Tss, de modjes van tegenwoordigquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:41 schreef Copycat het volgende:
Als iemand zich geroepen voelt om op een saaie zondagmiddag alle stellingen die al voorbij zijn gekomen samen te vatten: be my guest.
Ik zet ze met alle liefde in de OP... ga ze alleen niet zelf verzamelen.
Hey doe es normaal..quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:32 schreef JoeyT het volgende:
Niet eerlijk dat mn topic gesloten is... Had dr nog wel op in willen gaan Uit voorzorg vreemdgegaan...
Zoveel gebeurd in de tussen tijd...
Nog oneerlijken dat DE er een slotje op heeft gezet want die is geen MOD meer... GRRRRRRRR
Weet je toen ik je reactie las snapte ik niet wat je bedoelde... Totdat ik mn eigen post terug lasquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:32 schreef JoeyT het volgende:
Niet eerlijk dat mn topic gesloten is... Had dr nog wel op in willen gaan Uit voorzorg vreemdgegaan...
Zoveel gebeurd in de tussen tijd...
Nog oneerlijker dat DE er een slotje op heeft gezet want die is geen MOD meer... GRRRRRRRR
Echt waar ik snapte niet dat ik hoer ipv meer intikte maar ik wilde natuurlijk hier intikken... Dacht echt dat ik gek aan het worden was!quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:36 schreef Copycat het volgende:
Doe eens even normaal JoeyT! Of zie je het verschil niet tussen je o en i???
Het betreffende topic is hartstikke oud en hetzelfde dilemma bespreek je in feite ook in je nieuwere topic: Relaties... Verstand of Gevoel??? deel 2 .
FYI: Had DE 'm niet op slot gepleurd, dan had ik het wel gedaan.
ik krijg er een warm gevoel vanquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:37 schreef Copycat het volgende:
Zo... zitten wij er even bovenop...
het woord hoer zat in je hoofd?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Weet je toen ik je reactie las snapte ik niet wat je bedoelde... Totdat ik mn eigen post terug las
Zit ook te msn-en en denk dat het woord hoer in mn hoofd zat ofso![]()
Wilde eigenlijk gewoon 'meer' intikken
Mn oprechte excuses DE...![]()
Maja alles leuk en aardig met dit offtopic gedoe... Ik wil mn vreemdgaan topic terug!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:43 schreef DarkElf het volgende:
mmm nou ok, ik geef je het voordeel van de twijfel
Ben t er niet mee eensquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:48 schreef Copycat het volgende:
Was mijn post niet duidelijk of zo?
Dit slaat zoooo nergens op...quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:53 schreef Copycat het volgende:
Dat je het laat!
Wat een onzin om voor hetzelfde 'probleem' een luchtig en een serieus topic te willen hebben!
Bij deze ben je dus gewaarschuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |