De eerste post ging al nergens over en daarna ging het alsmaar bergafwaartsquote:Op woensdag 27 april 2005 01:58 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ja hallo dit gaat echt helemaal nergens meer over.![]()
Necrofielquote:Op woensdag 27 april 2005 02:00 schreef Slaaitjuh het volgende:
en ik ben verliefd op de paus.
Lekker danquote:Op woensdag 27 april 2005 01:59 schreef sararaats het volgende:
ik kan het maar beter vertellen: ik ben verliefd op yvonne
ik droomde vannacht van haar en het heeft me de hele dag niet losgelaten
nu ben ik in de war want ik ben ook verliefd op Lucille
Dus?quote:Op woensdag 27 april 2005 01:58 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ja hallo dit gaat echt helemaal nergens meer over.![]()
hé bahquote:Op woensdag 27 april 2005 02:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Seks met Ratzinger is ook zowat necrofilie![]()
mijn msn stond in mijn profielquote:Op woensdag 27 april 2005 01:57 schreef Beach het volgende:
heb je msn? of beter gezegd mag ik je toevoegen? want je msn weet ik al![]()
Trusten Slaaitjuhquote:
lees even de vorige postquote:Op woensdag 27 april 2005 02:04 schreef Beach het volgende:
Maar mag het of niet Sara.
op dit uur zit ik niet meer op msn hoorquote:
Maak je geen zorgen, ze zit niet op msn en dus kan ze je niet zien op de webcam.quote:Op woensdag 27 april 2005 02:13 schreef sararaats het volgende:
op dit uur zit ik niet meer op msn hoor
ik hoop dat yvonne zich niet lam schrikt
Waarom die PS obsessie?quote:
het ging niet over mijn msn hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 02:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ze zit niet op msn en dus kan ze je niet zien op de webcam.![]()
Trusten Beachquote:
Omdat ik liev ben misschien?quote:Op woensdag 27 april 2005 02:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waarom die PS obsessie?
Slaap lekker trouwens
Hej kloontjequote:Op woensdag 27 april 2005 02:19 schreef sararaats het volgende:
het ging niet over mijn msn hoor
Heej conflict
En wanneer, en ik vraag slechts wanneer, was dat dan wel niet?quote:Op woensdag 27 april 2005 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
Omdat ik liev ben misschien?
14 weken geleden had ik ff een bui dat ik minder liev wasquote:Op woensdag 27 april 2005 02:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
En wanneer, en ik vraag slechts wanneer, was dat dan wel niet?
Hej boos kloontjequote:
hey lekker ding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op woensdag 27 april 2005 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Omdat ik liev ben misschien?
Weer 1 die ik af kan schrijven?
Goed plan, Dollyquote:Op woensdag 27 april 2005 02:34 schreef sararaats het volgende:
ik blijf lekker mezelf
wat jullie ook denken
Alleen deze liep wat uit....quote:Op woensdag 27 april 2005 02:31 schreef PrintScreen het volgende:
14 weken geleden had ik ff een bui dat ik minder liev was
had je het ook tegen mij?quote:Op woensdag 27 april 2005 02:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey lekker ding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Waarom deze username eigenlijk?quote:
Je zoekt een oude fiets?quote:Op woensdag 27 april 2005 02:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
nope deze was speciaal voor PS!!!!!!!!!!!!!!!
nu vraag je ietsquote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 02:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey lekker ding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Kloon!quote:Op woensdag 27 april 2005 02:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
nu vraag je iets
wel, Sara Raats ging niet, dus ik heb het dan maar tegen elkaar geplakt en met kleine letters geschreven
neequote:Op woensdag 27 april 2005 02:41 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Aaah jij bent dus de kloon van Lucille
Waar ben ik boos vandaagquote:
fuck you !quote:
Nietusquote:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! !!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op woensdag 27 april 2005 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Damn zeg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kappen nu hoor, ik hou het bijna niet meer
Over een kwartier als ik ga trollenquote:
* Triplo antwoord geeftquote:Op woensdag 27 april 2005 02:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! !!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
eindspurtje
Oi, mag ik dan je kapsel doenquote:Op woensdag 27 april 2005 02:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Over een kwartier als ik ga trollen![]()
damn womanquote:Op woensdag 27 april 2005 02:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Triplo antwoord geeft
Nog heel ff
Huhquote:
Precies. Of een duidelijke foto van jezelf met een username in beeld. Makkelijk opgelost lijkt me zo.quote:Op woensdag 27 april 2005 02:47 schreef ArmaniMania het volgende:
Post dan eens een foto van jezelf met een mobieltje in je hand.
Lieverd, we houden van jequote:Op woensdag 27 april 2005 02:49 schreef sararaats het volgende:
ik word dat gebash kotsbeu hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |