Eey, ik train iedere week mert 12 grote brede neger dansersquote:
Ja, mijn vriendje was me ERG dankbaar achterafquote:Op maandag 25 april 2005 10:07 schreef Haemorrhage het volgende:
[..]
je hebt vannacht drie uur gezogen?![]()
Met een beetje oefening voorkom je dat ook wel hoorquote:
Vangrails!quote:Op maandag 25 april 2005 12:15 schreef creno het volgende:
ik ben benieuwd wanneer ik van mijn wolk afdonder
maar voorlopig voel ik me![]()
![]()
*matras neerleg*quote:Op maandag 25 april 2005 12:15 schreef creno het volgende:
![]()
Zou een parachute niet wat effectiever zijn?quote:
En hoe had je gedacht dat ik die bij creno op z'n wolk kreeg? He?quote:Op maandag 25 april 2005 12:33 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zou een parachute niet wat effectiever zijn?
moet je niet zo snel op je wolk klimmen dan voorkom je zelf dat je er afpleurd!quote:Op maandag 25 april 2005 12:15 schreef creno het volgende:
![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 12:43 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
moet je niet zo snel op je wolk klimmen dan voorkom je zelf dat je er afpleurdt!
shove it princess!quote:Op maandag 25 april 2005 13:01 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
och jee heb je spuit 11 ook weer!!![]()
echt waar?! wat is er aan de hand mannetje vertel het eens tegen ome keizerpinguin?!quote:Op maandag 25 april 2005 13:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
shove it princess!
tis een kutdag!
![]()
welnu ome keizerpinguin, sinds ik jou heb gezien is iedere ochtend een gruwelijke straf die ik moet ondergaan, een uitzichtsloze situatie waar geen einde aan komt.quote:Op maandag 25 april 2005 13:07 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
echt waar?! wat is er aan de hand mannetje vertel het eens tegen ome keizerpinguin?!![]()
spring je toch lekker van een flat, of voor de trein probleem opgelost!!quote:Op maandag 25 april 2005 13:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
welnu ome keizerpinguin, sinds ik jou heb gezien is iedere ochtend een gruwelijke straf die ik moet ondergaan, een uitzichtsloze situatie waar geen einde aan komt.
quote:Op maandag 25 april 2005 13:13 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
spring je toch lekker van een flat, of voor de trein probleem opgelost!!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |