Ik wil hem er wel graag bijhebben......quote:Op maandag 25 april 2005 14:58 schreef PLAE@ het volgende:
Wie is er nog meer op tegen om die Salomon Kalou te naturaliseren tot Nederlander?
Ik vind het maar onzin. We hebben zat goeie voetballers in Nederland. Ik hoef geen genaturaliseerde Ivoriaan bij het Nederlands elftal als we volgend jaar die Duitsers af gaan maken![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 15:05 schreef BrauN het volgende:
Tegen. Tenminste... in ieder geval niet die versnelde naturalisatie. Laat 'm maar lekker net als iedere andere allochtoon de normale procedure doorlopen.
Natuurlijk, leuke voetballer, maar het is geen Nederlander...quote:Op maandag 25 april 2005 15:10 schreef Dos37 het volgende:
ik zou hem er ook graag bij hebben een prima voetballer
so?quote:Op maandag 25 april 2005 15:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ailton voelt zich ook gebonden aan Qatar.
Inderdaad.quote:Op maandag 25 april 2005 15:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ailton voelt zich ook gebonden aan Qatar.
quote:Op maandag 25 april 2005 15:03 schreef BZ het volgende:
Kalou is een aanvaller en daar hebben we er genoeg van............
Als hij nu een linsback zou zijn.....
Net als Maxima, bedoel je?quote:Op maandag 25 april 2005 15:05 schreef BrauN het volgende:
Laat 'm maar lekker net als iedere andere allochtoon de normale procedure doorlopen.
Dat was een babequote:Op maandag 25 april 2005 15:42 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Net als Maxima, bedoel je?
Precies, lekker wijven om prins pils te behagen hebben we hier ook wel genoegquote:Op maandag 25 april 2005 15:42 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Net als Maxima, bedoel je?
Misschien kunnen we daarvoor Y.P. Lee naturaliseren, ook geen topper maar toch redelijk constant als linksback. Hij kan nog aanvallen ook en heeft een goede conditie. Ik zou zeggen een zekerheidje voor V. Basten.quote:Op maandag 25 april 2005 15:37 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
dan waren we misschien eindelijk verlost van drama van Bronckhorst op de linksbackpositie, gelukkig speelt ie nu niet meer zo vaak
Dit kan niet aangezien Y.P. Lee al voor Zuid-Korea is uitgekomen. Hierdoor kan hij niet meervoor NL elftal uitkomen. Slecht voorbeeld dus.quote:Op maandag 25 april 2005 15:46 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Misschien kunnen we daarvoor Y.P. Lee naturaliseren, ook geen topper maar toch redelijk constant als linksback. Hij kan nog aanvallen ook en heeft een goede conditie. Ik zou zeggen een zekerheidje voor V. Basten.![]()
Mja Babel pakt ook ze minuten in het nederlands elftal ,, en persoonlijk vind ik Kalou momenteel beter presteren...quote:Op maandag 25 april 2005 15:07 schreef skiczukie het volgende:
In het Nederlandselftal komt ie op de bank te zitten.
Dat wist ik ook wel, maar ik vind het allemaal slechte voorbeelden. Als Nederland dit nodig denkt te hebben dan zitten we gewoon op hetzelfde bedenkelijke niveau als België.quote:Op maandag 25 april 2005 15:49 schreef BZ het volgende:
[..]
Dit kan niet aangezien Y.P. Lee al voor Zuid-Korea is uitgekomen. Hierdoor kan hij niet meervoor NL elftal uitkomen. Slecht voorbeeld dus.
Jij begrijpt de essentie van interlandvoetbal niet echt volgens mij.quote:
Kalou moet nog maar bevestigen of ie een goalgetter is en Babel geen scorende spits noemen is ook niet echt handig natuurlijk....quote:Op maandag 25 april 2005 18:29 schreef TheVulture het volgende:
Van mij mag ie in Oranje. Hij is een van de weinige echt jonge goalgetters, samen met Huntelaar misschien. Babel is goed maar geen scorende spits.
Ik zeg: Geef die jongen een Oranje shirt.
Wat vind jij nou van Boulahrouz in Oranje?quote:Op maandag 25 april 2005 18:59 schreef tha_dark het volgende:
Liever Jan Kromkamp desnoods in de spits dan geen echte Nederlander!
En terecht, ik zie geen enkele reden om een voetballer door een versnelde naturalisatie te sturen. De toegevoegde waarde hiervan is echt volledig nul. Daar komt nog bij dat het wel heel krom is, waarom hij wel en andere niet?quote:Op maandag 25 april 2005 15:43 schreef popolon het volgende:
Een domper dreigt voor Salomon Kalou en bondscoaches Foppe de Haan en Marco van Basten, want de naturalisatie van de Ivoriaan dreigt te worden gedwarsboomd door minister Rita Verdonk.
Mee, eens, maar Maxima kreeg ook een voorkeursbehandeling.quote:Op maandag 25 april 2005 15:05 schreef BrauN het volgende:
Tegen. Tenminste... in ieder geval niet die versnelde naturalisatie. Laat 'm maar lekker net als iedere andere allochtoon de normale procedure doorlopen.
Eensch!quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:51 schreef Stpan het volgende:
Yildrim, Boulahrouz, Bousatta en noem ze allemaal maar op zijn in Nederland geboren of in ieder geval voor de periode van groep 5 ofzo naar NL gekomen.
Kalou spreekt nog minder Nederlands dan dat Elkhattabi Berbers spreekt. Interland-voetbal is mooi omdat het zo puur is. Niet het land dat het meest geld voor transfers heeft wint, maar gewoon het beste land. Punt. En dan ga je geen internationals inhuren of inkopen of welke gedachte er ook achter zit. Giggs speelt toch ook niet voor Engeland, terwijl dat een nog veel logischer stap zou zijn geweest dan Kalou in Oranje.
Die willen niet voor Nederland uitkomen en voelen zich ook niet geroepen tot het dragen van het shirt in naam van Oranje.quote:Op maandag 25 april 2005 18:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Maxwell, Gomes en Alex zouden het ook goed doen in Oranje, Robert misschien ook wel en laten we Leonardo ook maar voor de zekerheid bij de selectie doen, je weet nooit wat hij in de toekomst nog kan brengen.
Wat valt daar aan te begrijpen. Kalou voelt zich hollander en wil voor nederland uitkomen. Welke essentie mis ik dan?quote:Op maandag 25 april 2005 18:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij begrijpt de essentie van interlandvoetbal niet echt volgens mij.
Duidelijk een reactie van iemand die Kalou niet zo vaak heeft zien voetballen , (waarschijnlijk alleen op zondag om half acht....)quote:Op maandag 25 april 2005 15:03 schreef BZ het volgende:
Kalou is een aanvaller en daar hebben we er genoeg van............
Als hij nu een linsback zou zijn.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |