dan maar gewoon aan de slag met mn stageverslag?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weekend?
Het is pas woensdag.
Jullie maken me depri met al die opmerkingen.
5 weken, dan ben ik klaar met m´n stage en afgestudeerd aan de MER aan de HVUquote:Op woensdag 27 april 2005 11:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
Morgen heb ik vrij![]()
Moet alleen wel naar een opendag van HVU
ik wil ook vrijquote:Op woensdag 27 april 2005 11:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
Morgen heb ik vrij![]()
Moet alleen wel naar een opendag van HVU
Meen je nietquote:Op woensdag 27 april 2005 11:06 schreef knox_ het volgende:
volgende week donderdag en vrijdag ben ik vrij![]()
Ik ookquote:Op woensdag 27 april 2005 11:06 schreef knox_ het volgende:
volgende week woensdag, donderdag en vrijdag vrijquote:Op woensdag 27 april 2005 11:06 schreef knox_ het volgende:
damn, half 1 mijn maag knort nu alquote:Op woensdag 27 april 2005 11:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
volgende week woensdag, donderdag en vrijdag vrijmaar deze week wel de hele week stage
![]()
nog anderhalfuur tot aan de pauze (die hebben ze ineens verzet naar half 1)
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je in een stagetopic post.quote:
Volgens mij is er niets bijzonder vrijdag, maar omdat ik ambtenaar ben heb ik vrijquote:Op woensdag 27 april 2005 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik vrijdag óók vrij heb.
Matig is nog te veel gezegdquote:Op woensdag 27 april 2005 11:13 schreef Vigile het volgende:
-knip-
Het topic waar ik naar verwees is GENIAAL, als je dat doorkijkt is die grap ineens veeeeeel leukerquote:
Ambtenaar. Dan heb je elke dag wel vrijquote:Op woensdag 27 april 2005 11:15 schreef knox_ het volgende:
[..]
Volgens mij is er niets bijzonder vrijdag, maar omdat ik ambtenaar ben heb ik vrij
Vooroordelen! Dizzzzcriminazieequote:Op woensdag 27 april 2005 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ambtenaar. Dan heb je elke dag wel vrij.
je bent niet de enigste....quote:Op woensdag 27 april 2005 11:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik verveel me....
Het vervolg op S.W.A.T.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
SWOT ? en wat mag dat dan wel niet zijn ?
een Strenght, Weakness, Oportunities & Threats analyse van stageinstelling. dus kijken wat de sterke punten zijn, de zwakke punten en waar de kansen en bedreigingen liggen.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
SWOT ? en wat mag dat dan wel niet zijn ?
met alles. ik heb geen zin om hem te makenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:32 schreef Remzerrr het volgende:
Waar heb je dan moeite mee met de SWOT goddess?
Haha okequote:Op woensdag 27 april 2005 11:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
met alles. ik heb geen zin om hem te maken
Eerst nagaan wat de zwakke punten zijn. Die zijn vaak het makkelijkst te vindenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
een Strenght, Weakness, Oportunities & Threats analyse van stageinstelling. dus kijken wat de sterke punten zijn, de zwakke punten en waar de kansen en bedreigingen liggen.
ik moet het, helaas, via vaste stappen doen. Dus eerst een omgevingsanalyse maken. Ik kan die SWOT zo uit mn mouw schudden, alleen die analysequote:Op woensdag 27 april 2005 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eerst nagaan wat de zwakke punten zijn. Die zijn vaak het makkelijkst te vinden.
Ja die analyses zijn kutquote:Op woensdag 27 april 2005 11:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik moet het, helaas, via vaste stappen doen. Dus eerst een omgevingsanalyse maken. Ik kan die SWOT zo uit mn mouw schudden, alleen die analyse
dikke f*ck, ik doe het lekker makkelijk hoor
Dus je hebt eigenlijk geen problemen met SWOT maar meer met de omgevingsanalyse....quote:Op woensdag 27 april 2005 11:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik moet het, helaas, via vaste stappen doen. Dus eerst een omgevingsanalyse maken. Ik kan die SWOT zo uit mn mouw schudden, alleen die analyse
f*cken doe ik lekker makkelijk hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 11:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
* ijsmeis verwijst je naar SEX .quote:Op woensdag 27 april 2005 11:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
f*cken doe ik lekker makkelijk hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |