Maak je geen zorgen, ze zit niet op msn en dus kan ze je niet zien op de webcam.quote:Op woensdag 27 april 2005 02:13 schreef sararaats het volgende:
op dit uur zit ik niet meer op msn hoor
ik hoop dat yvonne zich niet lam schrikt
Waarom die PS obsessie?quote:
het ging niet over mijn msn hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 02:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ze zit niet op msn en dus kan ze je niet zien op de webcam.![]()
Trusten Beachquote:
Omdat ik liev ben misschien?quote:Op woensdag 27 april 2005 02:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waarom die PS obsessie?
Slaap lekker trouwens
Hej kloontjequote:Op woensdag 27 april 2005 02:19 schreef sararaats het volgende:
het ging niet over mijn msn hoor
Heej conflict
En wanneer, en ik vraag slechts wanneer, was dat dan wel niet?quote:Op woensdag 27 april 2005 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
Omdat ik liev ben misschien?
14 weken geleden had ik ff een bui dat ik minder liev wasquote:Op woensdag 27 april 2005 02:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
En wanneer, en ik vraag slechts wanneer, was dat dan wel niet?
Hej boos kloontjequote:
hey lekker ding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op woensdag 27 april 2005 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Omdat ik liev ben misschien?
Weer 1 die ik af kan schrijven?
Goed plan, Dollyquote:Op woensdag 27 april 2005 02:34 schreef sararaats het volgende:
ik blijf lekker mezelf
wat jullie ook denken
Alleen deze liep wat uit....quote:Op woensdag 27 april 2005 02:31 schreef PrintScreen het volgende:
14 weken geleden had ik ff een bui dat ik minder liev was
had je het ook tegen mij?quote:Op woensdag 27 april 2005 02:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey lekker ding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Waarom deze username eigenlijk?quote:
Je zoekt een oude fiets?quote:Op woensdag 27 april 2005 02:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
nope deze was speciaal voor PS!!!!!!!!!!!!!!!
nu vraag je ietsquote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 02:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey lekker ding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Kloon!quote:Op woensdag 27 april 2005 02:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
nu vraag je iets
wel, Sara Raats ging niet, dus ik heb het dan maar tegen elkaar geplakt en met kleine letters geschreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |