Zeg analfabeet. Als je beter leest zeg ik dat nietquote:Op woensdag 27 april 2005 10:21 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ik scheld niet, het was een vraag aan R-aplh
Ik bedoel, kommop, jij yvonne, hoe komt hij erop
Nee over een frikandel speciaalquote:Op woensdag 27 april 2005 10:24 schreef Dementor het volgende:
Teardrop wat doe je!
Nu lees ik een heel topic over patat/friet.
Klojo!
Dan zou ik maar snel naar de snackbar gaanquote:Op woensdag 27 april 2005 10:25 schreef Dementor het volgende:
Ik zit thuis remember
Hapt nog een broodje filet american weg YUM YUM!
Dementor wat doe je!quote:Op woensdag 27 april 2005 10:25 schreef Dementor het volgende:
Ik zit thuis remember
Hapt nog een broodje filet american weg YUM YUM!
Das nou het voordeel van stagequote:Op woensdag 27 april 2005 10:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
Aaarrgghh door al dat denken aan eten krijg ik honger, maar het is nog geen lunchpauze
Ik kan ook eten wanneer ik wil, maar als ik nu ga eten heb ik straks niets meer en krijg ik fucking honger aan het einde van de dagquote:Op woensdag 27 april 2005 10:29 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Das nou het voordeel van stage![]()
Ik heb altijd lunchpauze
PSV heeft het zichzelf aangedaan, dit geeft AC niet meer wegquote:Op woensdag 27 april 2005 10:36 schreef leolinedance het volgende:
Aloha![]()
Ik voel me bagger. klote psv! Zoveel kansen onbenut laten. Wat waren ze goed....alleen godverdomme die afronding!!
Vandaag weer lange klotedag op stage. Heb het nu al gehad.
![]()
psvquote:Op woensdag 27 april 2005 10:36 schreef leolinedance het volgende:
Aloha![]()
Ik voel me bagger. klote psv! Zoveel kansen onbenut laten. Wat waren ze goed....alleen godverdomme die afronding!!
Vandaag weer lange klotedag op stage. Heb het nu al gehad.
![]()
Als ze net zo spelen als in de 2e helft kan het nog wel, maar het zal lastig worden. Maar voor hetzelfde geld had psv er gister 2 gemaakt. Dus je kunt er geen pijl op trekken. Misschien heeft psv een beetje geluk nodig, maar afgeschreven zijn ze nog niet.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:37 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
PSV heeft het zichzelf aangedaan, dit geeft AC niet meer weg
Je hebt wel gelijk. 2-0 is onverdiend, 1-1 was een heel stuk rechtvaardiger geweest.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ac milan was gewoon stukke beter in de afronding en ging goed om met de kansen die ze kregen..... psv heeft dit echt aan zichzelf te danken dat ze niet hebben gescoord want ze hebben kansen genoeg gehad.....
En dat zegt iemand die de wedstrijd niet eens heeft gezien
oh daar heb je die nep sta...... uhn hoi Remzerrrquote:Op woensdag 27 april 2005 10:21 schreef Remzerrr het volgende:
Goeiemorgen dames en heren
* Remzerrr begint ook weer aan een dag stage![]()
Ja, laten we het over vrouwendingen hebbenquote:Op woensdag 27 april 2005 10:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
oh daar heb je die nep sta...... uhn hoi Remzerrr
En jongens: Hou nou eens op over voetbal!!
ja, winkelenquote:Op woensdag 27 april 2005 10:45 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ja, laten we het over vrouwendingen hebben
hoe gaat het trouwens met je knoop in je haar?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:47 schreef knox_ het volgende:
Jeej, net een nieuwe opdracht gekregen van mn stagebegeleider, eindelijk weer eens wat te doen
In de hoop dat ijsmeis terug komt?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:45 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ja, laten we het over vrouwendingen hebben
Gister uren lopen kammen enzo, toen er uiteindelijk een klein knoopje over was (die er nooit meer uit ging) heb ik hem er maar uitgekniptquote:Op woensdag 27 april 2005 10:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoe gaat het trouwens met je knoop in je haar?
quote:Op woensdag 27 april 2005 10:49 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Of ongesteldheidhoeveel dagen moet je nog?
wil je het echt weten?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:49 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Of ongesteldheidhoeveel dagen moet je nog?
Geen details met klontjes en draadjes en stukjes enzo bahquote:
Thanksquote:Op woensdag 27 april 2005 10:56 schreef Vigile het volgende:
[..]
Geen details met klontjes en draadjes en stukjes enzo bah
Sexen tijdens die periode doe je onder de douche. En anders maar niet.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:58 schreef DaYwALKuR het volgende:
Of na de sex, dat je onderbuik helemaal rood is
Nee hoor, handdoekje en gaan met die banaanquote:Op woensdag 27 april 2005 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sexen tijdens die periode doe je onder de douche. En anders maar niet..
quote:Op woensdag 27 april 2005 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sexen tijdens die periode doe je onder de douche. En anders maar niet..
quote:Op woensdag 27 april 2005 11:00 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Nee hoor, handdoekje en gaan met die banaan![]()
daarom vroeg ik of jullie het ook echt wilde wetenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:00 schreef knox_ het volgende:Is er geen menstruatie topic voor dit soort onzin
Nou gaat t over een vrouwending is t nog niet goedquote:Op woensdag 27 april 2005 11:00 schreef knox_ het volgende:Is er geen menstruatie topic voor dit soort onzin
quote:Op woensdag 27 april 2005 11:00 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Nee hoor, handdoekje en gaan met die banaan![]()
Ik denk dat ik dit weekend geen alcohol ga nuttigenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Wat gaan jullie doen dit weekend? (tja, je moet toch iets)
Weekend?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Wat gaan jullie doen dit weekend? (tja, je moet toch iets)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |