Ik solliciteer...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:47 schreef DarkElf het volgende:
en daar is het modtopic een juiste plek voor?
je weet wel beter
Spelbrekerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
En vooral geen ban geven... die wil je te graag!
hoe lang duurt 15 mintes of fame? wanneer ga je weg op je hoogtepunt? wie vertelt me de weg naar hamelen? allemaal dingen waarmee mary servaas zat.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:14 schreef Tranceptor het volgende:
Jammer van dat topic zeg... boohooo
en mary. dus inplaats van dramaqueen opteer ik voor come-backqueen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:17 schreef Copycat het volgende:
Tranceptor... R&P's eigen Cher/Tina Turner.
Eej als ik een goude oude mag zijn, wil ik toch wel iets chiquers zijn dan zo'n stoephoer als Cher...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en mary. dus inplaats van dramaqueen opteer ik voor come-backqueen.
ja daarom noemde ik ook mary servaas, geheel conform je come-backqueen perikelen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Eej als ik een goude oude mag zijn, wil ik toch wel iets chiquers zijn dan zo'n stoephoer als Cher...
Nee lees geen vivaquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:44 schreef Vivi het volgende:
Hebben jullie ook Mien Dobbelsteen in de Viva zien staan deze week?
Hoe wil je anders 44 delen volpraten met ontopic geblaatquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:49 schreef Christine het volgende:
Even over het singlestopic he... er staat in de OP steeds dat het niet bedoeld is als slowchattopic, maar daar wordt het toch wel een beetje voor gebruikt. Ook in HVJJN wordt er vaak een beetje geslowchat, dus ik vraag me eigenlijk af waarom er in R&P geen slowchattopic is? Zo hoeven de slowchatkliekjes niet continu zich in allerlei bochten wringen om maar ontopic te blijven, en gaat bijv. het singlestopic een keer weer echt over dingen die singles bezig houden. Tegenwoordig lijkt het soms meer op een verkapt slowchattopic dan op een topic echt over het onderwerp.
En ik weet dat ik er net zo hard aan mee doe hoor
Het hoeft toch niet zo hard te gaan? Ik zou liever 2 delen ontopic geblaat lezen, dan 44 delen ontopic en slowchat doorelkaar.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe wil je anders 44 delen volpraten met ontopic geblaat
Maar het gaat wel zo hard. Volgens mij kan er een samenvatting komen, want echt leuk inlezen is er niet meer bij voor newbie singles en geinteresseerdenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet zo hard te gaan? Ik zou liever 2 delen ontopic geblaat lezen, dan 44 delen ontopic en slowchat doorelkaar.
Tss, de modjes van tegenwoordigquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:41 schreef Copycat het volgende:
Als iemand zich geroepen voelt om op een saaie zondagmiddag alle stellingen die al voorbij zijn gekomen samen te vatten: be my guest.
Ik zet ze met alle liefde in de OP... ga ze alleen niet zelf verzamelen.
Hey doe es normaal..quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:32 schreef JoeyT het volgende:
Niet eerlijk dat mn topic gesloten is... Had dr nog wel op in willen gaan Uit voorzorg vreemdgegaan...
Zoveel gebeurd in de tussen tijd...
Nog oneerlijken dat DE er een slotje op heeft gezet want die is geen MOD meer... GRRRRRRRR
Weet je toen ik je reactie las snapte ik niet wat je bedoelde... Totdat ik mn eigen post terug lasquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:32 schreef JoeyT het volgende:
Niet eerlijk dat mn topic gesloten is... Had dr nog wel op in willen gaan Uit voorzorg vreemdgegaan...
Zoveel gebeurd in de tussen tijd...
Nog oneerlijker dat DE er een slotje op heeft gezet want die is geen MOD meer... GRRRRRRRR
Echt waar ik snapte niet dat ik hoer ipv meer intikte maar ik wilde natuurlijk hier intikken... Dacht echt dat ik gek aan het worden was!quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:36 schreef Copycat het volgende:
Doe eens even normaal JoeyT! Of zie je het verschil niet tussen je o en i???
Het betreffende topic is hartstikke oud en hetzelfde dilemma bespreek je in feite ook in je nieuwere topic: Relaties... Verstand of Gevoel??? deel 2 .
FYI: Had DE 'm niet op slot gepleurd, dan had ik het wel gedaan.
ik krijg er een warm gevoel vanquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:37 schreef Copycat het volgende:
Zo... zitten wij er even bovenop...
het woord hoer zat in je hoofd?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Weet je toen ik je reactie las snapte ik niet wat je bedoelde... Totdat ik mn eigen post terug las
Zit ook te msn-en en denk dat het woord hoer in mn hoofd zat ofso![]()
Wilde eigenlijk gewoon 'meer' intikken
Mn oprechte excuses DE...![]()
Maja alles leuk en aardig met dit offtopic gedoe... Ik wil mn vreemdgaan topic terug!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:43 schreef DarkElf het volgende:
mmm nou ok, ik geef je het voordeel van de twijfel
Ben t er niet mee eensquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:48 schreef Copycat het volgende:
Was mijn post niet duidelijk of zo?
Dit slaat zoooo nergens op...quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:53 schreef Copycat het volgende:
Dat je het laat!
Wat een onzin om voor hetzelfde 'probleem' een luchtig en een serieus topic te willen hebben!
Bij deze ben je dus gewaarschuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |