Alle meiden waar ik mee omga zijn tussen de 18 en 26 met een of twwe uitschieters naar boven.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is nog wel een heel erg jong(kie), hoe heb je die in bed kunnen versieren...als je zelf 12 jr ouder bent. Kan er eigenlijk alleen maar op jaloers zijn... (ex vriendin was 9 jr jonger).
Is dat zoiets als StarTrek?quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:58 schreef Monidique het volgende:
Voetbal vanavond.
En dan toch genaaid voelen.... how low can you go...quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Das het voordeel van caterhoer zijn.
Lekker is ze wel ja, je moet ook voor ons komen werken joh!quote:
Ach, ik heb het genoegen al om een kind te hebben dus die behoefte heb ik niet zo, vooral niet omdat dit puur en alleen sexueel was. Tis niet dat ik van dat kind hou ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En dan toch genaaid voelen.... how low can you go...![]()
Nee, katers heb ik niet zoveel.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de kater waarover je schuldig voelt.![]()
Weten haar ouders er al van ?!?quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ach, ik heb het genoegen al om een kind te hebben dus die behoefte heb ik niet zo, vooral niet omdat dit puur en alleen sexueel was. Tis niet dat ik van dat kind hou ofzo.
Haar ma wel omdat ze sinds kort weer tijdelijk bij haar woont.quote:
Pjieeeuw... dat is wel een hele Tsunami die even je leventje op zijn kop zet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Haar ma wel omdat ze sinds kort weer tijdelijk bij haar woont.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Die is trouwens ook best wel lekker, een echte MILF
Als ik die ook zou douwen dan wordt het wel erg eng ja :Squote:
Ik weet wel dat pBerends me nu helemaal een pedo vindquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:20 schreef Harry_Sack het volgende:
Wat zou AAAAHIKWORD gek hier van vinden?
Dat is misschien omdat Pberends zelf kinderen heeftquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik weet wel dat pBerends me nu helemaal een pedo vind
Of omdat ik in zijn eigen doelgroep loop te kuttenquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:25 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat is misschien omdat Pberends zelf kinderen heeft![]()
Dat kan ook jaquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Of omdat ik in zijn eigen doelgroep loop te kutten
Ik wordt sowieso agressief van Magnums.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:32 schreef Harry_Sack het volgende:
wie word er trouwens ook agressief van die Magnum reklame?
. Het gaat ongeveer zo, je hoort een vrouwenstem (zgn. sensueel ofzo) fluisteren en dan zie je wat sfeerbeelden van koffiebonen in een bruine achtergrond, vervolgens zie je een mond dat een hap van zo'n ijsje neemt, waarna een onuitstaanbaar gekraak volgt.
Ik heb 'm net binnen 1 minuut 2x gehoord en heb echt de behoefte om iets te slopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |