A waste of resources.quote:Op maandag 25 april 2005 15:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, daar is thuis immers niet voor. Uitrusten stel je voor.
Dat gaat je niets aanquote:Op maandag 25 april 2005 15:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
dat beantwoord nog niet de vraag waar Wizzarddragon jullie van kent.
Ach, ik zag dat je geen interesse in mij had, dus deed ik ook geen moeite meerquote:Op maandag 25 april 2005 15:02 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
je hebt ook niet bepaalt moeite gedaan om mijn aandacht te krijgen wel?![]()
Oh nee. Klopt.quote:Op maandag 25 april 2005 15:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik ken je niet.
*iets over koninginnedag mauwt....*quote:Op maandag 25 april 2005 15:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nabij... mag je dat tegenwoordig ook al in combinatie met jaren gebruiken?
dan vullen we de vraag zelf op en geven we Boebiedoe weer nieuw materiaal voor z'n lijstje.quote:
mij kent ie uit een multi-msn sessie doe door bonnie gestart was geloof ikquote:Op maandag 25 april 2005 15:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
dat beantwoord nog niet de vraag waar Wizzarddragon jullie van kent.
dan ken ik jou ook.quote:Op maandag 25 april 2005 15:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
mij kent ie uit een multi-msn sessie doe door bonnie gestart was geloof ik
zelfde met ryan
Tja....quote:Op maandag 25 april 2005 14:52 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor management-tijden?
Nothing happendquote:Op maandag 25 april 2005 15:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dan vullen we de vraag zelf op en geven we Boebiedoe weer nieuw materiaal voor z'n lijstje.
of je hebt gewoon geen zin in het feit dat anderen het weten.quote:Op maandag 25 april 2005 15:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
als je een vraag niet beantwoord dan geef je de mensen zelf de kans om een antwoord te verzinnen dat het meest waarschijnlijke is in hun gedachtengang. Door de vraag te ontwijken en weigeren te beantwoorden, geef je het signaal af dat het antwoord sociaal gezien niet volledig acceptabel is, het antwoord is namelijk zo geheim dat het niet in het openbaar mag worden gegeven.
kan maarzoquote:Op maandag 25 april 2005 15:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dan ken ik jou ook.
Bonnie is een stomme muts met haar multi-msn-gang-bangs
Ik en de rest van de afdeling....Om even heel duidelijk te zijn...ik ga dan naar het park wellicht om daar een beetje de luie harry uit te hangen...de rest van de afdeling gaat dan naar hun kinderen toe.....een verantwoordelijkheid die ik, gelukkig, niet te delen.quote:Op maandag 25 april 2005 14:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
wie zijn "we"
quote:Op maandag 25 april 2005 15:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
volgens google is dit een "hot hunk"
[afbeelding]
volgens google is dit een gewone "hunk"
[afbeelding]
Hummie is te soft met haar methodes! Die muts zoekt nog naar feiten! Je pakt gewoon iemand die geen antwoord wil geven op een vraag en geeft dan vervolgens zelf antwoord voor die persoon.quote:Op maandag 25 april 2005 15:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
of je hebt gewoon geen zin in het feit dat anderen het weten.
ga es bij de prive werken ofzo, hummie kan je goed gebruiken!.
Nee, ik doe alsof! (Daarvoor ben je ICT-er he...quote:Op maandag 25 april 2005 15:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ben je gewoon weer met je werk bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |