*Zucht. 123456789...10quote:Op maandag 9 mei 2005 18:26 schreef MischaV het volgende:
[..]
Hup. Direct weer een oordeel naar me hoofd. Jullie zouden het goed kunnen vinden met me vriendin Mirjam!
Dat lijkt me wel een goed plan. Ik ga eerst even eten en dan zal ik daarna eerst wel rustig een paar posts nalezenquote:Op maandag 9 mei 2005 18:31 schreef Frenkie het volgende:
Ik zal je topic op slot zetten. Uit bescherming
Opgelost zo dan?
ja.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:30 schreef MischaV het volgende:
[..]
Ja ik ben een kloon ja. Daar is ook al iets mis mee?
Ok ik verveelde mequote:Op maandag 9 mei 2005 18:34 schreef milagro het volgende:
suf verzonnen verhaal dat dus echt niet geloofwaardiger wordt door te melden dat je het een onder een kloon post, taktiek mislukt, volgende keer beter je best doen
nah, en waarom kom je dat nú pas zeggen?quote:Op maandag 9 mei 2005 18:34 schreef milagro het volgende:
[..]
ja.
suf verzonnen verhaal dat dus echt niet geloofwaardiger wordt door te melden dat je het een onder een kloon post, taktiek mislukt, volgende keer beter je best doen
die vlieger gaat 9 van de 10 keer ook wel op. Maar soms heb je geen zin in gezeik, dus zoek je de makkelijkste oplossingquote:Op maandag 9 mei 2005 18:36 schreef dawg het volgende:
Als ik mod was zou ik geen gehoor geven aan verzoekjes om slotjes, van de TS zelf. Had hij/zij maar eerder moeten bedenken.
iddquote:Op maandag 9 mei 2005 18:41 schreef Moonah het volgende:
[..]![]()
![]()
Ohohhh.
Ik weet dat ik heel naïef ben maar dit is wel écht heel erg!
Oh, het maakt mij ook niet uit dat ik erin ben getrapt.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:51 schreef Angeles het volgende:
Op ONZ mensen in het ootje nemen is een beetje zinloos aangezien ze daar al weten dat het niet serieus is.
't Kan mij voor de rest niet veel schelen hoor. We zijn er wel lekker ingetuind met z'n allen.
quote:Op maandag 9 mei 2005 19:01 schreef Frenkie het volgende:
nou ja zullen we het maar laten voor wat het is? weg is weg.. klaar
Ik vind "complot" nogal overtrokken.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:54 schreef amaranta het volgende:
Moonah verwoord precies wat ik wil zeggen.
IK had overigens niet serieus gereageerd in dat topic..maar ja...als ik dan dat andere topic lees, en dan zie dat zelfs een MODJe in het complot zit, dan denk ik...........waar gaat het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen..
Maar je wist ervan..quote:Op maandag 9 mei 2005 19:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind "complot" nogal overtrokken.Zolang zoiets niet structureel gebeurt lijkt het mij vrij onschuldig.
Dat laatste heb ik dan ook nooit beweerd. Ik wist er inderdaad van, zoals ik wel veel meer dingen weet.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar je wist ervan..
Een mod blijft een mod. Als alle modjes complotten gaan smeden met users, dan kunnen we net zo goed alle modjes maar gewoon zwart maken en alle users blauw.... ofzo...
Ik ben van mening dat een mod zijn taak als mod goed moet uitvoeren. En dus niet zijdelings betrokken raken bij neptopics in serieuze fora.. En als je het weet, dan gewoon je mond houden niet iig niet zeggen dat je er van af weet.
Hierquote:Op maandag 9 mei 2005 18:08 schreef Moonah het volgende:
[..]
En Scorpion, waar ben je dan he? Nou? Nou?
Heb je het bewuste topic ook nog gelezen?quote:
Jaja, en dan ons een beetje uitlachen zeker.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:59 schreef Copycat het volgende:
Nou ja... ben ook een keer naar cursus... mis ik alle 'fun'.
nee dat doen we aleen op msnquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:09 schreef Moonah het volgende:
[..]
[..]
Jaja, en dan ons een beetje uitlachen zeker.
quote:
We worden wel uitgenodigd op de koffietafel?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:10 schreef Tranceptor het volgende:
now the end has come...
Dat hoef je niet aan de grote klok te hangen!quote:
Ík blijf tenminste trouw aan mijn generatie...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hoef je niet aan de grote klok te hangen!
*hint* En ik heb nog steeds mijn Gmail adres....![]()
Toen ik ernaartoe wilde gaan was hij al wegquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:09 schreef Moonah het volgende:
[..]
Heb je het bewuste topic ook nog gelezen?
Zou een mooie vuurdoop voor je geweest zijn!
Moet ik een nieuwe kloon aanmakenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:30 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Toen ik ernaartoe wilde gaan was hij al weg![]()
Nope, en dat houden we zoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:34 schreef livEliveD het volgende:
Hebben jullie eigenlijk een slowchat topic in R&P?
Ach ik doe mijn best om wat krokodillentranen op te wekken, maar verder ben ik er best serieus over eigenlijk!quote:
had ik jou ook al gefeliciteerd met je moderatorschap? nee he? bij deze.quote:
hou je niet meer van mijn contsructieve bijdragen? in uvt ook al nietquote:
Hey, je bent stoer of niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:45 schreef Copycat het volgende:
Liefje, ik had het niet tegen jou.
Jij postte er toevallig tussen, maar ik reageerde op Tranceptor die ons zegt te verlaten maar toch maar blijft hangen... zoals het een heuse dramaqueen betaamt.
Geloof me, dat wordt hopeloos speuren naar een post van mij...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:50 schreef Copycat het volgende:
En ik geloof je pas als je je belofte waarmaakt...![]()
oops. je snapt de vergissing?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:45 schreef Copycat het volgende:
Liefje, ik had het niet tegen jou.
Jij postte er toevallig tussen, maar ik reageerde op Tranceptor die ons zegt te verlaten maar toch maar blijft hangen... zoals het een heuse dramaqueen betaamt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Geloof me, dat wordt hopeloos speuren naar een post van mij...![]()
't Is dat ik niets beters te doen heb, als mod...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:43 schreef Tranceptor ergens in R&P het volgende:
Ik ook.![]()
Als ik mezelf eens niet zo dwars zou zitten.
Zeg, je meent het? Of zijn de eisen van je baan veranderd vanaf het basisprincipe 'geen leven hebben' ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
't Is dat ik niets beters te doen heb, als mod....
Lekker he moppie, al die aandacht?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zeg, je meent het? Of zijn de eisen van je baan veranderd vanaf het basisprincipe 'geen leven hebben' ?
![]()
Ja bedankt dat jij ook nog even meedoet, voor het laatst in het middelpunt van de aandacht zoals het hoort.quote:
Welk deel van vandaag is de laatste dag snap je niet? Melodramatisch was het nog niet eens, ik deed nog niet eens mijn best. Ik doe mijn active topics nog vandaag en dan valt het doek van deze user in R&P. Ga lekker de vlag uithangen ofzo!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:17 schreef Copycat het volgende:
Wat jij wilt denken...
Vind het gewoon een beetje suf dat je een melodramatisch afscheidstopic opent, om vervolgens vrolijk door te posten.
Be a man or be a wuzz... your choice, Sophie.
Maar genoeg erover. Mijn pauze zit er op en ik ga weer eens aan mijn echte werk.
Je hebt me toch niet blij gemaakt met een dooie mus???quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:54 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben niet van plan hier nog te gaan posten...
We hebben het niet over jou.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:20 schreef Copycat het volgende:
een dooie mus
Ik ga weg omdat ik al maanden ertegenaan hik dat ik toch alles wel een keer gezegd heb wat ik vind van dingen. Om nu weer te reageren op soortgelijke topics helpt niemand verder en mijzelf ook niet. Iedereen is ook inmiddels toch neem ik aan wel op de hoogte van hoe ik over dingen denk, in die 4,5 jaar heb ik toch wel alle mogelijke onderwerpen langs zien komen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:22 schreef zoalshetis het volgende:
waarom ga je eigenlijk weg? volgens mij vind je het veel te leuk om te blijven. en ik ook.
tot snel dan. ik zie het nog steeds als een uitdagingquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ga weg omdat ik al maanden ertegenaan hik dat ik toch alles wel een keer gezegd heb wat ik vind. Om nu weer te reageren op soortgelijke topics helpt niemand verder en mijzelf ook niet. Verder is Fokken een tijdverdrijf wat ik niet teveel meer wil bezigen, er zijn andere, belangrijkere dingen in mijn leven die aandacht vragen.
Ik ben heel blij dat ik je nog in je actieve periode heb mogen leren kennen!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:24 schreef Tranceptor het volgende:
Iedereen is ook inmiddels toch neem ik aan wel op de hoogte van hoe ik over dingen denk,
Geniet er nou maar van, nu het nog kan!quote:
Het is voor iedereen een zwarte dag...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:32 schreef Moonah het volgende:
Trouwens wel triest voor Scorpion, dat hij pas na hetTranceptoriaanse tijdperk aantreedt...
Je had natuurlijk ook gewoon wat minder kunnen gaan posten, ipv een dramaqueen topic te openen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ga weg omdat ik al maanden ertegenaan hik dat ik toch alles wel een keer gezegd heb wat ik vind van dingen. Om nu weer te reageren op soortgelijke topics helpt niemand verder en mijzelf ook niet. Iedereen is ook inmiddels toch neem ik aan wel op de hoogte van hoe ik over dingen denk, in die 4,5 jaar heb ik toch wel alle mogelijke onderwerpen langs zien komen.
Verder is Fokken een rijdrovend tijdverdrijf wat ik niet teveel meer wil bezigen, er zijn andere, belangrijkere dingen in mijn leven die aandacht vragen. Ik focus me liever op wat andere zaken.
That's the whole point...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:34 schreef Pheno het volgende:
Aan de andere kant, dit soort dramaqueen topics horen wel bij R&P![]()
I'm going out in style...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:44 schreef DarkElf het volgende:
maar goed, je gaat nu het modtopic volkletsen omdat je al afscheid genomen hebt?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:33 schreef Tranceptor het volgende:
Ik val nog wel te bewonderen in andere subfora, dus vreest niet koene ridders van het woord!![]()
na gister mag er best iets door de vingers gekeken worden. leek wel volle maan. geef die jongen zijn 15 minutes.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:47 schreef DarkElf het volgende:
en daar is het modtopic een juiste plek voor?
je weet wel beter
Ik solliciteer...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:47 schreef DarkElf het volgende:
en daar is het modtopic een juiste plek voor?
je weet wel beter
Spelbrekerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
En vooral geen ban geven... die wil je te graag!
hoe lang duurt 15 mintes of fame? wanneer ga je weg op je hoogtepunt? wie vertelt me de weg naar hamelen? allemaal dingen waarmee mary servaas zat.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:14 schreef Tranceptor het volgende:
Jammer van dat topic zeg... boohooo
en mary. dus inplaats van dramaqueen opteer ik voor come-backqueen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:17 schreef Copycat het volgende:
Tranceptor... R&P's eigen Cher/Tina Turner.
Eej als ik een goude oude mag zijn, wil ik toch wel iets chiquers zijn dan zo'n stoephoer als Cher...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en mary. dus inplaats van dramaqueen opteer ik voor come-backqueen.
ja daarom noemde ik ook mary servaas, geheel conform je come-backqueen perikelen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Eej als ik een goude oude mag zijn, wil ik toch wel iets chiquers zijn dan zo'n stoephoer als Cher...
Nee lees geen vivaquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:44 schreef Vivi het volgende:
Hebben jullie ook Mien Dobbelsteen in de Viva zien staan deze week?
Hoe wil je anders 44 delen volpraten met ontopic geblaatquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:49 schreef Christine het volgende:
Even over het singlestopic he... er staat in de OP steeds dat het niet bedoeld is als slowchattopic, maar daar wordt het toch wel een beetje voor gebruikt. Ook in HVJJN wordt er vaak een beetje geslowchat, dus ik vraag me eigenlijk af waarom er in R&P geen slowchattopic is? Zo hoeven de slowchatkliekjes niet continu zich in allerlei bochten wringen om maar ontopic te blijven, en gaat bijv. het singlestopic een keer weer echt over dingen die singles bezig houden. Tegenwoordig lijkt het soms meer op een verkapt slowchattopic dan op een topic echt over het onderwerp.
En ik weet dat ik er net zo hard aan mee doe hoor
Het hoeft toch niet zo hard te gaan? Ik zou liever 2 delen ontopic geblaat lezen, dan 44 delen ontopic en slowchat doorelkaar.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe wil je anders 44 delen volpraten met ontopic geblaat
Maar het gaat wel zo hard. Volgens mij kan er een samenvatting komen, want echt leuk inlezen is er niet meer bij voor newbie singles en geinteresseerdenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet zo hard te gaan? Ik zou liever 2 delen ontopic geblaat lezen, dan 44 delen ontopic en slowchat doorelkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |