Dat Kalou Ivoriaan is.....quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:50 schreef Chadi het volgende:
Wat valt daar aan te begrijpen. Kalou voelt zich hollander en wil voor nederland uitkomen. Welke essentie mis ik dan?
Wat hij zegt.quote:Op maandag 25 april 2005 18:01 schreef twi het volgende:
Kalou een Nederlands paspoort geven is meten met twee maten. Dus daarom ben ik tegen, niet omdat ik 'm niet graag bij Oranje zou willen zien.
Tsja, als je het zo gaat beredeneren is de grens tussen interland voetbal en clubvoetbal compleet verdwenen. Waar speel je dan nog interlandvoetbal voor?quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:03 schreef Calciumdude het volgende:
Ik zie hier helemaal nix over de persoon Kalou , een voetballer wil graag het spelen op het hoogste niveau , Salomon woont al een tijdje in Nederland , spreekt redelijk nederlands en voelt er weinig voor om zich , net als zijn broer, op te laten sluiten in een legerbasis als ze weer eens van zuid-afrika hebben verloren..
Het zou een verrijking voor het nederlands voetbal zijn , en voor de persoon Kalou ook een goede zaak.
Daarbij komt nog dat hij dan naar de Premier League kan verkassen , wat hij nu zolang hij niet voor Ivoorkust uitkomt niet kan ...
Als Marco van Basten , waar iedereen zo enthousiast over is , geen bezwaren heeft waarom zou de Nederlandse bevolking dat dan wel hebben.![]()
Liever met "import" spelers een keertje Europees - of zelfs Wereld Kampioen als altijd maar in de halve finales met penalties ten onder ...![]()
En op het moment dat jij in Turkije zit, ben je een kanker turk.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Op het moment dat hij voor Oranje uitkomt is hij Nederlander
quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:46 schreef SanyoSoft het volgende:
ik hoef geen afrikaanse nikkers met afrikaanse namen in het nederlands elftal
wat lul jij?quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]![]()
nee dan nederlandse nikkers, de beste die er zijn!
Seedorf, Kluivert, Davids, Reiziger, Bronkhorst en nu Babel en Maduro... Nederlandse nikkers die prima in Oranje passen en pasten in mijn ogen.quote:
Kalou voelt zich helemaal geen Nederlander natuurlijk! Hij wil gewoon in Oranje spelen omdat Ivoorkust geen ene hol voorstelt en hij daarmee nooit een WK zou spelen, noch zit hij te wachten op bizarre maatregelen bij een verliespartij (zijn broer die opeens 'zoek' was).quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:50 schreef Chadi het volgende:
Wat valt daar aan te begrijpen. Kalou voelt zich hollander en wil voor nederland uitkomen. Welke essentie mis ik dan?
nazi uithangen? waar heb je het over?quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Seedorf, Kluivert, Davids, Reiziger, Bronkhorst en nu Babel en Maduro... Nederlandse nikkers die prima in Oranje passen en pasten in mijn ogen.
Maar ga vooral door met de nazi uit te hangen!
quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:42 schreef SanyoSoft het volgende:
[..]
nazi uithangen? waar heb je het over?
Het is in ieder geval nog nooit voorgekomen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:42 schreef Stpan het volgende:
[..]
Kalou voelt zich helemaal geen Nederlander natuurlijk! Hij wil gewoon in Oranje spelen omdat Ivoorkust geen ene hol voorstelt en hij daarmee nooit een WK zou spelen, noch zit hij te wachten op bizarre maatregelen bij een verliespartij (zijn broer die opeens 'zoek' was).
Vluchtgedrag voor zijn eigen land, kan hij morgen voor Engeland of Duitsland uitkomen doet hij dat. Frankrijk, dat zou nog eens een logisch land voor hem zijn gezien de taal. Maar Nederland.![]()
Ja, dat willen alle voetballers.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:03 schreef Calciumdude het volgende:
Ik zie hier helemaal nix over de persoon Kalou , een voetballer wil graag het spelen op het hoogste niveau
Waar wil je de grens trekken??quote:Salomon woont al een tijdje in Nederland , spreekt redelijk nederlands en voelt er weinig voor om zich , net als zijn broer, op te laten sluiten in een legerbasis als ze weer eens van zuid-afrika hebben verloren..
Mwah, hij is goed hoor, maar ik denk dat er genoeg talent in Nederland zelf rond loopt. En de persoon Kalou... ach, het NL Elftal is geen welzijninstelling he.quote:Het zou een verrijking voor het nederlands voetbal zijn , en voor de persoon Kalou ook een goede zaak.
Nee, echt een héle goede reden.quote:Daarbij komt nog dat hij dan naar de Premier League kan verkassen , wat hij nu zolang hij niet voor Ivoorkust uitkomt niet kan ...
Mwah, ik ben niet zo enthousiast over hem hoor. En dan nog, je hoeft het niet altijd met iemand eens te zijn hoor.quote:Als Marco van Basten , waar iedereen zo enthousiast over is , geen bezwaren heeft waarom zou de Nederlandse bevolking dat dan wel hebben.![]()
Nou, die mening deel ik dus totáál niet.quote:Liever met "import" spelers een keertje Europees - of zelfs Wereld Kampioen als altijd maar in de halve finales met penalties ten onder ...![]()
Maar wat vind je ervan dat men nu aan het lobbyen is voor een versnelde naturalisatie zodat'ie nog even mee kan naar het WK? Is dat niet meten met twee maten?quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:35 schreef VoreG het volgende:
Waarom zou Kalou geen Nederlander mogen worden? Hij kan toch de Nederlandse nationaliteit aanvragen en zodra hij die heeft kan hij gewoon in het Nederlands elftal spelen, ik zie het probleem echt niet.
Hij wacht maar lekker op het EK, gewoon netjes in de rij.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:49 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Maar wat vind je ervan dat men nu aan het lobbyen is voor een versnelde naturalisatie zodat'ie nog even mee kan naar het WK? Is dat niet meten met twee maten?
Maxwell, Gomes en Alex ookquote:En Salomon heeft op grond van zijn talent ook recht om interlandvoetbal te spelen voor het land waar hij als voetballer is doorgebroken.
Jimmy Hasselbaink had dus voor Portugal kunnen uitkomen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:35 schreef VoreG het volgende:
Waarom zou Kalou geen Nederlander mogen worden? Hij kan toch de Nederlandse nationaliteit aanvragen en zodra hij die heeft kan hij gewoon in het Nederlands elftal spelen, ik zie het probleem echt niet.
Uhh zo werkt het wel, genoeg voorbeelden dat het wel zo werkt.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:31 schreef Stpan het volgende:
Nee zo werkt interland voetbal niet. Punt.
Amenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:40 schreef Stpan het volgende:
Er is toch niemand die gelooft dat Kaloetje per se voor Oranje wil uitkomen omdat hij zich zo Nederlands voelt? Omdat hij zoveel Nederlandse vrienden heeft? Omdat hij zich hier wil vestigen?
Hij wil naar een groot toernooi en in Engeland spelen. Daar kan hij Marco van Basten prima voor misbruiken, en Feyenoord komt het ook beter uit als hij een NL's passpoort heeft.
Kalou heeft mij nog nooit kunnen overtuigen dat hij heel graag Nederlander wil zijn. Hij zou eens kunnen beginnen om na al die jaren eens fatsoenlijk Nederlands te leren.
Ik juich ook nooit voor jodenquote:Op woensdag 27 april 2005 16:26 schreef devv05 het volgende:
Hij voelt zich echt geen Nederlander maar wil Nederland gewoon gebruiken om er beter van te worden..
Ik zal nooit voor 'm juichen, geen buitenlanders in Oranje
Eensquote:Op donderdag 28 april 2005 13:45 schreef Yeahinho het volgende:
Oprotten met Kalou!Liever in de voorronde uitgeschakeld met échte Nederlanders, dan de halve finale halen met van die genaturaliseerde spelers
.
't Zal me niet verbazen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:21 schreef Djekko het volgende:
Goh, wat jammerVolgend jaar zit ie in Spanje, kan ie daar proberen om Spanjaard te worden omdat ie zo'n goeie band met dat land heeft.
Ontopic:quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:46 schreef SanyoSoft het volgende:
ik hoef geen afrikaanse nikkers met afrikaanse namen in het nederlands elftal
Zeker niet na dit bericht :quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:17 schreef Cart_man het volgende:
Kan er niet mee zitten.
quote:Blijvende Kalou hekelt handelwijze Verdonk
Feyenoord-aanvaller Salomon Kalou zal na de afwijzing voor de versnelde procedure voor een Nederlands paspoort, hoogst waarschijnlijk ook volgend seizoen bij de Rotterdammers te bewonderen zijn. Ondanks de belangstelling van verschillende buitendlandse topclubs, heeft het verkrijgen van een Nederlands paspoort een hogere prioriteit.
"Onze insteek blijft Salomon aan een Nederlands paspoort te helpen, zodat hij ooit voor het Nederlands elftal kan uitkomen. Dat is zijn droom en daarom zullen we alle mogelijke wegen om in beroep te gaan bewandelen. Interesse van Valencia of andere clubs is geen thema zolang er nog enige hoop blijft op een versnelde procedure", zegt zaakwaarnemer Jan de Visser.
"Indien Kalou nu zou vertrekken naar een buitenlandse club kan hij naturalisatie vergeten. Hij gooit dan zijn twee Nederlandse jaren die meetellen in de procedure weg. Een land als Engeland komt hij zonder Nederlands paspoort niet in, wat een tweede reden zou zijn om te kiezen voor een verlengd verblijf bij Feyenoord."
Zowel De Visser als Kalou zijn het niet eens met de handelwijze van minister Verdonk en zullen hoger beroep aantekenen tegen haar eerdere beslissing. Verdonk legde wel een verklaring af via Radio 1, maar een officiële verklaring op papier, met motivatie van de minister, is er immers (nog) niet.
"Ik heb zelf nog helemaal niets gehoord", reageerde Kalou beduusd. "Dat vind ik toch wel gek als het mij zo persoonlijk aangaat." Kalou en zijn zaakwaarnemer Jan de Visser zullen met hulp van Feyenoord zo snel mogelijk beroep aantekenen. "Maar dat kan alleen met een papieren motivering van de minister in handen. We gaan er maar vanuit dat die volgende week komt", aldus De Visser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |