quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hier verder dus..
Redelijk rustig in m'n hoofd..
Niet dat honger en steun iets met elkaar te maken hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:43 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Én heel erg blij met de steun van de mensen om mij heen
aggosquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:00 schreef _Arual_ het volgende:
Weer een afwijzing binnen...
40 brieven, en nog niet eens uitgenodigd voor een gesprek.
mijn ego, wat doe je.
Ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:58 schreef Mirjamke het volgende:
Ik heb het even helemaal gehad geloof ik
Zooooo dat een heleboel....quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:24 schreef Christine het volgende:
Wel redelijk... blij om iemand
Dubbel om twee andere iemanden
Gestoord omdat ik dadelijk voetbal ga kijken
Enals ik aan morgen denk.
Dat hoef je niet elke 5 minuten te zeggen hoorquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:37 schreef Tranceptor het volgende:
Helemaal gek aan het worden van één iemand
Hehe, euhm jij ookquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat hoef je niet elke 5 minuten te zeggen hoor
Ik weet zo ook wel dat je gek van me bent
Arual, heb je nog wat aan die adressen gehad die ik gegeven had?quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:00 schreef _Arual_ het volgende:
Weer een afwijzing binnen...
40 brieven, en nog niet eens uitgenodigd voor een gesprek.
mijn ego, wat doe je.
De laatste week heb ik verschillende vacatures gevonden voor functies in Nijmegen en omgeving. Die schrijf ik eerst aan. Het zou toch prettig zijn als ik hier in de omgeving aan de slag kon, vanaf volgend jaar lekker op mijn fietsje naar het werkquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:40 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Arual, heb je nog wat aan die adressen gehad die ik gegeven had?
Geef je groot gelijk dat je eerst in je omgeving gaat zoeken. Waarom veel reizen als het eventueel in de buurt ook mogelijk is.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:53 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
De laatste week heb ik verschillende vacatures gevonden voor functies in Nijmegen en omgeving. Die schrijf ik eerst aan. Het zou toch prettig zijn als ik hier in de omgeving aan de slag kon, vanaf volgend jaar lekker op mijn fietsje naar het werk
(´Schrijf´ bedoel ik in de letterlijke zin van het woord: Pheno heeft me de tip gegeven om handgeschreven brieven de deur uit te doen. Ik heb nu een eeltbult mijn rechterwijsvinger. Maar goed, je schijnt dan wel op te vallen en betrokkenheid uit te stralen.)
Tegen de tijd dat ik al die afwijzingen op deze brieven weer binnen heb (toffe formulering weer, ja weet ik), ga ik me écht richten op Utrecht en omgeving, en dan ga ik daar tekst- en communicatiebureaus benaderen. Het bureau waar jullie mee samenwerken als eerste, die site en hun werk kwam erg aansprekend over.
OT: GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR![]()
Dat heb ik nu dus wel, hoequote:
Albert Einsteinquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:48 schreef Vonkenboer het volgende:
Life is like riding a bicycle, to keep balance you have to keep moving![]()
Geef er een zoen van me.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:26 schreef k_i_m het volgende:
Moe, maar ik negeer het want mijn vriendinnetje zit op me te wachten.
klasse hoger dan ik normaal speel, dus ben wel redelijk stukquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:05 schreef Wolkje het volgende:
[..]
jij liever dan ik![]()
Ik voel me wel goed![]()
Ik had allang al m'n spullen gepakt en er vandoor gegaan, dit hou je toch niet eeuwig vol ??quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:25 schreef _Arual_ het volgende:
Ik voel me een soort van vraagteken. Ik snap gewoon niet wat ik verkeerd doe. Vorige week hebben ze zeker een dag of 3 normaal tegen me gedaan, en nu weer zeiken over alles wat ik zeg.
Klopt, ik ga ook samenwonen binnenkort.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik had allang al m'n spullen gepakt en er vandoor gegaan, dit hou je toch niet eeuwig vol ??
OT: Moe . . .![]()
Is er dan niet wat anders waar je heen kan ?? Waar je vriend momenteel woont of zo ??quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:36 schreef _Arual_ het volgende:
Klopt, ik ga ook samenwonen binnenkort.
Alleen ons huis moet nog gebouwd worden, het is nu nog slechts een poel modder.
Ik weet gelijk weer waarom in in eerste instantie een bestaand huis wilde kopen, en geen nieuwbouw. Dan was ik al weg geweest. Wegens gebrek aan werk - mijn tweede grote frustratie momenteel- kan ik ook niks huren. Kortom, ik zit klem.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:48 schreef melismay het volgende:
Onwijs alleen....
* aansluitquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:58 schreef Actress het volgende:
Voel me wel oke denk ik. ik kijk uit naar het weekend, heb er echt zin in
[late avond mierenneukerstand aan]quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:03 schreef sweetgirly het volgende:
Koninginnedagtenui
Ik vind je leuker als je flieft doetquote:
had ik eerst ook staan, maar boeiuh!quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:06 schreef Tranceptor het volgende:
[late avond mierenneukerstand aan]
Tenue
[late avond mierenneukerstand af]
[dan maar ook mierenneuk-mode aanzet]quote:Ja ik ben vervelend sorry![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag!quote:
Tranceptor flieft aant worden?quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:52 schreef Tranceptor het volgende:
en
en
en
en
en
en
en
en
en
en
en dat allemaal tegelijk ...
Zeg dan gewoon tegen 'm dat je nu even geen zin hebt.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:34 schreef DuchessX het volgende:
*Kreun*
De nachten zijn altijd het ergste...
Ze bedankte door haar tieten te laten zienquote:
Ik heb net mn keelei verwerkt.. Nu weer lekker aan t werk. Life is good as always.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:18 schreef exec het volgende:
Beetje verslapen, en heb keelpijn en voel me gaar![]()
Maar verder dus wel goed.
zo klopt iequote:Op woensdag 27 april 2005 00:07 schreef Beach het volgende:
Dat er maar nog vele jaren moge volgen voor je jullie.
Vervelend voor je!!! Doe je zus de groetenquote:Op woensdag 27 april 2005 14:10 schreef Myriam7 het volgende:
Ergernis...mn internetverbinding doet het niet...aaarrggh!![]()
Ik zit nu bij mn zus..Hopelijk is het snel gemaakt..
Verdorie!!![]()
Niet zo zeuren, schilderen kreng!quote:Op woensdag 27 april 2005 13:29 schreef melismay het volgende:
Damn.. die hele schilderklus was ook geen succes... dit is ECHT niks voor mij
Zo kom je nou echt helemaal nergens... is dat nou jouw manier van versieren? Vallen daaral die vrouwen voor in katzwijm?quote:Op woensdag 27 april 2005 14:37 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, schilderen kreng!
Je bent verbaasd hoeveel vrouwen gedomineerd willen wordenquote:Op woensdag 27 april 2005 14:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Zo kom je nou echt helemaal nergens... is dat nou jouw manier van versieren? Vallen daaral die vrouwen voor in katzwijm?
OT: Ik voel me grappig
Verslaafde! Jij moet afstuderenquote:
Afgewerktquote:Op woensdag 27 april 2005 16:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
ik weet 't eigenlijk niet, 't gaat echt op en neer als 'n jojo, ben i.i.g. blij dat ik afgewerkt ben...
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
ik weet 't eigenlijk niet, 't gaat echt op en neer als 'n jojo, ben i.i.g. blij dat ik afgewerkt ben...
Dat bedoel ik! Daarom is het ook zo grappig!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 16:54 schreef nixxx het volgende:
[..]![]()
![]()
!!! ga jij eens even snel naar [SEX] dan
hehehehe op en neer als een jojo...afgewerkt ....
Das niet! Want ik hou van je, dat weet je!quote:
Ik hou ook van jou, echt....quote:Das niet! Want ik hou van je, dat weet je!
OT: Vet kut!
quote:Op woensdag 27 april 2005 17:58 schreef _Arual_ het volgende:
En een schattig stotterende man op mijn voicemail of ik vanmiddag even terug wil bellen ivm een open sollicitatie - hoor ik net. Nou ja dan bel ik morgen maar.
't zelf doen is lekker volwassen... Kom eens terug man...quote:Op woensdag 27 april 2005 20:37 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ge-wel-dig!
Doe ik iets fout vandaag, stink ik? De ene na de andere gaat offline tijdens 'n gesprek met mij
't Zal allemaal wel...
Mee eensquote:Op woensdag 27 april 2005 20:49 schreef melismay het volgende:
[..]
't zelf doen is lekker volwassen... Kom eens terug man...
OT: Damn wat een kutdag!
Bedanktquote:Op woensdag 27 april 2005 22:05 schreef Tranceptor het volgende:voor het lieve meiske met die reebruine oogjes
, weltrusten!
En nu ga ik echt naar bed . . .quote:Op woensdag 27 april 2005 21:37 schreef ThunderChild het volgende:
Moe . . .![]()
![]()
Ik moet eigenlijk ook geen lange dagen gaan maken, kan m'n rug nog niet helemaal hebben . . .
Hoe wist je dat?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:30 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Bedankt
Ot:klote.. krijg al die zooi nooit af..
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 14 Christine?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoe wist je dat?![]()
eeeeeuhm...in
's nek
![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 22:56 schreef Twisted_fok het volgende:
Kapot, kloteik doe echt m'n best, maar soms lukt het allemaal gewoon niet meer
Neej niet Christine...quote:Op woensdag 27 april 2005 22:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 14 Christine?
Heej marc dat is ff minder nieuws. Veel sterkte (klinkt zwaarder dan ik het bedoel).quote:Op woensdag 27 april 2005 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
nu ben ik dus weer alleen, het heeft 5 maanden geduurd, maar moet zonder vriendin verder.
Zo maar proberen te slapen ofzo
Jeej. Dat is absoluut minder.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
nu ben ik dus weer alleen, het heeft 5 maanden geduurd, maar moet zonder vriendin verder.
sterktequote:Op woensdag 27 april 2005 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
Zo maar proberen te slapen ofzo
Er is toch niks mis met je uiterlijk? Sterker nog.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:45 schreef gekke_sandra het volgende:
Een klasgenootje maakte een kut opmerking over mijn uiterlijk, wat een grap voor moest stellen. Leuk.
Tisser?quote:
Bel die stotteraar en scoor een baan verdoriequote:Op donderdag 28 april 2005 09:54 schreef _Arual_ het volgende:
Ik haat telefoneren. Ugh.
*zich over telefoonaversie heen probeert te zetten.
Sterkte (alvast)quote:Op donderdag 28 april 2005 09:47 schreef Morwen het volgende:
Opgelucht wel![]()
Ziekenhuisbezoek nummero uno zit erop, vanavond nog een keertje en dan is het wel weer even voldoende.
in de volle wind is niet bevoorderlijk voor mijn hooikoorts![]()
Heb je het nog afgekregen?quote:Op woensdag 27 april 2005 17:45 schreef gekke_sandra het volgende:
Een klasgenootje maakte een kut opmerking over mijn uiterlijk, wat een grap voor moest stellen. Leuk. Daarna kwam mijn moeder mijn kamer weer eens inzetten om tegen me aan te zeuren. Daarnaast nog steeds niks van iemand gehoord.. voel me er behoorlijk rot om. Dat bij elkaar, én het feit dat ik mijn pws+ckv werkstuk en verslag morgen in moet leveren, zorgt ervoor dat deze dag niet veel erger meer kan worden.
quote:Op donderdag 28 april 2005 10:06 schreef _Arual_ het volgende:
Hij had alleen maar te vertellen dat ze geen vacatures hadden. En als ze die wel hadden, dan had ik daar nog geen kans op. Verkeerde opleiding.
Dus die man heeft me nu geïnformeerd over drie a vier archivarische opleidingen die minimaal twee jaar duren...
OT: teleurgesteld
Dat doet me aan iets denken wat recent in het nieuws was...quote:Op donderdag 28 april 2005 10:26 schreef Party_P het volgende:
ongerust...een familielid is verdwenen sinds vanmorgen. Niemand weet waar hij heen is en waarom
Thanks nogquote:Op woensdag 27 april 2005 16:54 schreef Esto het volgende:
Gefeliciteerd Wolkje! Veel plezier vanavond![]()
Doe het niet!quote:Op donderdag 28 april 2005 11:22 schreef Christine het volgende:
Ik heb zin om mezelf iets aan te doen
en dat is?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat doet me aan iets denken wat recent in het nieuws was...![]()
Doe dat maar nietquote:Op donderdag 28 april 2005 11:22 schreef Christine het volgende:
Ik heb zin om mezelf iets aan te doen
Waarom dat nou?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:28 schreef Christine het volgende:
Ik zit gewoon weer te janken terwijl het net zo goed ging
Dat helpt niet altijd, lieverd... ik ga wel ff een blokje om ofzo.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:30 schreef Tranceptor het volgende:
Waarom dat nou?
* Tranceptor geeft Christine maar weer es een schop onder haar hol
Kop op meisje, het komt wel goedquote:Op donderdag 28 april 2005 11:28 schreef Christine het volgende:
dat lijtk me niet, daar ga ik in ieder geval niet van uit.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is die vent wiens vrouw en kinderen opeens wegwaren en hij wist niet waar...![]()
Dat is wel weer goed nieuws, heb je tenminste een btje meer ruimte. En je bent pas slecht als je met opzet er geen ruk aan hebt gedaan en dan zoiets doet in mijn ogenquote:Op donderdag 28 april 2005 11:38 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Nee.. maar ik ben gelukkig niet de enige. Een ander meisje kwam gisteren met een link aanzetten. Er staat in de wet, dat je de kans hebt om het in te leveren tot 20 mei. De echte deadline is 27 mei, maar daar hoeft een school zich niet aan te houden. Ik heb niet veel dagen meer nodig.. maar ik ga het niet half inleveren nu. Ckv verslag ben ik nu mee bezig.. ik kon de afgelopen dagen niks meer in elkaar flansen, dus ik lever iets van vorig jaar inIk ben echt slecht..
Ik lees echt heel vaak dat je depri bent. Leg es uit.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:28 schreef Christine het volgende:
Haha plak ik het net in dat andere topicquote:Op donderdag 28 april 2005 11:42 schreef Mukie het volgende:
En mn fuckbuddy vond het maar niets zonder me en hing gisteren alweer aan de foon
vind ik nietquote:Op donderdag 28 april 2005 11:38 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik ben echt slecht..
..quote:
Wat valt er uit te leggen?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:53 schreef TGT het volgende:
Ik lees echt heel vaak dat je depri bent. Leg es uit.
jij bent ECHT slecht hequote:Op donderdag 28 april 2005 11:55 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Haha plak ik het net in dat andere topicHaha te voorspelbaar
laat hem smeken
Jeetje meis. Das wel erg vervelend. Lijkt me moeilijk zo'n overstap om dan ineens alleen te wonen. Maareh, misschien ff gezellig met vrienden wat gaan doen? Iets drinken oid. Die gedachte ff ergens anders op..quote:Op donderdag 28 april 2005 12:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat valt er uit te leggen?
Mijn relatie is na vier jaar stuk gelopen, en sinds 3 weken woon ik weer alleen. En soms voel ik me gewoon zo eenzaam en nutteloos dat ik gewoon zit te janken omdat ik niet weet wat ik nou met mezelf aan moet
Ik ben nooit alleen geweest, en aangezien ik van huis uit werk (afstuderen), loop ik soms echt letterlijk tegen de muren op.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:16 schreef TGT het volgende:
[..]
Jeetje meis. Das wel erg vervelend. Lijkt me moeilijk zo'n overstap om dan ineens alleen te wonen. Maareh, misschien ff gezellig met vrienden wat gaan doen? Iets drinken oid. Die gedachte ff ergens anders op..
Ik heb echt geen idee over welke smsjes je het hebt, serieus niet. Ik heb je enkel een dag na de affaire nog gesmst en daarna niet meer. Ik vind dit echt raar wat je allemaal uitkraamt. Mij en mijn aanhang, sinds wanneer heb ik aanhang dan?quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:41 schreef sweetgirly het volgende:
Oh en leuke sms-jes, pfff schrok mezelf een hoedje, spam-alert.
Maar bij deze, ik reageer niet meer op jou en je aanhang, was wel duidelijk denk, toch?
Niet dat ik dat al deed. En kan jij ook weer verder met verliefd zijn
. Laten we elkaar maar haten of iets in die trant, scheelt een hoop van dit soort geshit, nietwaar? Want ik vind het kinderachtigheid ten top. Sorry.
Je hebt een nieuw vriendinnetje erbijquote:Op donderdag 28 april 2005 12:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben nooit alleen geweest, en aangezien ik van huis uit werk (afstuderen), loop ik soms echt letterlijk tegen de muren op.
En vrienden heb ik niet zoveel, ik dacht altijd genoeg te hebben aan mijn vriend. Wat kan een mens zich daarop verkijken zeg.
LOLquote:Op donderdag 28 april 2005 11:55 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Haha plak ik het net in dat andere topicHaha te voorspelbaar
laat hem smeken
Ot: Ik begin een beetje te borrelen van binnen, aangezien meneer me negeertals ik ergens een hekel aan heb is het wel als mensen me achterlaten in onduidelijkheden. Waarom kunnen mensen niet gewoon zeggen wat er op hun hart ligt
Kijk, om die reden heb ik ervoor gekozen eerst jaren single te zijn en te leren gelukkig te zijn in mijn eentje, en dus mezelf genoeg te zijn, VOORDAT ik aan relaties begon... Ja, ergens klinkt het tegenstrijdig...quote:Op donderdag 28 april 2005 12:18 schreef Christine het volgende:
Ik ben nooit alleen geweest, en aangezien ik van huis uit werk (afstuderen), loop ik soms echt letterlijk tegen de muren op.
En vrienden heb ik niet zoveel, ik dacht altijd genoeg te hebben aan mijn vriend. Wat kan een mens zich daarop verkijken zeg.
Gedaan. maar allebei de personen waren niet bereikbaarquote:Op donderdag 28 april 2005 12:00 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
..Doe het nou maar gewoon! *powerrrrr!
Heel gezelligquote:Hoe was het gisteren?!
Ja maar, als je denkt de liefde van je leven tegen te komen, dan ga je toch niet meer bewust single blijven? Dan ga je toch voor die relatie? Anders lijkt het wel wat op zelfkastijding.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:20 schreef EviL_AleX het volgende:
Zo, klaar met eten
[..]
Kijk, om die reden heb ik ervoor gekozen eerst jaren single te zijn en te leren gelukkig te zijn in mijn eentje, en dus mezelf genoeg te zijn, VOORDAT ik aan relaties begon... Ja, ergens klinkt het tegenstrijdig...
Yes, dat was ook mijn plan... ik had net besloten dat ik wilde leren om gelukkig te zijn met mezelf, toen ik mijn ex tegen het lijf liep... dus eigenlijk ben ik wat dat betreft niet veel opgeschoten. En ik weet dat je prima gelukkig kunt zijn alleen, ik moet alleen nog ontdekken hoequote:Op donderdag 28 april 2005 13:20 schreef EviL_AleX het volgende:
Kijk, om die reden heb ik ervoor gekozen eerst jaren single te zijn en te leren gelukkig te zijn in mijn eentje, en dus mezelf genoeg te zijn, VOORDAT ik aan relaties begon... Ja, ergens klinkt het tegenstrijdig...
De enige boodschap die ik heb: Je kan wel degelijk alleen gelukkig zijn!
En toen was ik afgewezen..quote:Op donderdag 28 april 2005 13:03 schreef Mukie het volgende:
Mensen durven vaak niet direct te zijn, bang voor hun eigen reactie
Whehe, vertel het dan aan me zodra je het weetquote:Op donderdag 28 april 2005 13:35 schreef Christine het volgende:
En ik weet dat je prima gelukkig kunt zijn alleen, ik moet alleen nog ontdekken hoe
Kan dat directe juist wel waarderen. Weet je tenminste waar je aan toe bent zonder allerlei vaag, zweverig gebeuren.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:48 schreef Tranceptor het volgende:
Mij is juist vaak genoeg weer te kennen gegeven dat ik te open en te direct ben. Ach zo ben ik nu eenmaal en bij de juiste persoon werkt het dan wel en voor de rest heb je sneller duideliijkheid.
En andersom aub...quote:Op donderdag 28 april 2005 13:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehe, vertel het dan aan me zodra je het weet![]()
Moet ik het geheim verklappen...?quote:
wel goede muziekkeuzequote:Op donderdag 28 april 2005 12:00 schreef gekke_sandra het volgende:
Ot: don't leave me high, don't leave me dry..
Echt bagger voor je meis. Maar aan de andere kant wel weer een stap in de juiste richting! Je hebt nu immers uitsluitsel.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:45 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
En toen was ik afgewezen..hij voelde het toen wel zo, dat hij met mij verder wilde (3 wk terug)
Nu niet meer, want er is vanaf vorig jaar allang geen 'ons' meer.Duidelijke taal. Waarom had ik dan tijdens dat concert het gevoel dat hij meer voor mij voelde dan ik voor hem
Zo snel voel ik zoiets niet..
Pff.. nu heel snel douchen en op weg naar mn afspraakje.. dat wordt nu echt niks meer..
Jullie hangen elkaar de laatste tijd wel erg in de haren hequote:Op donderdag 28 april 2005 12:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee over welke smsjes je het hebt, serieus niet. Ik heb je enkel een dag na de affaire nog gesmst en daarna niet meer. Ik vind dit echt raar wat je allemaal uitkraamt. Mij en mijn aanhang, sinds wanneer heb ik aanhang dan?
Ach beetje ongein moet kunnen toch, neem het vooral heel persoonlijk allemaal. Sorry hoor, maar zo boeiend ben je niet voor me dat ik je blijf smsen. Ik haat je niet, ik vind je alleen maar sneu als je op deze manier probeert iets te raken. Als iemand anders namens mij je smst of lulverhalen verkondigd dan heb ik niks gezegd. Ik heb hier echt geen deel in, ik ben niet geinteresseerd in jou op welke manier dan ook.
Misschien komt het volgende week ter sprake met MissBliss. Dan is ze vast wel zo aardig het door te geven...quote:Op donderdag 28 april 2005 14:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Yes please
Nog maar ff ontopic, ik voel me al een stuk beter intussen, maar heb wel keelpijn
hijs weer terugquote:Op donderdag 28 april 2005 11:40 schreef Party_P het volgende:
[..]
dat lijtk me niet, daar ga ik in ieder geval niet van uit.
Me andere neefje (zijn broer) belde me met het nieuws. oom en tante aan het zoeken, maja naald in hooiberg. Het leek zo goed te gaan met 'm
Ja daar moet je indeed mee uitkijken.. Mijn ex verwaarloosde haar vrienden toen ze wat met mij kreeg. Het ging uit en haar vrienden zaten toen niet meer op haar te w8en. Uiteindelijk gelukkig wel goed gekomen.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:18 schreef Christine het volgende:
[..]
En het is blauwwitquote:Op donderdag 28 april 2005 14:57 schreef TGT het volgende:
[..]
HalloIk zie, ik zie wat jij niet ziet doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |