Jij hebt gesolliciteerd? Goed!quote:
Ik ook! Ik ook!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:50 schreef Kreator het volgende:
mag ik al moderator worden?
Wat wil je nou horen?quote:Op zondag 8 mei 2005 20:19 schreef RYST het volgende:
Mag mijn topic weer open.
Ik weet dat het echt belachelijk klinkt
maar ik heb er echt moeite mee.
iemand met een andere mening is natuurlijk een veelvoorkomend verschijnsel op een discussieforum. Lijkt me niks mis meequote:Op maandag 9 mei 2005 17:34 schreef MischaV het volgende:
Sorry even geen leuk bericht. Bepaalde users vinden het blijkbaar leuk om mij ongelijk te geven in dit topic: Irritaties in een relatie Waarom zijn de moderators dan nergens te bekennen? Dit is toch een serieus subforum, me dunkt? Gooi hem anders maar op slot
.
Ja discussie is ok ja! Niet pushen! Niet treiteren! Niet afzeiken!quote:Op maandag 9 mei 2005 17:37 schreef Frenkie het volgende:
iemand met een andere mening is natuurlijk een veelvoorkomend verschijnsel op een discussieforum. Lijkt me niks mis mee
quote:Op maandag 9 mei 2005 17:34 schreef MischaV het volgende:
Sorry even geen leuk bericht. Bepaalde users vinden het blijkbaar leuk om mij ongelijk te geven in dit topic: Irritaties in een relatie Waarom zijn de moderators dan nergens te bekennen? Dit is toch een serieus subforum, me dunkt? Gooi hem anders maar op slot
.
Mijn hemel, wat laat jij je kennen.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:07 schreef MischaV het volgende:
[..]
Ja discussie is ok ja! Niet pushen! Niet treiteren! Niet afzeiken!
Als iemand een topic opent dat hij zit met extreme baardgroei dan zorg je er toch ook voor dat mensen die persoon niet nog onzekerder maken en compleet de grond in boren? Of is het jullie taak om mensen (!) een stapje verder naar de afgrond te helpen? Allemaal tegen 1 is ok zolang we maar lol hebben? Ik mag toch aannemen dat je hier moderator bent geworden omdat je o.a. mensenkennis in huis hebt?
Of zit ik hier verkeerd en moet ik direct naar het subforum feedback gaan?!?Ik snap ineens waar dat krasimago vandaan komt maar geloof me, ik gun het jullie echt niet om me relatie kapot te maken
.
niemand is bezig jouw relatie kapot te maken hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 18:07 schreef MischaV het volgende:
Ik snap ineens waar dat krasimago vandaan komt maar geloof me, ik gun het jullie echt niet om me relatie kapot te maken.
En dit is ook niet afgesproken via ICQ of iets dergelijksquote:Op maandag 9 mei 2005 18:09 schreef Wolkje het volgende:
niemand is bezig jouw relatie kapot te maken hoor![]()
Iedereen heeft het over PRATEN, COMMUNICEREN, lijkt me aardig constructief, jou niet?
Uiteraard...quote:Op maandag 9 mei 2005 18:17 schreef MischaV het volgende:
En dit is ook niet afgesproken via ICQ of iets dergelijks? Soort van groepsgebeuren om in een bepaald topic te gaan rellen
?
Hoe weet je dat dan van hunquote:Op maandag 9 mei 2005 18:18 schreef Wolkje het volgende:
ik heb geen icq, moonah geen msn, dus denk het niet![]()
hunquote:
Denk je dit écht??quote:Op maandag 9 mei 2005 18:17 schreef MischaV het volgende:
[..]
En dit is ook niet afgesproken via ICQ of iets dergelijks? Soort van groepsgebeuren om in een bepaald topic te gaan rellen
?
Inderdaad...quote:
Hup. Direct weer een oordeel naar me hoofd. Jullie zouden het goed kunnen vinden met me vriendin Mirjamquote:Op maandag 9 mei 2005 18:22 schreef Moonah het volgende:
Maar blijkbaar heb je een heel erg laag zelfbeeld waardoor je kennelijk denkt dat de hele wereld tegen
Nou, wie weet.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:26 schreef MischaV het volgende:
Jullie zouden het goed kunnen vinden met me vriendin Mirjam!
*Zucht. 123456789...10quote:Op maandag 9 mei 2005 18:26 schreef MischaV het volgende:
[..]
Hup. Direct weer een oordeel naar me hoofd. Jullie zouden het goed kunnen vinden met me vriendin Mirjam!
Dat lijkt me wel een goed plan. Ik ga eerst even eten en dan zal ik daarna eerst wel rustig een paar posts nalezenquote:Op maandag 9 mei 2005 18:31 schreef Frenkie het volgende:
Ik zal je topic op slot zetten. Uit bescherming
Opgelost zo dan?
ja.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:30 schreef MischaV het volgende:
[..]
Ja ik ben een kloon ja. Daar is ook al iets mis mee?
Ok ik verveelde mequote:Op maandag 9 mei 2005 18:34 schreef milagro het volgende:
suf verzonnen verhaal dat dus echt niet geloofwaardiger wordt door te melden dat je het een onder een kloon post, taktiek mislukt, volgende keer beter je best doen
nah, en waarom kom je dat nú pas zeggen?quote:Op maandag 9 mei 2005 18:34 schreef milagro het volgende:
[..]
ja.
suf verzonnen verhaal dat dus echt niet geloofwaardiger wordt door te melden dat je het een onder een kloon post, taktiek mislukt, volgende keer beter je best doen
die vlieger gaat 9 van de 10 keer ook wel op. Maar soms heb je geen zin in gezeik, dus zoek je de makkelijkste oplossingquote:Op maandag 9 mei 2005 18:36 schreef dawg het volgende:
Als ik mod was zou ik geen gehoor geven aan verzoekjes om slotjes, van de TS zelf. Had hij/zij maar eerder moeten bedenken.
iddquote:Op maandag 9 mei 2005 18:41 schreef Moonah het volgende:
[..]![]()
![]()
Ohohhh.
Ik weet dat ik heel naïef ben maar dit is wel écht heel erg!
Oh, het maakt mij ook niet uit dat ik erin ben getrapt.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:51 schreef Angeles het volgende:
Op ONZ mensen in het ootje nemen is een beetje zinloos aangezien ze daar al weten dat het niet serieus is.
't Kan mij voor de rest niet veel schelen hoor. We zijn er wel lekker ingetuind met z'n allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |