Nou maar hopen dat het niveau van deze scheids hoger is. Hoorde dat hij nogal snel met de kaarten wappert.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:41 schreef DIGGER het volgende:
Vanmorgen op het journaal in Italie: Stam en Pirlo zijn speelklaar.
In de media wordt rond deze wedstrijd ook voortdurend Italie - Korea weer aangehaald, met Hiddink als coach toen en een draak van een amateuristische thuisfluiter als scheids.
Waren Rosenborg en AS Monaco ook niet zoveel duels achter elkaar ongeslagen ? Wie zegt dat er vanavond geen einde aan deze reeks van ongeslagen halve finales. (ik hoop het in ieder geval, maar ik ben eerlijk gezegd ook blij met een 1-1)quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:41 schreef DIGGER het volgende:
Milan heeft overigens in 15 halve finale duels om de CL/EC1 (ook even de 'uitwedstrijd' tegen Inter 2 jaar gelee meegerekend) nog nooit verloren, slechts 2 keer gelijkgespeeld (1-1) en de overige 13 allemaal gewonnen.
En gelijkspel voor PSV, al is het een (linke) 0-0, zou dus al een wereldprestatie zijn.
Dit is de CL toch..quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:47 schreef Chadi het volgende:
Milan kan wel degelijk jagend spelen hoor. Kijk maar naar wedstrijden waarin ze moeten scoren. Dan hangen ze niet achterover zoals bij een voorsprong of in de CL waarin ze niet hoeven te scoren in de 90 minuten.
quote:
7.000quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:55 schreef PLAE@ het volgende:
Hoeveel man is er afgereisd?
edit: 7000 dus.
hele prestatie voor psv![]()
ja dat zou wel wat zijn, dat laatste.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:46 schreef Radegast het volgende:
Doodsaaie 1-0, plus geel voor Mark van Bommel.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:52 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik hoop echt dat ze het goed doen, vreemd..
Cocu..quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:04 schreef Ambrosius het volgende:
Wie staat er nog meer 'op scherp'?
nope, en Hiddink is in Tilburg om Willem II alvast te bestuderen voor de Amstel Cup finale.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:09 schreef PPWB84 het volgende:
Speelt van Bommel nu wel of niet mee?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:10 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Hiddink is in Tilburg om Willem II alvast te bestuderen voor de Amstel Cup finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |