Hoi ijsmeisquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:26 schreef ijsmeis het volgende:Ik heb echt KUT en KORT geslapen.
Maar ik heb kei goede zin.
Maar dat zal wel drastisch veranderen binnen een paar uur.
En dan zal ik wel strontsjaggie zijn. Dus ik heb jullie gewaarschuwd.
Ik had gisteren een verjaardagquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:28 schreef knox_ het volgende:
[..]
Hoi ijsmeis
Waarom heb je zo kort geslapen dan?
Ik was gister om 10 uur klaar met werken
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:30 schreef ijsmeis het volgende:
En daarna een discussie met een vriend die best lang duurde.
Nou dat valt wel mee eigenlijkquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:31 schreef knox_ het volgende:
[..]
Hebben jullie ook het idee dat je totaal geen vrije tijd meer hebt? Ik werk nu gewoon 47 uur in de weekZelfs in het weekend nog.
Ik ook Ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:39 schreef ijsmeis het volgende:
Volgende week hoef ik volgens mij maar 2 en halve dag te werken.
Wooohoo!
Zullen we samen wat leuks doen ? ik hoef ook maar 2.5 dag te werkenquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:39 schreef ijsmeis het volgende:
Volgende week hoef ik volgens mij maar 2 en halve dag te werken.
Wooohoo!
Hier in Gennep zijn dan de volleybalfeestenquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zullen we samen wat leuks doen ? ik hoef ook maar 2.5 dag te werken![]()
Is dat een date ?quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier in Gennep zijn dan de volleybalfeesten.
Kei tof..
Als Teardrop een date krijgt met Ijsmeis, dan wil ik er ook 1quote:
4-4-2, met Farfan en Beasley in de spitsquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:12 schreef leolinedance het volgende:
Hoi![]()
Was ff bezig, dus ben er nu pas. Mijn werk voor vandaag zit er alweer bijna op. Nog maar 6,5 uurIk heb nu al geen zin meer....
Ik heb dat trouwens ook, het idee dat ik geen vrije tijd heb. Werk 54 uur in de week nu, en dat een heel jaar lang![]()
tsja, wel elke dinsdag en woensdagavond vrij. Vanavond PSV![]()
Neppertquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:15 schreef Remzerrr het volgende:
* Remzerrr meldt zich ook als stagiair.
Hoef maar maandag t/m woensdag van 10:00u tot 16:00 elke week![]()
en dat noemt zich stagiaire!quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:26 schreef Remzerrr het volgende:
Stagebegeleider kwam zelf met deze tijden
Vorige stage was ook maandag t/m woensdag en toen hoefde ik vanwege de reistijden maar van 9:15 tot 16:30, maar dat was een stuk verder dan waar ik nu zit.
Wat is dat voor een opleiding MBO niveau 2 ?quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:38 schreef Remzerrr het volgende:
Maar ik werk heel erg hard hoor![]()
Ik voel me na een dag stage alsof ik een dag van 8 uur werken heb gehad![]()
![]()
ooooh, dus dan heb ik het sowieso beter!quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:45 schreef Remzerrr het volgende:
Nee een gewone HBO-opleiding![]()
Stage wordt trouwens pas betaald als blijkt dat het bedrijf er echt wat aan heeft.
En dat noemt zich een stagiairequote:Op dinsdag 26 april 2005 10:15 schreef Remzerrr het volgende:
* Remzerrr meldt zich ook als stagiair.
Hoef maar maandag t/m woensdag van 10:00u tot 16:00 elke week![]()
En dat noemt zich een stagiairequote:Op dinsdag 26 april 2005 10:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
Vanmiddag lekker geen stage opdat ik projectherkansing op school heb
Ik zal aan jullie denken
Lekker met vrienden in de kroeg kijkenquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:56 schreef Public_NME het volgende:
Tja ik ben er ook weer... Net uurtje bezig en nu al geen zin meer. Vanavond gelukkig PSV kijken, heb iedereen mijn huis uitgeschopt
Wij hebben hier geen radioquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:11 schreef leolinedance het volgende:
Radio Veronica FM (de zender van de jaren 80 en begin jaren 90) maakt veel goed bij mij op stage!
haha bij jou ook van die fanatiekelingen aanwezig dusquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wij hebben hier geen radio![]()
En als ik internetradio zou aanzetten zou mn stagebegeleider gaan trippen omdat ie dan teveel afgeleid wordt![]()
Fanatiek ??? hmmm ik zou het eerder GESTOORD willen noemenquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
haha bij jou ook van die fanatiekelingen aanwezig dus
quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ajax![]()
als je echt voetbal wilt zien moet je vanavond maar kijken![]()
Je grappige avator, wat doe jequote:Op dinsdag 26 april 2005 11:25 schreef Billekoek het volgende:
Ik loop geen stage maar kom toch effe kijke omdat ik ook fok in de baas zn tijd
ik vind em wel horny.quote:
ik word altijd zo duf van saaiheidquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:42 schreef leolinedance het volgende:
worden jullie ook altijd zo melig van saaiheid![]()
soms, ik probeer het te vermijdenquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En zitten jullie dan ook uitgebreid te gapen op stage?![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En zitten jullie dan ook uitgebreid te gapen op stage?![]()
Ik probeer het ook te onderdrukken, maar dat valt vaak niet meequote:Op dinsdag 26 april 2005 11:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
soms, ik probeer het te vermijden
Wat een rotzakkenquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb honger, maar mn collega's willen pas om half 1 eten
Die bewaar ik altijd en eet ik op rond 15.30quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ben maar mn appeltje aan t oppeuzelen
nu al? Ik ga zo. Lekker broodje kroket mayo halen en beker melk.quote:
Melk is bij ons gratisquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
nu al? Ik ga zo. Lekker broodje kroket mayo halen en beker melk.
"Dat is dan 1 euro 11" . Okee, geen geld![]()
Heb ik net ook gehadquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
nu al? Ik ga zo. Lekker broodje kroket mayo halen en beker melk.
"Dat is dan 1 euro 11" . Okee, geen geld![]()
Hij was weer heerlijk, Cobyquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Heb ik net ook gehad
1 euro 25 hier
wel een kwekkeboom kroket
hehe, nee dat niet! boterhammetjes opquote:
welke site is dat?quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:24 schreef leolinedance het volgende:
Nu komt er een leuk uurtje aan. Ik ga voorbeschouwingen lezen van ac milan - psv, verslagen van de media over psv afgelopen seizoen lezen en transfergeruchten bekijken.
Dat is nou eens quality time![]()
goed bezig, begin dan bij je avatarquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:42 schreef Billekoek het volgende:
Ik werk aan mn toekomst
www.uefa.nlquote:
Geen hoofdpijn, wel hongerquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
alweer bijna een uur terug van mn pauze. ineens moest ik weer hard werken. Nu weer echt tijd voor mn stageverslag.
heeft er iemand anders nog meer hoofdpijn? Ik moet trouwens nog 3,5 uur...
wtf......3 uur 45 to go.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:07 schreef leolinedance het volgende:
wtf......2 uur 53 to go.
quote:
An American in ... Eindhovenquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
www.uefa.nl
www.vi.nl
www.psv.nl
www.sportone.nl
sport.fok.nl
http://forum.psv.nl/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_daily
de rest zoek je zelf maar![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
An American in ... Eindhoven
By Kelly Whiteside, USA TODAY
Leuk artikel van USA Today over Beasley, Voetbal, Europa, Eindhoven, PSV en die rare Europeanen en hun kleding keuze.
(His fashion sense — urban chic meets baggy sweats — also sets Beasley apart from his teammates. "They wear very tight clothes, tight jeans. It's ridiculous," said Beasley, who is 5-7, 125. "My pants are not big-big, but something I can move around in."
"He wears clothes my size," said PSV's Brazilian goalkeeper Gomes, 55 pounds heavier and eight inches taller.)
En hoe in America gedacht wordt over voetbal
("They asked, 'Why are you playing soccer? You should be playing basketball or football. Soccer is a girl's sport,")
Nog iets leuks om te lezen
Ja, dit is een stagetopic, ga iemand anders lastig vallen met je voetbalquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik vind het niet leuk dat jullie het steeds over voetbal hebben. ik ben een vrouw.
leg nog eens uit wat buitenspel is
Arbeid verrichten? je loopt stage hoorquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:53 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik moet ff arbeid verrichten, wens me suc6 :p
good luckquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:53 schreef DaYwALKuR het volgende:
Sterkte! Volhouden!quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:53 schreef DaYwALKuR het volgende:
Als jij begintquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
misschien kan er iemand mopjes vertellen?
Een banaancaravan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het is geel en hangt achter een auto?
oh en leolinedance: i don't know... tell me
fout! een banaanhangwagen!quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een banaancaravan.
Je krijgt het antwoord zo. Eerst even kijken of een ander het weet.
Andre Hazes ?quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:18 schreef leolinedance het volgende:
Vraag voor de muziekkenner
When the game ended, the party began. Gallons of red and white confetti were shot from cannons. A popular Dutch singer took the microphone and belted out drinking songs. "It's raining beer," one went. "There's only one thing to do. Just drink it!"
Over welke artiest gaat het? En hoe heet het nummer? (klopt niet 100% maar vond het wel een leuke tekst van een Amerikaanse journalist)
quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:44 schreef Remzerrr het volgende:
leolinedance is het maybe Guus Meeuwis - T regent meters bier?
Zeker een goed nummerquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
topnummer! vanavond weer hopelijk![]()
nep stagiairquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:54 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Zeker een goed nummer
* Remzerrr kijkt vanavond in de voetbalkantine naar PSV.
En ondanks dat ik een ajax-supporter ben hoop ik toch wel dat PSV een goed resultaat neerzet
MIjn dag zit er qua stage weer op
Ga naar Eindhoven, naar het Stratumseindquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:48 schreef B_BOY het volgende:
ik heb vanaaf een probleem waar ga ik voetbal kijken. bijna al me vrienden zitten in polen. (uitwisseling) en andere is ook weg. (waarheen weet ik eik niet meer:S)
Dat heb ik ook al gevraagd, alleen dan in het andere topic wat daarvoor bestemd isquote:Op woensdag 27 april 2005 08:37 schreef DaYwALKuR het volgende:
goeiemorgenIjsmeis, nog kaartjes gekregen?
Is elke stagiaire verliefd op ijsmeis geworden ofzo ?quote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 08:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Is elke stagiaire verliefd op ijsmeis geworden ofzo ?![]()
[..]
[..]
Ze is nu ongeveer op haar stagebedrijf dus ze zal het gauw genoeg zelf lezenquote:
Maar ik moet langer blijvenquote:Op woensdag 27 april 2005 08:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nu pas richting je stageplek ??? ik zit er alweer
Durfde je nu te bellen?quote:Op woensdag 27 april 2005 09:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar ik moet langer blijven.
En ja, kaarten zijn geregeld![]()
.
Lees het daarvoor bestemde topic, heb je ook weer wat te doenquote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
ijsmeis, de natte droom van iedere stagiaire![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slijmbalquote:Op woensdag 27 april 2005 09:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik een euro zou krijgen voor iedere keer als ik dat zou horen zou ik nu rijk geweest zijnquote:
Ga jongleren met die slijmballen van je dan.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als ik een euro zou krijgen voor iedere keer als ik dat zou horen zou ik nu rijk geweest zijn![]()
Dat kan ik vanmiddag pas.... dan is mijn stagebegeleider weg en ben ik helemaal alleen, kan ik doen en laten wat ik wilquote:Op woensdag 27 april 2005 09:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ga jongleren met die slijmballen van je dan..
.
Webcam aan.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat kan ik vanmiddag pas.... dan is mijn stagebegeleider weg en ben ik helemaal alleen, kan ik doen en laten wat ik wil![]()
Dan heeft het ook geen zin om ernaar te kijken hequote:Op woensdag 27 april 2005 09:28 schreef ijsmeis het volgende:
Hier hebben we er twee.
Maar ik sta er gelukkig niet op.
Klik!
Trek je broekje eens uitquote:Op woensdag 27 april 2005 09:28 schreef ijsmeis het volgende:
Hier hebben we er twee.
Maar ik sta er gelukkig niet op.
Klik!
Neequote:Op woensdag 27 april 2005 09:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan heeft het ook geen zin om ernaar te kijken he![]()
Kun je niet even voor die webcam gaan dansen dan ?
quote:
Voor zoiets hebben we msnquote:Op woensdag 27 april 2005 09:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo praat je niet tegen zo'n lief schattig meisje![]()
![]()
Daar ben ik het mee eensquote:Op woensdag 27 april 2005 09:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja joh, heb je aan mijn nijntje niet genoeg ofzoquote:Op woensdag 27 april 2005 09:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent mijn nijntjequote:Op woensdag 27 april 2005 09:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja joh, heb je aan mijn nijntje niet genoeg ofzo.
Maar je bent wel lief en schattigquote:Op woensdag 27 april 2005 09:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo'n grote oren heb ik nou ook weer niet.
Mja je moet wat als je niets te doen hebt op stage ? dan is dat wel een leuke bezigheid hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 09:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goedemorgen allemaal. zo, jullie zijn al lekker hitsig bezig op deze vroege morgen!
Dan gaat ie meteen op slot hoor.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:49 schreef R-Alph het volgende:
Kunnen de naam van dit topique eerder veranderen in:
Ik geil op ijsmeis
![]()
En we geilen helemaal niet op ijsmeis, we vinden dr gewoon liefquote:Op woensdag 27 april 2005 09:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan gaat ie meteen op slot hoor.
Ervaring.
Damn, dus jij hebt wel eens met een kloon een topique voor en over jezelf geopend?quote:Op woensdag 27 april 2005 09:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan gaat ie meteen op slot hoor.
Ervaring.
True,quote:Op woensdag 27 april 2005 09:49 schreef R-Alph het volgende:
Kunnen de naam van dit topique eerder veranderen in:
Ik geil op ijsmeis
![]()
Is overal verschillend. Bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 27 april 2005 09:52 schreef knox_ het volgende:
Iemand enig idee hoeveel pagina's een stageverslag ongeveer mag/moet zijn
quote:Het stageverslag omvat tussen de 10 en 15 pagina's (exclusief bijlagen)
quote:De omvang van het stageverslag is bij voorkeur 50 pagina's met een maximum van 75 pagina's.
quote:Na het beėindigen van de stage schrijft de student een stageverslag van ongeveer
20 pagina's.
Nee. Ik doelde meer op mijn naamtopics die allemaal (op 1 na?) een slotje hebben.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:54 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Damn, dus jij hebt wel eens met een kloon een topique voor en over jezelf geopend?
Aandachtstrekker![]()
Hm daar schiet ik dus niet veel mee op. Morgen toch maar mn stageboek meenemenquote:Op woensdag 27 april 2005 09:55 schreef ijsmeis het volgende:
Is overal verschillend. Bijvoorbeeld:
bla
hangt er vanaf wat de vorm is. Mijn stageverslag bestaat uit een deel A en deel B. Deel A bestaat ui een beschrijving van het stagebedrijf. (geschiedenis, organisatiestructuur etc. etc.) DE omvang is minimaal 15 inhoudelijke pagina's. Deel B gaat meer over de ervarigen tijdens de stage en de werkzaamheden die je hebt verricht. En daar geldt een minimum van 11 pagina's.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:52 schreef knox_ het volgende:
Het gaat niet om de quantiteit, maar om de kwaliteit... je kunt super vaag gaan lullen over allerlei dingen die niet boeiend zijn en zo 50 pagina's vullen of je kunt 10 pagina's vol lullen over wat ze willen weten.... ligt eraan waar het over gaat dusquote:Op woensdag 27 april 2005 09:52 schreef knox_ het volgende:
ik denk dat dat het belangrijkste isquote:Op woensdag 27 april 2005 09:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het gaat niet om de quantiteit, maar om de kwaliteit... je kunt super vaag gaan lullen over allerlei dingen die niet boeiend zijn en zo 50 pagina's vullen of je kunt 10 pagina's vol lullen over wat ze willen weten.... ligt eraan waar het over gaat dus
Ze wisten dat je minderjarig wasquote:Op woensdag 27 april 2005 09:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. Ik doelde meer op mijn naamtopics die allemaal (op 1 na?) een slotje hebben.
En vaak al na 1 pagina.
Conclusietrekker.
Jij hebt je op fok ingeschreven op 3 februari.... zeker de dag dat je stage begon ?quote:Op woensdag 27 april 2005 09:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik denk dat dat het belangrijkste is
Je topic over je frikandel speciaal heeft het anders lang volgehoudenquote:Op woensdag 27 april 2005 09:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. Ik doelde meer op mijn naamtopics die allemaal (op 1 na?) een slotje hebben.
En vaak al na 1 pagina.
Conclusietrekker.
quote:My name is Anne, I'm Dutch and I'm 17 years old. That means I don't have my driverlicense yet because you can't get one before you're 18 years old.
Hehe. Heeft ze je daar nooit over aangesproken?quote:
ijsmeis = yvonne?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:08 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Wedde dat ze een kloon heeft met een paar geripte afbeeldingen van inet
Zoek dekking !!!!!!!! ijsmeis staat op het punt zometeen te ontploffenquote:
Maar die ging niet over mijquote:Op woensdag 27 april 2005 10:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je topic over je frikandel speciaal heeft het anders lang volgehouden![]()
Ik scheld niet, het was een vraag aan R-aplhquote:
Zeg analfabeet. Als je beter leest zeg ik dat nietquote:Op woensdag 27 april 2005 10:21 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ik scheld niet, het was een vraag aan R-aplh
Ik bedoel, kommop, jij yvonne, hoe komt hij erop
Nee over een frikandel speciaalquote:Op woensdag 27 april 2005 10:24 schreef Dementor het volgende:
Teardrop wat doe je!
Nu lees ik een heel topic over patat/friet.
Klojo!
Dan zou ik maar snel naar de snackbar gaanquote:Op woensdag 27 april 2005 10:25 schreef Dementor het volgende:
Ik zit thuis remember
Hapt nog een broodje filet american weg YUM YUM!
Dementor wat doe je!quote:Op woensdag 27 april 2005 10:25 schreef Dementor het volgende:
Ik zit thuis remember
Hapt nog een broodje filet american weg YUM YUM!
Das nou het voordeel van stagequote:Op woensdag 27 april 2005 10:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
Aaarrgghh door al dat denken aan eten krijg ik honger, maar het is nog geen lunchpauze
Ik kan ook eten wanneer ik wil, maar als ik nu ga eten heb ik straks niets meer en krijg ik fucking honger aan het einde van de dagquote:Op woensdag 27 april 2005 10:29 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Das nou het voordeel van stage![]()
Ik heb altijd lunchpauze
PSV heeft het zichzelf aangedaan, dit geeft AC niet meer wegquote:Op woensdag 27 april 2005 10:36 schreef leolinedance het volgende:
Aloha![]()
Ik voel me bagger. klote psv! Zoveel kansen onbenut laten. Wat waren ze goed....alleen godverdomme die afronding!!
Vandaag weer lange klotedag op stage. Heb het nu al gehad.
![]()
psvquote:Op woensdag 27 april 2005 10:36 schreef leolinedance het volgende:
Aloha![]()
Ik voel me bagger. klote psv! Zoveel kansen onbenut laten. Wat waren ze goed....alleen godverdomme die afronding!!
Vandaag weer lange klotedag op stage. Heb het nu al gehad.
![]()
Als ze net zo spelen als in de 2e helft kan het nog wel, maar het zal lastig worden. Maar voor hetzelfde geld had psv er gister 2 gemaakt. Dus je kunt er geen pijl op trekken. Misschien heeft psv een beetje geluk nodig, maar afgeschreven zijn ze nog niet.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:37 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
PSV heeft het zichzelf aangedaan, dit geeft AC niet meer weg
Je hebt wel gelijk. 2-0 is onverdiend, 1-1 was een heel stuk rechtvaardiger geweest.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ac milan was gewoon stukke beter in de afronding en ging goed om met de kansen die ze kregen..... psv heeft dit echt aan zichzelf te danken dat ze niet hebben gescoord want ze hebben kansen genoeg gehad.....
En dat zegt iemand die de wedstrijd niet eens heeft gezien
oh daar heb je die nep sta...... uhn hoi Remzerrrquote:Op woensdag 27 april 2005 10:21 schreef Remzerrr het volgende:
Goeiemorgen dames en heren
* Remzerrr begint ook weer aan een dag stage![]()
Ja, laten we het over vrouwendingen hebbenquote:Op woensdag 27 april 2005 10:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
oh daar heb je die nep sta...... uhn hoi Remzerrr
En jongens: Hou nou eens op over voetbal!!
ja, winkelenquote:Op woensdag 27 april 2005 10:45 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ja, laten we het over vrouwendingen hebben
hoe gaat het trouwens met je knoop in je haar?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:47 schreef knox_ het volgende:
Jeej, net een nieuwe opdracht gekregen van mn stagebegeleider, eindelijk weer eens wat te doen
In de hoop dat ijsmeis terug komt?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:45 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ja, laten we het over vrouwendingen hebben
Gister uren lopen kammen enzo, toen er uiteindelijk een klein knoopje over was (die er nooit meer uit ging) heb ik hem er maar uitgekniptquote:Op woensdag 27 april 2005 10:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoe gaat het trouwens met je knoop in je haar?
quote:Op woensdag 27 april 2005 10:49 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Of ongesteldheidhoeveel dagen moet je nog?
wil je het echt weten?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:49 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Of ongesteldheidhoeveel dagen moet je nog?
Geen details met klontjes en draadjes en stukjes enzo bahquote:
Thanksquote:Op woensdag 27 april 2005 10:56 schreef Vigile het volgende:
[..]
Geen details met klontjes en draadjes en stukjes enzo bah
Sexen tijdens die periode doe je onder de douche. En anders maar niet.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:58 schreef DaYwALKuR het volgende:
Of na de sex, dat je onderbuik helemaal rood is
Nee hoor, handdoekje en gaan met die banaanquote:Op woensdag 27 april 2005 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sexen tijdens die periode doe je onder de douche. En anders maar niet..
quote:Op woensdag 27 april 2005 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sexen tijdens die periode doe je onder de douche. En anders maar niet..
quote:Op woensdag 27 april 2005 11:00 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Nee hoor, handdoekje en gaan met die banaan![]()
daarom vroeg ik of jullie het ook echt wilde wetenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:00 schreef knox_ het volgende:Is er geen menstruatie topic voor dit soort onzin
Nou gaat t over een vrouwending is t nog niet goedquote:Op woensdag 27 april 2005 11:00 schreef knox_ het volgende:Is er geen menstruatie topic voor dit soort onzin
quote:Op woensdag 27 april 2005 11:00 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Nee hoor, handdoekje en gaan met die banaan![]()
Ik denk dat ik dit weekend geen alcohol ga nuttigenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Wat gaan jullie doen dit weekend? (tja, je moet toch iets)
Weekend?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Wat gaan jullie doen dit weekend? (tja, je moet toch iets)
dan maar gewoon aan de slag met mn stageverslag?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weekend?
Het is pas woensdag.
Jullie maken me depri met al die opmerkingen.
5 weken, dan ben ik klaar met m´n stage en afgestudeerd aan de MER aan de HVUquote:Op woensdag 27 april 2005 11:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
Morgen heb ik vrij![]()
Moet alleen wel naar een opendag van HVU
ik wil ook vrijquote:Op woensdag 27 april 2005 11:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
Morgen heb ik vrij![]()
Moet alleen wel naar een opendag van HVU
Meen je nietquote:Op woensdag 27 april 2005 11:06 schreef knox_ het volgende:
volgende week donderdag en vrijdag ben ik vrij![]()
Ik ookquote:Op woensdag 27 april 2005 11:06 schreef knox_ het volgende:
volgende week woensdag, donderdag en vrijdag vrijquote:Op woensdag 27 april 2005 11:06 schreef knox_ het volgende:
damn, half 1 mijn maag knort nu alquote:Op woensdag 27 april 2005 11:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
volgende week woensdag, donderdag en vrijdag vrijmaar deze week wel de hele week stage
![]()
nog anderhalfuur tot aan de pauze (die hebben ze ineens verzet naar half 1)
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je in een stagetopic post.quote:
Volgens mij is er niets bijzonder vrijdag, maar omdat ik ambtenaar ben heb ik vrijquote:Op woensdag 27 april 2005 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik vrijdag óók vrij heb.
Matig is nog te veel gezegdquote:Op woensdag 27 april 2005 11:13 schreef Vigile het volgende:
-knip-
Het topic waar ik naar verwees is GENIAAL, als je dat doorkijkt is die grap ineens veeeeeel leukerquote:
Ambtenaar. Dan heb je elke dag wel vrijquote:Op woensdag 27 april 2005 11:15 schreef knox_ het volgende:
[..]
Volgens mij is er niets bijzonder vrijdag, maar omdat ik ambtenaar ben heb ik vrij
Vooroordelen! Dizzzzcriminazieequote:Op woensdag 27 april 2005 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ambtenaar. Dan heb je elke dag wel vrij.
je bent niet de enigste....quote:Op woensdag 27 april 2005 11:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik verveel me....
Het vervolg op S.W.A.T.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
SWOT ? en wat mag dat dan wel niet zijn ?
een Strenght, Weakness, Oportunities & Threats analyse van stageinstelling. dus kijken wat de sterke punten zijn, de zwakke punten en waar de kansen en bedreigingen liggen.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
SWOT ? en wat mag dat dan wel niet zijn ?
met alles. ik heb geen zin om hem te makenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:32 schreef Remzerrr het volgende:
Waar heb je dan moeite mee met de SWOT goddess?
Haha okequote:Op woensdag 27 april 2005 11:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
met alles. ik heb geen zin om hem te maken
Eerst nagaan wat de zwakke punten zijn. Die zijn vaak het makkelijkst te vindenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
een Strenght, Weakness, Oportunities & Threats analyse van stageinstelling. dus kijken wat de sterke punten zijn, de zwakke punten en waar de kansen en bedreigingen liggen.
ik moet het, helaas, via vaste stappen doen. Dus eerst een omgevingsanalyse maken. Ik kan die SWOT zo uit mn mouw schudden, alleen die analysequote:Op woensdag 27 april 2005 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eerst nagaan wat de zwakke punten zijn. Die zijn vaak het makkelijkst te vinden.
Ja die analyses zijn kutquote:Op woensdag 27 april 2005 11:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik moet het, helaas, via vaste stappen doen. Dus eerst een omgevingsanalyse maken. Ik kan die SWOT zo uit mn mouw schudden, alleen die analyse
dikke f*ck, ik doe het lekker makkelijk hoor
Dus je hebt eigenlijk geen problemen met SWOT maar meer met de omgevingsanalyse....quote:Op woensdag 27 april 2005 11:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik moet het, helaas, via vaste stappen doen. Dus eerst een omgevingsanalyse maken. Ik kan die SWOT zo uit mn mouw schudden, alleen die analyse
f*cken doe ik lekker makkelijk hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 11:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
* ijsmeis verwijst je naar SEX .quote:Op woensdag 27 april 2005 11:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
f*cken doe ik lekker makkelijk hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |