op...quote:Op woensdag 27 april 2005 00:11 schreef Godlike02 het volgende:
Waar is het bier?
Je vergeet..quote:Op woensdag 27 april 2005 00:11 schreef Godlike02 het volgende:
Waar is het bier?
conflict!!quote:Op woensdag 27 april 2005 00:12 schreef Conflict het volgende:
flikker op met je kuttopics
ja kzag utquote:
ja, slotje graag.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:15 schreef kastanova het volgende:
Dit was je laatste kuttopic van deze maand Sjoe, nog 1 erbij en je kunt opbokken...
En meer.quote:
ik snap zulke mensen nietquote:Op woensdag 27 april 2005 00:18 schreef kastanova het volgende:
Want volgens mij is het zo'n simpele ziel die niet eens ff naar het slotje kijkt, maar gewoon direct een nieuw kuttopic opent...
nee Pausdols was tofquote:Op woensdag 27 april 2005 00:22 schreef Slaaitjuh het volgende:
waarom worden er de laatste tijd alleen maar van die kut "hej conflict" topics geopent enzo
.
doe er wat aanquote:Op woensdag 27 april 2005 00:22 schreef Slaaitjuh het volgende:
waarom worden er de laatste tijd alleen maar van die kut "hej conflict" topics geopent enzo
.
quote:
Naja, jou snap ik op zich ook niet...quote:
omdat dat te veel werk isquote:Op woensdag 27 april 2005 00:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, jou snap ik op zich ook niet...
Tot ik die brief van je las in dat topic destijds dacht ik echt daadwerkelijk dat je 1 of andere hersenstoornis had en dus écht simpelweg geen betere topics kon bedenken.
Maar dan zie ik zo'n, toch behoorlijk humoristische en uitgebreide brief en dan blijk je kennelijk toch wel enige humor en originaliteit te bezitten.
Waarom gebruik je het dan niet wat vaker?.
Tja, dan gebruik je wel eenquote:
Ik maak me er ook schuldig aan.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, dan gebruik je wel eenmaar dat is volgens mij écht het probleem bij de meeste ONZ users...
"Waarom zou ik een daadwerkelijk tof topic openen als ik ook simpel kan slowchatten"
Dat idee.
En als ze dan het slowchatten op een gegeven moment zat zijn beginnen ze te piepen dat ONZ tegenwoordig zo kut is omdat er geen fatsoenlijke topics meer geopend worden.
en iedereen kontelikt hem...quote:Op woensdag 27 april 2005 00:30 schreef Tiemie het volgende:
Conflict is een verader.
stomme Vokker.
klopt inderdaad.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, dan gebruik je wel eenmaar dat is volgens mij écht het probleem bij de meeste ONZ users...
"Waarom zou ik een daadwerkelijk tof topic openen als ik ook simpel kan slowchatten"
Dat idee.
En als ze dan het slowchatten op een gegeven moment zat zijn beginnen ze te piepen dat ONZ tegenwoordig zo kut is omdat er geen fatsoenlijke topics meer geopend worden.
TS is op eens wegquote:Op woensdag 27 april 2005 00:18 schreef kastanova het volgende:
Ik wacht nog even af tot Sjoe het gelezen heeft...
Want volgens mij is het zo'n simpele ziel die niet eens ff naar het slotje kijkt, maar gewoon direct een nieuw kuttopic opent...
Ok, kan ik begrijpen, maar vanwaar dan in godsnaam die drang om zelf ook nog tig nietszeggende kuttopics te openen?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:31 schreef tommy4487 het volgende:
klopt inderdaad.
Maar ik snap het ook wel. De meeste mensen zitten hier gewoon om even wat tijdverdrijf en lol te hebben en hebben dan geen zin om lang na te denken en veel tijd aan topics te besteden.
Haha, die brief jaquote:Op woensdag 27 april 2005 00:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tot ik die brief van je las in dat topic destijds dacht ik echt daadwerkelijk dat je 1 of andere hersenstoornis had en dus écht simpelweg geen betere topics kon bedenken.
Maar dan zie ik zo'n, toch behoorlijk humoristische en uitgebreide brief en dan blijk je kennelijk toch wel enige humor en originaliteit te bezitten.
quote:Op woensdag 27 april 2005 00:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
als dat nog niet was dan stem ik voor!quote:Op woensdag 27 april 2005 00:39 schreef sararaats het volgende:
ik kom even storen
naamtopics waren toch taboe of heb ik dat verkeerd begrepen?
ja ok maar zo heeft iedereen een manier om zichzelf te vermaken online.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ok, kan ik begrijpen, maar vanwaar dan in godsnaam die drang om zelf ook nog tig nietszeggende kuttopics te openen?
Ga dan lekker meelullen in een reeds geopend baggertopic en doe daar je ding, maar nu is het echt alsof het echt íedere baggeruser íedere dag een éigen kuttopic wil openen.
WAAROM IN GODSNAAM?
Niemand schiet er iets mee op, je verdient er echt geen waardering mee ofzo en de meerderheid van het forum vindt je eigenlijk maar een kutuser.
En dat valt me nu dus op, men (de mensen die naar ONZ kwamen voor de toffe topics en niet voor het slowchatten) kijkt niet eens meer in ONZ omdat men door de bomen (baggertopics) het bos (de topics die wél leuk zijn) niet meer ziet...
Foto!quote:
stel je niet aan joh kleuterquote:Op woensdag 27 april 2005 00:31 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
en iedereen kontelikt hem...
best kansloos..
kleuter?quote:
jouw naam wel jaquote:Op woensdag 27 april 2005 00:39 schreef sararaats het volgende:
ik kom even storen
naamtopics waren toch taboe of heb ik dat verkeerd begrepen?
Mwooah, ruzie zoeken is het niet echt, ik vind het gewoon grappig om te zien hoe mensen geraakt kunnen worden door slechts een paar zinnetjes op een forum.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:41 schreef Conflict het volgende:
ja ok maar zo heeft iedereen een manier om zichzelf te vermaken online.
Zo weet ik dat jij het leuk vindt mensen onderuit te halen, te flamen en samen met wat mensen iemand af te branden. Dat kan ik weer niet begrijpen. Dat mensen ruzie zoeken als vermaak kunnen hebben.
Dat geeft toch niks, Tiemiepiemie.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:39 schreef Tiemie het volgende:
m'n spelling is niet zo geweldig, sorry muus.
ben je nu suf geneukt of zit je weer aan de drank?quote:Op woensdag 27 april 2005 01:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat geeft toch niks, Tiemiepiemie..
Ik dacht alleen dat het aan mij lag, aangezien... nou ja... *hips*..
Maar gelukkig zitten we weer op één lijn. Pfieuw endezo..
quote:Op woensdag 27 april 2005 01:07 schreef laffer het volgende:
[..]
ben je nu suf geneukt of zit je weer aan de drank?![]()
Gedraag ik me vanavond als een voldane Kasta dan?quote:Op woensdag 27 april 2005 01:07 schreef laffer het volgende:
[..]
Kasta had de Champions League en ik had de kroeg met vrienden.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:07 schreef laffer het volgende:
[..]
nee je gedraagt je zoals altijdquote:Op woensdag 27 april 2005 01:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gedraag ik me vanavond als een voldane Kasta dan?.
ze zit weer aan de drank dusquote:Op woensdag 27 april 2005 01:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gedraag ik me vanavond als een voldane Kasta dan?.
is jouw naam in de zin vanquote:
die tommy4487 is mij al van in het begin dat ik hier was aan het proberen mij onderuit te halenquote:
vrienden, meerdere personen die een snikkel dragen...quote:Op woensdag 27 april 2005 01:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Kasta had de Champions League en ik had de kroeg met vrienden.
Meld het in een feedback topicquote:Op woensdag 27 april 2005 01:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
die tommy4487 is mij al van in het begin dat ik hier was aan het proberen mij onderuit te halen
ik kan veel verdragen maar hij gaat te ver
![]()
Moet ik je in elkaar rossen ofzo, laffer?quote:Op woensdag 27 april 2005 01:12 schreef laffer het volgende:
vrienden, meerdere personen die een snikkel dragen...
en je bent nog niet gaar gepompt??![]()
Sara, je zit hier in ONZ, dus neem niet alles serieusquote:Op woensdag 27 april 2005 01:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
die tommy4487 is mij al van in het begin dat ik hier was aan het proberen mij onderuit te halen
ik kan veel verdragen maar hij gaat te ver
![]()
Ik ben dronken, maar nog wel monogaam.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:12 schreef laffer het volgende:
[..]
vrienden, meerdere personen die een snikkel dragen...
en je bent nog niet gaar gepompt??![]()
als ie slaapt misschien jaquote:Op woensdag 27 april 2005 01:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Sara, je zit hier in ONZ, dus neem niet alles serieus
Tommy4487 valt best wel mee
ja, ik ben pas 17 hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 01:11 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
is jouw naam in de zin van
"lafjes er tegen aan hangen en beetje met et kopje erin en der uit"
of
iets anders.
I know, maar dat heb ik dikwijls gedaan en het helpt precies niksquote:
Bull, ik heb nog nooit een probleem met hem gehadquote:
lijkt me een goed plan, en dan gaan we daarna lekker de kroeg in, zuipuhquote:Op woensdag 27 april 2005 01:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Moet ik je in elkaar rossen ofzo, laffer?.
Ondertitel dus, niet je sigquote:
Lees post onder de jouwequote:
PSquote:Op woensdag 27 april 2005 01:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bull, ik heb nog nooit een probleem met hem gehad
Heej Slaaitjuh
yep, maar m`n ouders zijn op vakantie dus ik heb het huis voor mezelfquote:Op woensdag 27 april 2005 01:16 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
en je moet morgen niet naar school?
je gaat wel "zuipeeeh" maar dingen als lafjes er tegen aan hangen gaan te verquote:Op woensdag 27 april 2005 01:18 schreef laffer het volgende:
[..]
yep, maar m`n ouders zijn op vakantie dus ik heb het huis voor mezelf![]()
Dat ligt dan aan jou, ben hier bijna elke nachtquote:
Ik ga zuipen, jou hang ik aan de kapstokquote:Op woensdag 27 april 2005 01:17 schreef laffer het volgende:
[..]
lijkt me een goed plan, en dan gaan we daarna lekker de kroeg in, zuipuh![]()
ja ik ga op kamers enzoquote:Op woensdag 27 april 2005 01:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou, ben hier bijna elke nacht
ik heb echt weleens verkering gehad hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 01:19 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
je gaat wel "zuipeeeh" maar dingen als lafjes er tegen aan hangen gaan te ver
Ja da's tof als vrouwen dat kunnen.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben dronken, maar nog wel monogaam.
Lief he?.
net zei je "eeh meen ik ben 17"quote:Op woensdag 27 april 2005 01:20 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb echt weleens verkering gehad hoor![]()
ja, neukuh??quote:Op woensdag 27 april 2005 01:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben dronken, maar nog wel monogaam.
Lief he?.
Damn, je hebt een levenquote:Op woensdag 27 april 2005 01:20 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
ja ik ga op kamers enzo
stage enzo
druk ofzo
dan trek ik mooi mijn zondagse jurk niet aanquote:Op woensdag 27 april 2005 01:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ga zuipen, jou hang ik aan de kapstok.
En dáárom ga ik met MUUS trouwen en niet met jouquote:Op woensdag 27 april 2005 01:23 schreef laffer het volgende:
[..]
dan trek ik mooi mijn zondagse jurk niet aan![]()
Aaah, karaoke lifestyle dusquote:
quote:
Fok! begrijp ik, irl dus nietquote:Op woensdag 27 april 2005 01:25 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]ja zo nu en dan wat op fok rondwandele
en soms irl
ik probeer me stapleven hoog te houden
Ga je trouwen?quote:Op woensdag 27 april 2005 01:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dáárom ga ik met MUUS trouwen en niet met jou.
quote:Op woensdag 27 april 2005 01:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Fok! begrijp ik, irl dus niet
Stappen is okay
nou, de boetes zijn door m`n ouders betaald en die zijn nu op vakantie.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:24 schreef Beach het volgende:
laffer mag je alweer met de scooter naar de boerendisco?
z'n mattiesquote:Op woensdag 27 april 2005 01:28 schreef laffer het volgende:
[..]
nou, de boetes zijn door m`n ouders betaald en die zijn nu op vakantie.
zelf heb ik geen geld en m`n matties ook niet![]()
Begin nu ook te twijfelenquote:Op woensdag 27 april 2005 01:27 schreef Beach het volgende:
PS ik begrijp het nog steeds niet wat er onder mijn sig stond![]()
Was dat nog niet bekend danquote:
Anders ga je wat doekoes regelen bij de plaatselijke breezahs tegen bepaalde hand- en spandienstenquote:Op woensdag 27 april 2005 01:28 schreef laffer het volgende:
[..]
nou, de boetes zijn door m`n ouders betaald en die zijn nu op vakantie.
zelf heb ik geen geld en m`n matties ook niet![]()
ik denk dat PS je ondertitel bedoelt. schiet me dood als dat niet is.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:27 schreef Beach het volgende:
PS ik begrijp het nog steeds niet wat er onder mijn sig stond![]()
Okay, daarom wil ik geen irl, ik droom niet over sex, ik heb sexquote:Op woensdag 27 april 2005 01:27 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]irl ontmoet je mensen en droom je over sex enzo..
en wanneer is de receptie?quote:Op woensdag 27 april 2005 01:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dáárom ga ik met MUUS trouwen en niet met jou.
quote:Op woensdag 27 april 2005 01:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Anders ga je wat doekoes regelen bij de plaatselijke breezahs tegen bepaalde hand- en spandiensten![]()
Ja dat was ikquote:Op woensdag 27 april 2005 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Begin nu ook te twijfelen
was jij het niet die had staan dat ik de liefste was ofzo?
quote:Op woensdag 27 april 2005 01:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ej, niet gaan fucken hé.
[afbeelding]
*Laffer's naam doorstreept op het lijstje met potentiele getuigen*quote:Op woensdag 27 april 2005 01:30 schreef laffer het volgende:
[..]
en wanneer is de receptie?
jullie trouwen zal me aan m`n reet roesten maar ik wil wel gratis zuipen![]()
* PrintScreen uit de gratie van Beach ligtquote:Op woensdag 27 april 2005 01:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja dat was ikmaar ik heb het weer weggehaald.
Laffer komt al op de receptie.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Was dat nog niet bekend dan.
Naja, niet op korte termijn ofzo, maar toch, de planning is iig al rond...
neehoorquote:Op woensdag 27 april 2005 01:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen uit de gratie van Beach ligt
Oh, Static en laffer komen sowieso ja, dat ben ik ze verplicht na alle uitnodigingen voor de "laffer en static"-meetingsquote:
Je bent een lieviequote:
Oud genoeg voor Fok!quote:
quote:Geboortedatum: 0000-11-09
Niks mis met mensen die maar dood willen gaan toch?quote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 01:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niks mis met mensen die maar dood willen gaan toch?
Het viel mij ook al opquote:
Doe al jaren mijn best maar het wil niet lukkenquote:
Doe eens lievquote:
Grapjes over AMD zijn maar 10% levensvatbaarquote:
Ik zal er geen traan om laten.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het viel mij ook al op.
Zal ik hem dan maar op slot gooien?
Dan ga je lekker ergens anders heenquote:Op woensdag 27 april 2005 01:39 schreef Slaaitjuh het volgende:ik voel hier te weinig onzin in de lucht hangen
20%quote:Op woensdag 27 april 2005 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Grapjes over AMD zijn maar 10% levensvatbaar
ik ben de chips gaan halenquote:Op woensdag 27 april 2005 01:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Jawelik wist alleen niet dat je er nog was.
quote:Op woensdag 27 april 2005 01:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan ga je lekker ergens anders heen
Je liegtquote:
aan wie bedoel jequote:Op woensdag 27 april 2005 01:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je liegt
Heej, waar doet me dat aan denken?
Jij doet moeilijk sweetie niet ikquote:Op woensdag 27 april 2005 01:42 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
dat jij mij ooit nog es zou wegjagen
Juist dat ookquote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 01:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij doet moeilijk sweetie niet ik
Jij krast ook?quote:Op woensdag 27 april 2005 01:43 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]omdat ik voor relaties en doodsneigingen al naar de psychiater ga
Ga slapen en kom tot rustquote:Op woensdag 27 april 2005 01:44 schreef sararaats het volgende:
en ik ga nog niet slapen, bijlange nie, bijlange nie
ik ben in de war
De nacht is nog jong toch?quote:Op woensdag 27 april 2005 01:44 schreef sararaats het volgende:
en ik ga nog niet slapen, bijlange nie, bijlange nie
ik ben in de war
* Troostquote:
absoluut !!quote:
En bedanktquote:Op woensdag 27 april 2005 01:48 schreef Slaaitjuh het volgende:
of kom gewoon niet meer terug.
Lucille?quote:Op woensdag 27 april 2005 01:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
absoluut !!
ik ben niet in de war omwille van tommy4487 maar van iets waar ik heel dag al mee zit
Open een topic in R&P.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
absoluut !!
ik ben niet in de war omwille van tommy4487 maar van iets waar ik al heel de dag mee zit
Ik dacht alquote:Op woensdag 27 april 2005 01:51 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
nee die gozer die verward was enzo
De eerste post ging al nergens over en daarna ging het alsmaar bergafwaartsquote:Op woensdag 27 april 2005 01:58 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ja hallo dit gaat echt helemaal nergens meer over.![]()
Necrofielquote:Op woensdag 27 april 2005 02:00 schreef Slaaitjuh het volgende:
en ik ben verliefd op de paus.
Lekker danquote:Op woensdag 27 april 2005 01:59 schreef sararaats het volgende:
ik kan het maar beter vertellen: ik ben verliefd op yvonne
ik droomde vannacht van haar en het heeft me de hele dag niet losgelaten
nu ben ik in de war want ik ben ook verliefd op Lucille
Dus?quote:Op woensdag 27 april 2005 01:58 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ja hallo dit gaat echt helemaal nergens meer over.![]()
hé bahquote:Op woensdag 27 april 2005 02:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Seks met Ratzinger is ook zowat necrofilie![]()
mijn msn stond in mijn profielquote:Op woensdag 27 april 2005 01:57 schreef Beach het volgende:
heb je msn? of beter gezegd mag ik je toevoegen? want je msn weet ik al![]()
Trusten Slaaitjuhquote:
lees even de vorige postquote:Op woensdag 27 april 2005 02:04 schreef Beach het volgende:
Maar mag het of niet Sara.
Maak je geen zorgen, ze zit niet op msn en dus kan ze je niet zien op de webcam.quote:Op woensdag 27 april 2005 02:13 schreef sararaats het volgende:
op dit uur zit ik niet meer op msn hoor
ik hoop dat yvonne zich niet lam schrikt
Waarom die PS obsessie?quote:
het ging niet over mijn msn hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 02:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ze zit niet op msn en dus kan ze je niet zien op de webcam.![]()
Trusten Beachquote:
Omdat ik liev ben misschien?quote:Op woensdag 27 april 2005 02:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waarom die PS obsessie?
Slaap lekker trouwens
Hej kloontjequote:Op woensdag 27 april 2005 02:19 schreef sararaats het volgende:
het ging niet over mijn msn hoor
Heej conflict
En wanneer, en ik vraag slechts wanneer, was dat dan wel niet?quote:Op woensdag 27 april 2005 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
Omdat ik liev ben misschien?
14 weken geleden had ik ff een bui dat ik minder liev wasquote:Op woensdag 27 april 2005 02:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
En wanneer, en ik vraag slechts wanneer, was dat dan wel niet?
Hej boos kloontjequote:
hey lekker ding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op woensdag 27 april 2005 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Omdat ik liev ben misschien?
Weer 1 die ik af kan schrijven?
Goed plan, Dollyquote:Op woensdag 27 april 2005 02:34 schreef sararaats het volgende:
ik blijf lekker mezelf
wat jullie ook denken
Alleen deze liep wat uit....quote:Op woensdag 27 april 2005 02:31 schreef PrintScreen het volgende:
14 weken geleden had ik ff een bui dat ik minder liev was
had je het ook tegen mij?quote:Op woensdag 27 april 2005 02:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey lekker ding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Waarom deze username eigenlijk?quote:
Je zoekt een oude fiets?quote:Op woensdag 27 april 2005 02:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
nope deze was speciaal voor PS!!!!!!!!!!!!!!!
nu vraag je ietsquote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 02:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey lekker ding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Kloon!quote:Op woensdag 27 april 2005 02:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
nu vraag je iets
wel, Sara Raats ging niet, dus ik heb het dan maar tegen elkaar geplakt en met kleine letters geschreven
neequote:Op woensdag 27 april 2005 02:41 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Aaah jij bent dus de kloon van Lucille
Waar ben ik boos vandaagquote:
Nietusquote:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! !!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op woensdag 27 april 2005 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Damn zeg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kappen nu hoor, ik hou het bijna niet meer
Over een kwartier als ik ga trollenquote:
* Triplo antwoord geeftquote:Op woensdag 27 april 2005 02:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! !!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
eindspurtje
Oi, mag ik dan je kapsel doenquote:Op woensdag 27 april 2005 02:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Over een kwartier als ik ga trollen![]()
damn womanquote:Op woensdag 27 april 2005 02:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Triplo antwoord geeft
Nog heel ff
Huhquote:
Precies. Of een duidelijke foto van jezelf met een username in beeld. Makkelijk opgelost lijkt me zo.quote:Op woensdag 27 april 2005 02:47 schreef ArmaniMania het volgende:
Post dan eens een foto van jezelf met een mobieltje in je hand.
Lieverd, we houden van jequote:Op woensdag 27 april 2005 02:49 schreef sararaats het volgende:
ik word dat gebash kotsbeu hoor
quote:
Plaatsen die foto en je bent er van afquote:Op woensdag 27 april 2005 02:49 schreef sararaats het volgende:
ik word dat gebash kotsbeu hoor
nou vooruit heel ff danquote:Op woensdag 27 april 2005 02:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar heel ff kan toch nog wel?
!!!!!!!!!!!!!!!!
please don't!quote:Op woensdag 27 april 2005 02:51 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Plaatsen die foto en je bent er van af
ik ben geen kloon en ik plaats geen foto's meerquote:Op woensdag 27 april 2005 02:51 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Plaatsen die foto en je bent er van af
quote:Op woensdag 27 april 2005 02:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
nou vooruit heel ff dan
vind het zelf ook wel lekker
!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!! !!!!!!!!!!!!!
Rest dus alleen nog de vraag van wie je een kloon bentquote:Op woensdag 27 april 2005 02:55 schreef sararaats het volgende:
ik ben geen kloon en ik plaats geen foto's meer
was it as good for you as it was for mequote:Op woensdag 27 april 2005 02:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Man naar mijn hart
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pffffffffffffffft
Ga anders over op webcam sexquote:Op woensdag 27 april 2005 02:56 schreef killswitch het volgende:
Was it as good for you as it was for me
van niemandquote:Op woensdag 27 april 2005 02:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Rest dus alleen nog de vraag van wie je een kloon bent
Mijn dank isch groot!quote:Op woensdag 27 april 2005 02:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
wees gerust Nagz, ik plaats geen foto's meer
quote:Op woensdag 27 april 2005 02:56 schreef killswitch het volgende:
[..]
was it as good for you as it was for me
ze wil niet cammenquote:Op woensdag 27 april 2005 02:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ga anders over op webcam sex [afbeelding]
Das eng manquote:Op woensdag 27 april 2005 02:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ga anders over op webcam sex [afbeelding]
quote:
Nou typen maar zou ik zeggenquote:en daarbij zo in het openbaar vind ze kinky
sara, goed dat je jezelf niet meer op de kast laat jagenquote:Op woensdag 27 april 2005 02:59 schreef sararaats het volgende:
hey killswitch !!!
ik ben godverdomme geen kloon, ik kan niet klonen want heb maar 1 provideradres !!quote:Op woensdag 27 april 2005 02:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
ze wil niet cammen
en daarbij zo in het openbaar vind ze kinky
En te sexy ookquote:
n00bquote:Op woensdag 27 april 2005 03:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben godverdomme geen kloon, ik kan niet klonen want heb maar 1 provideradres !!
Ehhhhhquote:Op woensdag 27 april 2005 03:00 schreef sararaats het volgende:
ik ben godverdomme geen kloon, ik kan niet klonen want heb maar 1 provideradres !!
En dat maakt mij?quote:
ik heb maar 1 provider-adres en die is al gebruikt voor deze accountquote:Op woensdag 27 april 2005 03:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
sara, goed dat je jezelf niet meer op de kast laat jagen![]()
Das engquote:
Bah, zo is het altijd!quote:Op woensdag 27 april 2005 03:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das eng
Als jij jouw cam aanzet wil ik wel kijken
Godverdomme, weer niks om te soepenquote:Op woensdag 27 april 2005 02:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben geen kloon en ik plaats geen foto's meer
quote:Op woensdag 27 april 2005 03:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
kun je echt niet aan
je zou het nog geen 10 sec vol houden
zo knap is ze
NagZ jij bent echt camgeniekquote:Op woensdag 27 april 2005 03:03 schreef Nagz het volgende:
[..]
Bah, zo is het altijd!
Daarom is mijn cam nu weg!
Das iets van tweakers ofzo tochquote:
Ik heb je geblockedquote:Op woensdag 27 april 2005 03:03 schreef PrintScreen het volgende:
Das eng
Als jij jouw cam aanzet wil ik wel kijken
ah ok. sorry voor het storen danquote:Op woensdag 27 april 2005 03:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
hoeft ook niet
ik ben gewoon aan het cybersexen
oude fiets en leren enzo
Tuuwkquote:Op woensdag 27 april 2005 03:03 schreef sararaats het volgende:
ik heb maar 1 provider-adres en die is al gebruikt voor deze account
dus ik kan niet klonen. pech voor jullie
Ervaring komt idd met de jarenquote:Op woensdag 27 april 2005 03:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
hoeft ook niet
ik ben gewoon aan het cybersexen
oude fiets en leren enzo
Ja nu sta ik met een bek vol tandenquote:Op woensdag 27 april 2005 03:03 schreef sararaats het volgende:
nu piep je wel anders hé
ff kort lesje van uw plaatselijk nerd danquote:Op woensdag 27 april 2005 03:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das iets van tweakers ofzo toch
Weet niet of ik je nog wel lief vind
plus verstandskiezen?quote:Op woensdag 27 april 2005 03:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja nu sta ik met een bek vol tanden
En er is ook nog 4337!quote:Op woensdag 27 april 2005 03:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
ff kort lesje van uw plaatselijk nerd dan![]()
1337 = leet
leet is verbastering van elite
Ik ben een sta in de weg op msn, ik weet hetquote:Op woensdag 27 april 2005 03:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb je geblocked
Lijst opruimen enzo
En hoezo vind je het eng? Ik doe echt me ogen dicht als je het vraagt heur
dacht dat jij slapen wasquote:Op woensdag 27 april 2005 03:09 schreef Nagz het volgende:
[..]
En er is ook nog 4337!
Dat is dus heet. geen verdere uitleg.
Preventief!quote:Op woensdag 27 april 2005 03:09 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben een sta in de weg op msn, ik weet het
Waarom je ogen dicht doen als ik toch niet meer in je lijst voorkom?
Cyanide ook hoor.quote:Op woensdag 27 april 2005 03:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
geef mij maar de spuit met narcoticum
slaap je trouwens goed van
Net nu het beter gingquote:Op woensdag 27 april 2005 03:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Preventief!
Maar je voegde niks toe idd en ik kan je ook hier spreken dus het nu ontging me nog verder
Of arscenicum. Heerlijk subtielquote:Op woensdag 27 april 2005 03:16 schreef Nagz het volgende:
Cyanide ook hoor.
Tja ik ben geen helderziende. MSN is om te praten. Niet om een lange lijst te hebben.quote:
Mooi. Opgelostquote:Geeft niet, ik zal je ook verwijderen, en idd we komen elkaar hier ook wel tegen dus no problem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |