Theorie examen rijbewijs leren weet je hoe saai dat isquote:Op maandag 25 april 2005 14:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Tssk.
dat zeg jijquote:Op maandag 25 april 2005 13:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wees blij, ik ben allang niet meer boeiend.
Met nichten lullen heeft de weg nog nooit veilig gemaakt.quote:Op maandag 25 april 2005 14:36 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Theorie examen rijbewijs leren weet je hoe saai dat isEen voetganger is: een persoon te voet. Een auto heeft meestal vier wielen..... en dat 120 pagina's lang.
had je zaterdag meer kans voor gehad, had je ook wat meer resultaat gehad misschien?!quote:Op maandag 25 april 2005 14:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
Jezus Pinguin!
jeb je niet door dat ik zwaar bezig ben om met mijn sublieme moves jou te versieren!
dat is dan meestal ook wel weer waarquote:Op maandag 25 april 2005 14:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En als ik het zeg, dan is het zo.
tsssskquote:
quote:De Al Pacino DVD-boxen gaan naar:
Twoflower
De vraag is: Waar in?quote:Op maandag 25 april 2005 14:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik moet SAJ hier toch gelijk in geven.
Geef me een voorbeeld dat ik een keer geen gelijk had?quote:Op maandag 25 april 2005 14:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat is dan meestal ook wel weer waar.
NEUHquote:Op maandag 25 april 2005 14:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
tssssk
en dan stiekum weer in bed kruipen he![]()
Owquote:ik ben er trouwens vannacht tochnachtdienst deze week is naar voren geschoven
om 23u klaar
Gefeliciteerd Twoflowerquote:oja, iedereen weet al waar ie de Al Pacino films kan zien?
[..]
Wat zijn dat voor management-tijden?quote:Op maandag 25 april 2005 14:52 schreef Semisane het volgende:Om 4 uur gaan we weer nach hause
Lees: Om 4 uur gaan we maar ff chillen in het park....als het niet te koud is that is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |