plaats maar wat foto's van sexy mannen. Dan komen ze vanzelfquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:48 schreef Drugshond het volgende:
Het wordt tijd voor meer vrouwen op POL-SC, dan is het snel gedaan met de rust.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:49 schreef George-Butters het volgende:
plaats maar wat foto's van sexy mannen. Dan komen ze vanzelf
quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:49 schreef George-Butters het volgende:
[..]
plaats maar wat foto's van sexy mannen. Dan komen ze vanzelf
Sjun en Lucidia zijn eigenlijk alleen maar vermoeiend.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:52 schreef Drugshond het volgende:
Sjun Lucidia en Aahikwordgek gebanned.... Jemig het lijkt wel uitverkoop van POL-SC.
Hoelang hebben ze trouwens een ban gehad ?!?
Yipquote:Op dinsdag 26 april 2005 07:02 schreef Sidekick het volgende:
Goh, de schrijfstijl van Nathalitia doet me aan iemand denken...
Welk topic is het?quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:57 schreef Drugshond het volgende:
Ach over 2 dagen laten ze pberends weer los.
-- Toch ff dat topic lezen waar deze 3 mensen voor gebanned zijn. --
Lucid heeft teveel met Zyklon B gewerkt in zijn leven.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Sjun en Lucidia zijn eigenlijk alleen maar vermoeiend.
Er staat geen tijdsduur bij. Zal wel een maandje zijn ofzo.
Holocaust-ban.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:58 schreef George-Butters het volgende:
Welk topic is het?
Zal wel teveel gedronken hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij ziet er een beetje ziekjes (geel) uit.teveel gezopen of de vogelgriep.
Dat topic ga ik niet lezen,quote:
Teveel werk inderdaad. Wollig taal gebruik, lange zinnen met veel komma's en veel geleuter in de ruimte.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat topic ga ik niet lezen,OlieB Lucidia Sjun AAarrgh RM-rf
Zijn weer driftig aan het tekstverwerken geweest....
dus?quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:22 schreef Nathalitia het volgende:
[..]
Kijk dat vind ik nou een onfrisse uitspraak waarvoor je meteen gebanned moet worden.![]()
Waarquote:1. "Diverse" Joden in kampen van hun familie en vrienden zijn gescheiden.
Nou nee niet helemaal waar. In de nadagen van de oorlog (1944) zijn er 800.000 mensen vanuit Hongarije op transport gezet. En die zijn gelet op de bevrijdingsdagen van Auswitch en Treblinka niet lang in leven gebleven na hun gevangenschap. Dus toch stelselmatige vernietiging ?!.quote:2. Velen van hen om het leven kwamen door ziekte (typhus), uitputting, pure ellende en andere toevallige omstandigheden.
Deze verbrandingsovens hadden 3 redenen.quote:3. Dat crematoria in die zogenaamde vernietigingskampen bestonden om de Joden die aan ziekten (zoals typhus) etc. overleden te cremeren, zodat verspreiding van de ziekte werd verkomen.
Hiervoor had je een ban moeten krijgen. Je plaatst ergens anders in een topic dat Zykon B gebruikt wordt als desinfectant voor bedden en dergelijke.quote:4. Dat Zyklon B als desinfectant ook werd gebruikt om dezelfde ziekten te voorkomen (hoe benevolent van die Nazi's) en dus niet als middel om mensen auszurotten.
Volkomen onzin, de meeste slachtoffers zijn gevallen in Polen, Rusland, Hongarije, Roemenie, Duitsland. Het getal zal eerder richting de 6- dan richting de 2 miljoen gaan.quote:5. En dat op die manier misschien 1 1/2 miljoen Joden zijn omgekomen.
*stil*quote:6. Wat weliswaar een vorm van genocide is, maar anders dan voorgesteld wordt door Joden, die er immers alleen maar op uit zijn een slaatje uit de Holocaust te draaien???
Jij citeert de bijdrage van sjuuuneke vrind, die ik voor het gemak even heb samengevat voor het meelurkende deel van Fok!. En ik ben het met je eens abominabel dit soort posts. Zoiets geeft aan waarom iedere discussie hierover op Fok! een schwalbe is.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:36 schreef Drugshond het volgende:
Bijdrage van Ryan3
[..]
Waar
[..]
Nou nee niet helemaal waar. In de nadagen van de oorlog (1944) zijn er 800.000 mensen vanuit Hongarije op transport gezet. En die zijn gelet op de bevrijdingsdagen van Auswitch en Treblinka niet lang in leven gebleven na hun gevangenschap. Dus toch stelselmatige vernietiging ?!.
[..]
Deze verbrandingsovens hadden 3 redenen.Enerzijds , werden oude doodgeschoten slachtoffers weer opgegraven en alsnog verbrand om de massagraven te verdoezelen. Het verbranden van de vergaste slachtoffers. En het verbranden van de mensen die door uitputting of ziekte zijn overleden.
En die ovens draaiden 24*7, en konden niet uitgezet worden. Bij uitzetting van deze ovens konden deze maar moeizaam weer opgang gebracht worden.
[..]
Hiervoor had je een ban moeten krijgen. Je plaatst ergens anders in een topic dat Zykon B gebruikt wordt als desinfectant voor bedden en dergelijke.
Ik ben zelf geweest in Terezienstadt (ligt 60 km van Praag) en was nog een relatief mild (?!)concentratiekamp. Maar bedden = barakken, en lakens waren er vrijwel niet (ook niet in de winter).
En na het bezoeken van zo'n kamp vergaat je het lachen wel (heeft een behoorlijke indruk op mij gemaakt).
[..]
Volkomen onzin, de meeste slachtoffers zijn gevallen in Polen, Rusland, Hongarije, Roemenie, Duitsland. Het getal zal eerder richting de 6- dan richting de 2 miljoen gaan.
[..]
*stil*![]()
Adolf Eichmann
Dit is de hele post waarnaar Drugshond verwees. Wrs per ongeluk laat hij weg dat ik daarmee reageer op wat sjuuuneke te berde bracht. Ach kan gebeuren natuurlijk.quote:Min of meer stel jij, vrije geest sjuuun, dus tav de Holocaust - en ik neem aan na uitgebreid onderzoek en studie, zodat je ook bronnen kunt tonen - dat:
1. "Diverse" Joden in kampen van hun familie en vrienden zijn gescheiden.
2. Velen van hen om het leven kwamen door ziekte (typhus), uitputting, pure ellende en andere toevallige omstandigheden.
3. Dat crematoria in die zogenaamde vernietigingskampen bestonden om de Joden die aan ziekten (zoals typhus) etc. overleden te cremeren, zodat verspreiding van de ziekte werd verkomen.
4. Dat Zyklon B als desinfectant ook werd gebruikt om dezelfde ziekten te voorkomen (hoe benevolent van die Nazi's) en dus niet als middel om mensen auszurotten.
5. En dat op die manier misschien 1 1/2 miljoen Joden zijn omgekomen.
6. Wat weliswaar een vorm van genocide is, maar anders dan voorgesteld wordt door Joden, die er immers alleen maar op uit zijn een slaatje uit de Holocaust te draaien???
Dat er verder sprake was van een industrieel complex dat ten doel had (vooral) Joden te elimineren is voor jou, vrije geest, niet aangetoond, aangezien er geen bronnen zijn die onomstotelijk bewijzen dat Hitler het bevel hiervoor ooit heeft uitgevaardigd.
Volgens mij is dit een draak van een ontkenning... . Wanneer ga jij je eigen werkelijkheidsbeleving nu eens kritisch bevragen sjuuun, vrije geest... .
wat zou jij eigenlijk 'eisen' van deze users als je FA was?quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dit is de hele post waarnaar Drugshond verwees. Wrs per ongeluk laat hij weg dat ik daarmee reageer op wat sjuuuneke te berde bracht. Ach kan gebeuren natuurlijk.
Nou een schwalbe kan ik het niet noemen. Het is gewoon een ordinaire tekkel op kniehoogte.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:39 schreef Ryan3 het volgende:
Jij citeert de bijdrage van sjuuuneke vrind, die ik voor het gemak even heb samengevat voor het meelurkende deel van Fok!. En ik ben het met je eens abominabel dit soort posts. Zoiets geeft aan waarom iedere discussie hierover op Fok! een schwalbe is.
Hoe bedoel je 'eisen'???quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wat zou jij eigenlijk 'eisen' van deze users als je FA was?
-- Corrected Ryan3 --quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:43 schreef Ryan3 het volgende:
Dit is de hele post waarnaar Drugshond verwees.
voorwaarden stellen als zij terug willen komen op dit forum onder hun eigen naam.quote:
Ga gerust je gang, Stali kreeg die neiging op zeker moment ook.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:57 schreef RaisinGirl het volgende:
Ik heb zin om sjun een klap op z'n bek te geven, mag dat ook?
Waar is Tori A. gebleven....quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:57 schreef RaisinGirl het volgende:
Ik heb zin om sjun een klap op z'n bek te geven, mag dat ook?
Daar zou ik even over moeten nadenken eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:57 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
voorwaarden stellen als zij terug willen komen op dit forum onder hun eigen naam.
Ach je mag erover fantaseren hoor, het haalt alleen niet veel uit. Je moet ook in discussies idd je kalmte bewaren. En hoezo heb je geen rechts van spreken omdat je opa ook zo was??? Neem aan dat je je eigen persoon bent?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:01 schreef RaisinGirl het volgende:
Maar goed, dat is onmacht en daar verzet ik me ook weer tegen. Bovendien heb ik geen recht van spreken, want mijn eigen opa was ook zo. In discussie gaan, valt altijd te preferen boven een ban.
ok, eerlijk genoeg.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar zou ik even over moeten nadenken eerlijk gezegd.
Waarom niet ?!, alle users betreffende dit gevoelige onderwerp hebben recht van spreken. Mits ze wel met valide opmerkingen, getallen of suggesties komen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:01 schreef RaisinGirl het volgende:
Bovendien heb ik geen recht van spreken
Kijk er zullen mensen zijn die dit vinden, ik persoonlijk niet. Ieder mens maakt een eigen afweging.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:07 schreef RaisinGirl het volgende:
Jawel, maar ik heb mijn opa ook nooit een stomp op z'n neus gegeven. Ik ben twee jaar geleden het archief ingedoken en dan is het toch merkwaardig om te lezen dat de opa die ik respecteerde etc. (en die nu niet meer leeft) héél erg fout was tijdens de oorlog. Dan vind ik dat ik idd geen recht van spreken heb over anderen.
Waarom ben je eigenlijk in de archieven gedoken , als ik vragen mag (wat heeft je getriggerd).quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:07 schreef RaisinGirl het volgende:
Jawel, maar ik heb mijn opa ook nooit een stomp op z'n neus gegeven. Ik ben twee jaar geleden het archief ingedoken en dan is het toch merkwaardig om te lezen dat de opa die ik respecteerde etc. (en die nu niet meer leeft) héél erg fout was tijdens de oorlog. Dan vind ik dat ik idd geen recht van spreken heb over anderen.
Mm, ik denk dat ze op zich al zwaar genoeg gestraft zijn. Hopelijk met precedentwerking. Ikzelf zit niet te wachten op een excuus, ik denk dat ze daar toch niets van menen. Zou hypocriet zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:05 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ok, eerlijk genoeg.
Zelf dacht ik als eerste aan een publiek excuus
Van SingleCoil weet ik dat zijn vader, oom en nog wat leden van de familie, dacht ik, ook colaboreerden. Klompendanser (wrs een kloon, van wie weet ik niet) sprak dit ook uit. Ik kan me herinneren dat we het er, toen verleden jaar een hele serie Holocaustontkenning liep in C&H, nog redelijk uitvoerig over hebben gehad. In de zin dat ook ik wel begrijp dat je natuurlijk een grote loyaliteit koestert tav familieleden en de uitleg die zij verschaffen. Niemand zal jou daarover echter aanspreken, was mijn mening, maar het staat tegelijkertijd een zelfstandige meningsvorming niet in de weg. Wat sjuuunekes achtergrond betreft, of die van luuucida, tast ik in het duister... Ik heb wel ideeën daarover, maar kan die niet staven.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:18 schreef RaisinGirl het volgende:
Dat is zeker zo. Maar ik ben zeer benieuwd wat de achtergrond van Sjun is. Na de eerste verontwaardiging ben ik vooral nieuwsgierig hoe hij aan deze overtuiging komt. Ik weet dat binnen mijn familie dit soort ideeën ook wel leven (al worden ze niet uitgesproken) als 'rechtvaardiging' of bagatellisering van het oorlogsverleden van mijn opa. Wat is sjuns drijfveer?
Ongeloofelijk, er worden meer chips dan ooit gemaakt (CPU's en grafische kaarten) en ASM(L) maakt verlies terwijl ze toonaangevend zijn (samen met Nikon) binnen hun marktsegment.quote:ASM International negatief na eerste kwartaal
AMSTERDAM (DFT) - ASM International heeft in de eerste drie maanden van 2005 een onverwacht groot verlies geboekt. De omzet daalde in die periode met bijna één derde. Bovendien viel ook het aantal nieuwe orders tegen.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:30 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, volgend jaar dus niet studeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |