Kip Saté ookquote:
Zowel op de Mont Ventoux als op Mount Springfield haha.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:33 schreef Suijk het volgende:
En op welke berg staat het gedenkteken voor Simpson?
Prins pils?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:29 schreef tong80 het volgende:
Wie belde Ellen van Langen op direct na haar winst op de spelen, en van wie kreeg ze de telefoon ?
Theo Reitsma dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:35 schreef tong80 het volgende:
Nee die was in 92 nog nergens te zien. Het was een verslaggever. Die de telefoon gaf.
"Hai schatje ..... heb je het gezien ?"quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:29 schreef tong80 het volgende:
Wie belde Ellen van Langen op direct na haar winst op de spelen, en van wie kreeg ze de telefoon ?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:51 schreef Elgigante het volgende:
Ongetwijfeld een aantal maal de revue gepaseerd...
Welke wielrenner werd ook wel 'de das' genoemd...?
zal ik voor de 38e keer Hinault antwoorden, of heb je liever een fout antwoordquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:51 schreef Elgigante het volgende:
Ongetwijfeld een aantal maal de revue gepaseerd...
Welke wielrenner werd ook wel 'de das' genoemd...?
Ja sorry Tong en Bjoro, zo lang zit ik nog niet in dit subtopic, maar mijn vermoedens waren juist....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zal ik voor de 38e keer Hinault antwoorden, of heb je liever een fout antwoord
klinkt als een redelijk excuss....ik ben niet meer zo heel boos, goedquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ja sorry Tong en Bjoro, zo lang zit ik nog niet in dit subtopic, maar mijn vermoedens waren juist....
Tong80 wees me op de voorwaarden, my fault...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
klinkt als een redelijk excuss....ik ben niet meer zo heel boos, goed![]()
Er is een voetbalkwis topic.En we stellen pas een nieuwe vraag als de andere is beantwoord. Ik wacht nog op twee antwoorden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Welke voetballer had een vraagbaak bij Omroep Brabant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |