quote:Uit Italie komen de berichten dat middenvelder Pirlo de training op zondag gewoon kon afwerken en fit genoeg is bevonden voor deelname aan het duel tegen PSV. Over de conditie van Stam, die zaterdag uitviel, zijn de Italianen gematigd positief. Morgen moet duidelijk worden of hij kan spelen.
En hier verderquote:De Griekse arbiter Kyros Vassaras heeft dinsdagavond de leiding over de wedstrijd tussen AC Milan en PSV in de halve finale UEFA Champions League. Vassaras is geen onbekende voor de Eindhovense ploeg.
De Griek floot in het seizoen 2000/2001 de UEFA Cup-wedstrijd van PSV tegen AC Parma. PSV won dat duel in Eindhoven met 2-1. Vassaras wordt dinsdag geassisteerd door Simeon Tsolakidis en Panagiotis Mavropoulos. De vierde official is Georgios Kasnaferis. Allen zijn zij afkomstig uit Griekenland.
stiekem hoop ik van niet....quote:Op maandag 25 april 2005 00:06 schreef Suijk het volgende:
Doet Stam nou wel of niet mee?
Tevreden met 1-0, 1-1, 0-0 en 2-1quote:Op maandag 25 april 2005 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Om 21.00 vertrekken met de bus. Daar zie ik wel weer tegenop, 13 uur lang in de bus...
Met wat voor uitslagen zijn de mensen hier eigenlijk tevreden? Ikzelf zou een 2-1 nederlaag al als redelijk resultaat zien.
1-0 vind ik wat minder, ik wil eigenlijk persé een uitdoelpunt.quote:Op maandag 25 april 2005 13:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tevreden met 1-0, 1-1, 0-0 en 2-1
Zeeeeeeeeeeeeeeeeer tevreden met alle winst voor PSV
Ontevreden met verlies met 2 of meer goals![]()
Niet ideaal maar nog steeds kansrijk voor de return al wordt dan wel heel lastig.quote:Op maandag 25 april 2005 13:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1-0 vind ik wat minder, ik wil eigenlijk persé een uitdoelpunt.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 25 april 2005 13:30 schreef BZ het volgende:
Voor het eerst ben ik Europees gezien voor een Italiaanse ploeg.
quote:Op maandag 25 april 2005 13:48 schreef Suijk het volgende:
Ik ben wel voor psv in deze halve finale, maar vrees toch dat het (eindelijk) het eindstation is.
Kansloos tegen Lyon dachten volgens mij toch maar weinig mensen. Maar Milan is wel een stukje beter dan Lyon schat ik zo in.quote:Op maandag 25 april 2005 13:54 schreef J-Will het volgende:
ach tegen Lyon dacht ook iedereen dat we kansloos waren![]()
Erg jammer inderdaadquote:Op maandag 25 april 2005 18:12 schreef Suijk het volgende:
4 mei wordt de return gespeeld he? Vinden jullie dat kunnen, op dodenherdenking?
Ja, dat vind ik wel kunnen.quote:Op maandag 25 april 2005 18:12 schreef Suijk het volgende:
4 mei wordt de return gespeeld he? Vinden jullie dat kunnen, op dodenherdenking?
Ja kan best, ik heb 's middags tentamen dus het kwam niet echt uit als het die dag ervoor werd gespeeldquote:Op maandag 25 april 2005 18:12 schreef Suijk het volgende:
Nou gelukkig geen sibon dat zou wel erg zijnquote:Op maandag 25 april 2005 20:25 schreef Djekko het volgende:
Vermoedelijke opstelling PSV [wijzig]
De verwachting is, zo wordt gemeld uit Milaan dat Hiddink inderdaad doorgaat op de al eerder geuitte verwachtingen met Farfan in de spits en Beasley naast hem. De beweeglijke Park moet daarachter de verbinding tussen middenveld en aanval gaan verzorgen.
Vermoedelijk opstelling PSV:
Gomes,
Ooijer, Alex, Bouma, Lee
Van Bommel, Vogel, Park, Cocu
Farfan en Beasley.
Als het Franse voetbal Nederland wel lekker ligt, waarom kon Ajax dan niet van Auxerre winnen??quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:34 schreef Shreyas het volgende:
PSV krijgt voor het eerst een echte tegenstander. Dat PSV de franse ploegen onder de duim heeft is bekend en niet zo moeilijk, het franse voetbal ligt Nederland wel namelijk. Maar Europa is meer dan alleen Frankrijk. PSV heeft op zich gelukkig geloot en daarom kwamen ze zover. Nu hebben ze een echte tegenstander van formaat, eentje met kwaliteit en historie.
Als PSV kan winnen van AC Milan (of in ieder geval de finale kunnen halen), dan hebben ze pas echt overtuigd in de Champions League. Maar wellicht zal het ze niet lukken![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De persvoorlichter van AC Milan hoopt dat PSV wint
waar kan ik tekenen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:21 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik ga voor een 1-1 stuntjeWat denken jullie?
quote:
quote:26-04-2005
Milanese perschef hoopt dat PSV wint
Door Renate Verhoofstad
Er bestond altijd al een hechte band tussen Nederland en voetbalclub AC Milan. Vooral sinds aan het einde van de jaren 80 het supertrio Gullit, Rijkaard en Van Basten er furore maakte.
Nog altijd heeft de Milanese club drie Nederlandse spelers op de loonlijst staan (Seedorf, Stam en Esajas). En een half-Nederlandse perschef bovendien. Anthony Sogus (foto, 34) heeft een Nederlandse moeder en een Italiaanse vader en werkt sinds 2000 op de afdeling persvoorlichting van AC Milan.
Hoe ben bij AC Milan belandt?
Sogus: ,,Nadat ik mijn studie politicologie aan de Universiteit van Milaan had afgerond, heb ik een master communicatie gevolgd. Voor mijn stage belandde ik in 2000 op de persafdeling van AC Milan, precies in een periode dat er wat problemen waren in de verstandhouding tussen Milan en Ajax. Het kwam onze president Adriano Galliani goed uit dat ik Nederlands verstond. Ik heb toen veel contact gehad met David Endt van Ajax. Daarna ben ik blijven hangen. Die Nederlandse achtergrond kwam wel vaker van pas. Toen Milan een paar jaar geleden tegen Roda JC speelde voor de UEFA Cup, was ik de enige bij de club die de spelers van Roda kende. Daar keken ze wel van op natuurlijk.''
Wat is je familie-achtergrond?
,,Mijn vader en moeder hebben elkaar 40 jaar geleden leren kennen in Arnhem. Mijn vader was voor zijn werk als diamantslijper in Nederland. Het was liefde op het eerste gezicht. Ik heb 12 jaar van mijn leven in Nederland gewoond. Ik heb veel Nederlandse vrienden en familie en ga regelmatig terug om iedereen op te zoeken. De laatste keer was een maand geleden. Ik ben ook nog langebaan-schaatser geweest. Toch ook een tamelijk Nederlandse sport. Aan het einde van de jaren 90 heb ik zelfs nog aan World Cups meegedaan. Ik ben goed bevriend met Roberto Sighel en ken Falko Zandstra en Rintje Ritsma persoonlijk.''
Heb je als halve Nederlander veel contact met Stam en Seedorf? ,,
Helemaal niet. Misschien zelfs het tegenovergestelde. Ik vind dat je als perschef sowieso zoveel mogelijk afstand moet houden tot de spelers. Maar als ik dan toch een speler moet noemen met wie ik af en toe ook privé om ga, dan is het met de Deen Thomas Helveg (voormalig Milan-speler, nu actief bij Norwich City, red.), een bijzonder aardige en bescheiden jongen.''
Zet je alles opzij voor het voetbal?
,,Nee hoor. Ik ben niet zó bezig met voetbal. Dat klinkt misschien gek voor iemand die bij een club als Milan werkt, maar ik wil vooral mijn werk goed doen. In vriendjes worden met spelers ben ik niet geïnteresseerd.''
Wie moet er winnen vanavond?
,,PSV.''
Bizar. Wel geinig.quote:
Op een bierviltje onder het vaasje die je me trakteert voor de wedstrijd?quote:
dealquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:48 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Op een bierviltje onder het vaasje die je me trakteert voor de wedstrijd?
Zeker voor psv: 'Famous for not traveling'quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:38 schreef Xenomaniac het volgende:
Heb ik nou goed gehoord dat er 7000 supporters meereizen?
Da's een flink aantal.
Meen je dat nou echt? Ik dacht dat je in 't andere topic een geintje maaktequote:Op dinsdag 26 april 2005 14:42 schreef SCH het volgende:
Jammer van Van Bommel
Ga je dat in elk PSV-topic zeggen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:42 schreef SCH het volgende:
Jammer van Van Bommel
* SCH is nooit grappigquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt? Ik dacht dat je in 't andere topic een geintje maakte
Ik hoop een dikke afslachting voor Milanquote:
2-0 inderdaadquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:03 schreef Cart_man het volgende:
Weet zeker dat psv verliest.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:03 schreef Cart_man het volgende:
hey de altijd gezellige Cart_manquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:03 schreef Cart_man het volgende:
Dat dacht men ook toen we tegen Monaco en Olympique moestenquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:03 schreef Cart_man het volgende:
Alleen is Milan wereldtop en die andere 2 nietquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:42 schreef Djekko het volgende:
[..]
Dat dacht men ook toen we tegen Monaco en Olympique moesten
Punt voor jou.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alleen is Milan wereldtop en die andere 2 niet
Ik mag toch best een mening geven, ken je het niet hebben ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey de altijd gezellige Cart_man
Van der Sar zit vast voor de buis vanavondquote:De Italianen verbeteren zelfs een Champions League-record als ze tegen PSV 'de nul houden'. Milan heeft dan zeven CL-wedstrijden op rij geen tegendoelpunt geïncasseerd. De ploeg deelt het record momenteel met Ajax en Panathinaikos, die beiden in het seizoen 1995/1996 zes CL-duels achter elkaar het doel schoonhielden.
In totaal zijn Milan-doelman Dida en tweede keeper Christian Abbiati 524 minuten niet gepasseerd in Europees verband. Edwin van der Sar is recordhouder. De Nederlander liet namens Ajax in het seizoen 1995/1996, waarin de CL-finale verloren ging tegen Juventus, 658 minuten geen bal door.
Dat record kan er dan vanavond toch nog niet aan gaan?quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:56 schreef okee6 het volgende:
PSV wil uiteraard scoren vanavond, maar wat hiervan te denken ...
[..]
Van der Sar zit vast voor de buis vanavond
Qua aantal wedstrijden welquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat record kan er dan vanavond toch nog niet aan gaan?
Nou maar hopen dat het niveau van deze scheids hoger is. Hoorde dat hij nogal snel met de kaarten wappert.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:41 schreef DIGGER het volgende:
Vanmorgen op het journaal in Italie: Stam en Pirlo zijn speelklaar.
In de media wordt rond deze wedstrijd ook voortdurend Italie - Korea weer aangehaald, met Hiddink als coach toen en een draak van een amateuristische thuisfluiter als scheids.
Waren Rosenborg en AS Monaco ook niet zoveel duels achter elkaar ongeslagen ? Wie zegt dat er vanavond geen einde aan deze reeks van ongeslagen halve finales. (ik hoop het in ieder geval, maar ik ben eerlijk gezegd ook blij met een 1-1)quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:41 schreef DIGGER het volgende:
Milan heeft overigens in 15 halve finale duels om de CL/EC1 (ook even de 'uitwedstrijd' tegen Inter 2 jaar gelee meegerekend) nog nooit verloren, slechts 2 keer gelijkgespeeld (1-1) en de overige 13 allemaal gewonnen.
En gelijkspel voor PSV, al is het een (linke) 0-0, zou dus al een wereldprestatie zijn.
Dit is de CL toch..quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:47 schreef Chadi het volgende:
Milan kan wel degelijk jagend spelen hoor. Kijk maar naar wedstrijden waarin ze moeten scoren. Dan hangen ze niet achterover zoals bij een voorsprong of in de CL waarin ze niet hoeven te scoren in de 90 minuten.
quote:
7.000quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:55 schreef PLAE@ het volgende:
Hoeveel man is er afgereisd?
edit: 7000 dus.
hele prestatie voor psv![]()
ja dat zou wel wat zijn, dat laatste.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:46 schreef Radegast het volgende:
Doodsaaie 1-0, plus geel voor Mark van Bommel.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:52 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik hoop echt dat ze het goed doen, vreemd..
Cocu..quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:04 schreef Ambrosius het volgende:
Wie staat er nog meer 'op scherp'?
nope, en Hiddink is in Tilburg om Willem II alvast te bestuderen voor de Amstel Cup finale.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:09 schreef PPWB84 het volgende:
Speelt van Bommel nu wel of niet mee?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:10 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Hiddink is in Tilburg om Willem II alvast te bestuderen voor de Amstel Cup finale.
Kon toch zijn?quote:
Jawelquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kon toch zijn?Hij was er ook niet om het kampioenschap te vieren.....
Hij was er welquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kon toch zijn?Hij was er ook niet om het kampioenschap te vieren.....
Vergeet Hans Gillhaus nietquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:04 schreef tong80 het volgende:
Linskens
Na Berry de grootste held.
Waar halen jullie ze toch vandaan ?
Ik ga lekker voor de buis kijken, kun je het wat beter volgen dan achter de pc..quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:07 schreef Bananenman het volgende:
Dit wordt dus het slowchattopic voor straks? Mooi.
Hiddink was er tegen Vitesse wel ... maar niet bij de halve finale tegen Feyenoord voor de ACquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je loopt me in de maling te nemen he?
Ik kan tv kijken vanaf deze positie, dus ik denk dat ik het combineer. Multitasken is okayquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ga lekker voor de buis kijken, kun je het wat beter volgen dan achter de pc..
Neequote:Op dinsdag 26 april 2005 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je loopt me in de maling te nemen he?
quote:"They call me McDonald's because they think that all Americans eat is McDonald's. Then they'll call me 'Hamburger,' too. If I'm going to eat, they'll be like, 'Beasley, where you going to eat — McDonald's?' " Beasley says with a laugh.
Beasley, who is French-fry skinny, prefers large steaks at his favorite local joint, Rodeo. "He's really American," says van Bommel
Dat kan hier ook, maar toch kies ik voor alleen de tvquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik kan tv kijken vanaf deze positie, dus ik denk dat ik het combineer. Multitasken is okay![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:18 schreef JaWi het volgende:
Forza Milan!
Oh zoquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hiddink was er tegen Vitesse wel ... maar niet bij de halve finale tegen Feyenoord voor de AC
TV-kaart.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ga lekker voor de buis kijken, kun je het wat beter volgen dan achter de pc..
Opstelling was allang gegevenquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:23 schreef Ambrosius het volgende:
Vergeet Jack nou om de opstelling te vragen?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh God hij moet even blij doen met z'n nieuwe aanschaf![]()
Idd, verliezen mag. Bij meer dan één doelpunt voor Milan moet PSV er ook één maken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:25 schreef nozem het volgende:
Verliezen met 2-1 mag, maar a.u.b geen 2-0 of 3-0 voor Milan, want dan is het waarschijnlijk bekeken.
Dan voel jeje tenminste niet alleenquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:27 schreef JaWi het volgende:
Fucking Dr_Flash, het enige wat je hier komt doen is je posts opkrikken.
Dat zie ik jou ook wel eens doen in een aantal topicsquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:27 schreef JaWi het volgende:
Fucking Dr_Flash, het enige wat je hier komt doen is je posts opkrikken.
Dat zei je net ook al cultiequote:Op dinsdag 26 april 2005 20:25 schreef cultheld het volgende:
Ik zet 15 euro in op een gelijkspel voor PSV
Wat ben jij nou voor fan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:25 schreef cultheld het volgende:
Ik zet 15 euro in op een gelijkspel voor PSV
Ik heb die hele gast nog nooit in VBL gezien en nu vliegen de nutteloze offtopic opmerkingen over het schermquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zie ik jou ook wel eens doen in een aantal topics.
Ik heb ook 5 euro op winst voor PSV gezet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor fan.PSV GAAT WINNEN!!
En of ik die heb.quote:
Ned. 2 ja. Op dit moment alleen ff Sporza, net als in elke reclame op Ned. 2.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Welke zender kijken jullie trouwens? Ik NL2
Is het niet ergens op internet te zien?quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik schakel tussen Sporza en Ned2.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Hahahahahaaquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor fan.PSV GAAT WINNEN!!
In de hoop dat er dat 300 worden?quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb ook 5 euro op winst voor PSV gezet.
Nope ben gewoon voor Milan of mag dat niet?quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:40 schreef Noca het volgende:
[..]
Probeer je nou reacties uit te lokken of wat?
Daar zou ik zeker een biertje op drinkenquote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nope ben gewoon voor Milan of mag dat niet?
Same herequote:Op dinsdag 26 april 2005 20:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nope ben gewoon voor Milan of mag dat niet?
En daar zullen ze nog genoeg last van krijgen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:44 schreef Chadi het volgende:
Hele middenveld van PSV op scherp
Idd, erg link.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:44 schreef Chadi het volgende:
Hele middenveld van PSV op scherp
Klinkt tofquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:49 schreef TimmyAsd het volgende:
Volgens mij schrik je je als voetballer het apelazerus als dat publiek plots 3 woorden schreeuwt
Ik nietquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:48 schreef Bananenman het volgende:
Ok. Wie opent het 3e deel? Voordat we twaalf topics hebben straks
nee.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:54 schreef snijder het volgende:
is het nu ergens op internet te bekijken!!!!
Neuh denk het nietquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:54 schreef snijder het volgende:
is het nu ergens op internet te bekijken!!!!
Nee dan Vonk. Dida doet hetzelfdequote:Op dinsdag 26 april 2005 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Gomez staat net als in Lyon weer een paar keer te grabbelen hoor....
Je wel radio via internet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:55 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Neuh denk het niet
Heb je geen radio of zo op je werk (of weet ik veel waar je zit)?
Hei hep vast un zak met doekoe gehatquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:55 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Stam heeft nederland weer even geholpen![]()
2 tv's is ook handigquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:56 schreef snijder het volgende:
[..]
Je wel radio via internet.
Zit gewoon thuis te wachten totdat dei huiswijven afgelopen is....![]()
OMG je zit dus zwaar onder de plak! koop 2 tv'squote:Op dinsdag 26 april 2005 20:56 schreef snijder het volgende:
[..]
Je wel radio via internet.
Zit gewoon thuis te wachten totdat dei huiswijven afgelopen is....![]()
Wie heeft het hier nou over Vonkquote:
omdat het volgens hiddink geen zin had om tegen milan te gaan "beuken" volgens mijquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:57 schreef TimmyAsd het volgende:
Zeg, wat is er trouwens met die Vennegoor aan de hand? Waarom speelt hij niet?
Niet onder plak, ben gewoon lief.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:57 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
OMG je zit dus zwaar onder de plak! koop 2 tv's
of een dvd recorder voor de vrouwtjes
Dusquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:57 schreef Sterke_Yerke het volgende:
ingooi
Nee Farfan zal het winnen van Stamquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:58 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
omdat het volgens hiddink geen zin had om tegen milan te gaan "beuken" volgens mij
quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie heeft het hier nou over Vonk
Ik zet gewoon de feiten op een rijtje.
Ben trouwens sowieso niet dol op Braziliaanse keepers, of het nou Dida of Gomez is....blijven toch een beetje slechte voetballers die bij gebrek aan talent in de goal zijn gaan staan.
Wat kost een klein tv'tje tegenwoordig nog. Geen drolquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:57 schreef snijder het volgende:
[..]
Nee echt? Koop jij er een extra voor me?
Word nou toch eens een vent man! Je zegt tegen je vrouwke: ophoeruh van die tv, ik mot voetbal kijkuh.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:57 schreef snijder het volgende:
[..]
Nee echt? Koop jij er een extra voor me?
Nee, dat zijn wel voetballers...quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:59 schreef gr8w8 het volgende:
[..]Papegaai. Verdedigers zijn zeker ook mislukte voetballers?:{
Gomes was in zijn jeugd anders best een aardige spits, hij bleek alleen een uitzonderlijk keeperstalent te zijnquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben trouwens sowieso niet dol op Braziliaanse keepers, of het nou Dida of Gomez is....blijven toch een beetje slechte voetballers die bij gebrek aan talent in de goal zijn gaan staan.
Dat is schijn tegen Milan. De thuisploeg kan de tegenstander laten komen om even later toe te slaan. Maar PSV kan zich er wellicht wel aan optrekken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:02 schreef Xenomaniac het volgende:
Ze hebben de zaak wat meer onder controle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |