Pomp je wel je banden even op?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:23 schreef Bluezz het volgende:
Het zonnetje het zonnetje het zonnetje komt door
Ik ga fietsen
PI? Post icoon?quote:
Begint volgende week pas. Dit is de diarree die tong heeft doorgegeven.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo moe geworden van de baas uithangen?
Hoe noem je zo'n ding ook alweer; Ik ben niet zo thuis in die termen merk ik alweerquote:
Dat idee vind je wel opwindendquote:
signaturequote:Op dinsdag 26 april 2005 14:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe noem je zo'n ding ook alweer; Ik ben niet zo thuis in die termen merk ik alweer
Dat jaquote:
wil je graag wat meer mod werk dan?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:30 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Even wat slaapgebrek van de afgelopen week ingehaald.
weinig te modden zonder die DAM
Nee hoor. Wel zo rustig nu.quote:
De afwezigheid van DAM haalt de arbeidsproductiviteit van de VBL-modjes aardig naar beneden jaquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:30 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Even wat slaapgebrek van de afgelopen week ingehaald.
weinig te modden zonder die DAM
ik zal mijn best doenquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
De afwezigheid van DAM haalt de arbeidsproductiviteit van de VBL-modjes aardig naar beneden ja![]()
Als 5 collega's uit het raam hangen en roepen "Hey daar komt een puistige puberende badmeester voorbij" - aan wie moet jij dan denken?quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Als 5 collega's uit het raam hangen en roepen "Hey daar komt een puistige puberende badmeester voorbij" - aan wie moet jij dan denken?![]()
Oei, dat is wel een heel fout rondjequote:Op dinsdag 26 april 2005 14:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Het rondje...Bastille-Surprise-Leve de Lol-Cooldown Cafe ....toevallig ?
Leuke prijs om in de race voor te zijnquote:10 - Meest gefrustreerde user van 2004/2005
A - Liverpuldian
B - MrDoegewoon
C - Mikey
is dat utrechts voor de schaamstreek epileren ?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:12 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb zojuist ons prunussie een kaal knotje geknipt
quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is dat utrechts voor de schaamstreek epileren ?
die vreemde dialecten hier altijdquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:05 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Dat is Bloemendaals voor "ik heb zojuist een oud ventje van 50 oraal bevredigd"
![]()
Ja das balenquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[afbeelding]
Ketting 2 keer eraf gelopen vandaag.
vele HCE-voetballers die diezelfde ronde deden !!quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Oei, dat is wel een heel fout rondje
Maandagavond was onze vaste avond in ons stamcafe, dat toevallig wel vlakbij de Bastille ligt.
Die kwam ik dan ook nog regelmatig bij 'ons' in het cafe tegenquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vele HCE-voetballers die diezelfde ronde deden !!
en ''ons" café heet.......quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die kwam ik dan ook nog regelmatig bij 'ons' in het cafe tegen
Cafe "De Saloon"quote:
En uiteindelijk eindig je als tong80 24 uur per dag op Fokquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nog 2 maanden dan is m'n stage klaar. Dan is m'n diploma binnen. Dan moet ik werk gaan zoeken, huis gaan zoeken, leven gaan zoeken, rijbewijs halen, auto kopen en een leuke meid tegen het lijf lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |