Op een bierviltje onder het vaasje die je me trakteert voor de wedstrijd?quote:
dealquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:48 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Op een bierviltje onder het vaasje die je me trakteert voor de wedstrijd?
Zeker voor psv: 'Famous for not traveling'quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:38 schreef Xenomaniac het volgende:
Heb ik nou goed gehoord dat er 7000 supporters meereizen?
Da's een flink aantal.
Meen je dat nou echt? Ik dacht dat je in 't andere topic een geintje maaktequote:Op dinsdag 26 april 2005 14:42 schreef SCH het volgende:
Jammer van Van Bommel
Ga je dat in elk PSV-topic zeggen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:42 schreef SCH het volgende:
Jammer van Van Bommel
* SCH is nooit grappigquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt? Ik dacht dat je in 't andere topic een geintje maakte
Ik hoop een dikke afslachting voor Milanquote:
2-0 inderdaadquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:03 schreef Cart_man het volgende:
Weet zeker dat psv verliest.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:03 schreef Cart_man het volgende:
hey de altijd gezellige Cart_manquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:03 schreef Cart_man het volgende:
Dat dacht men ook toen we tegen Monaco en Olympique moestenquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:03 schreef Cart_man het volgende:
Alleen is Milan wereldtop en die andere 2 nietquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:42 schreef Djekko het volgende:
[..]
Dat dacht men ook toen we tegen Monaco en Olympique moesten
Punt voor jou.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alleen is Milan wereldtop en die andere 2 niet
Ik mag toch best een mening geven, ken je het niet hebben ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey de altijd gezellige Cart_man
Van der Sar zit vast voor de buis vanavondquote:De Italianen verbeteren zelfs een Champions League-record als ze tegen PSV 'de nul houden'. Milan heeft dan zeven CL-wedstrijden op rij geen tegendoelpunt geïncasseerd. De ploeg deelt het record momenteel met Ajax en Panathinaikos, die beiden in het seizoen 1995/1996 zes CL-duels achter elkaar het doel schoonhielden.
In totaal zijn Milan-doelman Dida en tweede keeper Christian Abbiati 524 minuten niet gepasseerd in Europees verband. Edwin van der Sar is recordhouder. De Nederlander liet namens Ajax in het seizoen 1995/1996, waarin de CL-finale verloren ging tegen Juventus, 658 minuten geen bal door.
Dat record kan er dan vanavond toch nog niet aan gaan?quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:56 schreef okee6 het volgende:
PSV wil uiteraard scoren vanavond, maar wat hiervan te denken ...
[..]
Van der Sar zit vast voor de buis vanavond
Qua aantal wedstrijden welquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat record kan er dan vanavond toch nog niet aan gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |