op...quote:Op woensdag 27 april 2005 00:11 schreef Godlike02 het volgende:
Waar is het bier?
Je vergeet..quote:Op woensdag 27 april 2005 00:11 schreef Godlike02 het volgende:
Waar is het bier?
conflict!!quote:Op woensdag 27 april 2005 00:12 schreef Conflict het volgende:
flikker op met je kuttopics
ja kzag utquote:
ja, slotje graag.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:15 schreef kastanova het volgende:
Dit was je laatste kuttopic van deze maand Sjoe, nog 1 erbij en je kunt opbokken...
En meer.quote:
ik snap zulke mensen nietquote:Op woensdag 27 april 2005 00:18 schreef kastanova het volgende:
Want volgens mij is het zo'n simpele ziel die niet eens ff naar het slotje kijkt, maar gewoon direct een nieuw kuttopic opent...
nee Pausdols was tofquote:Op woensdag 27 april 2005 00:22 schreef Slaaitjuh het volgende:
waarom worden er de laatste tijd alleen maar van die kut "hej conflict" topics geopent enzo
.
doe er wat aanquote:Op woensdag 27 april 2005 00:22 schreef Slaaitjuh het volgende:
waarom worden er de laatste tijd alleen maar van die kut "hej conflict" topics geopent enzo
.
quote:
Naja, jou snap ik op zich ook niet...quote:
omdat dat te veel werk isquote:Op woensdag 27 april 2005 00:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, jou snap ik op zich ook niet...
Tot ik die brief van je las in dat topic destijds dacht ik echt daadwerkelijk dat je 1 of andere hersenstoornis had en dus écht simpelweg geen betere topics kon bedenken.
Maar dan zie ik zo'n, toch behoorlijk humoristische en uitgebreide brief en dan blijk je kennelijk toch wel enige humor en originaliteit te bezitten.
Waarom gebruik je het dan niet wat vaker?.
Tja, dan gebruik je wel eenquote:
Ik maak me er ook schuldig aan.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, dan gebruik je wel eenmaar dat is volgens mij écht het probleem bij de meeste ONZ users...
"Waarom zou ik een daadwerkelijk tof topic openen als ik ook simpel kan slowchatten"
Dat idee.
En als ze dan het slowchatten op een gegeven moment zat zijn beginnen ze te piepen dat ONZ tegenwoordig zo kut is omdat er geen fatsoenlijke topics meer geopend worden.
en iedereen kontelikt hem...quote:Op woensdag 27 april 2005 00:30 schreef Tiemie het volgende:
Conflict is een verader.
stomme Vokker.
klopt inderdaad.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, dan gebruik je wel eenmaar dat is volgens mij écht het probleem bij de meeste ONZ users...
"Waarom zou ik een daadwerkelijk tof topic openen als ik ook simpel kan slowchatten"
Dat idee.
En als ze dan het slowchatten op een gegeven moment zat zijn beginnen ze te piepen dat ONZ tegenwoordig zo kut is omdat er geen fatsoenlijke topics meer geopend worden.
TS is op eens wegquote:Op woensdag 27 april 2005 00:18 schreef kastanova het volgende:
Ik wacht nog even af tot Sjoe het gelezen heeft...
Want volgens mij is het zo'n simpele ziel die niet eens ff naar het slotje kijkt, maar gewoon direct een nieuw kuttopic opent...
Ok, kan ik begrijpen, maar vanwaar dan in godsnaam die drang om zelf ook nog tig nietszeggende kuttopics te openen?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:31 schreef tommy4487 het volgende:
klopt inderdaad.
Maar ik snap het ook wel. De meeste mensen zitten hier gewoon om even wat tijdverdrijf en lol te hebben en hebben dan geen zin om lang na te denken en veel tijd aan topics te besteden.
Haha, die brief jaquote:Op woensdag 27 april 2005 00:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tot ik die brief van je las in dat topic destijds dacht ik echt daadwerkelijk dat je 1 of andere hersenstoornis had en dus écht simpelweg geen betere topics kon bedenken.
Maar dan zie ik zo'n, toch behoorlijk humoristische en uitgebreide brief en dan blijk je kennelijk toch wel enige humor en originaliteit te bezitten.
quote:Op woensdag 27 april 2005 00:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
als dat nog niet was dan stem ik voor!quote:Op woensdag 27 april 2005 00:39 schreef sararaats het volgende:
ik kom even storen
naamtopics waren toch taboe of heb ik dat verkeerd begrepen?
ja ok maar zo heeft iedereen een manier om zichzelf te vermaken online.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ok, kan ik begrijpen, maar vanwaar dan in godsnaam die drang om zelf ook nog tig nietszeggende kuttopics te openen?
Ga dan lekker meelullen in een reeds geopend baggertopic en doe daar je ding, maar nu is het echt alsof het echt íedere baggeruser íedere dag een éigen kuttopic wil openen.
WAAROM IN GODSNAAM?
Niemand schiet er iets mee op, je verdient er echt geen waardering mee ofzo en de meerderheid van het forum vindt je eigenlijk maar een kutuser.
En dat valt me nu dus op, men (de mensen die naar ONZ kwamen voor de toffe topics en niet voor het slowchatten) kijkt niet eens meer in ONZ omdat men door de bomen (baggertopics) het bos (de topics die wél leuk zijn) niet meer ziet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |