quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hier verder dus..
Redelijk rustig in m'n hoofd..
Niet dat honger en steun iets met elkaar te maken hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:43 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Én heel erg blij met de steun van de mensen om mij heen
aggosquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:00 schreef _Arual_ het volgende:
Weer een afwijzing binnen...
40 brieven, en nog niet eens uitgenodigd voor een gesprek.
mijn ego, wat doe je.
Ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:58 schreef Mirjamke het volgende:
Ik heb het even helemaal gehad geloof ik
Zooooo dat een heleboel....quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:24 schreef Christine het volgende:
Wel redelijk... blij om iemand
Dubbel om twee andere iemanden
Gestoord omdat ik dadelijk voetbal ga kijken
Enals ik aan morgen denk.
Dat hoef je niet elke 5 minuten te zeggen hoorquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:37 schreef Tranceptor het volgende:
Helemaal gek aan het worden van één iemand
Hehe, euhm jij ookquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat hoef je niet elke 5 minuten te zeggen hoor
Ik weet zo ook wel dat je gek van me bent
Arual, heb je nog wat aan die adressen gehad die ik gegeven had?quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:00 schreef _Arual_ het volgende:
Weer een afwijzing binnen...
40 brieven, en nog niet eens uitgenodigd voor een gesprek.
mijn ego, wat doe je.
De laatste week heb ik verschillende vacatures gevonden voor functies in Nijmegen en omgeving. Die schrijf ik eerst aan. Het zou toch prettig zijn als ik hier in de omgeving aan de slag kon, vanaf volgend jaar lekker op mijn fietsje naar het werkquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:40 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Arual, heb je nog wat aan die adressen gehad die ik gegeven had?
Geef je groot gelijk dat je eerst in je omgeving gaat zoeken. Waarom veel reizen als het eventueel in de buurt ook mogelijk is.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:53 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
De laatste week heb ik verschillende vacatures gevonden voor functies in Nijmegen en omgeving. Die schrijf ik eerst aan. Het zou toch prettig zijn als ik hier in de omgeving aan de slag kon, vanaf volgend jaar lekker op mijn fietsje naar het werk
(´Schrijf´ bedoel ik in de letterlijke zin van het woord: Pheno heeft me de tip gegeven om handgeschreven brieven de deur uit te doen. Ik heb nu een eeltbult mijn rechterwijsvinger. Maar goed, je schijnt dan wel op te vallen en betrokkenheid uit te stralen.)
Tegen de tijd dat ik al die afwijzingen op deze brieven weer binnen heb (toffe formulering weer, ja weet ik), ga ik me écht richten op Utrecht en omgeving, en dan ga ik daar tekst- en communicatiebureaus benaderen. Het bureau waar jullie mee samenwerken als eerste, die site en hun werk kwam erg aansprekend over.
OT: GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR![]()
Dat heb ik nu dus wel, hoequote:
Albert Einsteinquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:48 schreef Vonkenboer het volgende:
Life is like riding a bicycle, to keep balance you have to keep moving![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |