Ik wil hem er wel graag bijhebben......quote:Op maandag 25 april 2005 14:58 schreef PLAE@ het volgende:
Wie is er nog meer op tegen om die Salomon Kalou te naturaliseren tot Nederlander?
Ik vind het maar onzin. We hebben zat goeie voetballers in Nederland. Ik hoef geen genaturaliseerde Ivoriaan bij het Nederlands elftal als we volgend jaar die Duitsers af gaan maken![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 15:05 schreef BrauN het volgende:
Tegen. Tenminste... in ieder geval niet die versnelde naturalisatie. Laat 'm maar lekker net als iedere andere allochtoon de normale procedure doorlopen.
Natuurlijk, leuke voetballer, maar het is geen Nederlander...quote:Op maandag 25 april 2005 15:10 schreef Dos37 het volgende:
ik zou hem er ook graag bij hebben een prima voetballer
so?quote:Op maandag 25 april 2005 15:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ailton voelt zich ook gebonden aan Qatar.
Inderdaad.quote:Op maandag 25 april 2005 15:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ailton voelt zich ook gebonden aan Qatar.
quote:Op maandag 25 april 2005 15:03 schreef BZ het volgende:
Kalou is een aanvaller en daar hebben we er genoeg van............
Als hij nu een linsback zou zijn.....
Net als Maxima, bedoel je?quote:Op maandag 25 april 2005 15:05 schreef BrauN het volgende:
Laat 'm maar lekker net als iedere andere allochtoon de normale procedure doorlopen.
Dat was een babequote:Op maandag 25 april 2005 15:42 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Net als Maxima, bedoel je?
Precies, lekker wijven om prins pils te behagen hebben we hier ook wel genoegquote:Op maandag 25 april 2005 15:42 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Net als Maxima, bedoel je?
Misschien kunnen we daarvoor Y.P. Lee naturaliseren, ook geen topper maar toch redelijk constant als linksback. Hij kan nog aanvallen ook en heeft een goede conditie. Ik zou zeggen een zekerheidje voor V. Basten.quote:Op maandag 25 april 2005 15:37 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
dan waren we misschien eindelijk verlost van drama van Bronckhorst op de linksbackpositie, gelukkig speelt ie nu niet meer zo vaak
Dit kan niet aangezien Y.P. Lee al voor Zuid-Korea is uitgekomen. Hierdoor kan hij niet meervoor NL elftal uitkomen. Slecht voorbeeld dus.quote:Op maandag 25 april 2005 15:46 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Misschien kunnen we daarvoor Y.P. Lee naturaliseren, ook geen topper maar toch redelijk constant als linksback. Hij kan nog aanvallen ook en heeft een goede conditie. Ik zou zeggen een zekerheidje voor V. Basten.![]()
Mja Babel pakt ook ze minuten in het nederlands elftal ,, en persoonlijk vind ik Kalou momenteel beter presteren...quote:Op maandag 25 april 2005 15:07 schreef skiczukie het volgende:
In het Nederlandselftal komt ie op de bank te zitten.
Dat wist ik ook wel, maar ik vind het allemaal slechte voorbeelden. Als Nederland dit nodig denkt te hebben dan zitten we gewoon op hetzelfde bedenkelijke niveau als België.quote:Op maandag 25 april 2005 15:49 schreef BZ het volgende:
[..]
Dit kan niet aangezien Y.P. Lee al voor Zuid-Korea is uitgekomen. Hierdoor kan hij niet meervoor NL elftal uitkomen. Slecht voorbeeld dus.
Jij begrijpt de essentie van interlandvoetbal niet echt volgens mij.quote:
Kalou moet nog maar bevestigen of ie een goalgetter is en Babel geen scorende spits noemen is ook niet echt handig natuurlijk....quote:Op maandag 25 april 2005 18:29 schreef TheVulture het volgende:
Van mij mag ie in Oranje. Hij is een van de weinige echt jonge goalgetters, samen met Huntelaar misschien. Babel is goed maar geen scorende spits.
Ik zeg: Geef die jongen een Oranje shirt.
Wat vind jij nou van Boulahrouz in Oranje?quote:Op maandag 25 april 2005 18:59 schreef tha_dark het volgende:
Liever Jan Kromkamp desnoods in de spits dan geen echte Nederlander!
En terecht, ik zie geen enkele reden om een voetballer door een versnelde naturalisatie te sturen. De toegevoegde waarde hiervan is echt volledig nul. Daar komt nog bij dat het wel heel krom is, waarom hij wel en andere niet?quote:Op maandag 25 april 2005 15:43 schreef popolon het volgende:
Een domper dreigt voor Salomon Kalou en bondscoaches Foppe de Haan en Marco van Basten, want de naturalisatie van de Ivoriaan dreigt te worden gedwarsboomd door minister Rita Verdonk.
Mee, eens, maar Maxima kreeg ook een voorkeursbehandeling.quote:Op maandag 25 april 2005 15:05 schreef BrauN het volgende:
Tegen. Tenminste... in ieder geval niet die versnelde naturalisatie. Laat 'm maar lekker net als iedere andere allochtoon de normale procedure doorlopen.
Eensch!quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:51 schreef Stpan het volgende:
Yildrim, Boulahrouz, Bousatta en noem ze allemaal maar op zijn in Nederland geboren of in ieder geval voor de periode van groep 5 ofzo naar NL gekomen.
Kalou spreekt nog minder Nederlands dan dat Elkhattabi Berbers spreekt. Interland-voetbal is mooi omdat het zo puur is. Niet het land dat het meest geld voor transfers heeft wint, maar gewoon het beste land. Punt. En dan ga je geen internationals inhuren of inkopen of welke gedachte er ook achter zit. Giggs speelt toch ook niet voor Engeland, terwijl dat een nog veel logischer stap zou zijn geweest dan Kalou in Oranje.
Die willen niet voor Nederland uitkomen en voelen zich ook niet geroepen tot het dragen van het shirt in naam van Oranje.quote:Op maandag 25 april 2005 18:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Maxwell, Gomes en Alex zouden het ook goed doen in Oranje, Robert misschien ook wel en laten we Leonardo ook maar voor de zekerheid bij de selectie doen, je weet nooit wat hij in de toekomst nog kan brengen.
Wat valt daar aan te begrijpen. Kalou voelt zich hollander en wil voor nederland uitkomen. Welke essentie mis ik dan?quote:Op maandag 25 april 2005 18:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij begrijpt de essentie van interlandvoetbal niet echt volgens mij.
Duidelijk een reactie van iemand die Kalou niet zo vaak heeft zien voetballen , (waarschijnlijk alleen op zondag om half acht....)quote:Op maandag 25 april 2005 15:03 schreef BZ het volgende:
Kalou is een aanvaller en daar hebben we er genoeg van............
Als hij nu een linsback zou zijn.....
Dat Kalou Ivoriaan is.....quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:50 schreef Chadi het volgende:
Wat valt daar aan te begrijpen. Kalou voelt zich hollander en wil voor nederland uitkomen. Welke essentie mis ik dan?
Wat hij zegt.quote:Op maandag 25 april 2005 18:01 schreef twi het volgende:
Kalou een Nederlands paspoort geven is meten met twee maten. Dus daarom ben ik tegen, niet omdat ik 'm niet graag bij Oranje zou willen zien.
Tsja, als je het zo gaat beredeneren is de grens tussen interland voetbal en clubvoetbal compleet verdwenen. Waar speel je dan nog interlandvoetbal voor?quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:03 schreef Calciumdude het volgende:
Ik zie hier helemaal nix over de persoon Kalou , een voetballer wil graag het spelen op het hoogste niveau , Salomon woont al een tijdje in Nederland , spreekt redelijk nederlands en voelt er weinig voor om zich , net als zijn broer, op te laten sluiten in een legerbasis als ze weer eens van zuid-afrika hebben verloren..
Het zou een verrijking voor het nederlands voetbal zijn , en voor de persoon Kalou ook een goede zaak.
Daarbij komt nog dat hij dan naar de Premier League kan verkassen , wat hij nu zolang hij niet voor Ivoorkust uitkomt niet kan ...
Als Marco van Basten , waar iedereen zo enthousiast over is , geen bezwaren heeft waarom zou de Nederlandse bevolking dat dan wel hebben.![]()
Liever met "import" spelers een keertje Europees - of zelfs Wereld Kampioen als altijd maar in de halve finales met penalties ten onder ...![]()
En op het moment dat jij in Turkije zit, ben je een kanker turk.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Op het moment dat hij voor Oranje uitkomt is hij Nederlander
quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:46 schreef SanyoSoft het volgende:
ik hoef geen afrikaanse nikkers met afrikaanse namen in het nederlands elftal
wat lul jij?quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]![]()
nee dan nederlandse nikkers, de beste die er zijn!
Seedorf, Kluivert, Davids, Reiziger, Bronkhorst en nu Babel en Maduro... Nederlandse nikkers die prima in Oranje passen en pasten in mijn ogen.quote:
Kalou voelt zich helemaal geen Nederlander natuurlijk! Hij wil gewoon in Oranje spelen omdat Ivoorkust geen ene hol voorstelt en hij daarmee nooit een WK zou spelen, noch zit hij te wachten op bizarre maatregelen bij een verliespartij (zijn broer die opeens 'zoek' was).quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:50 schreef Chadi het volgende:
Wat valt daar aan te begrijpen. Kalou voelt zich hollander en wil voor nederland uitkomen. Welke essentie mis ik dan?
nazi uithangen? waar heb je het over?quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Seedorf, Kluivert, Davids, Reiziger, Bronkhorst en nu Babel en Maduro... Nederlandse nikkers die prima in Oranje passen en pasten in mijn ogen.
Maar ga vooral door met de nazi uit te hangen!
quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:42 schreef SanyoSoft het volgende:
[..]
nazi uithangen? waar heb je het over?
Het is in ieder geval nog nooit voorgekomen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:42 schreef Stpan het volgende:
[..]
Kalou voelt zich helemaal geen Nederlander natuurlijk! Hij wil gewoon in Oranje spelen omdat Ivoorkust geen ene hol voorstelt en hij daarmee nooit een WK zou spelen, noch zit hij te wachten op bizarre maatregelen bij een verliespartij (zijn broer die opeens 'zoek' was).
Vluchtgedrag voor zijn eigen land, kan hij morgen voor Engeland of Duitsland uitkomen doet hij dat. Frankrijk, dat zou nog eens een logisch land voor hem zijn gezien de taal. Maar Nederland.![]()
Ja, dat willen alle voetballers.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:03 schreef Calciumdude het volgende:
Ik zie hier helemaal nix over de persoon Kalou , een voetballer wil graag het spelen op het hoogste niveau
Waar wil je de grens trekken??quote:Salomon woont al een tijdje in Nederland , spreekt redelijk nederlands en voelt er weinig voor om zich , net als zijn broer, op te laten sluiten in een legerbasis als ze weer eens van zuid-afrika hebben verloren..
Mwah, hij is goed hoor, maar ik denk dat er genoeg talent in Nederland zelf rond loopt. En de persoon Kalou... ach, het NL Elftal is geen welzijninstelling he.quote:Het zou een verrijking voor het nederlands voetbal zijn , en voor de persoon Kalou ook een goede zaak.
Nee, echt een héle goede reden.quote:Daarbij komt nog dat hij dan naar de Premier League kan verkassen , wat hij nu zolang hij niet voor Ivoorkust uitkomt niet kan ...
Mwah, ik ben niet zo enthousiast over hem hoor. En dan nog, je hoeft het niet altijd met iemand eens te zijn hoor.quote:Als Marco van Basten , waar iedereen zo enthousiast over is , geen bezwaren heeft waarom zou de Nederlandse bevolking dat dan wel hebben.![]()
Nou, die mening deel ik dus totáál niet.quote:Liever met "import" spelers een keertje Europees - of zelfs Wereld Kampioen als altijd maar in de halve finales met penalties ten onder ...![]()
Maar wat vind je ervan dat men nu aan het lobbyen is voor een versnelde naturalisatie zodat'ie nog even mee kan naar het WK? Is dat niet meten met twee maten?quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:35 schreef VoreG het volgende:
Waarom zou Kalou geen Nederlander mogen worden? Hij kan toch de Nederlandse nationaliteit aanvragen en zodra hij die heeft kan hij gewoon in het Nederlands elftal spelen, ik zie het probleem echt niet.
Hij wacht maar lekker op het EK, gewoon netjes in de rij.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:49 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Maar wat vind je ervan dat men nu aan het lobbyen is voor een versnelde naturalisatie zodat'ie nog even mee kan naar het WK? Is dat niet meten met twee maten?
Maxwell, Gomes en Alex ookquote:En Salomon heeft op grond van zijn talent ook recht om interlandvoetbal te spelen voor het land waar hij als voetballer is doorgebroken.
Jimmy Hasselbaink had dus voor Portugal kunnen uitkomen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:35 schreef VoreG het volgende:
Waarom zou Kalou geen Nederlander mogen worden? Hij kan toch de Nederlandse nationaliteit aanvragen en zodra hij die heeft kan hij gewoon in het Nederlands elftal spelen, ik zie het probleem echt niet.
Uhh zo werkt het wel, genoeg voorbeelden dat het wel zo werkt.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:31 schreef Stpan het volgende:
Nee zo werkt interland voetbal niet. Punt.
Amenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:40 schreef Stpan het volgende:
Er is toch niemand die gelooft dat Kaloetje per se voor Oranje wil uitkomen omdat hij zich zo Nederlands voelt? Omdat hij zoveel Nederlandse vrienden heeft? Omdat hij zich hier wil vestigen?
Hij wil naar een groot toernooi en in Engeland spelen. Daar kan hij Marco van Basten prima voor misbruiken, en Feyenoord komt het ook beter uit als hij een NL's passpoort heeft.
Kalou heeft mij nog nooit kunnen overtuigen dat hij heel graag Nederlander wil zijn. Hij zou eens kunnen beginnen om na al die jaren eens fatsoenlijk Nederlands te leren.
Ik juich ook nooit voor jodenquote:Op woensdag 27 april 2005 16:26 schreef devv05 het volgende:
Hij voelt zich echt geen Nederlander maar wil Nederland gewoon gebruiken om er beter van te worden..
Ik zal nooit voor 'm juichen, geen buitenlanders in Oranje
Eensquote:Op donderdag 28 april 2005 13:45 schreef Yeahinho het volgende:
Oprotten met Kalou!Liever in de voorronde uitgeschakeld met échte Nederlanders, dan de halve finale halen met van die genaturaliseerde spelers
.
't Zal me niet verbazen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:21 schreef Djekko het volgende:
Goh, wat jammerVolgend jaar zit ie in Spanje, kan ie daar proberen om Spanjaard te worden omdat ie zo'n goeie band met dat land heeft.
Ontopic:quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:46 schreef SanyoSoft het volgende:
ik hoef geen afrikaanse nikkers met afrikaanse namen in het nederlands elftal
Zeker niet na dit bericht :quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:17 schreef Cart_man het volgende:
Kan er niet mee zitten.
quote:Blijvende Kalou hekelt handelwijze Verdonk
Feyenoord-aanvaller Salomon Kalou zal na de afwijzing voor de versnelde procedure voor een Nederlands paspoort, hoogst waarschijnlijk ook volgend seizoen bij de Rotterdammers te bewonderen zijn. Ondanks de belangstelling van verschillende buitendlandse topclubs, heeft het verkrijgen van een Nederlands paspoort een hogere prioriteit.
"Onze insteek blijft Salomon aan een Nederlands paspoort te helpen, zodat hij ooit voor het Nederlands elftal kan uitkomen. Dat is zijn droom en daarom zullen we alle mogelijke wegen om in beroep te gaan bewandelen. Interesse van Valencia of andere clubs is geen thema zolang er nog enige hoop blijft op een versnelde procedure", zegt zaakwaarnemer Jan de Visser.
"Indien Kalou nu zou vertrekken naar een buitenlandse club kan hij naturalisatie vergeten. Hij gooit dan zijn twee Nederlandse jaren die meetellen in de procedure weg. Een land als Engeland komt hij zonder Nederlands paspoort niet in, wat een tweede reden zou zijn om te kiezen voor een verlengd verblijf bij Feyenoord."
Zowel De Visser als Kalou zijn het niet eens met de handelwijze van minister Verdonk en zullen hoger beroep aantekenen tegen haar eerdere beslissing. Verdonk legde wel een verklaring af via Radio 1, maar een officiële verklaring op papier, met motivatie van de minister, is er immers (nog) niet.
"Ik heb zelf nog helemaal niets gehoord", reageerde Kalou beduusd. "Dat vind ik toch wel gek als het mij zo persoonlijk aangaat." Kalou en zijn zaakwaarnemer Jan de Visser zullen met hulp van Feyenoord zo snel mogelijk beroep aantekenen. "Maar dat kan alleen met een papieren motivering van de minister in handen. We gaan er maar vanuit dat die volgende week komt", aldus De Visser.
Ik denk dat na het WK in 2006 meer mensen in het buitenland Kalou kennen dan Maximaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:27 schreef methodmich het volgende:
Kalou heeft geen meerwaarde. Máxima had die duidelijk wel en was zo Nederlandse. En terecht, Máxima zet Nederland prima op de kaart in de internationale wereld!
Gaat Ivoorkust zich plaatsen dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:58 schreef Moreno het volgende:
[..]
Ik denk dat na het WK in 2006 meer mensen in het buitenland Kalou kennen dan Maxima
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:58 schreef Moreno het volgende:
[..]
Ik denk dat na het WK in 2006 meer mensen in het buitenland Kalou kennen dan Maxima
quote:
Prima kans dus voor Ivoorkust.quote:GROEP 3
land wed. w g v p v t
1 Ivoorkust 6 5 0 1 15 13 - 3
2 Kameroen 6 3 2 1 11 9 - 6
3 Egypte 6 3 1 2 10 15 - 10
4 Libië 6 3 1 2 10 8 - 8
5 Benin 6 0 2 4 2 6 - 14
6 Soedan 6 0 2 4 2 3 - 13
Juist, met Ivoorkust kan ie dus ook naar 't WK , maar zoals eerder al aangegeven.... Zonder NL paspoort komt ie "bijvoorbeeld" Engeland niet in.quote:
Als je reageert, verdiep je dan eerst. Die 'loopsters' is er maar een (Kiplagat) en die is automatisch genaturaliseerd omdat ze met een Nederlander is getrouwd...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:31 schreef vinnyb het volgende:
Mijns inziens zou het gewoon moeten kunnen. Er worden toch ook bij de vloot marathonloopsters tot Nederlander genaturaliseerd? Waarom dan Kalou niet. Als van Basten zich hiervoor hardmaakt is dat toch reden genoeg, aangezien hij de bondscoach is?!
Als je een speler uit Ivoorkust bent en mensen om je heen roepen dat je eigenlijk een WK-finale hoort te spelen, moet je eens opletten hoe hard je roept: ja ma iek ben Niejerlander.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:40 schreef Gunner het volgende:
Spreekt hij geen nederlands? Hoe durf je jezelf dan Nederlander te noemen?
Ik vraag me af wat voor meerwaarde een Mia Audina bijvoorbeeld had. Ja ze kan goed tegen een pluimpje aanslaan net als dat Kalou goed tegen een bal aan kan schoppen. En toch kreeg Mia wel een versnelde procedure.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:27 schreef methodmich het volgende:
Kalou heeft geen meerwaarde. Máxima had die duidelijk wel en was zo Nederlandse. En terecht, Máxima zet Nederland prima op de kaart in de internationale wereld!
Lees dit maar eens.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor meerwaarde een Mia Audina bijvoorbeeld had. Ja ze kan goed tegen een pluimpje aanslaan net als dat Kalou goed tegen een bal aan kan schoppen. En toch kreeg Mia wel een versnelde procedure.
Dan geldt nog altijd dit:quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:38 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Lees dit maar eens.
Vooral het stukje onder Carierre...
Ze heeft het dus gewoon versneld gekregenquote:Naturalisatie is aan een aantal voorwaarden verbonden. De belangrijkste is dat een vreemdeling tenminste vijf jaar in Nederland moet hebben verbleven, of drie jaar, als hij is getrouwd of samenwoont met een Nederlander. Daarnaast gelden onder meer voorwaarden ten aanzien van de leeftijd, de openbare orde, de mate van inburgering in de Nederlandse samenleving en de verblijfstitel op het moment van aanvragen.
Daar ga je al. 3 jaar in Nederland en fatsoenlijk Nederlands praten is er nog niet bij.quote:de mate van inburgering in de Nederlandse samenleving
Alsof Audina dat in 2000 al konquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:57 schreef zjroentje het volgende:
Noca
[..]
Daar ga je al. 3 jaar in Nederland en fatsoenlijk Nederlands praten is er nog niet bij.
Voor een Indonesische lijkt het me een stuk gemakkelijker.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Alsof Audina dat in 2000 al kon
Dan heb ik het nog niet eens over Kiplagat (of hoe ze ook heet).
Ik ook nietquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Voor een Indonesische lijkt het me een stuk gemakkelijker.
Maar goed, er zullen wel gegronde redenen zijn om de versnelde procedure bij Kalou niet toe te passen. Ik ben er iig niet rouwig om.
Blijkbaar waren er argumenten waardoor dit niet opging.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:12 schreef Noca het volgende:
Maar ik ben wel voor gelijke behandeling in zulke gevallen.
Sinds wanneer heeft Rita zoveel verstand van voetbal. Als Johan Cruijff en Marco van Basten vinden dat hij van meerwaarde voor het Nederlands Elftal is, wie is Rita Verdonk dan om dat niet te vinden. Als je Kalou bijvoorbeeld op de plaats van Castelen (wat makkelijk zou kunnen) zou spelen zijn wij wel afhankelijk van hem. Is Nederland wel afhankelijk van Lorna Kiplegat dan.....quote:Volgens minister Verdonk van Integratie is het Nederlandse voetbaleftal niet afhankelijk van Salomon Kalou (19).
Ze vindt het niet aannemelijk dat de Feyenoorder nu al een grote bijdrage kan leveren aan Oranje. Dat schrijft Verdonk aan zijn advocaat. Kalou komt uit Ivoorkust en hij wil versneld het Nederlanderschap krijgen. Maar de minister vindt dat hij daar niet voor in aanmerking komt.
Bron:rtlnieuws.nl
*zapt weg*quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond zal het hier ook over gaan bij Barend en Van Dorp, waar Verdonk te gast is.
Als Kalou nou eens een blonde pruik op zet en zich als een argentijnse hoer gedraagt... maakt ie vast meer kans.quote:
Ja, de meerwaarde van een marathonloopster als Kiplagat zal voor Nederland een stuk groter zijn dan die van Kalou in Oranje.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:50 schreef Ludacriss het volgende:
Wtf? Ik begrijp niets van de argumentatie van Verdonk. Hoe weet zij dat Kalou geen meerwaarde kan leveren aan oranje? Door wie heeft ze zich laten adviseren vraag ik me af? Door Van Eijden van Ajax zeker. Net alsof die Kiplagat ( marathon loopster ) een meerwaarde heeft voor Nederland...
Sorry Verdonk maar je moet toch met betere argumenten komen!
Vertel..quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, de meerwaarde van een marathonloopster als Kiplagat zal voor Nederland een stuk groter zijn dan die van Kalou in Oranje.
Man je hebt geen voetbalkennis nodig om te zien dat Kalou nou niet echt bepalend gaat worden voor Oranje, en zolang er nog genoeg Nederlanders rondlopen die ook op zijn positie kunnen spelen moeten die de voorkeur krijgen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:50 schreef Ludacriss het volgende:
Wtf? Ik begrijp niets van de argumentatie van Verdonk. Hoe weet zij dat Kalou geen meerwaarde kan leveren aan oranje? Door wie heeft ze zich laten adviseren vraag ik me af? Door Van Eijden van Ajax zeker. Net alsof die Kiplagat ( marathon loopster ) een meerwaarde heeft voor Nederland...
Sorry Verdonk maar je moet toch met betere argumenten komen!
Om hier nog even op terug te komen. Het vreemdelingenbeleid van 2000 kun je natuurlijk niet vergelijken met het beleid anno 2005.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor meerwaarde een Mia Audina bijvoorbeeld had. Ja ze kan goed tegen een pluimpje aanslaan net als dat Kalou goed tegen een bal aan kan schoppen. En toch kreeg Mia wel een versnelde procedure.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |