Liever niet natuurlijkquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:40 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Schaar.
Oké ik denk dat mn moeder vast wel zoiets heeft staanquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
conditioner en daarna langzaam uit elkaar plukken.met een borstel of met je vingers. in ieder geval niet afknippen zoals hierboven wordt geopperd. dan loop je met een korte pluk rond.
heb je wat te doen tijdens je stage, langzaam eruit plukkenquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:43 schreef knox_ het volgende:
[..]
Oké ik denk dat mn moeder vast wel zoiets heeft staanIk zit nu op mn stage, dus zal het vanavond eens proberen
Beter dan een hoofd in je clithaarquote:
Borstelen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:39 schreef knox_ het volgende:
Goedemorgen,
Ik heb sinds vanmorgen een soort knoop/klit in mn haar bij mn achterhoofd. Vanmorgen onder de douche geprobeerd om hem eruit te halen met shampoo maar het lukt me nietHet lijkt op een aantal haren die in de knoop zitten ofzo, erg vervelend. Weet iemand een goede manier om zoiets eruit te halen?
bvd
mannen moeten ook echt wegblijven uit dit soort topicsquote:
Ik ben ook een manquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mannen moeten ook echt wegblijven uit dit soort topics![]()
trouwens, wat echt help: je hele haar afknippen. ik ben nu al een jaar kort en heb nooit meer een klit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |