quote:Op maandag 25 april 2005 13:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
losbandig seksueel contact zoeken met een niet-menselijk wezen?
pffft, jij vroeg om ideeen.quote:
quote:Op maandag 25 april 2005 13:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
pffft, jij vroeg om ideeen.
Je kunt ook een hotmail account aanmaken en alle fokkers op je msn lijstje zetten
Stalken is niet netjes Kug.quote:Op maandag 25 april 2005 13:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
pffft, jij vroeg om ideeen.
Je kunt ook een hotmail account aanmaken en alle fokkers op je msn lijstje zetten
BITCHFIGHT!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 25 april 2005 13:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jullie worden goede vriendjes.
alles kan, koffie kan melk kan politiewagenquote:Op maandag 25 april 2005 13:57 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
kan ze hier ook spreken toch?
mini meeten?quote:Op maandag 25 april 2005 13:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
alles kan, koffie kan melk kan politiewagen
je kunt ook gaan mini-meeten.
daarom sta jij nog niet op mijn msn lijstjequote:Op maandag 25 april 2005 13:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Stalken is niet netjes Kug.
Oh jee.quote:Op maandag 25 april 2005 14:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
daarom sta jij nog niet op mijn msn lijstje![]()
mini-meeten jaquote:
nee dat is dwerg-meeten.quote:Op maandag 25 april 2005 14:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Meeten met Vlarp en Cybart betekent dat.
dan ga je aan je plasser trekken, en dan denk je aan Kastanovaquote:Op maandag 25 april 2005 14:06 schreef keizerpinguin het volgende:
ppffffff nou nee doe maar niet bevalt goed in mijn eentje hiero
quote:Op maandag 25 april 2005 14:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dan ga je aan je plasser trekken, en dan denk je aan Kastanova
aan het versieren?! heb ik iets gemist?!quote:Op maandag 25 april 2005 14:23 schreef Semisane het volgende:
Zo zo....het is weer als van ouds.....Kug is een pinguin aan het versieren....Wizzard komt weer eens te vroeg uit bed.....en de rest heeft bar weinig te vertellen.
Een pluim voor kug dat tie weer eens de boel aan het draaien houd in dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |