ik was gesloten omdat ik open zijn als kwetsbaar zijn zag, en nu ben ik 'bijgedraaid'.
als dat loslaten is.. dan heb ik dat allang gedaan..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:46 schreef -Trinity- het volgende:
Oja! En dit heb ik net nog over de kunst van het loslaten
Herkenbaar, nadat ik gisteravond even bonje had via msn had ik daarna het idee van "Het is mooi geweest, jij wilt mij nu niet meer serieus nemen, ik wil jouw voorlopig even niet meer zien". Hoewel ik er misschien heel snel doorheen gaat met alles ben ik ergens ook wel bang alsnog een keer in dat gat te vallen en toch weer contact te zoeken. Ik ga het gewoon proberen om haar zo min mogelijk te spreken, als zij behoefte heeft om mij te spreken dan doet ze haar best maar, ik zal dan gewoon vriendelijk terug zijn. Maar uit mezelf nog een (serieus) gesprekken beginnen tegen haar; nee liever niet. En dat is wel verdomd lastig hoor als je een vertrouwensband van zomaar 1,5 jaar had opgebouwd samen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:38 schreef Jumparound het volgende:
Het is ook een knop omzetten in je hoofd...
Zo van: NU IS HET GENOEG...
Jammer dat ik daar 9 maanden over deed om achter te komen, maar met de hulp van iemand () + een fikse ruzie (over msn
) met onzinnige verwijten kwam het helemaal goed
Dat zal ik waarschijnlijk ook wel weer krijgen ben ik bang. Ik belde heel veel met haar, ook ver voordat we iets kregen. Die gesprekken waren leuk, gezellig en toch serieus als dat nodig was. En die gesprekken met haar ga ik volgens mij het meeste missen. Gewoon die gezelligheid die ik met haar had enzoquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:32 schreef Christine het volgende:
RoelerMF, dat komt wel weer
Toen mijn relatie net uit was, heb ik een paar weken een Ronald-is-stom-fase gehad, en vond ik echt alles wat hij deed vreselijk en stom en achterlijk en bespottelijk. Pas sinds kort heb ik het gevoel van vroeger weer terug: het besef dat hij mijn maatje was, en nog weer kan zijn/worden.
Ik dacht eerst dat ze op haar laptop zat te werken, haar wireless verbinding geeft inderdaad wel eens problemen. Maar aan haar plaatje te zien (eindelijk een positief voordeel uit msn 7) zit ze op de gewone computer en die heb ik echt met draadjes aangesloten. Maar zou ze dan echt..quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:55 schreef Christine het volgende:
Opnieuw online komen... Block - unblock.
Een veel gebruikte manier om aandacht van iemand te krijgen die je zelf niet aan durft te spreken...
Ze is dr inmiddels wel weer mee gestopt, dus op de vraag of alles wel oke gaat heb ik inmiddels niks meerquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:03 schreef Christine het volgende:
Het lijkt er wel op ja...
Trek anders je eigen conclusie. Als je haar niet wil spreken > delete. Of block+delete.
En anders vraag je d'r heel onschuldig of er iets mis is met haar msn, omdat ze zich steeds opnieuw aanmeldt.
Wat ik wil is niet meer mogelijk, hoe spijtig ook. Maar het verleden is geweest en de toekomst komt wellicht nooit (Mooie tekst uit die link die stukje hierboven staat). De reden dat ik haar niet gewoon delete komt door onze geschiedenis. Ik kan dat gewoon niet kort samenvatten maar het komt er in het kort op neer dat wij elkaar in februari 2003 door onze gemeenschappelijke hobby hebben leren kennen, ik toen tot eind mei 2003 leuk contact met haar had, waarna dat in juni dat jaar minder werd. In juli van dat jaar kregen we zelfs enorm leuk contact en werden we meer maatjes zegmaar. Ik werd toen voor het eerst verliefd op haar en heb haar dat verteld. Door allerlei vervelende omstandigheden is het contact daarna volledig verwaterd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:12 schreef Christine het volgende:
De vraag is eigenlijk: wat wil jij, of wat is het beste voor jou? Een paar dagen geleden schreef je nog dat je het moeilijk vond om geen contact te zoeken.. waarom delete je haar niet?
Of het meant to be is weet ik niet. Ik denk er namelijk het zijne van maar dat komt ook door andere dingen die zijn gebeurd waar ik hier niet teveel over wilt uitwijdden omdat ik bang ben dan als heel zweverig als idioot over te komen en dat ik straks naar TRU moet verhuizenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:28 schreef Christine het volgende:
Wow, heftig... maar denk je dan niet dat het juist niet "meant to be" is om dat het in het verleden ook al zo vaak niet of net niet heeft gewerkt? Je kan zoiets positief zien, maar ook negatief he
Hoop je dat jullie nog weer bij elkaar komen... ondanks dat je zegt dat het niet meer mogelijk is? Want als je er onbewust toch vanuit gaat of hoopt op een hereniging, dan lijkt me het loslaten veel moeilijker, zo niet: onmogelijk.
En toch zou ik je aanraden om haar van je msn te deleten, je kan d'r altijd weer toevoegen natuurlijk als je daar weer behoefte aan hebt
Ja je hebt wel gelijk. Ik heb haar net toch even aangesproken, ik moest iets weten waar ik niet op kon komen, dus ik denk nog enige interesse te tonen hoe het met haar gaat. Behalve een zakelijk goed hoor totaal geen interesse van haar kant uit, nah, als het zo moet dan hoeft het inderdaad niet meer. Tis goed met dr, ik ga dit hoofdstuk afsluiten!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:48 schreef Jumparound het volgende:
Eerst is belangrijk dat je afstand neemt
ALs ik dit zo lees ben je er best wel veel mee bezig
Ironisch genoeg had ik dit gepost waarna we toch weer in een soort van gesprekje belanden zonder op gevoelige dingen in te gaan ofzo, met andere woorden was het toch wel weer leuk opzichquote:
Je hebt gelijk! Ik moet eigenlijk gewoon even een tijdje niet meer aanspreken, hoe hard en moeilijk dat ook zal worden voor mij. Maar het is voor mijzelf wel het beste en als zij egoistisch mag denken dan mag ik dat ook wel vind ik. Als ze behoefte aan mijn aanwezgheid dan merk ik dat echt wel. Voorlopig zegt ze blij te zijn maar haar 'nieuwe vrijheden' en vind ze het lekker rustig. Gelukkig wist ze dingen hiervoor ook nooit taktisch te brengenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:18 schreef Christine het volgende:
Zoiets went niet in 3 dagen, RoelerMF
Geef het wat tijd.
Nee, als je mijn avatar bedoelt? Die heb ik al voordat wij iets kregen. Naast dat het persoon Amelie voor ons samen iets moois was heeft die voor mij persoonlijk ook nog wel meer betekenis dan alleen mijn exquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:30 schreef Christine het volgende:
Misschien een idee om je icoontje te veranderen, btw?
Onboeiend geneuzel?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:42 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Nee, als je mijn avatar bedoelt? Die heb ik al voordat wij iets kregen. Naast dat het persoon Amelie voor ons samen iets moois was heeft die voor mij persoonlijk ook nog wel meer betekenis dan alleen mijn exDaarnaast heb ik dit plaatje al zolang dat het een herkenningspunt voor vele is geworden op verschillende fora
//Edit;
En net op msn krijg ik de melding dat ze het heel leuk vind dat we vrienden willen blijven enzo maar ze werd moe van onboeiend geneuzelZucht, ik zal ze wel nooit snappen... vrouwen dan
hijzelf zei altijd, eenmaal uit, altijd uit.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:50 schreef petitlapin het volgende:
als je hem ook niet meer als vriend wil, Ynske, moet je dat misschien ook duidelijker zeggen ... ik zou anders niet inzien waarom hij niet mag bellen, emailen enz ...
is helemaal niet erg hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:31 schreef petitlapin het volgende:
dan heb je groot gelijk Ynske, ik kende het verhaal niet wat erachter zat
Jaquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:00 schreef emingee het volgende:
Ik heb haar nu uit mijn lijst gegooid, maar niet geblokkeerd... Ik heb echt geen behoefte om te zien welke msn-namen ze heeft (die over die jongen gaan)... dat zijn namelijk precies dezelfde namen als ze gebruikte toen ze iets met mij kreeg.
Amelie is gewoon een onwijs mooie filmquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:42 schreef RoelerMF het volgende:
Nee, als je mijn avatar bedoelt? Die heb ik al voordat wij iets kregen. Naast dat het persoon Amelie voor ons samen iets moois was heeft die voor mij persoonlijk ook nog wel meer betekenis dan alleen mijn ex
Amelie is een pareltje inderdaad!quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:08 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Amelie is gewoon een onwijs mooie film![]()
Bij mij doet vanilla sky me aan de gevoelens tussen mij en mijn ex denken.. maar dat doet het nog steeds.. zal het ook altijd blijven doen
Troost je, 14 maanden relatie en binnen een week een ander. Ik heb de laatste week veel wijze woorden gehoord, maar de beste die ik heb gehoord voor mij waren misschien wel dat ik blij moest zijn dat het nu is gebeurd en niet op een moment dat we zouden gaan samenwonen of misschien al samenwoonde. Zoals Akkien aangeeft mis ik haar niet, ik mis de arm en de lieve woordjes van de persoon waar ik van hou. Van mijn ex zoals ze nu is hou ik niet meer, hoe hard en raar dat misschien ook klinkt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:47 schreef MasterDisaster het volgende:
Nou het is sinds een maandje ofzo ook uit met mijn vriendinna 2 jaar beeindigt ben er nogsteeds niet overheen
en zij heeft alweer een ander
![]()
Ik mis me ex nu ook wel, ben een beetje verveeld de laatste tijdquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:47 schreef purplerose het volgende:
Having a bad today
Denk veel aan hem, mis aantal dingen die we samen deden en dat ondanks de fun die ik heb met andere mensen
Ja herkenbaar! Ik heb in mijn relatie na een half jaar gedacht dat we in een diep zaten die we maar niet te boven kwamen. Ik heb toen echt al mijn moed verzameld en gevraagd wat haar dwarszat, ze deed ineens heel anders namelijk. Uiteindelijk bleek voor haar de druk van school en het onderhouden van haar sociale leven teveel tijd te gaan vragen en die kon ze niet goed indelen. Toen ik dat eenmaal wist ging ik daar al rekening mee houden en toen ging het allemaal gelijk weer veel beterquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:48 schreef gaiela het volgende:
ik wil het daar eigenlijk nog wel met hem over hebben: wat ging er mis...of: wat gebeurt er tussen ons... herkent iemand die behoefte?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |