welk nummer is dat?quote:Op maandag 25 april 2005 04:24 schreef Excess_All het volgende:
dont phunk with my heart, ohhhhhh lalaaa, dont phunk with my heart
ik merk hetquote:Op maandag 25 april 2005 04:28 schreef Excess_All het volgende:
black eyed peas, - dont phunk with my heart
maar ga ook eens slapen, groetjes xx
Ik ga ook maar meequote:Op maandag 25 april 2005 04:28 schreef Excess_All het volgende:
black eyed peas, - dont phunk with my heart
maar ga ook eens slapen, groetjes xx
sjeetje, niet eens dag zeggen op msnquote:Op maandag 25 april 2005 04:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik ga ook maar mee
Truste peepz
Ah gut ik vind eminem ook maar zuigen.. zeur niet zeurpiet.. Wees maar blij dat ik er 1 had geopend.quote:Op maandag 25 april 2005 04:37 schreef SlimShady het volgende:
@wizarddragon
Ik ben teleurgesteld in je. Weer een zinloze, kutzuigtitel![]()
Ik ga ook slapen.
Weltrusten![]()
Duh als ik via msn gedaag zou zeggen tegen jou dan zijn we rond 5:30 er nog steeds mee bezigquote:Op maandag 25 april 2005 04:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
sjeetje, niet eens dag zeggen op msn
maar een half uur?quote:Op maandag 25 april 2005 04:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Duh als ik via msn gedaag zou zeggen tegen jou dan zijn we rond 5:30 er nog steeds mee bezig
truste
Kijk dit bedoel ik nouquote:Op maandag 25 april 2005 04:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar een half uur?
ga je niet voor een nieuw record?
maar dan nog..sneaky wegsluipen he.tsssk
je hebt zelf een uitknop op je pc hoorquote:
Neuh dat ding blijft aanquote:Op maandag 25 april 2005 05:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
je hebt zelf een uitknop op je pc hoor
moet je niet mij als excuus gaan aanwijzensweet dreams en trusten dan he
blijft aan?quote:Op maandag 25 april 2005 05:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Neuh dat ding blijft aan
* wiz drukt op petre86's laptop-uitknop.
truste
Ik wakker?.. neuh. Ik moet nog wat cd's "bestellen"quote:
Mijn excuus. Nou heel simpel, die is er nietquote:ja zeg, denk maar niet dat ik zomaar in bed duik.. ik moet morgennacht ook werken, dus ìk moet in het ritme komen he![]()
wat is jouw excuus?
jaja.. gewoon pr0n aan het downloaden dusquote:Op maandag 25 april 2005 05:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik wakker?.. neuh. Ik moet nog wat cd's "bestellen"![]()
![]()
[..]
Mijn excuus. Nou heel simpel, die is er niet
Nogmaals truste
Hallo.. ik ben jou nietquote:Op maandag 25 april 2005 05:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
jaja.. gewoon pr0n aan het downloaden dus
Wallen?? Die komen niet eens in m'n woordenlijstje voor. Althans oogwallen dan, DE wallen welquote:ik kruip maar toch in bed hoor
jij morgen met wallen onder de ogen.. kun je helemaal niet zwoel kijken
de horror
ben je nou niet moe van al dat gezwaaiquote:Op maandag 25 april 2005 05:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hallo.. ik ben jou niet![]()
[..]
Wallen?? Die komen niet eens in m'n woordenlijstje voor. Althans oogwallen dan, DE wallen wel![]()
Ja eigenlijk welquote:Op maandag 25 april 2005 05:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
ben je nou niet moe van al dat gezwaai
Echt wel, namelijk foto'squote:ik heb deze week helemaal niks gedownloaded, en de afgelopen week ook niet nee![]()
duss
Hahah ik ben nooit als 1 van de eersten wakkerquote:eens kijken wie als eerste wakker is
teld dit ook als "als eerste wakker?"quote:Op maandag 25 april 2005 05:30 schreef wizarddragon het volgende:
LOLis het toch 5:30 geworden
..
Truste.. nou jah.. ook mogguh alvast
en als ik nou zeg dat ik wèl naar bed was maar weer wakker ben geworden?quote:Op maandag 25 april 2005 06:07 schreef M1stig het volgende:
denk het niet....
Whehehe, stijve tong en fripse haren!quote:Op maandag 25 april 2005 09:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
pfff ik werd om 10 voor 8 wakker en om 8 uur zat ik alweer op mijn fietsjeik hoop dat ik de tandpasta en de gel niet verwisseld heb..
quote:
Kaakkrampquote:Op maandag 25 april 2005 10:07 schreef Haemorrhage het volgende:
[..]
je hebt vannacht drie uur gezogen?![]()
Eey, ik train iedere week mert 12 grote brede neger dansersquote:
Ja, mijn vriendje was me ERG dankbaar achterafquote:Op maandag 25 april 2005 10:07 schreef Haemorrhage het volgende:
[..]
je hebt vannacht drie uur gezogen?![]()
Met een beetje oefening voorkom je dat ook wel hoorquote:
Vangrails!quote:Op maandag 25 april 2005 12:15 schreef creno het volgende:
ik ben benieuwd wanneer ik van mijn wolk afdonder
maar voorlopig voel ik me![]()
![]()
*matras neerleg*quote:Op maandag 25 april 2005 12:15 schreef creno het volgende:
![]()
Zou een parachute niet wat effectiever zijn?quote:
En hoe had je gedacht dat ik die bij creno op z'n wolk kreeg? He?quote:Op maandag 25 april 2005 12:33 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zou een parachute niet wat effectiever zijn?
moet je niet zo snel op je wolk klimmen dan voorkom je zelf dat je er afpleurd!quote:Op maandag 25 april 2005 12:15 schreef creno het volgende:
![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 12:43 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
moet je niet zo snel op je wolk klimmen dan voorkom je zelf dat je er afpleurdt!
shove it princess!quote:Op maandag 25 april 2005 13:01 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
och jee heb je spuit 11 ook weer!!![]()
echt waar?! wat is er aan de hand mannetje vertel het eens tegen ome keizerpinguin?!quote:Op maandag 25 april 2005 13:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
shove it princess!
tis een kutdag!
![]()
welnu ome keizerpinguin, sinds ik jou heb gezien is iedere ochtend een gruwelijke straf die ik moet ondergaan, een uitzichtsloze situatie waar geen einde aan komt.quote:Op maandag 25 april 2005 13:07 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
echt waar?! wat is er aan de hand mannetje vertel het eens tegen ome keizerpinguin?!![]()
spring je toch lekker van een flat, of voor de trein probleem opgelost!!quote:Op maandag 25 april 2005 13:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
welnu ome keizerpinguin, sinds ik jou heb gezien is iedere ochtend een gruwelijke straf die ik moet ondergaan, een uitzichtsloze situatie waar geen einde aan komt.
quote:Op maandag 25 april 2005 13:13 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
spring je toch lekker van een flat, of voor de trein probleem opgelost!!![]()
![]()
![]()
ja echt compliment jaquote:Op maandag 25 april 2005 13:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
![]()
Denk ik ook eens een mens een complimentje te geven.
![]()
Puny earth-humans! When the invasion comes, you'll know who's the superior organism in this galaxy!
Wat is er jerrie? Niet geneukt dit weekend?quote:
En jij heb nog nooit van vliegtuigen gehoord??quote:Op maandag 25 april 2005 12:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En hoe had je gedacht dat ik die bij creno op z'n wolk kreeg? He?.
Ik zit niet op een wolk.
ik ben zelfs een paar keer versierdquote:Op maandag 25 april 2005 13:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat is er jerrie? Niet geneukt dit weekend?
Een paar keer zelfs?quote:Op maandag 25 april 2005 13:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben zelfs een paar keer versierd. maar nee hoor, jerre moest weer verlegen doen
.
quote:Op maandag 25 april 2005 13:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een paar keer zelfs?
Je ziet er ook gewoon te schattig uit.
as if you don't yearn for compliments such as those?quote:
Losbandig seksueel contact hebben met een andere menselijk persoon?quote:Op maandag 25 april 2005 13:43 schreef keizerpinguin het volgende:
heeft iemand nog leuke ideeën om iets te doen verveel me een beetje!?
nee das weer minderquote:Op maandag 25 april 2005 13:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Losbandig seksueel contact hebben met een andere menselijk persoon?
Dat lijkt me logisch.quote:Op maandag 25 april 2005 13:35 schreef Semisane het volgende:
Over Stuart Alan Jones gesproken.....heb van het weekend de 1ste 2 aflevering van de amerikaanse QAF gezien...naast het feit dat de afleveringen op elkaar lijken (wat wel logisch is) is de amerikaanse versie van SAJ vele malen minder dan de originele SAJ....imho uiteraard.
Wees blij, ik ben allang niet meer boeiend.quote:
losbandig seksueel contact zoeken met een niet-menselijk wezen?quote:
quote:Op maandag 25 april 2005 13:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
losbandig seksueel contact zoeken met een niet-menselijk wezen?
pffft, jij vroeg om ideeen.quote:
quote:Op maandag 25 april 2005 13:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
pffft, jij vroeg om ideeen.
Je kunt ook een hotmail account aanmaken en alle fokkers op je msn lijstje zetten
Stalken is niet netjes Kug.quote:Op maandag 25 april 2005 13:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
pffft, jij vroeg om ideeen.
Je kunt ook een hotmail account aanmaken en alle fokkers op je msn lijstje zetten
BITCHFIGHT!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 25 april 2005 13:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jullie worden goede vriendjes.
alles kan, koffie kan melk kan politiewagenquote:Op maandag 25 april 2005 13:57 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
kan ze hier ook spreken toch?
mini meeten?quote:Op maandag 25 april 2005 13:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
alles kan, koffie kan melk kan politiewagen
je kunt ook gaan mini-meeten.
daarom sta jij nog niet op mijn msn lijstjequote:Op maandag 25 april 2005 13:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Stalken is niet netjes Kug.
Oh jee.quote:Op maandag 25 april 2005 14:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
daarom sta jij nog niet op mijn msn lijstje![]()
mini-meeten jaquote:
nee dat is dwerg-meeten.quote:Op maandag 25 april 2005 14:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Meeten met Vlarp en Cybart betekent dat.
dan ga je aan je plasser trekken, en dan denk je aan Kastanovaquote:Op maandag 25 april 2005 14:06 schreef keizerpinguin het volgende:
ppffffff nou nee doe maar niet bevalt goed in mijn eentje hiero
quote:Op maandag 25 april 2005 14:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dan ga je aan je plasser trekken, en dan denk je aan Kastanova
aan het versieren?! heb ik iets gemist?!quote:Op maandag 25 april 2005 14:23 schreef Semisane het volgende:
Zo zo....het is weer als van ouds.....Kug is een pinguin aan het versieren....Wizzard komt weer eens te vroeg uit bed.....en de rest heeft bar weinig te vertellen.
Een pluim voor kug dat tie weer eens de boel aan het draaien houd in dit topic
Theorie examen rijbewijs leren weet je hoe saai dat isquote:Op maandag 25 april 2005 14:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Tssk.
dat zeg jijquote:Op maandag 25 april 2005 13:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wees blij, ik ben allang niet meer boeiend.
Met nichten lullen heeft de weg nog nooit veilig gemaakt.quote:Op maandag 25 april 2005 14:36 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Theorie examen rijbewijs leren weet je hoe saai dat isEen voetganger is: een persoon te voet. Een auto heeft meestal vier wielen..... en dat 120 pagina's lang.
had je zaterdag meer kans voor gehad, had je ook wat meer resultaat gehad misschien?!quote:Op maandag 25 april 2005 14:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
Jezus Pinguin!
jeb je niet door dat ik zwaar bezig ben om met mijn sublieme moves jou te versieren!
dat is dan meestal ook wel weer waarquote:Op maandag 25 april 2005 14:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En als ik het zeg, dan is het zo.
tsssskquote:
quote:De Al Pacino DVD-boxen gaan naar:
Twoflower
De vraag is: Waar in?quote:Op maandag 25 april 2005 14:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik moet SAJ hier toch gelijk in geven.
Geef me een voorbeeld dat ik een keer geen gelijk had?quote:Op maandag 25 april 2005 14:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat is dan meestal ook wel weer waar.
NEUHquote:Op maandag 25 april 2005 14:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
tssssk
en dan stiekum weer in bed kruipen he![]()
Owquote:ik ben er trouwens vannacht tochnachtdienst deze week is naar voren geschoven
om 23u klaar
Gefeliciteerd Twoflowerquote:oja, iedereen weet al waar ie de Al Pacino films kan zien?
[..]
Wat zijn dat voor management-tijden?quote:Op maandag 25 april 2005 14:52 schreef Semisane het volgende:Om 4 uur gaan we weer nach hause
Lees: Om 4 uur gaan we maar ff chillen in het park....als het niet te koud is that is.
En dat doe je bij voorkeur natuurlijk nog steeds op je werk?quote:Op maandag 25 april 2005 14:48 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ijsje!!
Man, ik ben nog aan het afkoelen
Ik iig niet, ik ga een half uurtje vroeger.quote:Op maandag 25 april 2005 14:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
wie zijn "we"
iets fluistert over geen bier enzoquote:Op maandag 25 april 2005 14:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geef me een voorbeeld dat ik een keer geen gelijk had?
quote:Op maandag 25 april 2005 14:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Met nichten lullen heeft de weg nog nooit veilig gemaakt.
Je komt toch op je werk om uit te rusten van het weekend? Of ben ik nu verkeerd ingelichtquote:Op maandag 25 april 2005 14:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dat doe je bij voorkeur natuurlijk nog steeds op je werk?
ik voorspel in de nabije toekomst een tijdstip waarop wij het glas heffen en duchtig zuipenquote:
Dat heb je helemaal goed...MAAR....dat moet niet langer dan 8 uur duren.quote:Op maandag 25 april 2005 14:56 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Je komt toch op je werk om uit te rusten van het weekend? Of ben ik nu verkeerd ingelicht
ik minderjarig?quote:Op maandag 25 april 2005 14:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
waar kent Wizarddragon eigenlijk als die minderjarigen van?
Blond19 en Petre86
Ik ben niet minderjarigquote:Op maandag 25 april 2005 14:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
waar kent Wizarddragon eigenlijk als die minderjarigen van?
Blond19 en Petre86
je hebt ook niet bepaalt moeite gedaan om mijn aandacht te krijgen wel?quote:Op maandag 25 april 2005 14:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
tssss, zaterdag zag je me niet eens staan. Toen heb ik heimelijk van veraf gekeken.
Nee, dan moet ik thuis uit gaan rusten. Ook geen optie!quote:Op maandag 25 april 2005 15:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal goed...MAAR....dat moet niet langer dan 8 uur duren.
Nabij... mag je dat tegenwoordig ook al in combinatie met jaren gebruiken?quote:Op maandag 25 april 2005 14:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik voorspel in de nabije toekomst een tijdstip waarop wij het glas heffen en duchtig zuipen.
Nee, daar is thuis immers niet voor. Uitrusten stel je voor.quote:Op maandag 25 april 2005 15:03 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik thuis uit gaan rusten. Ook geen optie!
A waste of resources.quote:Op maandag 25 april 2005 15:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, daar is thuis immers niet voor. Uitrusten stel je voor.
Dat gaat je niets aanquote:Op maandag 25 april 2005 15:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
dat beantwoord nog niet de vraag waar Wizzarddragon jullie van kent.
Ach, ik zag dat je geen interesse in mij had, dus deed ik ook geen moeite meerquote:Op maandag 25 april 2005 15:02 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
je hebt ook niet bepaalt moeite gedaan om mijn aandacht te krijgen wel?![]()
Oh nee. Klopt.quote:Op maandag 25 april 2005 15:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik ken je niet.
*iets over koninginnedag mauwt....*quote:Op maandag 25 april 2005 15:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nabij... mag je dat tegenwoordig ook al in combinatie met jaren gebruiken?
dan vullen we de vraag zelf op en geven we Boebiedoe weer nieuw materiaal voor z'n lijstje.quote:
mij kent ie uit een multi-msn sessie doe door bonnie gestart was geloof ikquote:Op maandag 25 april 2005 15:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
dat beantwoord nog niet de vraag waar Wizzarddragon jullie van kent.
dan ken ik jou ook.quote:Op maandag 25 april 2005 15:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
mij kent ie uit een multi-msn sessie doe door bonnie gestart was geloof ik
zelfde met ryan
Tja....quote:Op maandag 25 april 2005 14:52 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor management-tijden?
Nothing happendquote:Op maandag 25 april 2005 15:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dan vullen we de vraag zelf op en geven we Boebiedoe weer nieuw materiaal voor z'n lijstje.
of je hebt gewoon geen zin in het feit dat anderen het weten.quote:Op maandag 25 april 2005 15:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
als je een vraag niet beantwoord dan geef je de mensen zelf de kans om een antwoord te verzinnen dat het meest waarschijnlijke is in hun gedachtengang. Door de vraag te ontwijken en weigeren te beantwoorden, geef je het signaal af dat het antwoord sociaal gezien niet volledig acceptabel is, het antwoord is namelijk zo geheim dat het niet in het openbaar mag worden gegeven.
kan maarzoquote:Op maandag 25 april 2005 15:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dan ken ik jou ook.
Bonnie is een stomme muts met haar multi-msn-gang-bangs
Ik en de rest van de afdeling....Om even heel duidelijk te zijn...ik ga dan naar het park wellicht om daar een beetje de luie harry uit te hangen...de rest van de afdeling gaat dan naar hun kinderen toe.....een verantwoordelijkheid die ik, gelukkig, niet te delen.quote:Op maandag 25 april 2005 14:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
wie zijn "we"
quote:Op maandag 25 april 2005 15:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
volgens google is dit een "hot hunk"
[afbeelding]
volgens google is dit een gewone "hunk"
[afbeelding]
Hummie is te soft met haar methodes! Die muts zoekt nog naar feiten! Je pakt gewoon iemand die geen antwoord wil geven op een vraag en geeft dan vervolgens zelf antwoord voor die persoon.quote:Op maandag 25 april 2005 15:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
of je hebt gewoon geen zin in het feit dat anderen het weten.
ga es bij de prive werken ofzo, hummie kan je goed gebruiken!.
Nee, ik doe alsof! (Daarvoor ben je ICT-er he...quote:Op maandag 25 april 2005 15:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ben je gewoon weer met je werk bezig.
dit waren dan ook de enige 2 foto's die ik mooi vond van hemquote:Op maandag 25 april 2005 15:23 schreef Cybart het volgende:
Ashton is ugly and he sucks... (en niet eens letterlijk)
Ik zie waar jij op valtquote:Op maandag 25 april 2005 15:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
nee dank je, ik val niet op jonetjes zoals jij
Ik zie er maar 2 die de moeite waard zijn. Derde van links (onder) Tweede van rechts (rechtsonder) . De rest stelt niets voor.quote:Op maandag 25 april 2005 15:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
en voor blond19 dan... een overzicht van alle Mr. Teen Venezuela 2005 deelnemers:
[afbeelding]
David Cho-Chi-Cha-Chochachi?quote:Op maandag 25 april 2005 16:19 schreef creno het volgende:
en toen was creno terug !
met een plaatje
[afbeelding]
misschien hij wel op jouquote:Op maandag 25 april 2005 17:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
daar kan ik het niet op
hij is wel goed geproportioneerd... niet een al te klein hoofd ofzo...quote:
en de award voor de meest valse nicht gaat naarquote:Op maandag 25 april 2005 17:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hij is wel goed geproportioneerd... niet een al te klein hoofd ofzo...![]()
whatever.... uni-brow loverquote:Op maandag 25 april 2005 17:18 schreef creno het volgende:
[..]
en de award voor de meest valse nicht gaat naar
*tromgeroffel*
KUGARI KEN![]()
quote:
Wat heb je gedaan vandaag dat je NU pas er bent?quote:Op maandag 25 april 2005 17:29 schreef Weemz het volgende:
hoi!
neequote:Op maandag 25 april 2005 17:37 schreef SlimShady het volgende:
Hoi allemaal![]()
Fokking hele dag internet down. K_t Chello![]()
Iemand nog wat leuks te vertellen?![]()
Even denken... Oh ja! Posters voor de studievereniging gemaakt en 's middags een tentamen...quote:Op maandag 25 april 2005 17:44 schreef Blond19 het volgende:
Wat heb je gedaan vandaag dat je NU pas er bent?![]()
Ik heb de hele dag zitten leren aan de theorie voor rijexamen. Met pauze's van minimaal 1 uurquote:Op maandag 25 april 2005 17:46 schreef Weemz het volgende:
[..]
Even denken... Oh ja! Posters voor de studievereniging gemaakt en 's middags een tentamen...
En jij kijkt te veel porno waardoor je denkt dat het gemiddelde 19+ isquote:
Die theorie is toch niet zo moeilijkquote:Op maandag 25 april 2005 17:47 schreef Blond19 het volgende:
Ik heb de hele dag zitten leren aan de theorie voor rijexamen. Met pauze's van minimaal 1 uur![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 17:46 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Hee, leuk om je weer eens te 'zien'![]()
't is wel miniem hoor.quote:Op maandag 25 april 2005 17:49 schreef Ang3l het volgende:
En jij kijkt te veel porno waardoor je denkt dat het gemiddelde 19+ is
I'm not in the mood to talk about myself. Laten we het erop houden dat het wel OK met mij gaat.quote:Op maandag 25 april 2005 17:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Wat een eng enthousiast welkom!
Hai!
Hoe gaat'ie?
Ik vind dat voor slappe toestand nog wel meevallen hoor. Tenzij het een vleeslul is en er niks meer bij komtquote:
quote:Op maandag 25 april 2005 17:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
goeieavond allemaal..
ik begon 1 avond van te voren met theorie..
7 fout toen
toen 2 dagen van te voren begonne
Monstrosities!quote:Op maandag 25 april 2005 17:52 schreef Blond19 het volgende:
Sommige slappe lullen groeien wel 20 cm als ze stijf worden hoor![]()
Uhm... damn, ff denken. Bij van der Schoot in Deurne?quote:Op maandag 25 april 2005 17:57 schreef Cybart het volgende:
ang3l.... ik ben nog ergens geweest vandaag...
dat verwacht je nooit
ineensquote:Op maandag 25 april 2005 17:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, stel in slappe toestand 5 cm, en dan ineens 25.
Ab-surd en schrik-barend..
What de fok?! Egwoar?!quote:Op maandag 25 april 2005 17:58 schreef creno het volgende:
ik ben blij
want op 4 mei
reunion in de danssalon
waar bijna alles kon
zou de naakte man ook komen ?
Ik ga hem niet laten verkleinen ofzoquote:Op maandag 25 april 2005 17:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, stel in slappe toestand 5 cm, en dan ineens 25.
Ab-surd en schrik-barend..
Vooral lui en nog meer geestelijk intensief, heb een erg ongezond ritme gehad (vrijdag de hele dag druk, zaterdagochtend om 5u op, geslapen, bladiebla), ik hoop morgen weer naar behoren te functionerenquote:Op maandag 25 april 2005 17:53 schreef SlimShady het volgende:
[..]
I'm not in the mood to talk about myself. Laten we het erop houden dat het wel OK met mij gaat.
Hoe was jouw dag?
JAAAAAAAAAquote:
de organisator van Washh (wel voor schoolzaken, maar toch)quote:Op maandag 25 april 2005 17:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm... damn, ff denken. Bij van der Schoot in Deurne?
De Mac in Veldhoven?
Bruce Dance Factory?
De TvT?
Lei?quote:Op maandag 25 april 2005 18:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
de organisator van Washh (wel voor schoolzaken, maar toch)
Oke oke ...quote:Op maandag 25 april 2005 18:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
25cm yeah right..
Staat die 19 voor je leeftijd?.
Gezienquote:Op maandag 25 april 2005 18:00 schreef creno het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA
ik wilde de flyer kopieren en plakken ! maar dat lukte niet, was beveiligd !
ga snel kijken op de homepage ! en dan bij verwachte agenda
inderdaad,quote:Op maandag 25 april 2005 18:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lei?
Ha dje nog gemopperd over het ontbreken van mij op de gastenlijst?
(ik wle namelijk)
quote:Op maandag 25 april 2005 18:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
What makes you think I'd even wanna try?.
Ik had wel geklaagd. Kreeg meteen post thuis van de weekquote:Op maandag 25 april 2005 18:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
inderdaad,
en nee ik had niet voor je geklaagd... dat wist ik namenlijk niet
ken hem verder niet, heb hem toevallig vandaag een kwartiertje gesproken omdat ik een paar dagen voor hem ga werkenquote:Op maandag 25 april 2005 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had wel geklaagd. Kreeg meteen post thuis van de week
Maar is wel een leuke meneer vind ik
ik stond op de gastenlijst van Betty Fordquote:Op maandag 25 april 2005 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had wel geklaagd. Kreeg meteen post thuis van de week
Maar is wel een leuke meneer vind ik
Coolquote:Op maandag 25 april 2005 18:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
ken hem verder niet, heb hem toevallig vandaag een kwartiertje gesproken omdat ik een paar dagen voor hem ga werken
het ging gisteren ook al rond in las palmas (BFC)quote:Op maandag 25 april 2005 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gezien
En ik zag Frequence op de flyer staanHeerlijk.
Marco V, Bejamin Batesook leuk (gelukkig die sukkel van een Fedde le Grand niet)
Ik heb al meteen wat mails rondgestuurd
Jerruh!!!quote:Op maandag 25 april 2005 18:10 schreef Jerruh het volgende:
robbert. lukt het allemaal een beetje!?
.
waarschijnlijk als ie wakker isquote:Op maandag 25 april 2005 18:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
maar Ang3l seriously, that guy has NO penis whatsoever
wanneer is Keizerpinguin weer hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |