Mijn God het wordt steedds gekker hoer?quote:
doe v Grunsven maar danquote:
Ingemar Stenmark dan ?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:18 schreef tong80 het volgende:
Brown is niet goed
Heette ie nou Ingmar Bergman, ik twijfel
wrm ?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:56 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb er toch maar ff wat klinkers ingegooid.
Wel zo handig, nietwaar?quote:
ws tch p dz mnr k vr drn t lzn ?quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:54 schreef tong80 het volgende:
Welke sport deden ze ?
Gaston Roelandts
Theo Smit
Janus Kowalik --> Voetbal
Ans Schut --> Schaatsen
Anton Ebben
dat weet toch geen mens.....was altijd de gevleugelde uitspraak van mijn opa tijdens het trivianten !quote:
Bekende club hoor.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat weet toch geen mens.....was altijd de gevleugelde uitspraak van mijn opa tijdens het trivianten !
Ada en Enith zijn er zeker groot gewordenquote:
Nederlandse Ski Verenigingquote:Op maandag 2 mei 2005 14:53 schreef Terreros85 het volgende:
was dat niet Jeroen Nikkel
nou volgens mij is die er nooit geweestquote:Op maandag 2 mei 2005 18:11 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette de Nederlandse voorzitter van het IOC ?
Dat was Eef Kamerbeek in 54.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:00 schreef Bjoro het volgende:
die tienkamper toch ??
weet alleen ff niet z´n naam
Het was geen schaatser natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:20 schreef Bjoro het volgende:
ik zit nu met harm kuipers of henk kraijenhof in mijn hoofd....alleen geen flauw idee of dat goed is !
quote:Op maandag 2 mei 2005 23:09 schreef fanneke het volgende:
fredje de burggraeve
ik gok op Brigitte Becue, ook al is dat geen waalse(alhoewel haar naam natuurlijk wel frans klinkt)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
welke waalse zwemster haalde een OS er voor brons, ook op schoolslag
BB heeft geen olympische medaille behaald (moest er ff voor googlen).quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:42 schreef fanneke het volgende:
[..]
ik gok op Brigitte Becue, ook al is dat geen waalse(alhoewel haar naam natuurlijk wel frans klinkt)
1984 iddquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:58 schreef fanneke het volgende:
De enige waalse naam die me nog te binnen schiet is Lempreur(of zoiets). Maar of dat jaren 80 was...![]()
Wayne Gretzky. Of bedoel je dat andere hockey?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:10 schreef tong80 het volgende:
Wie wordt beschouwd als de beste hockeyr all time ?
Door wie? Ik denk dat het nogal afhangt per landquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:10 schreef tong80 het volgende:
Wie wordt beschouwd als de beste hockeyr all time ?
zal ik m ff laten voor een anderquote:Op zondag 15 mei 2005 15:33 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette de doelman die het Nederlandse Hockeyelftal begin jaren 70 naar de wereldtitel loodste ?
of wilde je een plaatsnaam weten.....die weet ik namelijk nietquote:
lag op het puntje van mijn tongquote:
2 goedquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:28 schreef fanneke het volgende:
erp: Anky van Grunsven
boekel: Leontien van Moorsel
sweijkhuizen: ??
geen idee.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:01 schreef tong80 het volgende:
Kwam er geen tafeltennister uit Haastrecht ?
maar wel een hele goeiequote:Op woensdag 18 mei 2005 21:04 schreef tong80 het volgende:
Dooie lul heel die Rooks. Zak zand op wielen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:10 schreef Zwansen het volgende:
Ivan en Henk Basso (vraag zjroentje maar)
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:43 schreef tong80 het volgende:
Vul hun achternaam in.
Jurie en Tim ........ Cornelisse
Tim en Ron ..........
Bernd en Karl Heinz ........ Rummenige
Ties en Hidde .........
Daphne en Edwin ........ Jongejans
Leon en Michael .........
John en Patrick ..........
Eddy en Carl ........
Kees en Kees .........
Verheyenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:43 schreef tong80 het volgende:
Vul hun achternaam in.
Eddy en Carl ........
Lewis (de hardloper en de voetballerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:43 schreef tong80 het volgende:
Vul hun achternaam in.
Eddy en Carl ........
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:43 schreef tong80 het volgende:
Vul hun achternaam in.
Jurie en Tim ........
Tim en Ron .......... Hockey
Bernd en Karl Heinz ........ Voetbal
Ties en Hidde ......... Hockey
Daphne en Edwin ........ Watersport
Leon en Michael ......... Boksen
John en Patrick .......... Tennis
Eddy en Carl ........
Kees en Kees ......... Basketbal
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:40 schreef tong80 het volgende:
Welke sport deden ze ?
Karsten Fischer => hockey
Tal => schaken (Michael)
Ottie Roethof => karate
Carlos Reuteman
Johnnie Cecotto
Kan ik best waarderen, maar niet het Judas Priest en Mothley Crue gedoe.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:23 schreef Mark het volgende:
Suggesties? Ik heb wel een paar metal-concerten geboekt, maar weet niet zeker of dat wel des Tongs is....
Laten er nu twee daarvan op Fields Of Rock staanquote:Op maandag 23 mei 2005 22:29 schreef tong80 het volgende:
Motörhead, Antrax Slayer enzo zijn aan Tong wel besteed.
Jacques en Gilles Villeneuve of bedoel je motorsport? Daarin zou ik het niet weten. Ben ik niet in thuis.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:32 schreef tong80 het volgende:
Noem nog een vader en zoon die beiden om de wereldtitel raceden.
of de zoon van jody shecktar ooit f1 zal rijden is nog maar de vraagquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:07 schreef rubbereend het volgende:
binnenkort komt er nog een hele rij familie leden aan in de F1
tuurlijk wel, Al Unser Jr. en Michael Andretti hebben beide kampioenschappen gewonnen in de VS toch?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:55 schreef Mark het volgende:
Maar die hebben niet echt om de wereldtitel gereden (behalve Mario sr.)
je hebt ook nog de jonge Piquet, Rosberg en er komt ook al een neefje van Senna aan om maar eens wat te noemenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
of de zoon van jody shecktar ooit f1 zal rijden is nog maar de vraag
Correct; het was nogal cynisch bedoeld, want Ottenbros was niet bepaald een groot klimmer.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:50 schreef tong80 het volgende:
De Adelaar van Hoogerheide. Naar Bahamontes de adelaar van Toledo.
Idd en gehaat door heel Italiëquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:04 schreef dolle_hond het volgende:
zijn maitresse toch
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:04 schreef dolle_hond het volgende:
op welke berg staat het gedenkteken voor coppi
ben er ook eens langs gereden volgens mij, maar heb er laats ook iets over gelezen !quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:29 schreef dolle_hond het volgende:
alsof je er iets aan hebt:
ik ben er geweest.
het is een metalen plaat tegen een rotsblok met een afbeelding van zijn hoofd er op.
Kip Saté ookquote:
Zowel op de Mont Ventoux als op Mount Springfield haha.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:33 schreef Suijk het volgende:
En op welke berg staat het gedenkteken voor Simpson?
Prins pils?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:29 schreef tong80 het volgende:
Wie belde Ellen van Langen op direct na haar winst op de spelen, en van wie kreeg ze de telefoon ?
Theo Reitsma dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:35 schreef tong80 het volgende:
Nee die was in 92 nog nergens te zien. Het was een verslaggever. Die de telefoon gaf.
"Hai schatje ..... heb je het gezien ?"quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:29 schreef tong80 het volgende:
Wie belde Ellen van Langen op direct na haar winst op de spelen, en van wie kreeg ze de telefoon ?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:51 schreef Elgigante het volgende:
Ongetwijfeld een aantal maal de revue gepaseerd...
Welke wielrenner werd ook wel 'de das' genoemd...?
zal ik voor de 38e keer Hinault antwoorden, of heb je liever een fout antwoordquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:51 schreef Elgigante het volgende:
Ongetwijfeld een aantal maal de revue gepaseerd...
Welke wielrenner werd ook wel 'de das' genoemd...?
Ja sorry Tong en Bjoro, zo lang zit ik nog niet in dit subtopic, maar mijn vermoedens waren juist....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zal ik voor de 38e keer Hinault antwoorden, of heb je liever een fout antwoord
klinkt als een redelijk excuss....ik ben niet meer zo heel boos, goedquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ja sorry Tong en Bjoro, zo lang zit ik nog niet in dit subtopic, maar mijn vermoedens waren juist....
Tong80 wees me op de voorwaarden, my fault...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
klinkt als een redelijk excuss....ik ben niet meer zo heel boos, goed![]()
Er is een voetbalkwis topic.En we stellen pas een nieuwe vraag als de andere is beantwoord. Ik wacht nog op twee antwoorden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Welke voetballer had een vraagbaak bij Omroep Brabant?
ierd .. os?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:59 schreef tong80 het volgende:
Geen Nellie ze belde haar vriendje in Nederland was de Nederlands kampioen steeple chase op dat moment.
De andere is S...... de V.......
Wat is de meest verdienende sporter van Nieuw-Zeeland?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:03 schreef tong80 het volgende:
Sierd de Vos is goed.
De ander was Han Koeleman.
Stel maar een leuke vraag.Geen voetbal
Lomu ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:06 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Wat is de meest verdienende sporter van Nieuw-Zeeland?
Is het niet nee, al hoewel ik twijfels zet bij mijn bron, want ik heb er ook weleens aan gedacht.quote:
Degene waar ik op doel speelt géén rugby..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:15 schreef tong80 het volgende:
Ik snap niet wat je bedoeld hij speelt Rugby
begint met een Gquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:22 schreef tong80 het volgende:
Geen flauw idee. Welke sport dan wel ? Tennis ?
Ben alleen zijn naam vergeten (vandaar dat ik een bijvraag stelde over Lomu).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |