abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 25 mei 2005 @ 15:28:48 #281
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27342147
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 14:50 schreef petitlapin het volgende:
als je hem ook niet meer als vriend wil, Ynske, moet je dat misschien ook duidelijker zeggen ... ik zou anders niet inzien waarom hij niet mag bellen, emailen enz ...
hijzelf zei altijd, eenmaal uit, altijd uit.

Nou, ik heb het hem recht in zijn gezicht gezegd dat ik hem niet vergeef wat hij gedaan heeft, gezegd toen ie steeds aan t meelen, bellen, smsén was. Ik heb hem ook heel duidelijk gezegd dat ik verder gegaan ben met mijn leven ZONDER hem, en ook geen vriendschap meer met hem wil.

Het is alleen zo dat ik nog mensen zag buiten onze relatie (klasgenoten, vriendinnen, sportmaatjes etc) en hij alles afgestoten heeft, nu dus helemaal alleen staat… Jah sorry maar dat is niet mijn zaak.

En als ik nu wil gaan stappen bv met een jongen bij mijn ouders in de buurt en hij ziet dat…. Dan begint hij echte stennis te schoppen…
Jeeh wat ben ik blij dat ik nu in Utrecht zit, lekker ver weg!!!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_27342242
dan heb je groot gelijk Ynske, ik kende het verhaal niet wat erachter zat
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 25 mei 2005 @ 15:36:06 #283
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27342408
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:31 schreef petitlapin het volgende:
dan heb je groot gelijk Ynske, ik kende het verhaal niet wat erachter zat
is helemaal niet erg hoor ben allang blij met een luisterend oor

en natuurlijk met mijn nieuwe date.... zie je nu wel dat ik WEL nog in trek ben
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 25 mei 2005 @ 16:30:50 #284
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27344352
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:25 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Onboeiend geneuzel?
Ja En nu is het onboeiend geneuzel terwijl ze daarvoor wel gewoon leuk meedeed, doe dat dan ook niet denk ik dan.
»» Democracy is so overrated »»
  woensdag 25 mei 2005 @ 19:01:25 #285
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_27348687
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 13:00 schreef emingee het volgende:
Ik heb haar nu uit mijn lijst gegooid, maar niet geblokkeerd... Ik heb echt geen behoefte om te zien welke msn-namen ze heeft (die over die jongen gaan)... dat zijn namelijk precies dezelfde namen als ze gebruikte toen ze iets met mij kreeg.

Dat moet echt iedereen doen! Je richt je anders zelf te gronde. MSN zorgt er namelijk voor dat de lijn naar je ex nog veel te direct is. En je kwetst jezelf er alleen maar mee, of gaat vervelend worden door allemaal dingen te gaan vragen, n.a.v. die schermnamen bijvoorbeeld. Maar het is jouw prioriteit niet meer.

Enerzijds begrijp ik de mensen hier wel, die blij worden van contact met hun ex, ook als ze eerder nog ruzie hebben gemaakt. Maar aan de andere kant: je kunt die persoon niet meer je leven laten bepalen. De relatie is over, en daarmee is ook *veel* over. Misschien dat je ooit vrienden kunt worden. Maar zeker niet snel na de breakup. Anders ga je alleen maar verwachtingen koesteren, of (te gemakkelijk) zoenen en seksen, wat erg verwarrend kan zijn op den duur...
pi_27360819
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 14:42 schreef RoelerMF het volgende:
Nee, als je mijn avatar bedoelt? Die heb ik al voordat wij iets kregen. Naast dat het persoon Amelie voor ons samen iets moois was heeft die voor mij persoonlijk ook nog wel meer betekenis dan alleen mijn ex
Amelie is gewoon een onwijs mooie film
Bij mij doet vanilla sky me aan de gevoelens tussen mij en mijn ex denken.. maar dat doet het nog steeds.. zal het ook altijd blijven doen
Delivered without an information leaflet
  donderdag 26 mei 2005 @ 00:11:59 #287
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27360922
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:08 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Amelie is gewoon een onwijs mooie film
Bij mij doet vanilla sky me aan de gevoelens tussen mij en mijn ex denken.. maar dat doet het nog steeds.. zal het ook altijd blijven doen
Amelie is een pareltje inderdaad! Op de hoes van de DVD staat ook "She'll change your life". Hoewel dat vast symbolisch is bedoeld heeft de film/ het personage mijn leven echt veranderd in positieve zin!

Herinneringen aan ex-geliefde zal je altijd wel houden. Je had vast ook wel een nummer hebben dat jullie nummer was, als ik nu No Doubt - It's my life zal horen (dat was ons nummer) dan zal ik terugdenken aan al die prachtige momenten die wij samen hebben meegemaakt. Want de relatie is dan afgenomen, de mooie herinneringen zullen ze nooit meer van me kunnen afnemen
pi_27361596
Als je naar die zwijmelmuziek blijft luisteren blijf je er idd in zitten. Zet een een ander nummertje op, zo hou je het alleen maar in stand.
  donderdag 26 mei 2005 @ 16:53:03 #289
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27379610
vandaag voor het eerst zelf opgemerkt dat ik veranderingen heb aangebracht in mn leven sinds het uit is. Ik ben weer net zo hectisch als dat ik was voordat ik een relatie kreeg. Ik deed toen iedere avond iets en had t altijd druk en t studeren moest er maar tussendoor komen.
Momenteel heb ik weer exact hetzelfde. Doe echt super veel, ben druk bezig en altijd weg zo'n beetje. En weer geen tijd voor studeren . Ik bleef vaak thuis voor mn vriend, of zette mezelf er makkelijk toe om tijd vrij te houden om te studeren, nu dus niet meer. Ik wil wel genieten van mn leven enzo .
imagination is more important than knowledge
  donderdag 26 mei 2005 @ 16:58:16 #290
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27379792
Goedzo akkien Ik heb het zelf ook... lijkt me een goed teken.
  donderdag 26 mei 2005 @ 17:56:57 #291
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27381497
Whoei, fijn om te horen akkien! Nadat ik mijn ex vanmorgen voor een laatste maal een brief heb gestuurd voel ik me heerlijk, ik ben de emotie wat aan het kwijtraken omtrent haar! Ik geniet van het mooie weer en ging fluitend naar me werk Ik ben best blij op dit moment
  donderdag 26 mei 2005 @ 20:35:19 #292
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27385593
ik nu weer wat minder, ik voel me ontzettend verloren.
NEt een paar kutopmerkingen naar mn hoofd geslingerd gekregen en ben super moe, heb nu echt behoefte even met iemand te knuffelen enzo, maar dr is niemand. En niemand heeft tijd. IK denk dat ik maar ff lekker een potje ga huilen even ga douchen en dan een boek ga lezen of zo. Maar ik voel me zo super alleen.
Ik mis niet mn ex, ik mis gewoon de persoon tegen wie ik aan kan knuffelen en die me ff lekker laat zeiken, me knuffelt en zorgt dat ik weer vrolijk word.

Het is gewoon dat ik nooit genoegen kan nemen met wat ik heb. Ik wil altijd meer dan dat ik aankan. Doe dus zoveel dat ik geen tijd meer heb om te slapen en inmiddels doodmoe ben en daar weer ongelukkig van word. Zit er nu echt even helemaal doorheen. Zo'n irritante gewoonte om atijd maar meer te willen. (soms ik t ook handig hoor, ben daardoor gewoon heel erg streberig, en dat is handig als je goede cijfers wilt halen).

[ Bericht 29% gewijzigd door akkien op 26-05-2005 21:08:35 ]
imagination is more important than knowledge
pi_27505971
Nou het is sinds een maandje ofzo ook uit met mijn vriendin na 2 jaar beeindigt ben er nogsteeds niet overheen en zij heeft alweer een ander
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 11:01:13 #294
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27506421
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 10:47 schreef MasterDisaster het volgende:
Nou het is sinds een maandje ofzo ook uit met mijn vriendin na 2 jaar beeindigt ben er nogsteeds niet overheen en zij heeft alweer een ander
Troost je, 14 maanden relatie en binnen een week een ander. Ik heb de laatste week veel wijze woorden gehoord, maar de beste die ik heb gehoord voor mij waren misschien wel dat ik blij moest zijn dat het nu is gebeurd en niet op een moment dat we zouden gaan samenwonen of misschien al samenwoonde. Zoals Akkien aangeeft mis ik haar niet, ik mis de arm en de lieve woordjes van de persoon waar ik van hou. Van mijn ex zoals ze nu is hou ik niet meer, hoe hard en raar dat misschien ook klinkt.

Ze is er met een vriend van mij vandoor gegaan, tja, ze zaten allebei best wel vaak thuis en spraken elkaar daardoor heel erg veel, waardoor je denk ik toch sneller naar elkaar toe groeit. Ik vind het jammer dat ze niet meer van mij houd, maar daar heb ik vrede mee. Ik heb alleen soms nog wat vreemde gedachtes over waarom ze het mij niet eerder heeft verteld, maar dat is "vrouw eigen" heb ik inmiddels begrepen. Verder ben ik weer langzaam van mijn vrijheid aan het genieten en weer aan het rondkijken in de grote vijver die vrouw heet.

Probeer gewoon terug te kijken of alle leuke momenten, die klote momenten zal je toch nog wel een tijd houden, maar probeer je voor te houden dat je niet haar mist maar de persoon die jouw lief had. Zij heeft jouw niet meer lief en je gaat je daardoor onnodig kwellen.

Ook ik kan beter mijn eigen teksten gaan lezen
  dinsdag 31 mei 2005 @ 11:01:36 #295
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27506442
Gisteren is mijn ex op bezoek geweest hier. In het begin was het heel raar, net alsof hij weer terug kwam. Heel vertrouwd en vreemd tegelijk. Ik heb ook een paar keer moeten huilen toen hij hier was, vooral omdat ik hem zo had gemist (shit, nu huil ik weer). Alles wat vertrouwd was, was ineens zo anders... hij liet me bijvoorbeeld iets zien op de pc, en ik kriebelde in zijn nek als vanouds... maar mocht hem toen niet zoals vroeger zoenen. En ik speelde met zijn haar, terwijl ik wist dat hij niet meer bij mij hoorde. Heel dubbel... het is beter zo, had er zelf voor gekozen, maar toch miste ik het heel erg.
Uiteindelijk is hij heel veel langer gebleven dan de bedoeling was, en hebben we leuk en gezellig gepraat over echt serieus bijna alles. Ook over onze liefdeslevens en over seks met anderen... confronterend wel, maar ook wel weer erg gezellig. We waren altijd maatjes, en het was fijn om te weten dat dat niet meteen voorbij is omdat het uit is.
Ik zit trouwens een beetje in de knoop met m'n gevoelens nu, ook vanwege andere mannen... maar dat wil/kan ik hier niet bespreken. Maar moeilijk is het wel.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 13:47:02 #296
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_27511699
Having a bad today

Denk veel aan hem, mis aantal dingen die we samen deden en dat ondanks de fun die ik heb met andere mensen
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_27511732
heee,
my first real message:
sinds een kleine week is het uit.
het ging niet langer. we vinden elkaar mooi, leuk en bijzonder, maar het lukt niet om een leuke liefdesrelatie te hebben.
ik wil het daar eigenlijk nog wel met hem over hebben: wat ging er mis...of: wat gebeurt er tussen ons... herkent iemand die behoefte?
wat wel speelde was dat ik me moeilijk echt begrepen voelde door hem. dat ook vrienden weleens zeiden: wat een andere taal spreken jullie....
terwijl we wel al lange tijd vrienden waren, voordat we wat kregen
maar toen hij zo dichtbij kwam ofzo, toen werd het anders
ik kom er nog niet uit of ik nou wel of niet nog met hem een gesprek aanga over
ik wil graag leren van iedere relatie. ik wil ernaar kijken : wat gebeurder er nou eigenlijk en hoe hebben we elkaars reacties geiinterpretteerd.......
  dinsdag 31 mei 2005 @ 14:29:58 #298
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27513169
pi_27515369
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 13:47 schreef purplerose het volgende:
Having a bad today

Denk veel aan hem, mis aantal dingen die we samen deden en dat ondanks de fun die ik heb met andere mensen
Ik mis me ex nu ook wel, ben een beetje verveeld de laatste tijd iig ga ik opzoek naar een nieuwe liefde want ik verveel me en voel me aardig alleen
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 18:24:08 #300
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27520549
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 13:48 schreef gaiela het volgende:
ik wil het daar eigenlijk nog wel met hem over hebben: wat ging er mis...of: wat gebeurt er tussen ons... herkent iemand die behoefte?
Ja herkenbaar! Ik heb in mijn relatie na een half jaar gedacht dat we in een diep zaten die we maar niet te boven kwamen. Ik heb toen echt al mijn moed verzameld en gevraagd wat haar dwarszat, ze deed ineens heel anders namelijk. Uiteindelijk bleek voor haar de druk van school en het onderhouden van haar sociale leven teveel tijd te gaan vragen en die kon ze niet goed indelen. Toen ik dat eenmaal wist ging ik daar al rekening mee houden en toen ging het allemaal gelijk weer veel beter

Maar als jullie elkaar mooi, leuk en bijzonder vinden maar de liefde niet wil lukken is het misschien verstandiger om er een punt achter te zetten. Voor hetzelfde geld zullen jullie hartstikke goede vrienden worden voor het leven, maar blijkt de vonk die nodig is voor een relatie bij iemand anders vandaag te komen. Je moet voor jezelf op een papier een keuze maken of een gesprek met hem wilt, maar zorg er dan ook voor dat je goed weet wat je wilt vragen en straks niet een half gesprek hebt waar jullie allebei steeds in herhaling vallen.

Overigens kan je denk ik ook prima lering uit een relatie trekken zonder een gesprek met je ex-vriendje! Succes ermee

Ik voel me trouwens uitstekend, het is nu 9 dagen uit, ik weet drie dagen dat een ander heeft en we hebben elkaar al drie dagen niet gesproken of contact gehad (via mail, msn, phone of whatever). Ik denk er nog wel op terug, maar meer om zelf wat wijzer over bepaalde dingen te worden en hoe langer ik erover nadenk ik hoe meer maffe tegenstrijdigheden tegenkom in haar doen en laten. Vorige week ging ik dan piekeren en vragen wat er mis is gegaan, nu komt het in me op, of ik praat er even over of ik schrijf het op, daarna gaat het ergens diep het geheugen in, terug naar herinneringen zegmaar.

Ik ben inmiddels mijn agenda weer aan het vol plannen, maar niet meer uitstapjes met haar maar lekker met vrienden op pad! Weer op een fijne manier mijn hobby van pretparken bezoeken oppakken; morgen of overmorgen dagje efteling en 10 juni heb ik al een VIP uitnodiging in de zak om bij de opening van de megakermis @ Amsterdam te zijn. Heerlijk die vrijheid, vroeger had ik alleen maar gegaan als ze mee was gegaan. Daar heb ik nu geen zorgen meer over en dat voelt heerlijk bevrijdend! Echt heerlijk!
pi_27523382
Aan alle exverwerkers: plan je week vol en zoek de vrolijkste uit je klas/kantoor/werkplaats op, het helpt echt. Ik heb een standaard stel mensen dat me altijd kan opvrolijken dmv gekke painttekeningen, gekke bekken en flauwe grappen. It helps. En lekker bevrijdend uithuilen helpt ook heel goed. Met mijzelf gaat het stukken beter, ik hoop gewoon heel erg dat we vriendelijk met elkaar om kunnen gaan, ook tijdens het slijtproces. Het is wennen dat lieverd zeggen nu minder normaal is enzo.
Wat bij mij ook hielp is nieuwe kleren kopen. Het klinkt dom, maar na een echte vaste en lange relatie heb je de behoefte om jezelf te verwennen en te vernieuwen, dus ik ben wat nieuwe kleren gaan kopen, voor het eerst een jurkje in mijn klerenkast!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')