abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 april 2005 @ 19:37:13 #101
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26526479
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 19:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik wordt sowieso agressief van Magnums.

Ik vind eigelijk alleen Cornetto's, raketjes en die platic "pionnetjes"met een kaugombal lekker.
perenijsjes zijn ook okee. Als ze maar gewoon simpel zijn
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_26526610
Nou, onder Windows95 krijg ik Firefox niet aan de praat, er missen wel meer DLL's voor recente programma's. Windows98 Update er dus even op gooien.

[ Bericht 1% gewijzigd door Monidique op 26-04-2005 19:54:55 ]
  dinsdag 26 april 2005 @ 19:55:56 #103
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26526908
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 19:42 schreef Monidique het volgende:
Nou, onder Windows95 krijg ik Firefox niet aan de praat, er missen wel meer DLL's voor recente programma's. Windows98 Update er dus even op gooien.
MS-DOS of DR-DOS werken gegarandeerd
pi_26527089
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 19:55 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

MS-DOS of DR-DOS werken gegarandeerd
Ongetwijfeld, >.
pi_26527965
Het banmeldtopic. We're the dream team!
Omara en Ruijmgaart zijn dus toch kloons..
Lucidia ?
  dinsdag 26 april 2005 @ 20:37:34 #106
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26528022
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 20:35 schreef Bluesdude het volgende:
Het banmeldtopic. We're the dream team!
Omara en Ruijmgaart zijn dus toch kloons..
Lucidia ?
Als zijn "straf" toch niet langer kan, waarom zou je het dan laten?
pi_26528054
Ieders straf kan langer.
pi_26528057
maar is die ban van L.. dan permanent ?
Nathalitia, vriendinnetje van Aah is ook geband
pi_26528096
Ik ga foeballuh kijken, !
  dinsdag 26 april 2005 @ 20:41:22 #110
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26528143
keine ahnung, ik denk dat het beleid daarop een kwestie van natte vingerwerk is
pi_26528179
ik snap de reden van de bans ook niet...
holocaustban ?
  dinsdag 26 april 2005 @ 20:44:30 #112
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26528236
Op een gegeven moment is de maat gewoon vol. Je kan niet zomaar grenzen blijven verkennen van iets waar de autoriteiten allang een oordeel over heeft uitgesproken. Het wordt op een gegeven moment gewoon vervelend.
pi_26528285
voor de holocaustleugen ansich hoeft een fokban niet m.i.
wel voor getrol, antisemitisme..
  dinsdag 26 april 2005 @ 20:47:40 #114
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26528327
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 20:46 schreef Bluesdude het volgende:
voor de holocaustleugen ansich hoeft een fokban niet m.i.
wel voor getrol, antisemitisme..
daar draait het uiteindelijk op uit. Als je de gedachtenkronkels van L & S al sowieso kunt volgen, dan ben je een knappe jongen. Ik denk dat de meesten de moeite niet willen nemen en geef hen eens ongelijk.
pi_26528407
Ik zag geen duidelijke holocaustontkenning .
Wel iets van Sjun waar ik vraagtekens bij heb.
Lucidiapostings lees ik vaak niet: veel te lang en te zuur..
pi_26528529
Voetbal kijken .

Pittige wedstrijd tot nu toe voor PSV !
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:01:50 #117
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26528695
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 20:51 schreef Bluesdude het volgende:
Ik zag geen duidelijke holocaustontkenning .
Wel iets van Sjun waar ik vraagtekens bij heb.
Lucidiapostings lees ik vaak niet: veel te lang en te zuur..
Die vraagtekens zijn voor de meesten ook al een opgave
pi_26528818
Sjun heeft idd soms nog wel wat inhoud Lucida is gewoon verzuurd .
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:14:09 #119
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_26529082
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 20:38 schreef Bluesdude het volgende:

maar is die ban van L.. dan permanent ?
Ik denk het niet, maar de banduur moet nog bepaald worden. Klonen tijdens je ban zal dan niet echt helpen...
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:17:57 #120
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_26529190
Zo, mijn 34.000ste post.
pi_26529442
Dwaas .
pi_26530241
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:17 schreef Sidekick het volgende:
Zo, mijn 34.000ste post.
OMG!

Ik heb er maar 13.000.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:35:52 #123
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_26531447
zo lekker hoor
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_26531598
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 22:35 schreef George-Butters het volgende:
zo lekker hoor

Hoe meer je post, hoe langer je penis!
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:45:18 #125
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_26531739
Trage shit.
Dan zo maar even de Bijbel gaan lezen.
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:53 schreef sizzler het volgende:

[..]

OMG!

Ik heb er maar 13.000.
Hmm, ik denk dat ik al bijna de 20.000 posts alleen in POL nader, extrapolerend van deze cijfers.
En ik ben onderhand pberends dan ook wel voorbijgestreefd als POL-topposter

Maar weer even wachten op een even jaar voor meer recente cijfers van Arcee.
pi_26532042
quote:
Magere opkomst actie 'royaal gebaar'

Slechts driehonderd sympathisanten stonden vanmiddag op het Plein in Den Haag om koningin Beatrix om een generaal pardon te vragen voor 26.000 uitgeprocedeerde asielzoekers. Zij steunden hiermee de actie 'een royaal gebaar' en vroegen politici hun handtekening onder de petitie te zetten.

De petitie is via internet door ruim 170.000 Nederlanders ondertekend. Een digitale handtekening is sneller gezet dan een reisje naar Den Haag is gemaakt, zo werd vanmiddag duidelijk.
Sympathisanten vragen Beatrix op het Plein in Den Haag om generaal pardon
Regering ziet niets in generaal pardon

Foto's
Zo'n driehonderd sympathisanten hadden aan het verzoek van initiatiefneemster Marion Bloem om naar Den Haag te komen gehoor gegeven. De aanwezigen droegen iets oranjes en hadden foto's van asielzoekers meegenomen.

Bloem zal de petitie later deze week aan koningin Beatrix overhandigen. Ze vindt het 25-jarig ambtsjubileum van de Koningin en de herdenking van zestig jaar bevrijding een mooie gelegenheid de uitgeprocedeerde vluchtelingen pardon te verlenen. Bloem kwam tot de actie na het zien van de VARA-serie 26.000 gezichten over uitgeprocedeerde asielzoekers (lees het Elsevier commentaar 'Schrijnende' gevallen met subsidie).

'Schandelijk'
Omdat de Koningin dat formeel helemaal niet kan, vroegen de betogers de regering de actie te beschouwen als een 'hartstochtelijk pleidooi voor een royale, een koninklijke pardonregeling,' zei dichter-theoloog Huub Oosterhuis in zijn toespraak. Hij noemde het kabinetsbeleid rond uitgeprocedeerden 'schandelijk'.

Maar een generaal pardon zit er niet in. Zowel CDA-minister van Justitie Piet Hein Donner als premier Jan Peter Balkenende (CDA) gaven vorige week al aan hierin niets te zien.

VVD-minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken) bepaalde vorig jaar met instemming van de Tweede Kamer dat 26.000 uitgeprocedeerde asielzoekers moeten vertrekken. In enkele duizenden 'schrijnende gevallen' verstrekte zij alsnog een verblijfsvergunning
pi_26532067
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 22:45 schreef Sidekick het volgende:
Maar weer even wachten op een even jaar voor meer recente cijfers van Arcee.
Hoezo? Is Arcee dan géén kloon van entiteit Sidekick?
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:56:11 #128
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_26532096
quote:
Asielzoekers: Geen gebaar

Argumenten voor koninklijke gratie aan 26.000 uitgeprocedeerde vluchtelingen deugen niet

Door René van Rijckevorsel
Dit commentaar verscheen in Elsevier 23 april 2005

Meer dan 150.000 Nederlanders hebben een petitie ondertekend waarin zij koningin Beatrix vragen om 'een royaal gebaar’ naar 26.000 uitgeprocedeerde asielzoekers. Hun verzoek is of de Koningin ter gelegenheid van haar 25-jarige ambtsjubileum alsnog een verblijfsvergunning kan schenken aan uitgeprocedeerde vluchtelingen.

De actie is een initiatief van schrijver Marion Bloem, die zich liet inspireren door de serie 26.000 gezichten. De VARA liet daarin portretten zien van individuele uitgeprocedeerde asielzoekers. Alle goede bedoelingen ten spijt, 'Een royaal gebaar’ is een misplaatste actie.

De eerste fout is het verzoek te richten aan de Koningin. Want, zoals iedereen weet die het staatsrecht maar een beetje kent, de Koningin staat buiten de politiek, de ministers zijn verantwoordelijk. De Koningin kan dus niets anders doen dan de petitie doorsturen naar de verantwoordelijke minister, Rita Verdonk (VVD). Het kabinet heeft bij monde van premier Jan Peter Balkenende (CDA) al herhaaldelijk aangegeven dat een pardon uit den boze is.

Dat de Koningin geen gratie mag verlenen, is trouwens een teken van beschaving. Er is weinig zo ondemocratisch als een pardon. Presidentiële of koninklijke gratie verlenen, is vooral usance in landen waar ze het niet zo nauw nemen met de mensenrechten. Afgelopen week was in Marokko de besnijdenis van de 2-jarige kroonprins voor zijn vader koning Mohammed VI aanleiding om meer dan zevenduizend gevangenen gratie te verlenen.

Een royaal pardon zou ook een verkeerd signaal zijn aan landen als Italië en Spanje, waar de neiging groot is om om de zoveel jaar een pardon te verlenen aan honderdduizenden illegalen die vervolgens ook legaal naar een land als Nederland mogen komen. Nu kan Nederland in Europees verband nog bezwaren opwerpen. Na een 'royaal pardon' zouden die bezwaren gratuit worden.

Een misser van de ondertekenaars is ook dat ze menen dat het de schuld is van Nederland dat de uitgeprocedeerde asielzoekers nog steeds hier zijn. Zij schrijven aan de Koningin: 'Bureaucratie en het langdurige proces van de oude asielprocedure hebben duizenden vluchtelingen in een niemandsland geplaatst.'

Maar beste ondertekenaars: de vluchtelingen, vluchtelingenorganisaties en advocaten hebben er zelf elke keer voor gekozen om weer in beroep te gaan. Ja, dan krijg je automatisch met bureaucratische processen te maken. En als de rechter keer op keer beslist dat je volgens de ruimhartige Nederlandse wet geen vluchteling bent, dat je niet wordt vervolgd en dat je geen slachtoffer bent, dan rest er niets anders dan terugkeer naar het land van herkomst. De zogenaamde vluchtelingen hebben gegokt, en verloren. Overigens heeft een flink aantal van de 26.000 inmiddels alsnog een verblijfsvergunning gekregen van Verdonk.

Dan is er het argument van de zielige kinderen. Dat er kinderen kunnen worden geboren als je zeven jaar lang – uit eigen vrije wil – in een procedure zit, is logisch, maar een keuze van de ouders. En is het voor kinderen echt zo vreselijk om naar een ander land te verhuizen? Kinderen zijn flexibel genoeg om zich waar dan ook aan te passen en zullen ook elders weer snel vriendjes maken.

En zijn de vluchtelingen allemaal wel zo zielig als zij zich voordoen? Justitie heeft afgelopen week onderdelen van de dossiers vrijgegeven van vier zaken die in de VARA-serie 26.000 gezichten aan de orde kwamen. En wat blijkt: de asielzoekers die voor de camera zonder enige tegenspraak mochten klagen dat hun zaken niet zijn gehoord, hebben allemaal ruim de gelegenheid gekregen om hun verhaal te doen. Alleen, hun verhalen deugen niet.

Om van de leugens in de televisieserie niet te spreken. Een Mauritaniër die zich uitgaf voor minderjarige ('ama’) blijkt in Mauritanië leraar scheikunde geweest. Een Srilankaan wiens martelverhaal zelfs door het Europese Hof niet werd geloofd, die nog steeds zei te wachten op een telefoontje van de Immigratie- en Naturalisatiedienst, weet allang dat hij weg moet, maar heeft tot nu toe geen enkele actie ondernomen.

Gratie verlenen aan dit soort leugenaars, en aan de oorlogsmisdadigers en verkrachters die zich ook onder de uitgeprocedeerden bevinden, zou een gotspe zijn. Een belediging voor al diegenen die ooit echt vluchtten voor oorlogsgeweer of wapenstok en die wel, na het doorlopen van dezelfde procedures, met open armen zijn ontvangen door de Nederlandse samenleving.

Kortom, excellenties Verdonk en Balkenende, houdt vast aan uw beleid, in naam van Hare Majesteit.
pi_26532129
Wat is er eigenlijk van Underworld_ geworden?
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:58:04 #131
89730 Drugshond
pi_26532177
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 22:56 schreef Drugshond het volgende:
Hmmzzzz..... 3 tripples.... 2 dubbele whisky - cola .... en PSV verliest
Ja best kut Denk dat ik me zo maar eens ga bezatten.

.
pi_26532230
Heeft iemand trouwens de actie tegen de wapenbeurs (zonder wapens) in Amsterdam gezien?

Waarom zitten daar altijd zo veel stereotype ant-globalisten bij?

Een vriendin van me zit nu ook in een heel goedkoop hostel in Italië met van die anti-globalisten. Die gasten voeren gewoon actie tegen McDonalds, alleen maar omdat ze vinden dat die teveel macht heeft en werknemers uit zou buiten. Als mensen daar niet goed behandeld worden, dan werken ze daar toch niet?
  dinsdag 26 april 2005 @ 23:02:42 #134
89730 Drugshond
pi_26532279
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 23:00 schreef sizzler het volgende:
Heeft iemand trouwens de actie tegen de wapenbeurs (zonder wapens) in Amsterdam gezien?

Waarom zitten daar altijd zo veel stereotype ant-globalisten bij?

Een vriendin van me zit nu ook in een heel goedkoop hostel in Italië met van die anti-globalisten. Die gasten voeren gewoon actie tegen McDonalds, alleen maar omdat ze vinden dat die teveel macht heeft en werknemers uit zou buiten. Als mensen daar niet goed behandeld worden, dan werken ze daar toch niet?
McDonald is nog een relatief goeie werkgever.... ga eens bij de Aldi kijken.
pi_26532325

Oh, als mensen denken dat moslims niet sporen, dit is een of andere heilige trap in een kerk in Rome. Daar moet je al biddend op je knieën opgaan. Bidden, treedje omhoog, bidden, nog en treedje omhoog... net zolang tot je boven bent. Als je dat doet ben je gezuiverd van je zonden.

ik zie eigenlijk nu die moslima pas
pi_26532353
Ik heb uit mijn vriendenkring tevens begrepen dat McDonald vrij goed betaald. Ik snap het hele gedoe daarom ook niet echt. Maar ik ben dan ook geen anti-alles globalist.
  dinsdag 26 april 2005 @ 23:05:27 #137
89730 Drugshond
pi_26532374
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 23:00 schreef sizzler het volgende:
Als mensen daar niet goed behandeld worden, dan werken ze daar toch niet?
Zo simpel is dat vaak niet hoor .
pi_26532496
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 23:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zo simpel is dat vaak niet hoor .
Waarom niet? Alsof je maar bij 1 bedrijf terechtkunt. Ik heb jarenlang vakkengevuld. Prima arbeidsomstandigheden.
pi_26532530
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 23:09 schreef sizzler het volgende:

[..]

Waarom niet? Alsof je maar bij 1 bedrijf terechtkunt. Ik heb jarenlang vakkengevuld. Prima arbeidsomstandigheden.
Vaak is er niet bijster veel keuze inderdaad.
pi_26532656
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 22:56 schreef sizzler het volgende:

[..]
alweer een reden om liever geen kind hier te krijgen.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_26532657
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 23:11 schreef du_ke het volgende:

[..]

Vaak is er niet bijster veel keuze inderdaad.
Ipv frietjes bakken bij McDonalds kan ik nog wel 1000 andere baantjes op hetzelfde niveau bedenken hoor. Maar het ging ze vnl om de macht die McDonalds had. Ze waren ook allemaal vegetariër (maar dat is natuurlijk prima ) en voeren ook acties tegen merkkleding en anti-globalistische dingen.
pi_26532735
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 23:04 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]

ik zie eigenlijk nu die moslima pas
Waar dan ????????
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_26532883
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 23:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Waar dan ????????
Rechts vooraan.
  dinsdag 26 april 2005 @ 23:25:00 #145
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26532942
Leuk, body of evidence is op teevee. Madonna wordt hier zo vaak mogelijk op zo'n onhandig mogelijke manier geneukt. Het is echt de B-variant van Basic Instinct
pi_26532950
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 23:23 schreef sizzler het volgende:

[..]

Rechts vooraan.
Is dat een molima?
  dinsdag 26 april 2005 @ 23:26:48 #147
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_26532994
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_26533050
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 23:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Is dat een molima?
"iets met een hoofddoek" dan.
  dinsdag 26 april 2005 @ 23:29:11 #149
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26533063
quote:
hm, ik had Sjun toch echt als kaukasisch, mid-30 geidentificeerd eigenlijk.
  dinsdag 26 april 2005 @ 23:32:55 #150
89730 Drugshond
pi_26533171
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 23:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
alweer een reden om liever geen kind hier te krijgen.
Zolang de bevalling niet in POL-SC plaatvindt, zie ik geen probleem.

Wedstrijdje moederkoek happen voor experts.... (jummie).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')