Je wel radio via internet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:55 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Neuh denk het niet
Heb je geen radio of zo op je werk (of weet ik veel waar je zit)?
Hei hep vast un zak met doekoe gehatquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:55 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Stam heeft nederland weer even geholpen![]()
2 tv's is ook handigquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:56 schreef snijder het volgende:
[..]
Je wel radio via internet.
Zit gewoon thuis te wachten totdat dei huiswijven afgelopen is....![]()
OMG je zit dus zwaar onder de plak! koop 2 tv'squote:Op dinsdag 26 april 2005 20:56 schreef snijder het volgende:
[..]
Je wel radio via internet.
Zit gewoon thuis te wachten totdat dei huiswijven afgelopen is....![]()
Wie heeft het hier nou over Vonkquote:
omdat het volgens hiddink geen zin had om tegen milan te gaan "beuken" volgens mijquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:57 schreef TimmyAsd het volgende:
Zeg, wat is er trouwens met die Vennegoor aan de hand? Waarom speelt hij niet?
Niet onder plak, ben gewoon lief.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:57 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
OMG je zit dus zwaar onder de plak! koop 2 tv's
of een dvd recorder voor de vrouwtjes
Dusquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:57 schreef Sterke_Yerke het volgende:
ingooi
Nee Farfan zal het winnen van Stamquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:58 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
omdat het volgens hiddink geen zin had om tegen milan te gaan "beuken" volgens mij
quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie heeft het hier nou over Vonk
Ik zet gewoon de feiten op een rijtje.
Ben trouwens sowieso niet dol op Braziliaanse keepers, of het nou Dida of Gomez is....blijven toch een beetje slechte voetballers die bij gebrek aan talent in de goal zijn gaan staan.
Wat kost een klein tv'tje tegenwoordig nog. Geen drolquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:57 schreef snijder het volgende:
[..]
Nee echt? Koop jij er een extra voor me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |