Jacques en Gilles Villeneuve of bedoel je motorsport? Daarin zou ik het niet weten. Ben ik niet in thuis.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:32 schreef tong80 het volgende:
Noem nog een vader en zoon die beiden om de wereldtitel raceden.
of de zoon van jody shecktar ooit f1 zal rijden is nog maar de vraagquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:07 schreef rubbereend het volgende:
binnenkort komt er nog een hele rij familie leden aan in de F1
tuurlijk wel, Al Unser Jr. en Michael Andretti hebben beide kampioenschappen gewonnen in de VS toch?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:55 schreef Mark het volgende:
Maar die hebben niet echt om de wereldtitel gereden (behalve Mario sr.)
je hebt ook nog de jonge Piquet, Rosberg en er komt ook al een neefje van Senna aan om maar eens wat te noemenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
of de zoon van jody shecktar ooit f1 zal rijden is nog maar de vraag
Correct; het was nogal cynisch bedoeld, want Ottenbros was niet bepaald een groot klimmer.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:50 schreef tong80 het volgende:
De Adelaar van Hoogerheide. Naar Bahamontes de adelaar van Toledo.
Idd en gehaat door heel Italiëquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:04 schreef dolle_hond het volgende:
zijn maitresse toch
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:04 schreef dolle_hond het volgende:
op welke berg staat het gedenkteken voor coppi
ben er ook eens langs gereden volgens mij, maar heb er laats ook iets over gelezen !quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:29 schreef dolle_hond het volgende:
alsof je er iets aan hebt:
ik ben er geweest.
het is een metalen plaat tegen een rotsblok met een afbeelding van zijn hoofd er op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |