perenijsjes zijn ook okee. Als ze maar gewoon simpel zijnquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik wordt sowieso agressief van Magnums.
Ik vind eigelijk alleen Cornetto's, raketjes en die platic "pionnetjes"met een kaugombal lekker.
MS-DOS of DR-DOS werken gegarandeerdquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:42 schreef Monidique het volgende:
Nou, onder Windows95 krijg ik Firefox niet aan de praat, er missen wel meer DLL's voor recente programma's. Windows98 Update er dus even op gooien.
Ongetwijfeld,quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:55 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
MS-DOS of DR-DOS werken gegarandeerd
Als zijn "straf" toch niet langer kan, waarom zou je het dan laten?quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:35 schreef Bluesdude het volgende:
Het banmeldtopic. We're the dream team!
Omara en Ruijmgaart zijn dus toch kloons..
Lucidia ?
daar draait het uiteindelijk op uit. Als je de gedachtenkronkels van L & S al sowieso kunt volgen, dan ben je een knappe jongen. Ik denk dat de meesten de moeite niet willen nemen en geef hen eens ongelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:46 schreef Bluesdude het volgende:
voor de holocaustleugen ansich hoeft een fokban niet m.i.
wel voor getrol, antisemitisme..
Die vraagtekens zijn voor de meesten ook al een opgavequote:Op dinsdag 26 april 2005 20:51 schreef Bluesdude het volgende:
Ik zag geen duidelijke holocaustontkenning .
Wel iets van Sjun waar ik vraagtekens bij heb.
Lucidiapostings lees ik vaak niet: veel te lang en te zuur..
Ik denk het niet, maar de banduur moet nog bepaald worden. Klonen tijdens je ban zal dan niet echt helpen...quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:38 schreef Bluesdude het volgende:
maar is die ban van L.. dan permanent ?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:35 schreef George-Butters het volgende:
zo lekker hoor
Hmm, ik denk dat ik al bijna de 20.000 posts alleen in POL nader, extrapolerend van deze cijfers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |