wil je graag wat meer mod werk dan?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:30 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Even wat slaapgebrek van de afgelopen week ingehaald.
weinig te modden zonder die DAM
Nee hoor. Wel zo rustig nu.quote:
De afwezigheid van DAM haalt de arbeidsproductiviteit van de VBL-modjes aardig naar beneden jaquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:30 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Even wat slaapgebrek van de afgelopen week ingehaald.
weinig te modden zonder die DAM
ik zal mijn best doenquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
De afwezigheid van DAM haalt de arbeidsproductiviteit van de VBL-modjes aardig naar beneden ja![]()
Als 5 collega's uit het raam hangen en roepen "Hey daar komt een puistige puberende badmeester voorbij" - aan wie moet jij dan denken?quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Als 5 collega's uit het raam hangen en roepen "Hey daar komt een puistige puberende badmeester voorbij" - aan wie moet jij dan denken?![]()
Oei, dat is wel een heel fout rondjequote:Op dinsdag 26 april 2005 14:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Het rondje...Bastille-Surprise-Leve de Lol-Cooldown Cafe ....toevallig ?
Leuke prijs om in de race voor te zijnquote:10 - Meest gefrustreerde user van 2004/2005
A - Liverpuldian
B - MrDoegewoon
C - Mikey
is dat utrechts voor de schaamstreek epileren ?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:12 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb zojuist ons prunussie een kaal knotje geknipt
quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is dat utrechts voor de schaamstreek epileren ?
die vreemde dialecten hier altijdquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:05 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Dat is Bloemendaals voor "ik heb zojuist een oud ventje van 50 oraal bevredigd"
![]()
Ja das balenquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[afbeelding]
Ketting 2 keer eraf gelopen vandaag.
vele HCE-voetballers die diezelfde ronde deden !!quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Oei, dat is wel een heel fout rondje
Maandagavond was onze vaste avond in ons stamcafe, dat toevallig wel vlakbij de Bastille ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |