I know, maar dat heb ik dikwijls gedaan en het helpt precies niksquote:
Bull, ik heb nog nooit een probleem met hem gehadquote:
lijkt me een goed plan, en dan gaan we daarna lekker de kroeg in, zuipuhquote:Op woensdag 27 april 2005 01:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Moet ik je in elkaar rossen ofzo, laffer?.
Ondertitel dus, niet je sigquote:
Lees post onder de jouwequote:
PSquote:Op woensdag 27 april 2005 01:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bull, ik heb nog nooit een probleem met hem gehad
Heej Slaaitjuh
yep, maar m`n ouders zijn op vakantie dus ik heb het huis voor mezelfquote:Op woensdag 27 april 2005 01:16 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
en je moet morgen niet naar school?
je gaat wel "zuipeeeh" maar dingen als lafjes er tegen aan hangen gaan te verquote:Op woensdag 27 april 2005 01:18 schreef laffer het volgende:
[..]
yep, maar m`n ouders zijn op vakantie dus ik heb het huis voor mezelf![]()
Dat ligt dan aan jou, ben hier bijna elke nachtquote:
Ik ga zuipen, jou hang ik aan de kapstokquote:Op woensdag 27 april 2005 01:17 schreef laffer het volgende:
[..]
lijkt me een goed plan, en dan gaan we daarna lekker de kroeg in, zuipuh![]()
ja ik ga op kamers enzoquote:Op woensdag 27 april 2005 01:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou, ben hier bijna elke nacht
ik heb echt weleens verkering gehad hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 01:19 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
je gaat wel "zuipeeeh" maar dingen als lafjes er tegen aan hangen gaan te ver
Ja da's tof als vrouwen dat kunnen.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben dronken, maar nog wel monogaam.
Lief he?.
net zei je "eeh meen ik ben 17"quote:Op woensdag 27 april 2005 01:20 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb echt weleens verkering gehad hoor![]()
ja, neukuh??quote:Op woensdag 27 april 2005 01:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben dronken, maar nog wel monogaam.
Lief he?.
Damn, je hebt een levenquote:Op woensdag 27 april 2005 01:20 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
ja ik ga op kamers enzo
stage enzo
druk ofzo
dan trek ik mooi mijn zondagse jurk niet aanquote:Op woensdag 27 april 2005 01:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ga zuipen, jou hang ik aan de kapstok.
En dáárom ga ik met MUUS trouwen en niet met jouquote:Op woensdag 27 april 2005 01:23 schreef laffer het volgende:
[..]
dan trek ik mooi mijn zondagse jurk niet aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |