Ja hè? Blijkbaar welquote:Op woensdag 6 april 2005 15:08 schreef BrauN het volgende:
'Frikandel speciaal' klinkt op z'n Limburgs eigenlijk best wel als 'Friet voor zes man'.
neuy, das fritandelquote:Op woensdag 6 april 2005 15:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja hè? Blijkbaar wel.
Maar het waren chinezen achter de toonbank.
Frikandel betekent vast in het Chinees "FRIET!"
Net zoiets als wat we in nederland patat noemen maar daar in "limboland" Frietquote:Op woensdag 6 april 2005 15:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja hè? Blijkbaar wel.
De belgen zeggen ook Patatquote:Op woensdag 6 april 2005 15:12 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Net zoiets als wat we in nederland patat noemen maar daar in "limboland" Friet.
Patatquote:Op woensdag 6 april 2005 15:12 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Preciesquote:Op woensdag 6 april 2005 15:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Patat.
Dat is alsof je twee Padden besteld..
Ik was lopend!quote:Op woensdag 6 april 2005 15:09 schreef Foo_niks het volgende:
tja dachten natuurlijk die kan wel wat goeds gebruiken met zo'n klein kutootootje
Mijn frikandel speciaal, wat doe je!quote:Op woensdag 6 april 2005 15:10 schreef Ondergrond het volgende:
Mijn zak friet voor 6 personen, wat doe je
Hoe durf jij mij dick te noemen, vies schaapquote:Op woensdag 6 april 2005 15:13 schreef Big_Gigolo het volgende:
Misschien verstond ze je niet goed dacht ze door je dikke lijf dat je nooit een frikandel speciaal kon bedoelen en begon ze aan zichzelf te twijvelen... heeft ze maar een zak friet gedaan
Ja maar! Ja maar!quote:Op woensdag 6 april 2005 15:19 schreef Scorpie het volgende:
je kan je ook aanstellen natuurlijk
Optiefen met patatquote:Op woensdag 6 april 2005 15:12 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Worden bij jullie ook al de snackbars overgenomen door Chinezen?quote:Op woensdag 6 april 2005 15:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja hè? Blijkbaar wel.
quote:Op woensdag 6 april 2005 15:23 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Worden bij jullie ook al de snackbars overgenomen door Chinezen?
Jaquote:Op woensdag 6 april 2005 15:23 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Worden bij jullie ook al de snackbars overgenomen door Chinezen?
Ik wil ook heel graag sex, maar ik ga me relatie er niet voor inleveren op dit moment.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja maar! Ja maar!
Als jij ergens heel erg veel zin in hebt wil je dat dan toch ook heel graag?.
Ik kon natuurlijk ook terug gaan, maar dan moest ik zeker die zak friet inleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |