Tss, de modjes van tegenwoordigquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:41 schreef Copycat het volgende:
Als iemand zich geroepen voelt om op een saaie zondagmiddag alle stellingen die al voorbij zijn gekomen samen te vatten: be my guest.
Ik zet ze met alle liefde in de OP... ga ze alleen niet zelf verzamelen.
Hey doe es normaal..quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:32 schreef JoeyT het volgende:
Niet eerlijk dat mn topic gesloten is... Had dr nog wel op in willen gaan Uit voorzorg vreemdgegaan...
Zoveel gebeurd in de tussen tijd...
Nog oneerlijken dat DE er een slotje op heeft gezet want die is geen MOD meer... GRRRRRRRR
Weet je toen ik je reactie las snapte ik niet wat je bedoelde... Totdat ik mn eigen post terug lasquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:32 schreef JoeyT het volgende:
Niet eerlijk dat mn topic gesloten is... Had dr nog wel op in willen gaan Uit voorzorg vreemdgegaan...
Zoveel gebeurd in de tussen tijd...
Nog oneerlijker dat DE er een slotje op heeft gezet want die is geen MOD meer... GRRRRRRRR
Echt waar ik snapte niet dat ik hoer ipv meer intikte maar ik wilde natuurlijk hier intikken... Dacht echt dat ik gek aan het worden was!quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:36 schreef Copycat het volgende:
Doe eens even normaal JoeyT! Of zie je het verschil niet tussen je o en i???
Het betreffende topic is hartstikke oud en hetzelfde dilemma bespreek je in feite ook in je nieuwere topic: Relaties... Verstand of Gevoel??? deel 2 .
FYI: Had DE 'm niet op slot gepleurd, dan had ik het wel gedaan.
ik krijg er een warm gevoel vanquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:37 schreef Copycat het volgende:
Zo... zitten wij er even bovenop...
het woord hoer zat in je hoofd?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Weet je toen ik je reactie las snapte ik niet wat je bedoelde... Totdat ik mn eigen post terug las
Zit ook te msn-en en denk dat het woord hoer in mn hoofd zat ofso![]()
Wilde eigenlijk gewoon 'meer' intikken
Mn oprechte excuses DE...![]()
Maja alles leuk en aardig met dit offtopic gedoe... Ik wil mn vreemdgaan topic terug!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:43 schreef DarkElf het volgende:
mmm nou ok, ik geef je het voordeel van de twijfel
Ben t er niet mee eensquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:48 schreef Copycat het volgende:
Was mijn post niet duidelijk of zo?
Dit slaat zoooo nergens op...quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:53 schreef Copycat het volgende:
Dat je het laat!
Wat een onzin om voor hetzelfde 'probleem' een luchtig en een serieus topic te willen hebben!
Bij deze ben je dus gewaarschuwd.
gepost in dat topic, gooi je het 1 sec dicht voordat ik op "invoer" druk!quote:Modjes denken natuurlijk...
Gna gna gna, dat wordt weer een "weetje nog die vivi doos reeks" herinnering voor later
mja kweenie.. ik postte er nu nog eentje om te testen bij het wijzigen en die doet t wel. Dat berichtje ervoor van mij kan ik niet wijzigen. Dan staat er: bericht is gewijzigt. En dan heb ik nog geen eens iets gedaan, alleen op de link gedrukt. Nou ja, het zal wel dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:21 schreef Copycat het volgende:
Wat raar. Alleen in dat topic, dus?
Het viel de laatste tijd wel mee, alleen vandaag is het gewoon een groot slowchattopic geworden. Deel 45 dan. Ik vind gewoon dat we nog een kans moeten krijgen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:06 schreef Frenkie het volgende:
Omdat het onderhand een sport wordt om zo snel mogelijk een topic vol te krijgen. En dat is in dit geval niet de bedoeling.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:32 schreef PolarStars het volgende:
Even een paar biertjes gedronken in de kroeg, en ik kom terug enzie dat mijn topic in R&P zomaar is gesloten. De reden is omdat breezah boi scorpion denkt dat het een sprookje is.
Niets is minder waar en dat heb ik ook duidelijk uitgelegd in het topic.
Zullen we dit maar afdoen als beginnersfouten?
Graag weer open
quote:breezah boi scorpion
Nee de vrouw wilde kroelenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:02 schreef ArmaniMania het volgende:
Waarom wordt er niet gemoddereerd? Er lopen 2 hoe voel je je nu topics. Zitten we aan de Breezer?
Doe es normaal. Ik had datzelfde topic ook een slotje gegeven. Het is geen speeltuin.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:44 schreef PolarStars het volgende:
Nee? en verder geen uitleg??
Lekker begin maak je hier vriend
Het was 00:00 dan slaapt de ene helft van Nederland en de andere helft zit te zuipen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:02 schreef ArmaniMania het volgende:
Waarom wordt er niet gemoddereerd? Er lopen 2 hoe voel je je nu topics. Zitten we aan de Breezer?
En jij bent?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 04:13 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Doe es normaal. Ik had datzelfde topic ook een slotje gegeven. Het is geen speeltuin.
kssst, lief doen jij!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |