Ja ik had je al gevonden nocaquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:40 schreef Noca het volgende:
Als dit topic net zo snel gaat als de laatste blz van de vorige dan halen we dat niet..
edit: OP is er al..
Dankquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:46 schreef pascalheister het volgende:
ik ben werken, halve dag vanavond voetbal
hier heb je er ook wat blumchen http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
hey cewlquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:46 schreef pascalheister het volgende:
ik ben werken, halve dag vanavond voetbal
hier heb je er ook wat blumchen http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:49 schreef appelsientje het volgende:
Zo TVP![]()
ik ben echt aan het aftellen, vanmiddag hebben we vergadering dus kan ik ook lekker voor me uit staren..
lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:49 schreef JaWi het volgende:
Zo maar even ontbijten met 2 pizzabroodjes.
ik zo eerst nog even 24 kijken dan zelf voetballen en dan om 8:45 in de kantine als het goed isquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:49 schreef appelsientje het volgende:
Zo TVP![]()
ik ben echt aan het aftellen, vanmiddag hebben we vergadering dus kan ik ook lekker voor me uit staren..
haha ja iddquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]d aar hadden de letter tvp niet bij gehoeven. Zeker meer een gewoontje geworden
klinkt goedquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik zo eerst nog even 24 kijken dan zelf voetballen en dan om 8:45 in de kantine als het goed is
Dat is vroegquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:52 schreef Dos37 het volgende:
om 8:45 in de kantine als het goed is
Ja ik bedoel dus om 20:45 maarja hopelijk mis ik niksquote:
3-1 milanquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja ik bedoel dus om 20:45 maarja hopelijk mis ik niks
Nou weet ik wel dat je de Achterhoek Arena bedoelt, maar deze is om in te lijsten natuurlijkquote:Ergens in het vorige topic schreef cultheld
Ik ben meer een Arena-man
en thuis vervolgens 2-0 en we staan in de finalequote:
Dan mis ik idd wel watquote:
Dit zijn wijze opmerkingenquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en thuis vervolgens 2-0 en we staan in de finale![]()
Het rondje...Bastille-Surprise-Leve de Lol-Cooldown Cafe ....toevallig ?quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:22 schreef Againzender het volgende:
Maandagavond stappen in Amsterdam is best leuk
Heb het een jaartje of zeven volgehouden
trustequote:Op dinsdag 26 april 2005 14:07 schreef SCH het volgende:
Pft, 2 uurtjes geslapen en ik ga weer verder slapen
lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik wil ook eigenlijk nog wel even slapen, maar dat zit er niet in...
Ik moet bij Bloemsj op de koffie/thee
Cooldownquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Het rondje...Bastille-Surprise-Leve de Lol-Cooldown Cafe ....toevallig ?
en vanavond voor je koken ?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik wil ook eigenlijk nog wel even slapen, maar dat zit er niet in...
Van het idee val ik alweer in slaapquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
heb het over een jaar of 5 terug ofzo !quote:
Nee, ga al bij m'n ouders eten...quote:
Luie flikkerquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, ga al bij m'n ouders eten...
Vind het wel een mooi plan voor morgen eigenlijk
zo moe geworden van de baas uithangen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:07 schreef SCH het volgende:
Pft, 2 uurtjes geslapen en ik ga weer verder slapen
Waag er eens een PI van te makenquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou weet ik wel dat je de Achterhoek Arena bedoelt, maar deze is om in te lijsten natuurlijk
Pomp je wel je banden even op?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:23 schreef Bluezz het volgende:
Het zonnetje het zonnetje het zonnetje komt door
Ik ga fietsen
PI? Post icoon?quote:
Begint volgende week pas. Dit is de diarree die tong heeft doorgegeven.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo moe geworden van de baas uithangen?
Hoe noem je zo'n ding ook alweer; Ik ben niet zo thuis in die termen merk ik alweerquote:
Dat idee vind je wel opwindendquote:
signaturequote:Op dinsdag 26 april 2005 14:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe noem je zo'n ding ook alweer; Ik ben niet zo thuis in die termen merk ik alweer
Dat jaquote:
wil je graag wat meer mod werk dan?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:30 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Even wat slaapgebrek van de afgelopen week ingehaald.
weinig te modden zonder die DAM
Nee hoor. Wel zo rustig nu.quote:
De afwezigheid van DAM haalt de arbeidsproductiviteit van de VBL-modjes aardig naar beneden jaquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:30 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Even wat slaapgebrek van de afgelopen week ingehaald.
weinig te modden zonder die DAM
ik zal mijn best doenquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
De afwezigheid van DAM haalt de arbeidsproductiviteit van de VBL-modjes aardig naar beneden ja![]()
Als 5 collega's uit het raam hangen en roepen "Hey daar komt een puistige puberende badmeester voorbij" - aan wie moet jij dan denken?quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Als 5 collega's uit het raam hangen en roepen "Hey daar komt een puistige puberende badmeester voorbij" - aan wie moet jij dan denken?![]()
Oei, dat is wel een heel fout rondjequote:Op dinsdag 26 april 2005 14:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Het rondje...Bastille-Surprise-Leve de Lol-Cooldown Cafe ....toevallig ?
Leuke prijs om in de race voor te zijnquote:10 - Meest gefrustreerde user van 2004/2005
A - Liverpuldian
B - MrDoegewoon
C - Mikey
is dat utrechts voor de schaamstreek epileren ?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:12 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb zojuist ons prunussie een kaal knotje geknipt
quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is dat utrechts voor de schaamstreek epileren ?
die vreemde dialecten hier altijdquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:05 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Dat is Bloemendaals voor "ik heb zojuist een oud ventje van 50 oraal bevredigd"
![]()
Ja das balenquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[afbeelding]
Ketting 2 keer eraf gelopen vandaag.
vele HCE-voetballers die diezelfde ronde deden !!quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Oei, dat is wel een heel fout rondje
Maandagavond was onze vaste avond in ons stamcafe, dat toevallig wel vlakbij de Bastille ligt.
Die kwam ik dan ook nog regelmatig bij 'ons' in het cafe tegenquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vele HCE-voetballers die diezelfde ronde deden !!
en ''ons" café heet.......quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die kwam ik dan ook nog regelmatig bij 'ons' in het cafe tegen
Cafe "De Saloon"quote:
En uiteindelijk eindig je als tong80 24 uur per dag op Fokquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nog 2 maanden dan is m'n stage klaar. Dan is m'n diploma binnen. Dan moet ik werk gaan zoeken, huis gaan zoeken, leven gaan zoeken, rijbewijs halen, auto kopen en een leuke meid tegen het lijf lopen
oh oke...is ook in de buurt van Cooldown toch....of ben ik weer in de war ?quote:
wie droomt daar nou niet van ?quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:57 schreef tong80 het volgende:
En uiteindelijk eindig je als tong80 24 uur per dag op Fok
Dat is ook weer zo.....ik ben uitverkoren.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar ej Tong80, je bent wel de meest legendarische fokker ooit!
quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar ej Tong80, je bent wel de meest legendarische fokker ooit!
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oh oke...is ook in de buurt van Cooldown toch....of ben ik weer in de war ?
Toch welquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:15 schreef rubbereend het volgende:VoreG op de een of andere maniet komt die avatar me bekend voor van een andere user
Ja dat had ik ook...Inquisitor ofzo?quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:15 schreef rubbereend het volgende:VoreG op de een of andere maniet komt die avatar me bekend voor van een andere user
Oja dat is ook zo... ff denken van wie was dat ook al weer...quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:23 schreef Noca het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook...Inquisitor ofzo?
Hijs wel leuk VoreG..of was jij ook inquisitor?
In een keer goed!quote:
quote:
vanwaar eigenlijk die naamsverandering destijds?quote:
Ik kijk meestal alleen naar de avatars... moet toch wat meer op de namen letten, maar meestal is de avatar het 'gezicht' van iemand....quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:28 schreef Noca het volgende:
[..]
In een keer goed!
Kun je maar zien dat je bij een avatar meteen een naam hebt...tenminste dat heb ik
Ik werd een beetje moe van dat 87quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vanwaar eigenlijk die naamsverandering destijds?
* Bjoro is met stomheid geslagenquote:
Hoeveel post had je bij daar danquote:
754. (754) Inquistor87 7535quote:
Mooi getalquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
754. (754) Inquistor87 7535
at your service
Videorecorder.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:48 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Pirlo. Speelt ie vanavond?
* methodmich moet naar die OR-vergadering, begint om 20.00 en het zijn allemaal beppende moeders die juist ontsnappen aan voetbal op TV.... Snif.
wie kijkt er nou voetbal op de videoquote:
Wat is er met plaatjesdraaier Jan ?quote:
aha, oke en wat heb je daar ongeveer voor in zuid?quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:33 schreef Lionheaad het volgende:
Hé rubber...over gisteren.....prijsklasse is 120.000 Euro
Knippen? Dat is 1x met de elektrische zaag erover heen!quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is dit prunussie :
[afbeelding]
Knotje geknipt :
[afbeelding]
Kaal knotje he
http://www.eyestreamtv.nl/movies/Jean1van3.wmvquote:
Huis tuin en keuken schaar?quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:06 schreef Bluezz het volgende:
Laat die knot maar
Photobucket doet stom.
Enneh voreg, zo'n zaag heb ik nie dus alles bij mij is handwerk
http://www.nba.com/playoffs2005/ataglance.htmlquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:27 schreef methodmich het volgende:
Popo, hoe gaat het in de NBA?
Indiaantje Popo *ugh*quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:32 schreef methodmich het volgende:
Horen ze al aan je accent dat je geen native American bent?
Ja hoor geen geschnif und geschnaf mehr meinerseits.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:25 schreef Bluezz het volgende:
Tongie!
Gaat het alwat beter met het geSCHnif en geSCHnaf?
Als je weer eens naar NYC gaat kom ik meetenquote:
Verdorie, Michigan. Ben je Eminem al tegengekomen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:33 schreef popolon het volgende:
Als je in Michigan zegt dat je uit The Netherlands komt zit je gebakken dus dat 'accent' zit wel goed.
Waren ze weg danquote:
quote:Formule 1-coureur Kimi Räikkönen heeft in zijn thuisland Finland een boete van 30.000 euro gekregen voor het op ongeoorloofde wijze vervoeren van drie sneeuwscooters.
De McLaren coureur vervoerde drie sneeuwscooters op een aanhanger. In Finland is het verplicht om met een dergelijke grote lading een speciaal rijbewijs te hebben. Räikkönen had deze niet in zijn bezit en werd dus op de bon geslingerd.
De boete viel zo hoog uit omdat in Finland verkeersboetes worden bepaald aan de hand van het inkomen van de chauffeur. Op het moment van de overtreding kreeg Räikkönen volgens de Finse politie een maandsalaris van 150.000 euro.
Gaat wel heel makkelijk in Amerikaquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:39 schreef popolon het volgende:
Ik ga m'n rijbewijs ophalen en een bankrekening openen, wat een feest.
Oranje Nassau Almelo 7, een thuiswedstrijd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:39 schreef methodmich het volgende:
Tegen wie moet je Vaduz?
Dat moet te doen zijn, als jullie maar veel over de vleugels spelen. Bij balverlies een kuipje vormen op het middenveld en jij als target man naar het centrum. Ik zeg 3-0.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oranje Nassau Almelo 7, een thuiswedstrijd.
In Ghana is het zelfs nog leuker, daar moet je een rondje om het huis rijden en je hebt het alquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Twee keer rechtdoor en een flauwe bocht.
Om de hut van examinator Tom.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
In Ghana is het zelfs nog leuker, daar moet je een rondje om het huis rijden en je hebt het al
Pizza met knakworstjes kan toch ook?quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:43 schreef tong80 het volgende:
Ik twijfel nog wat ik als ontbijt neem.
Pizza of knakworstjes.
Ik heb wel vreemdere kombinaties gegetenquote:
Augurken met slagroom?quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb wel vreemdere kombinaties gegeten
Ooit in Engeland geweest. Dat is geen voedsel dat ze daar eten. Dat is een pond braadolie waar iets dubieus in zwemt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:46 schreef methodmich het volgende:
Tong neemt een Engels ontbijtje, lekker stevig op de maag.
Sausages And Eggsquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit in Engeland geweest. Dat is geen voedsel dat ze daar eten. Dat is een pond braadolie waar iets dubieus in zwemt.
Bij dezequote:Op dinsdag 26 april 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat eten en dan daarna richting vergadering.... Wens me sterkte...
Houdoe en sterkte.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat eten en dan daarna richting vergadering.... Wens me sterkte...
Full english breakfast is best lekker.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit in Engeland geweest. Dat is geen voedsel dat ze daar eten. Dat is een pond braadolie waar iets dubieus in zwemt.
Succes met al die vrouwenquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
Ik zat een keer in Tjechië in een hotel waar normaal geen ontbijt geserveerd wordt, maar wij vragen of dat eventueel wel kon.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Full english breakfast is best lekker.
En dat dan liefst als je om een uur of 8 's morgens je hotel al uit moet.
Sausages, kidneys, witte bonen, eggs, bacon, tomaat, paddestoelen.
Eet smakelijk op je nuchtere maag:
[afbeelding]
Vanochtend ook.... Moest vanmiddag pasfoto laten maken.... Dus ik denk mwah doe ik gelijk als ik terugkom... Nee hoor ik kwam al zeiknat op school aan dus kon eerst terug om op te drogenquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vanochtend ook.... Moest vanmiddag pasfoto laten maken.... Dus ik denk mwah doe ik gelijk als ik terugkom... Nee hoor ik kwam al zeiknat op school aan dus kon eerst terug om op te drogen....
quote:
had je 17 juli goed moeten oplettenquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:43 schreef VoreG het volgende:
Waarom heb ik dat nog nooit gezien
Ik voel me achtegestelt...
Toen was ik niet in Nederland...quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
had je 17 juli goed moeten opletten
damn, volgens mij zit ik in het verkeerde topic
Hi geile!quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:45 schreef SCH het volgende:
Watmooi!
Hier in het midden van het land is het nog droogquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:45 schreef clauwheee het volgende:
Morgen kan me niet schelen, dan moet ik toch weer werken
Ow zal ik jullie es iets vertellen? Het begint hier ook te regenen
wow wat een fotoquote:
Heel irritant mensen die niet weten wat ze willenquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:04 schreef tong80 het volgende:
Wordt er aangebeld net.
'Hallo het reumafonds.'
Tong :
'Ja en ?'
Je hebt je monitor wat donker ingesteld?quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:14 schreef tong80 het volgende:
Mooi golfert een zwarte vlek met een plastic stoel op de voorgrond.
Ik ingesteld ?quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:20 schreef Noca het volgende:
[..]
Je hebt je monitor wat donker ingesteld?
Ja dat houdt niet overquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Even herformuleren: Je monitor is wat donker ingesteld?
Wassen helpt...quote:
heee appel wat is het tel nr van Planet Helpdesk ?quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hier in het midden van het land is het nog droog
0900-1905quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heee appel wat is het tel nr van Planet Helpdesk ?
quote:
Kriebel, krabbel en kruisje heten ze toch?quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:06 schreef SCH het volgende:
Onze kat heet kriebel
die rekening van 75 euro...waar ik niets van snap !quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
0900-1905
Was het probleem ??
*zenuwachtig*
oo okequote:Op dinsdag 26 april 2005 20:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die rekening van 75 euro...waar ik niets van snap !
ene erik is al aan het kijkenquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oo oke
misschien de modem ?
eeuh geen idee eigenlijk, sorry ik kan niet kijken.... als je de tijd hebt kijk ik volgende week zaterdag...
ach je kan ook bellenhebben ze ook wat te doen
Ken ik nietquote:
Ik hoop ook dat ie een wereldpartij gaat spelen en aan Marco laat zien dat ie gewoon in oranje thuis hoort.quote:
Just me is verkouden en heeft een vergadering van de Tupperwarevereniging.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:21 schreef SCH het volgende:
golfer, jij gaat toch zeker wel "who murdered fukkin dukkie" op Nederland 1 kijken of is er geen ingewikkelde documentaire op Canvas?
Ik denk dat ik voor vanavond eens een keer een uitzondering ga maken en misschien wel voetbal ga kijken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:21 schreef SCH het volgende:
golfer, jij gaat toch zeker wel "who murdered fukkin dukkie" op Nederland 1 kijken of is er geen ingewikkelde documentaire op Canvas?
Biertje is een goed idee!quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:43 schreef pascalheister het volgende:
ook PSV kijken is, biertje erbij en hopelijk genieten
Verstokte fans die met weemoed terugdenken aan vroeger?quote:
Reageren als PSV scoort, uiteraard. (Voor Ajax, die gasten?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:39 schreef pascalheister het volgende:
krijg je een stuk of 10 smsjes van je vrienden vlak na het doelpunt met "jammer dan"
zitten natuurlijk bij elkaar in het studentenhuis de flikkers![]()
Je ziet toch dat golfer bezig is :quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:01 schreef vegeta het volgende:
kom ik is op bezoek schenk der niemand een biertje voor me in hier
omdat ik aan het vieren was dat ik met me honkbal team met 32-0 gewonnen had.quote:
Ik kan die laatste 2 zinnen niet helemaal volgen hoorquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:08 schreef vegeta het volgende:
maandag eindelijk naar sport medisch centrum weer![]()
hoop dat ze der achter komen wat ik heb.
anders gooi ik me arm naar de klote voor nix der voor,
ben benieuwd of ik veel ga voelen als me arm nog last heeft der van
das pech 2 zinnen wegquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kan die laatste 2 zinnen niet helemaal volgen hoor
1tje wel, de rest is niet zo into voetbalquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Reageren als PSV scoort, uiteraard. (Voor Ajax, die gasten?)
een echte man, zorgt dat ie tappen kanquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je ziet toch dat golfer bezig is :
[afbeelding]
Inderdaad.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:47 schreef Againzender het volgende:
Het klopt wel weer: je denkt dat je van ze kan winnen, maar na 90 minuten sta je met lege handen.
Laat dan Maldini scoren in de laatste minuut, maar niet die kut Deen
Zo is het, SCHatquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:53 schreef SCH het volgende:
TomassonHet spijt me maar hij heeft het tenslotte bij ons geleerd
![]()
Niet sippen, PSV was 4 x beter en gepassioneerder. Gewoon die laffe Italianen thuis op hun bek laten gaan. Ik snap nog steeds de mensen niet die van Italiaans voetbal houden. Die zitten zeker ook de hele dag te kijken hoe het gras groeit
Maak er maar een halve liter vanquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Glaasje azijn inschenkt voor de PSV-ers.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:00 schreef Noca het volgende:
Morgen wederom om 08.00uur in de sportschool!
Ik word nog breed zo![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Kusjes voor de peeesveeers, na papaul ga ik![]()
Tot strakzz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |