Ik wil hem er wel graag bijhebben......quote:Op maandag 25 april 2005 14:58 schreef PLAE@ het volgende:
Wie is er nog meer op tegen om die Salomon Kalou te naturaliseren tot Nederlander?
Ik vind het maar onzin. We hebben zat goeie voetballers in Nederland. Ik hoef geen genaturaliseerde Ivoriaan bij het Nederlands elftal als we volgend jaar die Duitsers af gaan maken![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 15:05 schreef BrauN het volgende:
Tegen. Tenminste... in ieder geval niet die versnelde naturalisatie. Laat 'm maar lekker net als iedere andere allochtoon de normale procedure doorlopen.
Natuurlijk, leuke voetballer, maar het is geen Nederlander...quote:Op maandag 25 april 2005 15:10 schreef Dos37 het volgende:
ik zou hem er ook graag bij hebben een prima voetballer
so?quote:Op maandag 25 april 2005 15:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ailton voelt zich ook gebonden aan Qatar.
Inderdaad.quote:Op maandag 25 april 2005 15:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ailton voelt zich ook gebonden aan Qatar.
quote:Op maandag 25 april 2005 15:03 schreef BZ het volgende:
Kalou is een aanvaller en daar hebben we er genoeg van............
Als hij nu een linsback zou zijn.....
Net als Maxima, bedoel je?quote:Op maandag 25 april 2005 15:05 schreef BrauN het volgende:
Laat 'm maar lekker net als iedere andere allochtoon de normale procedure doorlopen.
Dat was een babequote:Op maandag 25 april 2005 15:42 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Net als Maxima, bedoel je?
Precies, lekker wijven om prins pils te behagen hebben we hier ook wel genoegquote:Op maandag 25 april 2005 15:42 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Net als Maxima, bedoel je?
Misschien kunnen we daarvoor Y.P. Lee naturaliseren, ook geen topper maar toch redelijk constant als linksback. Hij kan nog aanvallen ook en heeft een goede conditie. Ik zou zeggen een zekerheidje voor V. Basten.quote:Op maandag 25 april 2005 15:37 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
dan waren we misschien eindelijk verlost van drama van Bronckhorst op de linksbackpositie, gelukkig speelt ie nu niet meer zo vaak
Dit kan niet aangezien Y.P. Lee al voor Zuid-Korea is uitgekomen. Hierdoor kan hij niet meervoor NL elftal uitkomen. Slecht voorbeeld dus.quote:Op maandag 25 april 2005 15:46 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Misschien kunnen we daarvoor Y.P. Lee naturaliseren, ook geen topper maar toch redelijk constant als linksback. Hij kan nog aanvallen ook en heeft een goede conditie. Ik zou zeggen een zekerheidje voor V. Basten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |