abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26516170
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 11:50 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

wat zou jij eigenlijk 'eisen' van deze users als je FA was?
Hoe bedoel je 'eisen'???
I´m back.
  dinsdag 26 april 2005 @ 11:55:33 #227
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_26516233
Ik heb zin om sjun een klap op z'n bek te geven, mag dat ook?
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  dinsdag 26 april 2005 @ 11:57:39 #229
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26516249
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 11:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je 'eisen'???
voorwaarden stellen als zij terug willen komen op dit forum onder hun eigen naam.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_26516269
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 11:57 schreef RaisinGirl het volgende:
Ga gerust je gang, Stali kreeg die neiging op zeker moment ook.
I´m back.
  dinsdag 26 april 2005 @ 12:00:36 #231
89730 Drugshond
pi_26516314
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 11:57 schreef RaisinGirl het volgende:
Waar is Tori A. gebleven....
Vrouwen die mannen slaan zijn best sexy .....
pi_26516329
Maar goed, dat is onmacht en daar verzet ik me ook weer tegen. Bovendien heb ik geen recht van spreken, want mijn eigen opa was ook zo. In discussie gaan, valt altijd te prefereren boven een ban.
pi_26516334
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 11:57 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

voorwaarden stellen als zij terug willen komen op dit forum onder hun eigen naam.
Daar zou ik even over moeten nadenken eerlijk gezegd.
I´m back.
pi_26516388
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 12:01 schreef RaisinGirl het volgende:
Maar goed, dat is onmacht en daar verzet ik me ook weer tegen. Bovendien heb ik geen recht van spreken, want mijn eigen opa was ook zo. In discussie gaan, valt altijd te preferen boven een ban.
Ach je mag erover fantaseren hoor, het haalt alleen niet veel uit. Je moet ook in discussies idd je kalmte bewaren. En hoezo heb je geen rechts van spreken omdat je opa ook zo was??? Neem aan dat je je eigen persoon bent?
I´m back.
  dinsdag 26 april 2005 @ 12:05:35 #235
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26516419
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 12:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Daar zou ik even over moeten nadenken eerlijk gezegd.
ok, eerlijk genoeg.

Zelf dacht ik als eerste aan een publiek excuus
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  dinsdag 26 april 2005 @ 12:05:43 #236
89730 Drugshond
pi_26516424
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 12:01 schreef RaisinGirl het volgende:
Bovendien heb ik geen recht van spreken
Waarom niet ?!, alle users betreffende dit gevoelige onderwerp hebben recht van spreken. Mits ze wel met valide opmerkingen, getallen of suggesties komen.

En in POL-SC telt elke vrouwenstem dubbel, zo eerlijk zijn we dan wel, -- maar dat is offtopic --
pi_26516473
Jawel, maar ik heb mijn opa ook nooit een stomp op z'n neus gegeven. Ik ben twee jaar geleden het archief ingedoken en dan is het toch merkwaardig om te lezen dat de opa die ik respecteerde etc. (en die nu niet meer leeft) héél erg fout was tijdens de oorlog. Dan vind ik dat ik idd geen recht van spreken heb over anderen.
pi_26516567
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 12:07 schreef RaisinGirl het volgende:
Jawel, maar ik heb mijn opa ook nooit een stomp op z'n neus gegeven. Ik ben twee jaar geleden het archief ingedoken en dan is het toch merkwaardig om te lezen dat de opa die ik respecteerde etc. (en die nu niet meer leeft) héél erg fout was tijdens de oorlog. Dan vind ik dat ik idd geen recht van spreken heb over anderen.
Kijk er zullen mensen zijn die dit vinden, ik persoonlijk niet. Ieder mens maakt een eigen afweging.
I´m back.
pi_26516593
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 11:55 schreef Drugshond het volgende:

[..]

-- Corrected Ryan3 --
Nee, okee, en just for the record hè.
I´m back.
  dinsdag 26 april 2005 @ 12:13:05 #240
89730 Drugshond
pi_26516603
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 12:07 schreef RaisinGirl het volgende:
Waarom ben je eigenlijk in de archieven gedoken , als ik vragen mag (wat heeft je getriggerd).
Lijkt me wel een regelrechte shock als je zoiets achteraf te weten komt.

Maar ieder invidue is uniek (met zijn eigen mindset), anders hadden we Maxima ook wel aan de schandpaal kunnen hangen. Dus je hebt in mijn ogen nog steeds recht van spreken.
pi_26516671
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 12:05 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

ok, eerlijk genoeg.

Zelf dacht ik als eerste aan een publiek excuus
Mm, ik denk dat ze op zich al zwaar genoeg gestraft zijn. Hopelijk met precedentwerking. Ikzelf zit niet te wachten op een excuus, ik denk dat ze daar toch niets van menen. Zou hypocriet zijn.
I´m back.
pi_26516707
Dat is zeker zo. Maar ik ben zeer benieuwd wat de achtergrond van Sjun is. Na de eerste verontwaardiging ben ik vooral nieuwsgierig hoe hij aan deze overtuiging komt. Ik weet dat binnen mijn familie dit soort ideeën ook wel leven (al worden ze niet uitgesproken) als 'rechtvaardiging' of bagatellisering van het oorlogsverleden van mijn opa. Wat is sjuns drijfveer?
pi_26516818
Ik heb weer wat gemist, !
pi_26516902
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 12:18 schreef RaisinGirl het volgende:
Dat is zeker zo. Maar ik ben zeer benieuwd wat de achtergrond van Sjun is. Na de eerste verontwaardiging ben ik vooral nieuwsgierig hoe hij aan deze overtuiging komt. Ik weet dat binnen mijn familie dit soort ideeën ook wel leven (al worden ze niet uitgesproken) als 'rechtvaardiging' of bagatellisering van het oorlogsverleden van mijn opa. Wat is sjuns drijfveer?
Van SingleCoil weet ik dat zijn vader, oom en nog wat leden van de familie, dacht ik, ook colaboreerden. Klompendanser (wrs een kloon, van wie weet ik niet) sprak dit ook uit. Ik kan me herinneren dat we het er, toen verleden jaar een hele serie Holocaustontkenning liep in C&H, nog redelijk uitvoerig over hebben gehad. In de zin dat ook ik wel begrijp dat je natuurlijk een grote loyaliteit koestert tav familieleden en de uitleg die zij verschaffen. Niemand zal jou daarover echter aanspreken, was mijn mening, maar het staat tegelijkertijd een zelfstandige meningsvorming niet in de weg. Wat sjuuunekes achtergrond betreft, of die van luuucida, tast ik in het duister... Ik heb wel ideeën daarover, maar kan die niet staven.
I´m back.
pi_26516920
Ik ook (as in: ik heb ook wat gemist)
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 26 april 2005 @ 12:28:13 #246
89730 Drugshond
pi_26516927
quote:
ASM International negatief na eerste kwartaal
AMSTERDAM (DFT) - ASM International heeft in de eerste drie maanden van 2005 een onverwacht groot verlies geboekt. De omzet daalde in die periode met bijna één derde. Bovendien viel ook het aantal nieuwe orders tegen.
Ongeloofelijk, er worden meer chips dan ooit gemaakt (CPU's en grafische kaarten) en ASM(L) maakt verlies terwijl ze toonaangevend zijn (samen met Nikon) binnen hun marktsegment.

Reden : Opwaardering van de oude chipmachines waardoor de keuze voor een nieuwe machine op een laag pitje komt te staan. Zo kun je ook ten onder gaan aan je eigen succes.
En een oude machine is proven technology.......

Microsoft doet dit een stuk handiger, die trekt op een zeker moment rucksichloss de stekker eruit "Van hallo dudes het support stopt ermee", of je moet er extra voor betalen. Of je koopt maar een licensie voor een nieuw operating system.
pi_26516975
Nou ja, volgend jaar dus niet studeren.
pi_26517011
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 12:30 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, volgend jaar dus niet studeren.
. Waarom niet?
  dinsdag 26 april 2005 @ 12:33:35 #249
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_26517035
Hee ik zie een vrouw in de SC!
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_26517055
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 12:32 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

. Waarom niet?
Omdat ik me tot 31 maart kan inschrijven bij de UvA en moet kiezen tussen examen Duits of Frans bij de VU, dat is als een blinde laten vliegen.

Ik kan altijd nog even buiten Amsterdam kijken, het is toch een rotstad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')