quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 13:48 schreef gaiela het volgende:ik wil het daar eigenlijk nog wel met hem over hebben: wat ging er mis...of: wat gebeurt er tussen ons... herkent iemand die behoefte?
Ja herkenbaar! Ik heb in mijn relatie na een half jaar gedacht dat we in een diep zaten die we maar niet te boven kwamen. Ik heb toen echt al mijn moed verzameld en gevraagd wat haar dwarszat, ze deed ineens heel anders namelijk. Uiteindelijk bleek voor haar de druk van school en het onderhouden van haar sociale leven teveel tijd te gaan vragen en die kon ze niet goed indelen. Toen ik dat eenmaal wist ging ik daar al rekening mee houden en toen ging het allemaal gelijk weer veel beter
Maar als jullie elkaar mooi, leuk en bijzonder vinden maar de liefde niet wil lukken is het misschien verstandiger om er een punt achter te zetten. Voor hetzelfde geld zullen jullie hartstikke goede vrienden worden voor het leven, maar blijkt de vonk die nodig is voor een relatie bij iemand anders vandaag te komen. Je moet voor jezelf op een papier een keuze maken of een gesprek met hem wilt, maar zorg er dan ook voor dat je goed weet wat je wilt vragen en straks niet een half gesprek hebt waar jullie allebei steeds in herhaling vallen.
Overigens kan je denk ik ook prima lering uit een relatie trekken zonder een gesprek met je ex-vriendje!
![]()
Succes ermee
![]()
Ik voel me trouwens uitstekend, het is nu 9 dagen uit, ik weet drie dagen dat een ander heeft en we hebben elkaar al drie dagen niet gesproken of contact gehad (via mail, msn, phone of whatever). Ik denk er nog wel op terug, maar meer om zelf wat wijzer over bepaalde dingen te worden en hoe langer ik erover nadenk ik hoe meer maffe tegenstrijdigheden tegenkom in haar doen en laten. Vorige week ging ik dan piekeren en vragen wat er mis is gegaan, nu komt het in me op, of ik praat er even over of ik schrijf het op, daarna gaat het ergens diep het geheugen in, terug naar herinneringen zegmaar.
Ik ben inmiddels mijn agenda weer aan het vol plannen, maar niet meer uitstapjes met haar maar lekker met vrienden op pad! Weer op een fijne manier mijn hobby van pretparken bezoeken oppakken; morgen of overmorgen dagje efteling en 10 juni heb ik al een VIP uitnodiging in de zak om bij de opening van de megakermis @ Amsterdam te zijn. Heerlijk die vrijheid, vroeger had ik alleen maar gegaan als ze mee was gegaan. Daar heb ik nu geen zorgen meer over en dat voelt heerlijk bevrijdend! Echt heerlijk!