Foto!quote:
stel je niet aan joh kleuterquote:Op woensdag 27 april 2005 00:31 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
en iedereen kontelikt hem...
best kansloos..
kleuter?quote:
jouw naam wel jaquote:Op woensdag 27 april 2005 00:39 schreef sararaats het volgende:
ik kom even storen
naamtopics waren toch taboe of heb ik dat verkeerd begrepen?
Mwooah, ruzie zoeken is het niet echt, ik vind het gewoon grappig om te zien hoe mensen geraakt kunnen worden door slechts een paar zinnetjes op een forum.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:41 schreef Conflict het volgende:
ja ok maar zo heeft iedereen een manier om zichzelf te vermaken online.
Zo weet ik dat jij het leuk vindt mensen onderuit te halen, te flamen en samen met wat mensen iemand af te branden. Dat kan ik weer niet begrijpen. Dat mensen ruzie zoeken als vermaak kunnen hebben.
Dat geeft toch niks, Tiemiepiemie.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:39 schreef Tiemie het volgende:
m'n spelling is niet zo geweldig, sorry muus.
ben je nu suf geneukt of zit je weer aan de drank?quote:Op woensdag 27 april 2005 01:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat geeft toch niks, Tiemiepiemie..
Ik dacht alleen dat het aan mij lag, aangezien... nou ja... *hips*..
Maar gelukkig zitten we weer op één lijn. Pfieuw endezo..
quote:Op woensdag 27 april 2005 01:07 schreef laffer het volgende:
[..]
ben je nu suf geneukt of zit je weer aan de drank?![]()
Gedraag ik me vanavond als een voldane Kasta dan?quote:Op woensdag 27 april 2005 01:07 schreef laffer het volgende:
[..]
Kasta had de Champions League en ik had de kroeg met vrienden.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:07 schreef laffer het volgende:
[..]
nee je gedraagt je zoals altijdquote:Op woensdag 27 april 2005 01:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gedraag ik me vanavond als een voldane Kasta dan?.
ze zit weer aan de drank dusquote:Op woensdag 27 april 2005 01:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gedraag ik me vanavond als een voldane Kasta dan?.
is jouw naam in de zin vanquote:
die tommy4487 is mij al van in het begin dat ik hier was aan het proberen mij onderuit te halenquote:
vrienden, meerdere personen die een snikkel dragen...quote:Op woensdag 27 april 2005 01:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Kasta had de Champions League en ik had de kroeg met vrienden.
Meld het in een feedback topicquote:Op woensdag 27 april 2005 01:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
die tommy4487 is mij al van in het begin dat ik hier was aan het proberen mij onderuit te halen
ik kan veel verdragen maar hij gaat te ver
![]()
Moet ik je in elkaar rossen ofzo, laffer?quote:Op woensdag 27 april 2005 01:12 schreef laffer het volgende:
vrienden, meerdere personen die een snikkel dragen...
en je bent nog niet gaar gepompt??![]()
Sara, je zit hier in ONZ, dus neem niet alles serieusquote:Op woensdag 27 april 2005 01:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
die tommy4487 is mij al van in het begin dat ik hier was aan het proberen mij onderuit te halen
ik kan veel verdragen maar hij gaat te ver
![]()
Ik ben dronken, maar nog wel monogaam.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:12 schreef laffer het volgende:
[..]
vrienden, meerdere personen die een snikkel dragen...
en je bent nog niet gaar gepompt??![]()
als ie slaapt misschien jaquote:Op woensdag 27 april 2005 01:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Sara, je zit hier in ONZ, dus neem niet alles serieus
Tommy4487 valt best wel mee
ja, ik ben pas 17 hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 01:11 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
is jouw naam in de zin van
"lafjes er tegen aan hangen en beetje met et kopje erin en der uit"
of
iets anders.
I know, maar dat heb ik dikwijls gedaan en het helpt precies niksquote:
Bull, ik heb nog nooit een probleem met hem gehadquote:
lijkt me een goed plan, en dan gaan we daarna lekker de kroeg in, zuipuhquote:Op woensdag 27 april 2005 01:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Moet ik je in elkaar rossen ofzo, laffer?.
Ondertitel dus, niet je sigquote:
Lees post onder de jouwequote:
PSquote:Op woensdag 27 april 2005 01:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bull, ik heb nog nooit een probleem met hem gehad
Heej Slaaitjuh
yep, maar m`n ouders zijn op vakantie dus ik heb het huis voor mezelfquote:Op woensdag 27 april 2005 01:16 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
en je moet morgen niet naar school?
je gaat wel "zuipeeeh" maar dingen als lafjes er tegen aan hangen gaan te verquote:Op woensdag 27 april 2005 01:18 schreef laffer het volgende:
[..]
yep, maar m`n ouders zijn op vakantie dus ik heb het huis voor mezelf![]()
Dat ligt dan aan jou, ben hier bijna elke nachtquote:
Ik ga zuipen, jou hang ik aan de kapstokquote:Op woensdag 27 april 2005 01:17 schreef laffer het volgende:
[..]
lijkt me een goed plan, en dan gaan we daarna lekker de kroeg in, zuipuh![]()
ja ik ga op kamers enzoquote:Op woensdag 27 april 2005 01:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou, ben hier bijna elke nacht
ik heb echt weleens verkering gehad hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 01:19 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
je gaat wel "zuipeeeh" maar dingen als lafjes er tegen aan hangen gaan te ver
Ja da's tof als vrouwen dat kunnen.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben dronken, maar nog wel monogaam.
Lief he?.
net zei je "eeh meen ik ben 17"quote:Op woensdag 27 april 2005 01:20 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb echt weleens verkering gehad hoor![]()
ja, neukuh??quote:Op woensdag 27 april 2005 01:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben dronken, maar nog wel monogaam.
Lief he?.
Damn, je hebt een levenquote:Op woensdag 27 april 2005 01:20 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
ja ik ga op kamers enzo
stage enzo
druk ofzo
dan trek ik mooi mijn zondagse jurk niet aanquote:Op woensdag 27 april 2005 01:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ga zuipen, jou hang ik aan de kapstok.
En dáárom ga ik met MUUS trouwen en niet met jouquote:Op woensdag 27 april 2005 01:23 schreef laffer het volgende:
[..]
dan trek ik mooi mijn zondagse jurk niet aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |